Visa fullständig version : Svettas av Bananer lol?
Hej
Har en polare som säger att han svettas av att äta bananer. Hahaha asså va han menar är att han svettas då han äter kolhydrater. Jag tycker det låter så roligt hahahha men är det nån som vet varför han svettas av bananer eller rättare sagt av kolhydrater?
:D
edit: av snabba kolhydrater asså
tossefar
2005-10-17, 01:50
Bananer är inte särskilt snabba kolhydrater. Kolhydraterna är knappast problemet, då borde han ju svettas vad han än äter.
edit: Kan man inte engelska så borde man kanske skriva sin signatur på ett annat språk.
edit: Kan man inte engelska så borde man kanske skriva sin signatur på ett annat språk.
:bow:
För att tillägga något konstruktivt så tycker jag att jag svettas mer om jag äter mycket protein. Luktar amoniak tamefan. :)
Bananer är inte särskilt snabba kolhydrater. Kolhydraterna är knappast problemet, då borde han ju svettas vad han än äter.
Men det är ju det han säger. Han svettas av bananer och kolhydrater. Han äter 2 bananer och svettas, eller godis.
edit: du verkar fortfarande lite små sur efter att jag har läxat upp dig lite i den där Bil Tråden och BMW 3-5 serie. Ska du komma med sånna spydiga kommentarer som "Kan man inte Engelska så borde man inte göra så och si så kan du go and **** yourself babe :thumbup:
:bow:
För att tillägga något konstruktivt så tycker jag att jag svettas mer om jag äter mycket protein. Luktar amoniak tamefan. :)
http://www.halso.info/forum/viewtopic.php/t-11250/start-0/postdays-0/postorder-asc/highlight-.html
Det kan stå något intressant där om det fenomenet.
Jag tror nog att det kan vara för mycket koffein sen inbillar han sig att det är kolhydrater det är han svettas av? Möjligt?
edit: tackar modsen for the clean up, gj :thumbup:
tossefar
2005-10-17, 14:31
Jag blir alltid varm och lite svettig de få gånger jag dricker kaffe, så det verkar mer rimligt än bananer :)
Jag svettas också av koffein, lär ju vara det... Borde man inte tänkt på detta innan bananerna dock? jag skulle misstänkt ALLT innan bananerna.
//Gustav
Peter-N1
2005-10-17, 18:29
Hej
Har en polare som säger att han svettas av att äta bananer. Hahaha asså va han menar är att han svettas då han äter kolhydrater. Jag tycker det låter så roligt hahahha men är det nån som vet varför han svettas av bananer eller rättare sagt av kolhydrater?
:D
edit: av snabba kolhydrater asså
Stoppar han bananerna i rätt hål, munnen alltså?
Stoppar han bananerna i rätt hål, munnen alltså?
det där är lågt men det är svårt att låta bli att skratta. Hahahaha :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.