handdator

Visa fullständig version : Irriterande sak på forumet

Griip
2005-10-16, 22:38
Vet inte om jag är ensam om detta men tycker att det har blivit lite väl mycket länkar till filmer och aftonbladet. Räcker det inte med att aftonbladet har en egen hemsida och att det finns hundratals hemsidor för roliga filmklipp?
Jag tycker själv det kan vara skitskoj att bli uppmärksammad om något roligt men seriöst, varannan j-vla tråd är ju en länk till en film eller nåt.

Whine whine whine, tack för kaffet

Dipshit
2005-10-16, 22:43
how'bout att alla lugnar ner sig med film-länkandet och att aftonbladet-länkningar förbjuds om det inte angår ett ämne som disskuteras? alltså, man får inte posta en tråd BARA om nån löjlig aftnbldt-artikel..?

bolt
2005-10-16, 22:47
Eller hålla allt sånt i en tråd?
Fanns ju en tråd för bara roliga filmer men jag hittar inte den.

Dumleman
2005-10-16, 22:48
Ja inför ett länkförbud till aftonbladet!

grisbil3n
2005-10-16, 22:50
Ja inför ett länkförbud till aftonbladet!

Låter pra.

wintzell
2005-10-16, 23:59
Jag tycker det är mycket trevligt med alla småklipp och länkar till aftonbladets värsta. Skulle vara en stor förlust att bli av med, iaf klippen.

AFanatic
2005-10-17, 00:04
Länkning till AB... well, that is soo last year.

Fatalist
2005-10-17, 00:10
Jag tycker det är lite av charmen med kolozzeum.. man kan alltid kika in allmänt och få en stunds lättande humor :)

Trance
2005-10-17, 00:10
Enda jobbiga är när folk bara postar en länk och förväntar sig att man skall orka klicka eller ladda hem en film utan beskrivning. Nej, inlägget skall innehålla en inledning, problemdiskussion, syn på kunskap samt en lång beskrivning av området och länken. Annars klickar jag inte, och när folk får reda på detta så ligger de vakna hela nätterna och våndas.

tossefar
2005-10-17, 01:04
Jag tycker att en egen tråd för länktips låter praktiskt.

Diana
2005-10-17, 01:24
Usch aftonbladet skulle bara veta hur mkt smygreklam som florerar här :naughty:

Diana
2005-10-17, 01:28
och när folk får reda på detta så ligger de vakna hela nätterna och våndas.
:laugh:
Du känner oss alltför väl :D
Tycker de kan va kul att inte veta om de ska komma upp en intressant artikel eller en stötande-mardrömmsframmkallande( :em: :D) bild/film av nåt slag, kanske är rätt ensam om att tycka så dock.. :angel:

JustinCredible
2005-10-17, 01:44
Tidningsartiklar är roliga vare sig det är nåt löjligt eller allvarligt, Aftonbladet eller DN. Jag är gawwwlen i tidningsartiklar <3

Filmklipp klickar jag i princip aldrig på. Kollar inte ens tråden så jag bryr mig inte särskilt om sånna trådar finns eller ej.

internethjälten
2005-10-17, 04:17
håller med om filmlänkandet - vill man se på småklipp går man direkt in på de sidor de finns på

Dipshit
2005-10-17, 07:00
<3
ska jag behöva örfila dig? :confused:

Kwon
2005-10-17, 07:15
ska jag behöva örfila dig? :confused:

Hörrö Dipshit

Jag eee GAWWWWLEN i tidningsartiklar!!! <3

Dipshit
2005-10-17, 07:59
Hörrö Dipshit

Jag eee GAWWWWLEN i tidningsartiklar!!! <3
:D vill du också ha fil i örat?

http://www.politika.be/forum/images/smilies/extra/spank.gif

Loke
2005-10-17, 08:11
Enda jobbiga är när folk bara postar en länk och förväntar sig att man skall orka klicka eller ladda hem en film utan beskrivning. Nej, inlägget skall innehålla en inledning, problemdiskussion, syn på kunskap samt en lång beskrivning av området och länken. Annars klickar jag inte, och när folk får reda på detta så ligger de vakna hela nätterna och våndas.

Exakt.

Förbud hit och dit om det ena och det andra är bara dumt och onödigt. Därmot kan man ju säga till dom som postar att det faktiskt inte är så intressant med aftonbladet och diverse filmer. Om man därmot använder dem för att starta en diskussion eller tillägga till en gammal, då är det ju ok. Men då ska man skriva tydligt och klart vad det är man vill säga.

Att inte göra det är samma otyg som hatt ha titles på trådar i stil med "Hjälp!". Fan, lärde sig folk att skriva formella brev i skolan? Först skriver man exakt och kortfattat vad ärendet gäller, sen skriver man själva brevet.

Äh, nu håller jag på att spåra ur. Förbud är dåligt, bra beskrivningar är bra.

Kwon
2005-10-17, 08:11
:D vill du också ha fil i örat?

http://www.politika.be/forum/images/smilies/extra/spank.gif

Komsi

*lunarstormkjamizen*

Jag e GAAAAAWWWWLEN i örfilar! :)

Åsså helt otippat

En K-1 bild

http://img409.imageshack.us/img409/941/img71313ba.jpg

Rickard Nordstrand längst till vänster

Herkulez
2005-10-17, 08:19
(\_/)
(O.o) = *lunarstormkjamizen!*
(> <)

GOES OUT TO KWON

Aftonbladets länkningar tilltalar mig inte så mkt men lite filmklipp här och där förgyller min vardag.

Fartman
2005-10-17, 17:49
Äh, jag gillar bådera.. tycker om att läsa om vad andra tycker om en nyhetshändelse (eller bara läsa smädelser av våran favvo linda) och beträffande filmerna tycker jag om att slippa leta upp guldkornen själv

morte
2005-10-17, 18:05
Bra initiativ där Griip!

Herkulez
2005-10-17, 18:07
Bild på griip när hans mamma köpt hem aftonbladet
http://vorhese.com/gallery/albums/album06/bigpeelergoesinsane.highlight.gif