Visa fullständig version : bra dag!!!
Herkulez
2005-10-15, 17:09
jag vakna febrig, datorn pajja och bilen gick sönder.
Hatar er alla.....
Herk : är du säker att det inte bara är förstoppning ??? *kissass*
Hatar er alla.....
Åhhh, vi hatar dig också.
*kjamiz*
magicteddy
2005-10-15, 17:15
Det gör inget vi gillar dig ändå :) :)
Herkulez
2005-10-15, 17:16
tack alla, blir så glad när jag ser all det här hatet på kolozzeum :em:
Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar!
Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har!
Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i.
Man ska ha husvagn - för då blir man fri.
userfriendly
2005-10-15, 17:18
Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar!
Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har!
Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i.
Man ska ha husvagn - för då blir man fri.
hahaha.. fyfan kommer ALDRIG skaffa husvagn!
men vad vore livet utan dessa dagar då allt e kaos? se till att glädja dig extra mkt åt de dagar som är bra!
Håller med, en riktig jävla skitdag. Var tvungen att köpa tågbiljetter för att åka tur och retur till Stockholm på måndag bara för att jag klantat mig med ansökningen till universitetet. Således måste jag boka om tiden jag hade med mäklaren som skulle värdera min lya plus att jag missar en föreläsning. Och så kostar det onödiga slantar.
Nåväl, det känns lite bättre nu när jag vet att andra har det värre. Tack.
s_himself
2005-10-15, 17:26
Det kommer ordnar sig! Det gör det alltid, Jo det löser sig! så brukar allt bli, men det fixar sig tillslut! som allt annat, om det inte går nu så skjuter vi bara fram det, för det ordnar sig!
:love:
Det kommer ordnar sig! Det gör det alltid, Jo det löser sig! så brukar allt bli, men det fixar sig tillslut! som allt annat, om det inte går nu så skjuter vi bara fram det, för det ordnar sig!
:love:
:thumbup:
Hatar er alla.....
Haha fyffan va du suger! :D
fintelligens
2005-10-15, 17:30
Lungt, sniffa lite kokain o se världen ur ett nytt perspektiv :D
grisbil3n
2005-10-15, 17:31
Har tappat nyckeln, sovit i trapphus och nu är jag bakfull som en japanes. Feel ya pain.
Det är väl som dom säger, man får vad man förtjänar :)
Herk förtjänar dock det bästa
Ryska_raketen
2005-10-15, 17:40
frågan är vakna du så sent ? ;)
frågan är vakna du så sent ? ;)
men datorn var ju trasig.
du kanske har förklaringen där?????
Hmm, jag tror jag lyckades få en spricka i tån idag. Eller något lustigt har hänt med den iallfal. Jaja, lider man inte så lever man inte.
HookersUnited
2005-10-15, 17:58
http://www.whatsisname.com/forumpics/092004/jesus.jpg
Lasse Kongo
2005-10-15, 18:16
synd om dig..
haha den var riktigt bra :naughty: :laugh:
stahlberg
2005-10-15, 19:43
Hata din feber, din dator och din bil istället...eller i alla fall febern.
Det kanske inte är till någon större tröst om jag berättar att jag själv haft en alldeles ypperlig dag?
Själv sitter jag och dricker lördagsgrogg. De senaste veckorna har jag haft en infestering av bananflugor, och nu störtdök en av de förbannade flygfäna i min grogg..wtf liksom.
Om det där är en bra dag så undrar jag hur en dålig ser ut.
lider med dig kompis ....
då kan du tänka på dessa tre punkter:
1. sluta är som en liten musjävel, ditt imunförsvar fungerar mycket sämre pga det, ät mer.
2. efter 10 år är det dax att köpa ny dator, du är 4 år försen med detta.
3. köp inte 900 år gammla ångdrivna bilar, det fungerar inte.
Bronkitkorv
2005-10-15, 20:26
Sup dej full genast *grr27*
Helena B
2005-10-15, 20:28
Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day
Herkulez
2005-10-16, 10:16
tack för erat stöd =)
är frisk nu, datorn fungerar igen men bilen är fortfarande trasig. Irriterande fel som kunde fixas väldigt billigt ifall man visste om det. det är nånting som låtit skumt och högt som fan när man har släppt kopplingen för snabbt och gasat för mkt men jag hade inte hunnit be nån titta på det, trodde inte det var så farligt. Fick tjejen att prova bilen igår , hon har nästan aldrig kört bil förr så när hon skulle iväg så släppte hon kopplingen för snabbt så den börja hoppa framåt som fan och lät jävligt illa och dog. Hon blev så stressad så hon fattade inte att trycka ner kopplingen igen vilket man inte kan klandra henne för, är ju inte så lätt när man inte kört bil förut.
Förklarade vad som hänt till en kompis som varit mekaniker på saab för många år sen och visade delen som hade lossnat. Tydligen hade motorfästet varit av vilket gjorde så att när hon släppte upp kopplingen för snabbt gick den innre drivknuten sönder och slet upp rotorn på bilen samd att fördelardosan gick åt helvete.
s_himself
2005-10-16, 10:26
nänä, felet hon gjorde va att hon höll förlite gas :D
skönt att det ordna sig då! ;)
Först äter hon upp din kladdkaka och sen kör hon sönder bilen. Hmmm, fråga henne om hon rört datorn.
Herkulez
2005-10-16, 10:30
nänä, felet hon gjorde va att hon höll förlite gas :D
skönt att det ordna sig då! ;)
ja med det mesta, men blir nog inte så jävla dyrt. Känner en på saab och dom hade en begad *vet inte va det heter men kors nåt har jag för mig* till en likadan bil för några hundringar, sen är en kompis skyldig mig pengar och han kanske kunde fixa det mot att vi drar av skulden och en rotor samt fördelardosa är ju inte så jävla dyrt om man hittar begade.
Herkulez
2005-10-16, 11:12
Först äter hon upp din kladdkaka och sen kör hon sönder bilen. Hmmm, fråga henne om hon rört datorn.
:laugh:
update: blir bara bättre, fanns drivknutar i garaget hos mina föräldrar som ska passa till min bil =)
s_himself
2005-10-16, 11:18
haha timbuktu har inte fel.. haha :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.