Visa fullständig version : Dalblad´s
Är det någon som har koll på deras produkter? Kör själv på deras Whey Class och tycker den är ok.
/P
Orion911
2002-07-09, 11:12
Kör på deras "three in one" just nu.
Den funkar nog för att öka i muskelmassa.
Men kommer nog antagligen byta tebax till Protec+, den smakar bättre och skummar inte.:)
Dom kommer till hösten med Whey Class 2 som ska vara bättre än den gamla och dessutom instant. Kör nu på Whey Class och tycker att den funkar finfint.
Använt deras Whey Class - Choklad och tycker den är helt OK.
Skummar förvisso en hel del, men smaken är toppen. Lättdrucket.
Använder nu den 'nya' versionen, Whey Class plus, också den i choklad smak. Skummet är som bortblåst, dock kan man känna en liknelse i smaken med deras 'Fransk choklad' smak (lite mörkare). Spöar enligt min mening Protec+. Lättdrucket.
/LiMiT
kör whey class+ jordgub fran dahlblads och blandar lätt 3 skopor i en shaker utan minsta klump eller skum. Den är lite söt men man vänjer sig.
Den blandar sig väldigt snabbt och smärtfritt med.
Tyvärr kan jag inte säga samma sak om protec+ chokladen som både skummar och klumpar sig. Nu behöver jag ju iofs inte 3 skopor av den i en shaker eftersom jag inte använder den efter träning eller morgon men vore ju trevligt om man åtminstånde kunde blanda 1dl och kunna räkna med inga klumpar och inte behöva skaka i 20 min.
Lite synd eftersom whey och kasein combon med lite extra gultamin annars imo är väldigt bra.
Vars kan man köpa nya versionen?
http://www.muskelbutiken.com/ om det är whey class+ du menar
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.