Visa fullständig version : felix ketchup, utan tillsatt socker
har inte käkat ketchup på hur länge som helst, men tänkte att det var dags "krydda" filéerna lite. såg denna "låg"sockervariant (fortfarande 10/100 gram) men tänkte, äh man drar ju inte i sig sjukt många gram ändå. Har jag tänkt fel :D ?
Finns det några andra alternativ som man kan slänga på maten, helst med inte alltför mycket socker osv
Felix har en ketchup helt utan socker. Den är sötad med sukralos och smakar bättre än vanlig ketchup.
eller använd dig av passerade tomater.....de ä gott :thumbup:
Nån typ av Thai sås som brukar finnas o köpa riktigt billigt på tex netto eller lidl. Riktigt god och behövs inte så mycket.
Robbelibob
2005-10-15, 15:29
Jag brukar köra med krossad tomat kryddad med vitlök, hur gott som helst.
Jag har ätit Felix ketchup i 100år tror du inte jag känner någon skillnad?
TylerDurden84
2005-10-15, 15:53
Jag har ätit Felix ketchup i 100år tror du inte jag känner någon skillnad?
nä :D
Felix har en ketchup helt utan socker. Den är sötad med sukralos och smakar bättre än vanlig ketchup.
en tredje variant? såg den inte i min lokala mikroskopiska willys *grr27*
Pellefant
2005-10-16, 13:15
en tredje variant? såg den inte i min lokala mikroskopiska willys *grr27*
Jag äter bara denna nu, tycker den är god.
Nån typ av Thai sås som brukar finnas o köpa riktigt billigt på tex netto eller lidl. Riktigt god och behövs inte så mycket.
Thai såser brukar vara fullspäckade med socker!
Själv tycker jag oxå 'Felix ketchup-utan tillsatt socker' är godare än den vanliga.
Thai såser brukar vara fullspäckade med socker!
Själv tycker jag oxå 'Felix ketchup-utan tillsatt socker' är godare än den vanliga.
Kanske det, jag vet inte så mycket om det, men det behövs oftast inte alls mycket utav dem.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.