Visa fullständig version : Om du inte har något emot att skjutas under ditt tävlande i bodybuilding
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,712814,00.html
Läste den artikeln förut. Noterade att de använder sig av läppstift och barnolja när de ska bli brunare inför tävlingen.... Egenhändigt gjord DreamTan.. :thumbup:
Heheh, kul och intressant läsning :thumbup:
Läste den artikeln förut. Noterade att de använder sig av läppstift och barnolja när de ska bli brunare inför tävlingen.... Egenhändigt gjord DreamTan.. :thumbup:
Hyffsat kladdigt :D
Heheh, kul och intressant läsning :thumbup:
Hyffsat kladdigt :D
Den färg man använder i Sverige och många andra länder är rätt kladdig den också. ;) Som att smeta på en något rinnig skokräm. :cool:
Coldsmith
2005-10-13, 19:12
Härligt :)
Fast jag förstår inte varför man skulle skjutas under tävlingen?
Den färg man använder i Sverige och många andra länder är rätt kladdig den också. Som att smeta på en något rinnig skokräm. :cool:
Yuck!*spy*:D ja har allti tänkt mej den är som spraytan ungf :thumbup: men antar att konsistensen på färgen är de sista man tänker på när man står där på scen anyway ;)
Härligt :)
Fast jag förstår inte varför man skulle skjutas under tävlingen?
Det va väl Saddams sonson som sköts. Det var inte under träningen men när han var med släkten och slogs mot amerikanare.
Dvs tränar du där och slåss mot amerikanska militärer efter finns det risk att man blir skjuten, vilken inte är så stor på svenska gym.
Coldsmith
2005-10-14, 00:02
Det va väl Saddams sonson som sköts. Det var inte under träningen men när han var med släkten och slogs mot amerikanare.
Dvs tränar du där och slåss mot amerikanska militärer efter finns det risk att man blir skjuten, vilken inte är så stor på svenska gym.
Svårt att slåss mot amerikanska militären i sverige förstås.
Detsamma gäller att dricka vatten. Är man där och dricker vatten och slåss mot militären så finns det risk att bli skjuten. Ah well... inte min typ av humor kanske.. eller nåt...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.