Visa fullständig version : Lukta gott?
Krokodil
2005-10-12, 22:44
Eftersom min dotters astma har blivit betydligt bättre så kan jag åter igen börja använda after shave och diverse lukta gottprodukter. Problemet är att jag behöver tips på vad som gäller nuförtiden, vilka märken är inne? Jag vill lukta gott utan att vara fjollig! :)
Tips någon?
det har vart flera trådar på ämnet ganska nyligen.
mina favoriter , Amani Black och Kenzo Air.
Våga lukta man för bövelen.
Förresten, var det ett oväntat svar från mig? Ska jag vara ärlig så hade jag gärna vetat vad som luktar gott för ett bra pris.. tyvärr så måste jag ju leka så jevla macho *grr* :(
Eftersom min dotters astma har blivit betydligt bättre så kan jag åter igen börja använda after shave och diverse lukta gottprodukter. Problemet är att jag behöver tips på vad som gäller nuförtiden, vilka märken är inne? Jag vill lukta gott utan att vara fjollig! :)
Tips någon?
CK Crave är en personlig favorit. Inte överdrivet dyr, heller. En Eiu de toilet (haha, fetfelstavat!).
Lactacyd är den enda after shaven som duger :D
s_himself
2005-10-12, 23:15
mina favoriter , Amani Black
Det blev den för mig faktikst.. och jag ångrar mig inte en sekund!!!
Krokodil: Sök på "parfymer" så får du upp min tråd där det finns en del tips i.
Jag såg en lista på de populäraste parfymerna häromdagen och den toppades av Armanis - Aqua Di Gio. Den har jag och den luktar toppen
Jag såg en lista på de populäraste parfymerna häromdagen och den toppades av Armanis - Aqua Di Gio. Den har jag och den luktar toppen
Helt klart en av dom bästa.
Det blev den för mig faktikst.. och jag ångrar mig inte en sekund!!!
Krokodil: Sök på "parfymer" så får du upp min tråd där det finns en del tips i.
Men jävla unge. Nu kommer vi lukta likadant när jag kommer hem. Aja, jag har en annan Armani också, City Glam, den är också grymt bra!
s_himself
2005-10-13, 07:13
Men jävla unge. Nu kommer vi lukta likadant när jag kommer hem. Aja, jag har en annan Armani också, City Glam, den är också grymt bra!
det är ditt fel för helvete. det är DU som bor i dublin.. inte jag! :D
jag kan också köpa nån annan, så vi kan nog komma överens ;)
Gant är ganska sympatisk, tycker jag. Och för all del Jean Paul Gaultiers herrvariant (ja, damvarianten också, men den är väl mer för mig ;) ), även om den har nackdelen att den är lätt att överdosera.
Scratch89
2005-10-13, 09:10
Vad kostar de här parfymerna egentligen?
s_himself
2005-10-13, 09:13
runt 4-500 gissningsvis. Iaf Armanin..
mystic[-_-]
2005-10-13, 09:19
Tillräckligt för att jag ska *grr27* Men man behöver ju inte köpa så ofta en flaska räcker ett bra tag :)
CK Crave (http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=29692http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=29692)
gratis frakt, enligt kelkoo.se
Edit: Måste ta kopiera mål och klistra in länken i ett nytt fönster för att länken ska fungera.
Ah. Blev fel på länken. Här är den rätta:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=29692
Jag har fått mycket bra respons på CK-Be och Drakkar Noir, dvs folk som kommit fram och frågat rakt ut vad jag har för parfym.
Drakkar Noir är dock rätt ovanlig idag tror jag då den är gammal.
Armani Mania är grym!
Oh yes!! :naughty: :D Den är väldigt nice
hört mycket om armani mania!! vad luktar den då, påminner den om nån annan? sitter den i länge?
s_himself
2005-10-13, 22:32
Armani Mania, EdT 50ml
Modehus/Märke - Giorgio Armani
Introducerad - 2002
Rekommenderad användning - Kvällstid
Doftfamilj -
Beskrivning - En modern doft av cederträ, mandarin, ambra och mossa.
Vårt pris:
399:-
Rek. pris: 505:-
Du sparar: 21%
källa: www.parfym.se
Peter-N1
2005-10-13, 22:48
Jag kör med Giorgio Armani Acqua Di Gio. Det luktar grymt gott.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.