handdator

Visa fullständig version : Förhållanden, tror ni på den grejen?

Jet
2005-10-12, 21:18
Vafan, polaren var precis här och lättade sitt hjärta angående strul i sitt förhållande....

Jag har sett dem som urtypen av ett bra förhållande, de har det bra på alla sätt och vis, och kompletterar varandra så jävla bra. Unge har de också....

Ändå strular det till sig, utan att det egentligen finns någon STARK anledning, det är mest luddigt.....

Så sjukt, faktiskt så jag nästan är chockad... Och jag har inte ens märkt att det var strul för honom, och vi är riktigt nära... Alltså kan man dölja sådant skitbra mao...

Därav pollen, tro ni på förhållanden, och äktenskap som institution i dagens samhälle?

Jakobbus
2005-10-12, 21:23
Nej, ****** runt is the shit.

mini_Arnold
2005-10-12, 21:24
Förhållanden, ja.
Äktenskap/giftermål, nej.

Jet
Nej, ****** runt is the shit.

Det tror jag iofs inte, eftersom människor alltid kommer att behöva mer närhet och ömhet än så....

mini
Det går inte att bunta ihop "förhållanden" som kan se ut lite hur som helst och vara hur långa eller korta som helst med äktenskap som är en instutition som vanligtvis har ambitionen att vara livslång och monogam.

AFanatic
2005-10-12, 21:26
Ja, det tror jag på...men går man in i det och tror det ska vara en dans på rosor jämt så lurar man inte bara sig själv.

Jet
2005-10-12, 21:26
Det går inte att bunta ihop "förhållanden" som kan se ut lite hur som helst och vara hur långa eller korta som helst med äktenskap som är en instutition som vanligtvis har ambitionen att vara livslång och monogam.

Det kan man väl visst, eftersom de flesta äktenskap ändå går åt helvete i vårt land numer.....

clash
2005-10-12, 21:27
Ja självklart, men det kan lika gärna vara för att jag är en obotlig romantiker som vill att det skall vara så... men vafan, det är inte första gången jag böjer något efter min vilja så :devil:

Sheogorath
2005-10-12, 21:29
Jag blir mer och mer tveksam... Är det inte det ena så är det det andra. Är väl kanske lite bitter eftersom jag och min flickvän fick besluta oss för att säga tack och hej för en knapp vecka sedan :(.

Jet
2005-10-12, 21:29
Ja självklart, men det kan lika gärna vara för att jag är en obotlig romantiker som vill att det skall vara så... men vafan, det är inte första gången jag böjer något efter min vilja så :devil:

??

clash
2005-10-12, 21:31
??

fan ja e så förbannad ikväll att ja glömmer att inte avslöja mesiga fakta och hålla min image

spelas just nu *modern talking - sexy lover*

mini
2005-10-12, 21:32
Det kan man väl visst, eftersom de flesta äktenskap ändå går åt helvete i vårt land numer.....
Det kan ju inte vara grundantagandet för pollen? Ditt kanske, men inte förutsättningen för oss som ska svara?
Eftersom jag inte kan klicka ja eller nej så:
Äktenskap är i mina ögon onödigt och alldeles för traditionellt.
Förhållanden, självklart tror jag på förhållanden. Varför måste man se det som ett misslyckande om de inte är livslånga? Bra förhållanden är bra, blir de (lång)tråkiga får man väl göra något åt det, exempelvis bryta upp.

Jet
2005-10-12, 21:33
fan ja e så förbannad ikväll att ja glömmer att inte avslöja mesiga fakta och hålla min image

spelas just nu *modern talking - sexy lover*

:laugh:

Rockhard
2005-10-12, 21:33
För ett fåtal tror jag förhållanden funkar ja.

wintersnowdrift
2005-10-12, 21:34
Förhållanden, ja.
Äktenskap/giftermål, nej.

Öh, what's the difference liksom? Jag ser inga som helst skillnader i vardagslivet mellan sambos och äkta makar?

//Kristin

mini
2005-10-12, 21:37
Öh, what's the difference liksom? Jag ser inga som helst skillnader i vardagslivet mellan sambos och äkta makar?

//Kristin
Det ena är en instutition som innebär att man dels lovar saker inför gud om man gifter sig i kyrkan, dels förbinder sig till en massa juridiska grejer.
Men nä, i vardagslivet är det ingen skillnad.

Jet
2005-10-12, 21:37
Det kan ju inte vara grundantagandet för pollen? Ditt kanske, men inte förutsättningen för oss som ska svara?
Eftersom jag inte kan klicka ja eller nej så:
Äktenskap är i mina ögon onödigt och alldeles för traditionellt.
Förhållanden, självklart tror jag på förhållanden. Varför måste man se det som ett misslyckande om de inte är livslånga? Bra förhållanden är bra, blir de (lång)tråkiga får man väl göra något åt det, exempelvis bryta upp.

Men kan det vara så att även ett bra förhållande bryts upp eftersom individen hela tiden strävar efter en perfektion som är omöjlig att uppnå i praktiken, men saknar den i teorin?

mini
2005-10-12, 21:41
Men kan det vara så att även ett bra förhållande bryts upp eftersom individen hela tiden strävar efter en perfektion som är omöjlig att uppnå i praktiken, men saknar den i teorin?
Men då var det ju inte bra nog?

muzzelman
2005-10-12, 21:41
Nej jag tror faktiskt inte det. Ju mer som stämmer desto sämre blir det tyvärr.

Jet
2005-10-12, 21:45
Men då var det ju inte bra nog?

Men det finns ju alltid mer eller mindre bra saker i ett förhållande, har alltid funnits och kommer alltid att finnas....

Men när ett tillsynes bra förhållande, som av den strulande parten också omnämns som bra, ändå haverar pga vad som i sammanhanget faktiskt är ganska små skillnader, då funkar väl inte själva grejen?

Jet
2005-10-12, 21:46
Nej jag tror faktiskt inte det. Ju mer som stämmer desto sämre blir det tyvärr.

Hur tänker du?

puppas
2005-10-12, 21:46
Efter 6 år så börjar tveksamheten sätta in...

Någon som vill byta liv med mig ? :cryout:

Scratch89
2005-10-12, 21:53
Jag har väl inte lika mycket erfarenhet som vissa andra här, men jag tycker verkligen inte att det funkar.
När nykärleken är borta, så finns det inte så mycket kvar.

Jense
2005-10-12, 21:57
polarens päron har skilt sig, tog han hårt och är 21.. värre för hans 15åriga bror som redan är lite på banan vad gäller dumt beteende..

deras föräldrar va också urtypen, synd sånt

olwe
2005-10-12, 22:04
Nä sånt dära förhållandegrejs funkar inte riktigt för mig. jag är inte alls sugen på det och den enda flickvännen jag har haft blev jag ganska trött på efter någon månad =/.

Så jag svarade nej. Men OM jag någonsin upplever kärlek och röda rosor o allt det där så kanske jag ändrar mig ;)

mangemani
2005-10-12, 22:34
Vafan, polaren var precis här och lättade sitt hjärta angående strul i sitt förhållande....

Jag har sett dem som urtypen av ett bra förhållande, de har det bra på alla sätt och vis, och kompletterar varandra så jävla bra. Unge har de också....

Ändå strular det till sig, utan att det egentligen finns någon STARK anledning, det är mest luddigt.....

Så sjukt, faktiskt så jag nästan är chockad... Och jag har inte ens märkt att det var strul för honom, och vi är riktigt nära... Alltså kan man dölja sådant skitbra mao...

Därav pollen, tro ni på förhållanden, och äktenskap som institution i dagens samhälle?

ja bara för att dom har unge betyder ju inte det att förhållandet är bra.
allt fler och fler skaffar ju barn(speciellt dom unga) vilket jag tycker är skrämmande att se.

tittar man på lunarstorm tex,där är det tjejer i 18-20 årsåldern som har skaffat barn...inte för att det är mitt problem,men vet dom verkligen vad som väntar dom?vet dom verkligen vad dom har gett sej in i?..nu syftar jag inte på allt jobb dom måste lägga ner på en unge,utan hur det blir när deras förhållande tar slut(för,comon,hur stor chans är det att ett förhållande vid den åldern håller,inte stor)....som sagt,jag tycker det är skrämmande.
jag tror att tjejer i den åldern skaffar barn pga att dom tror att ett barn ska stärka deras förhållande,att det då aldrig ska ta slut,men,tja,fel har dom.men det är min personliga åsikt.

sen det där om att man kan dölja,jovisst kan man det,mådde skit i mitt senaste förhållande och jag höll det dollt...försökte göra slut ett antal ggr pga detta,men dumt nog så fortsatte man att vara ihop med henne.

om jag nu ska svara på frågan,jag har inte fått upplevt ett riktigt och normalt förhållande än,så jag kan för tillfället svara nej på frågan.

High1ander
2005-10-12, 22:42
Forhallande, nja, vettefan, skrev inatt en uppsats till kl 4.34 pa morgonen for att lamna in den kl 8.00 om "Human sexual evolution". Kan ju latt pasta att man blev mer cynisk av att researchen man gjorde infor den. Inte sa mycket att 50% av alla svenskar har varit otrogna, osv. Utan mer att manniskan e sa forbannat bra skapad pa att vilja ****** runt och fixa "perfekta" gener.

Det hela beror ju pa liksom hur man i samhallet ser pa forhallanden, man far nog kanske ta och tumma lite pa "allmana regler" som att en partner ska ha "monopol pa sex" hos den andra partner, och tankande i form av att man "aeger" den andra partnern.

Liksom jag sjalv e ju ute efter forhallande, sa jag tror ju pa det, hoppas pa det, men inte betyder det att man kommer fa det... Tror nog att storsta felet e att folk blir tillsammans med varandra pa kanske "fel" grunder. Sen att folk gor slut sa fort det blir svart, kanske pga. tankande som att graset e gronare pa andra sidan.
Sen e det ju inte bara otrohet som splittrar forhallanden.

Krokodil
2005-10-12, 22:48
Om ett par är ihop i 15 år innan de skiljer sig, och har problem sista halvåret så har de fortfarande haft 14,5 bra år.

Niclaaas
2005-10-12, 23:09
absolut

Griip
2005-10-12, 23:12
Om ett par är ihop i 15 år innan de skiljer sig, och har problem sista halvåret så har de fortfarande haft 14,5 bra år.

Om det ändå vore så lätt :/

Har inte varit ihop med någon i 15 år men ändå. Min förra flickvän och jag har enorma problem just nu eftersom vi verkligen vill vara något med varandra, ihop eller kompisar eller vad som helst. Ingen av oss ser nån lösning på det alls förutom att säga hejdå och inte kolla tillbaka. Men ifall någon kan se sin före detta med en ny osv osv så grattis.

Pellefant
2005-10-12, 23:25
Jag tror på de förhållanden där båda parter älskar sig själva mycket samt har starka självförtroenden, först då kan de älska sin partner så mycket som krävs och på rätt sätt.

mangemani
2005-10-12, 23:30
Men ifall någon kan se sin före detta med en ny osv osv så grattis.

beror på vilka x man ser det.
skulle jag ha stött på min första tjej med en annan när jag hade haft känslor kvar för henne,så skulle jag ha brutigt ihop.
men det finns saker som en person kan göra så att man istället för "åh nej,där går hon och håller en annan i handen",tänker "hur fan kan en sådan gräslig människa hitta en ny" och man blir istället arg iställe för ledsen.
ta tex fjortisen jag var ihop med,hon ljög och hade börjat ragga på en annan innan det tog slut mellan oss,först i början så var man ju ledsen över det hela,men sen när man fick reda på hur det låg till,så blev det som jag nyss skrev.

Nitrometan
2005-10-13, 07:16
Har du nån källa på det?

Jag har för mig att siffran var under 50% sist jag letade efter nån sån siffra.

Och ja, jag tror på förhållanden. Jag har varit ihop med min flickvän i snart 11 år.

Nitrometan
2005-10-13, 07:22
Jag har väl inte lika mycket erfarenhet som vissa andra här, men jag tycker verkligen inte att det funkar.
Nä, tror man att det ska vara som att vara nykär hela tiden så skiter det sig snart.

Man måste anstränga sig lite för att ett förhållande ska funka.

Cinna
2005-10-13, 07:31
Självklart tror jag på förhållanden!

Livslånga förhållanden är jag däremot mer tveksam till. Tror att det är nästintill omöjligt att hitta en person som sedan är rätt hela livet ut ...

Ninjasmurf
2005-10-13, 07:49
tror allt går (lång och korta förhållande) bara man vill.. så länge man ser till att verkligen prata med sin partner även om små saker som påverkar en.
Små saker har en tendens att accumeleras under tiden tills dom blir jätte saker...

Action
2005-10-13, 07:55
Jag tror till fullo på både förhållande och äktenskap. Det handlar hela tiden om ett givande och tagande. För att det ska fungera bör man inte vara för lika utan komplettera varandra istället. Sen är det inte alltid en dans på rosor, man får hela tiden jobba på förhållandet och svackor tar man sig ur.

Jag har sett på nära håll ur respekt, ömhet och kärlek kan hålla i 60år. :)

//Mats som snart ska gifta sig. :love:

Honn
2005-10-13, 08:01
Då har du missat mycket. Att vara nykär är fantastikt, men att älska någon efter att de små rosa molnen lättat är bättre. Inte samma lyckorus konstant, men i stället så har man en helt annan trygghet i livet. Som Nitrometan skrev så skiter det sig fort om man tror att man alltid ska flyta omkring på de där små molnen.

Tror absolut på förhållanden. Inte ens att det sprack med tjejen ändrar på det.

AngelLove
2005-10-13, 08:12
Självklart så fungerar både förhållande och äktenskap. Min mormor & morfar har varit gifta i snart 65år och de har det än idag helt kanon. Så det finns peroner som man kan spendera livet med, man måste bara hitta dem...

Cilia
2005-10-13, 09:12
jag tror på förhållande och på livslånga förhållanden men det är inte samma sak som att det passar för alla eller att alla kommer att få uppleva det.

Men man kan ju inte gå in i ett förhållande med utgångspunkten att det kommer att ta slut. Då är det klart att det inte håller.

Sen tror jag inte man ska tro att man som 16 åring ska tro att man har samma ingång i ett förhållande som man har när man är äldre.

Something
2005-10-13, 09:22
jag tror på förhållande och på livslånga förhållanden men det är inte samma sak som att det passar för alla eller att alla kommer att få uppleva det.

Men man kan ju inte gå in i ett förhållande med utgångspunkten att det kommer att ta slut. Då är det klart att det inte håller.

Sen tror jag inte man ska tro att man som 16 åring ska tro att man har samma ingång i ett förhållande som man har när man är äldre.

Jag blev för ca 6 veckor sedan ihop med en 30 årig tvåbarns mamma, jag har precis fyllt 19. Är det fel av mig att tro att det kommer ta slut? ;) Känns som att hon har hunnit med lite för mycket i sitt liv jämfört med mig för att vi kommer att kunna hänga ihop hur länge som helst. Speciellt när jag blivit ett par år äldre (läs ca 30) och vill skaffa barn.

AngelLove
2005-10-13, 09:29
Jag blev för ca 6 veckor sedan ihop med en 30 årig tvåbarns mamma, jag har precis fyllt 19. Är det fel av mig att tro att det kommer ta slut? ;) Känns som att hon har hunnit med lite för mycket i sitt liv jämfört med mig för att vi kommer att kunna hänga ihop hur länge som helst. Speciellt när jag blivit ett par år äldre (läs ca 30) och vill skaffa barn.

Är det inte bättre då att vara så pass ärlig gentemot henne så att du säger det eller t o m INTE BLEV ihop med henne i första läget.

Axon
2005-10-13, 09:34
Så klart det funkar. Det gäller bara att pricka rätt :thumbup:

Something
2005-10-13, 09:40
Är det inte bättre då att vara så pass ärlig gentemot henne så att du säger det eller t o m INTE BLEV ihop med henne i första läget.

Vi har pratat om det redan, hon förstår även om hon inte tycker om det. Och hon valde att fortsätta iallafall.

Sen är hon långifrån korkad, hon är nog en av dom smartaste människorna jag nånsin mött, så jag tror nog att hon redan tänkte på det innan.

Och missförstå mig rätt, jag tycker verkligen mycket om henne, men man får väl se lite realistiskt på det hela.

bladhet
2005-10-13, 10:47

Sitter själv i ungefär samma sits då jag för lite mer än en månad sedan träffade en 26årig tvåbarns mamma, och jag är också 19.
Vi tycker om varandra väldigt mycket men vi är dock inte riktigt kära, men vi träffas myser och har sex, nu vill hon även att att jag ska följe med henne och barnen ut i skogen och grilla korv m.m.
Jag känner att om vi skulle skaffa ett ritktigt "förhållande" så skulle de nog hålla i all tid och evighet då vi verkligen kan prata om precis allt.

superflow
2005-10-13, 10:50
förhållanden..kärlek. Sånt har jag lagt åt sidan. Kärlek o blabla kan man oroa sig för senare i livet. NU ska man njuuuta av att vara singel. Ok, visst kan man ha en brud då o då, men inget långvarigt :)

Lasse Kongo
2005-10-13, 11:16
ah, nu hajjar ja varför du starta denna tråd =)

men ja, jag tror på sånt skit, bara man träffar "rätt" o det kan man göra faktiskt.

men chnolle runt är fan inte fel det heller....

LexSinner
2005-10-13, 13:44
Nope.. Tror inte på sånt. :(

tinus
2005-10-13, 13:50
Jag tror till fullo på både förhållande och äktenskap. Det handlar hela tiden om ett givande och tagande. För att det ska fungera bör man inte vara för lika utan komplettera varandra istället. Sen är det inte alltid en dans på rosor, man får hela tiden jobba på förhållandet och svackor tar man sig ur.

Jag har sett på nära håll ur respekt, ömhet och kärlek kan hålla i 60år. :)

//Mats som snart ska gifta sig. :love:

Jag håller med till fullo :thumbup:

Grattis förresten,och lycka till :)

Action
2005-10-13, 13:56
Jag håller med till fullo :thumbup:

Grattis förresten,och lycka till :)

Tackar.

HellCat
2005-10-13, 14:26
Tror o tror..

Har ju ett nu, men om jag tror att det kommer att hålla särskilt länge?? Nej det tror jag inte.. förhållanden kommer o går.
Mitt senaste ex fick mig att inse, att det finns inget som heter total tillit o respekt.

Så nej, jag kan inte tänka mig att dela livet med en o samma person.
Litar inte på nån annan än mig själv.

Cilia
2005-10-13, 15:52
Vi har pratat om det redan, hon förstår även om hon inte tycker om det. Och hon valde att fortsätta iallafall.

Sen är hon långifrån korkad, hon är nog en av dom smartaste människorna jag nånsin mött, så jag tror nog att hon redan tänkte på det innan.

Och missförstå mig rätt, jag tycker verkligen mycket om henne, men man får väl se lite realistiskt på det hela.
men då är du ju inte ute efter ett fungerande och långvarit förhållande?!?!?!
Du pratar ju om något helt annat och genom att lägga fram det precis sådär så tycker jag att du bekräftade det jag skrev. Hepp!

grattis till Action.

Something
2005-10-13, 16:11
men då är du ju inte ute efter ett fungerande och långvarit förhållande?!?!?!
Du pratar ju om något helt annat och genom att lägga fram det precis sådär så tycker jag att du bekräftade det jag skrev. Hepp!

grattis till Action.

Ja, det har du ju rätt i, svävade iväg där. Fungerande ja, långvarigt nej.

Diana
2005-10-13, 16:36
Jag tror stenhårt på förhållanden :thumbup: hittar man bara den rätta, the love of sitt life :love: så kan de hålla livet ut, såå vackert :)

Men som pellefant skrev att man måste älska sejsjälv för att verkligen kunna ge allt i ett förhållande och få det att fungera bra =)

Something- nu vet ja inte ingående om er situation eller så, men om ni verkligen älskar varann :love: funkar det väl ävenom de finns en åldersskillnad, barn och olika livserfarenheter med i bilden =)

Ansluter mej till skaran och säger congrats till den snart nygängade herr Mats!! :love:

Jorgen
2005-10-13, 17:00
Ja, det gör jag. Man kan leva hela livet tillsammans om man hittar rätt person.

Fatalist
2005-10-13, 18:48

//Kristin

skojar du? Det är en jäkla skillnad enligt mig.

Ett förhållande kan vara att du träffas och gosar lite, ser på film, går på stan, tränar whatever men bor skiljt.

Äktenskap bor du med din partner i 99% av fallen, ni har svurit varandra trohet osv..

Jay-Z
2005-10-13, 18:56
skojar du? Det är en jäkla skillnad enligt mig.

Ett förhållande kan vara att du träffas och gosar lite, ser på film, går på stan, tränar whatever men bor skiljt.

Äktenskap bor du med din partner i 99% av fallen, ni har svurit varandra trohet osv..

Vet du vad det innebär att vara sambos?

Herkulez
2005-10-13, 18:58
han är 16-17år så nej, tror inte det.

Jay-Z
2005-10-13, 19:00
han är 16-17år så nej, tror inte det.

True, my bad. :/

Fatalist
2005-10-13, 19:01

ähh ordmärkare

Leon
2005-10-13, 19:03
Ja, det gör jag. Man kan leva hela livet tillsammans om man hittar rätt person.
e det så?...........ja kanske det kanske! ;)

Jay-Z
2005-10-13, 19:08
ähh ordmärkare

Ja, för det var ju inte så att hela ditt resonemang föll på att du inte visste vad det var?

H.Emanuel
2005-10-13, 19:23
Såna här trådar skär i hjärtat på ensamma stackare som jag. Alla har åsikter om förhållanden, har förhållanden osv. Förstår inte ens varför jag skriver här?

Sheogorath
2005-10-13, 19:28
Såna här trådar skär i hjärtat på ensamma stackare som jag. Alla har åsikter om förhållanden, har förhållanden osv. Förstår inte ens varför jag skriver här?

*klapp på axeln* Själv sitter en här med tårar i ögonen och saknar sitt ex. Life sucks sometimes :(.

Jense
2005-10-13, 19:29
*klapp på axeln* Själv sitter en här med tårar i ögonen och saknar sitt ex. Life sucks sometimes :(.

SE det är därför jag inte sysslar med seriösa förhållanden, det gör för ont när det tar slut. jag är en man som litar på odds. jag har jävligt kul utan stadigt förhållande,

Sheogorath
2005-10-13, 19:34
SE det är därför jag inte sysslar med seriösa förhållanden, det gör för ont när det tar slut. jag är en man som litar på odds. jag har jävligt kul utan stadigt förhållande,

Den här gången känns det ändå bättre. Gemensamt beslut osv. Men vafan, det kryper på en ändå, ibland.

Ryska_raketen
2005-10-13, 19:37
eftersom man är en ladysman så är det en dans på rosor.

Jorgen
2005-10-13, 19:56
e det så?...........ja kanske det kanske! ;)
Det både hoppas och tror jag innerligt. Både min farmor/farfar och mormor/morfar träffades unga och levde hela livet tillsammans. Varför skulle inte andra klara av det? Hittar man en människa som kompletterar en på rätt sätt så tror jag att man kan leva hela livet med den människan.

*Flash*
2005-10-13, 22:32
För vissa kan ett förhållande hålla livet ut, för andra inte och så har det väl mer eller mindre alltid varit.
Jag tror iaf på (livslångt) förhållande/äktenskap osv, men inte för alla.

Peter-N1
2005-10-13, 22:51
Det är klart att det funkar. Bara man är beredd på att nyförälskelsen lägger sig och att allt inte alltid är en dans på rosar. Men visst fan funkar det och visst fan kan man vara lycklig tillsammans livet ut!

H.Emanuel
2005-10-14, 04:37
OT.
Jag gillar inte par som klär sig i likadana kläder. Nånstans väcker det ett obehag

Herkulez
2005-10-14, 19:55
ja jag tror på förhållanden, men enbart om båda är medvetna att man måste satsa rätt hårt på det och inte ta varandra för givet hela tiden. samt att man träffat den rätta såklart

Don Flamenco i mitt fall
http://people.freenet.de/tomspunchout/donflamenco.gif

Wopper
2005-10-14, 22:48
Har alltid gjort det, men mina föreställningar har grusats så pass att jag tror det är dömt att misslyckas.

Har kommit underfund med att i de flesta förhållanden finns en som är monogam och en som inte är det. Detta skär sig givetvis och slutligen blir det kattskit av allt.

Men jag hoppas fortfarande och alla kan ju ha fel...

Bobo
2005-10-15, 10:37
Jadå, jag tror på förhållanden.
Och visst tror jag på den stora kärleken, den är lika vacker och underbar varje gång ;)

Men livslång kärlek med en person tror jag inte existerar, fin tanke men näe...
Hittills har jag lyckats tröttna på mina partners efter ett par +5 år :em:
Känner mig för realistisk för att gå runt och hoppas att träffa EN som är rätt, jag hoppas jag träffar dem allihop :)

Men jag svarar gärna om 50 år :)
Då kanske jag vet

Zakath
2005-10-15, 10:43
Både jag och den hopplösa romantikern inom mig tror på det, men det återstår än att veta om någon annan tror på mig :)

Pingu
2005-10-15, 11:10
Ja !!!