Visa fullständig version : fan va hösten är sabbad!!!
victor_n
2005-10-12, 16:05
jaha nu har febern kommit tillbaka *cry*
inte ens vart frisk 2 veckor på raken i höst.. kommer tappa så mycket om detta fortsätter :(
har haft feber och problem med halsen fram och tillbaka sen början av september!!
någon som kan slänga hit den bästa bli frisk kuren förutom vila och ipren och dricka mycket vatten..
Fylla på med vitaminer och mineraler!
Ta en halv vecka då du bara är hemma och tar det lugnt och käkar onyttigt, funkade för mig förra veckan :naughty:
victor_n
2005-10-12, 16:10
Fylla på med vitaminer och mineraler!
kör med aco's multivitamineral!
Ät ät ät ät ät...!! Massvis!!
Kanske hålla sig borta från alkoholen? :notme:
victor_n
2005-10-12, 16:17
Ta en halv vecka då du bara är hemma och tar det lugnt och käkar onyttigt, funkade för mig förra veckan :naughty:
hahah ok;) jo sånt har man lyckats pressa i sig denna vecka!
victor_n
2005-10-12, 16:18
Ät ät ät ät ät...!! Massvis!!
Kanske hålla sig borta från alkoholen? :notme:
hahah gör jag ju redan.. går stadigt upp 1-1,5 kg varranan vecka nu! ;)
hmm där kanske du hade nått:cheers:
Jag ska berätta hur det är att vara sjuk:
I juni så brast min blindtarm vilket resulterade i att det rann ut en massa sörja i min mage. Har varit på akuten 4ggr, legat inne 2ggr och har varit på läkarbesök 2ggr. Har fått avstå från precis allt tom vatten 2ggr a ca 24 timmar. På ett par veckor gick jag ner 10kg!!! :furious:
lägg av nu, du blir inte mindre på några veckor om du äter bra med mat. dessutom har du hela livet på dig att bli större :bpump:
Karl_alfred
2005-10-12, 17:46
Låter som hela världen gått under för att du är lite sjuk. Se till att äta ordentligt så ska du inte behöva va sjuk mer än 4-5 dagar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.