Visa fullständig version : Dagsformen på mig
Har gått upp något sedan sommaren väger ca 66 kg på 169 cm men tänkte lägga ut lite nytagna bilder. Jag vet att jag har vissa dåliga sidor och det är bredd på rygg, baksida axlar och bredden på axlar och vader framför allt. Axlarna har börjat svara lite sedan jag börjat köra tyngre tycker jag. Triceps har jag bara att de är mycket fett över så de syns inte så bra. Har en lång rygg så det är svårt att få massa på mage och rygg. Är dock ganska stark i det mesta så symetri är ändå inte mitt största mål även om jag gärna vill ha en bra fysik också. Bänk maxar jag på 90 kg just nu, kör 4 rep på 80 kg. Marklyft maxar jag på 150 kg. Raka mark 120 kg 3 rep, Dips +40 kg 6 rep, Chins +20 kg 4 rep +10 kg 8 rep, Knäböj är jag dålig för jag har haft mycket problem med höft och knä men jag kör 90 kg 6 rep, går under 90 grader då men inte rumpan i marken för jag är inte så vig. Lite info om mig. Nu kommer bilderna
Ser väldigt bra ut tjejen! :thumbup: Grymt imponerad av dina bänkar..
Lite svårt att se bredden på ryggen eftersom du inte får ut latsen ordentligt i poseringen.
Vad har du för problem med benen?Gammal skada?
formula4shape
2005-10-12, 12:03
stark! Bra armar.
Lite annan vinkel än tidigare
Någon sorts posering med en arm.
Tack! Får inflammationer i höft och knä hela tiden. Höften har jag haft sedan länge medan knäet börjat krångla sista året.
Ser väldigt bra ut tjejen! :thumbup: Grymt imponerad av dina bänkar..
Lite svårt att se bredden på ryggen eftersom du inte får ut latsen ordentligt i poseringen.
Vad har du för problem med benen?Gammal skada?
TrasMannen
2005-10-12, 12:11
Grymma armar!
stark! Bra armar.
Tack! Styrkan har jag alltid haft ganska bra även när jag var smal, tror jag har det efter min pappa som alltid varit råstark. Armarna har jag väldigt lätt för, de behöver jag inte kämpa så mycket för. Så här såg jag ut för ca 5 år sedan, var då väldigt smal och inte riktigt frisk. 52 kg vägde jag här.
mini_Arnold
2005-10-12, 12:26
Stadigt!
Arnold gillar köttiga tjejer.
Du är stark som fan också. :thumbup:
Fortsätt så
formula4shape
2005-10-12, 12:30
Tack! Styrkan har jag alltid haft ganska bra även när jag var smal, tror jag har det efter min pappa som alltid varit råstark. Armarna har jag väldigt lätt för, de behöver jag inte kämpa så mycket för. Så här såg jag ut för ca 5 år sedan, var då väldigt smal och inte riktigt frisk. 52 kg vägde jag här.
Imponerande ökning..planer/mål?
AngelLove
2005-10-12, 12:33
Satans i gatan vilken förändring...
Grymt jobbat och bra bilder. Stark verkar du vara med :bow:
mangemani
2005-10-12, 12:38
snygg fysik och jäkligt snygg tatuering :thumbup:
martin86
2005-10-12, 13:38
Wow! Ser riktigt bra ut. Stark också. :bow:
Riktigt najz! Kör hårt!! :thumbup:
mvh
AFanatic
2005-10-12, 14:21
Mycket trevliga vikter du leker med :hbang: :thumbup: Ser kanonbra ut, speciellt armar och även erector spinae...det syns att du kör tunga mark :bow:
Imponerande vikter och bra fysik.
backflash
2005-10-12, 15:11
starkt samt en imponerande ökning! :thumbup:
Fatalist
2005-10-12, 16:18
Ahh, första jag sa när bilden laddades var "oj!". För det ser riktigt bra ut! Få upp en dubbel-biceps bakifrån också :thumbup:
Imponerande ökning..planer/mål?
Nej inget speciellt mål utan vill gärna bli lite starkare och det skulle vara roligt att få lite mer muskelmassa också men det är inget mål jag satt upp utan jag tränar på och sedan får det bli som det blir.
Tack för alla kommentarer!! :em: :)
userfriendly
2005-10-12, 19:06
du e SÅ grym!!! *inspiration*
oxå vart väääldigt "sjukligt smal" o vet vilken prestation det är att vara där du e nu :hbang:
Mycket imponerande, stark som fan också, vad ligger kroppsvikten på (om man får fråga)?
Mycket imponerande, stark som fan också, vad ligger kroppsvikten på (om man får fråga)?
66 kg på kvällen för jag väger mig bara på kvällar. Har nämligen ingen egen våg.
66 kg på kvällen för jag väger mig bara på kvällar. Har nämligen ingen egen våg.Jäkligt bra vikter på skivstången med så låg kroppsvikt, inte mycket fett där inte :)
Lika kul varje gång man ser en tjej som tar mer än en själv i bänkpress *cry*
Impressed!
Powerpinglan *flex* Nice :thumbup:
*cupid*
Jisses, gillar din fysik! Har inga som helst kunskaper i det här med byggande, själv är jag mer av spinklöpare, men när jag ser hur du såg ut för fem år sedan, och hur din muskelmassa och din kropp formligen osar rå jävla styrka och kraft, så blir jag helt kär! Härligt.
Planer på att fortsätta växa? Eller vad vill du göra med din kropp och din träning nu? Lycka till med vad än du har för mål!
shadowfire
2007-02-24, 09:55
herrejevlar vilka goa ben! asså jag blir sjukt avis trots att jag är kille, jag vill ha dina biceps, dina ben och din lats.... :D
Skit fin kropp!!
Det där är min BodyPump instruktör bara så ni vet, mowhaha!!
:bow:
Mvh, Tom *flex*
större än 50% av killarna som hänger här. Ser bra ut!
Ps. Om Jörgen har något annat att säga håller jag med honom istället
Tjusigt! maffiga armar och bröst! Riktigt bra styrka också!:thumbup:
Wow, verkligt bra armar och axlar!! Här blir man dwarfad så det ryker om det! :hbang: :thumbup:
Det där är inte längre "dagsformen" men tjusigt iaf. :)
monster bump på 2 år nästan:)
monster bump på 2 år nästan:)
Ja, ett och ett halv iallafall. Jag kollar fan aldrig datumen...Man undrar ju hur Pia ser ut i dagsläget då, iallafal!
Ja, ett och ett halv iallafall. Jag kollar fan aldrig datumen...Man undrar ju hur Pia ser ut i dagsläget då, iallafal!
Finns på "bilder på oss tjejer"... (eller vad nu tråden heter, du vet nog vilken jag menar..) :)
theoppositescollide
2007-02-27, 07:19
jag hade blivit så överkörd i armbrytning..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.