Visa fullständig version : Help
Tänkte bara fråga några saker, är det bra att deffa vid en ålder av 18? flera har sagt att man bara ska köra på.. typ käka träna käka träna osv.. men tänkte kika vad ni tycker. Vill få fram mer former, bort med massa fett, ligger på 90kg nu o är 192cm. kan slänga upp lite bilder sen! sen var det en till grej. Är den någon annan som har väldigt stora bäcken ben också? ser typ ut som ett päron *cry*. tycker verkligen inte om det, går ju inte att göra något åt det heller!!!
Jag har också ett stort bäcken. Är lika lång som dig så ja tror det har med det att göra. Det man kan göra är väl att bygga lite axlar och rygg, så man får lite vidd. I bästa fall så kanske man får den där V-formen. :thumbup:
okej, då vet jag! :) tack för svaret!
okej, då vet jag! :) tack för svaret!
90kg på 192cm, så har du antingen ganska lite fett och inget behov av att deffa, eller så har du så lite muskler att en deff bara skulle göra att du ser tanig ut :D Och utan muskler att ta fram definitionerna på, så är det bara en vanlig bantning.
Och nej, inge fel med det, är man inte nöjd gör man något åt saken, antingen så tränar du hårt äter vidare, eller så bantar du.
okej.. vet inte vad jag är hehe. mittemellan? ska slänga upp bilder snart! jag tycker jag har mkt fett iaf.. men det beror väl alltid på vad man jämför med..
Catstyle
2005-10-12, 14:23
Som mental säger, 90kg på 192cm låter inte mycket, men ska bli intressant att se bilderna.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.