handdator

Visa fullständig version : Killar med tjejbröst

keffat_liv
2005-10-11, 16:09
Förekommer ju hos ganska många, och "tjejigheten" varierar mycket. Det jag undrar är hur det blir efter att ha tränat bröst 2-5år? Hur det ser ut alltså, lägg gärna upp en bild om ni har.

Kwon
2005-10-11, 16:12
Ja, tänk å ha Dolly Parton-bröst!

:thumbup:

Arne Persson
2005-10-11, 16:12
Förekommer ju hos ganska många, och "tjejigheten" varierar mycket. Det jag undrar är hur det blir efter att ha tränat bröst 2-5år? Hur det ser ut alltså, lägg gärna upp en bild om ni har.

:confused: ??? Vad är du rädd för? Att bli en transa/shemale? :D

keffat_liv
2005-10-11, 16:15
:confused: ??? Vad är du rädd för? Att bli en transa/shemale? :D

:P Nu har jag bara halvt, men det känns pinsamt? Jag är ju inte rädd att jag får värsta silikonbröst om jag tränar dem, det jag menar är om det kanske ser bättre ut när dem är mer vältränade.

Jan
2005-10-11, 16:27
:P Nu har jag bara halvt, men det känns pinsamt? Jag är ju inte rädd att jag får värsta silikonbröst om jag tränar dem, det jag menar är om det kanske ser bättre ut när dem är mer vältränade.

Är väl isf fettsansamlingar som gör det?

keffat_liv
2005-10-11, 16:29
Är väl isf fettsansamlingar som gör det?

vet inte har inte så stor koll på det, skulle tro det

puppas
2005-10-11, 16:29
Och vad har du halvt av säger du ?

keffat_liv
2005-10-11, 16:30
Och vad har du halvt av säger du ?

tjejbröst.

MAXX
2005-10-11, 16:43
gyno går att operera bort.

Krampus
2005-10-11, 16:50
Muskler med mkt fett på ska inte förväxlas med gynno..
Har du gynno så har bröstkörteln växt. Du har en knöl bakom bröstvårtan mao..

Själv har jag riktiga fylliga fett-tuttar utan gynno om ngn vill klämma. *popcorn*

Davil
2005-10-11, 16:50

Jag tippar på att det är fett på dina bröst. Det kommer säkerligen se bättre ut om du tränar fram lite bröstmuskler, eller om du deffar lite.

keffat_liv
2005-10-11, 16:51
Muskler med mkt fett på ska inte förväxlas med gynno..
Har du gynno så har bröstkörteln växt. Du har en knöl bakom bröstvårtan mao..

Själv har jag riktiga fylliga fett-tuttar utan gynno om ngn vill klämma. *popcorn*

jag har knöl bakom så då har jag nog fan d:P

keffat_liv
2005-10-11, 16:52
gyno går att operera bort.

kostar pengar väl? Påverkar det musklerna något?

Krampus
2005-10-11, 16:54
jag har knöl bakom så då har jag nog fan d:P

Beklagar. :(

keffat_liv
2005-10-11, 16:57
*cry* Beklagar. :(

MAXX
2005-10-11, 16:59
kostar pengar väl? Påverkar det musklerna något?
ja det kostar väl en slant. finns en kille här på forumet som har opererat gyno minns inte vad han heter bara..vad ligger du på för bf föresten?

keffat_liv
2005-10-11, 17:00
ja det kostar väl en slant. finns en kille här på forumet som har opererat gyno minns inte vad han heter bara..vad ligger du på för bf föresten?

Hur räknar jag ut det?

Innan var jag smal och då var det likadant:S

Zakath
2005-10-11, 17:01

Kycklingbröst menar du :D ;)

Krampus
2005-10-11, 17:06
Kycklingbröst menar du :D ;)

Bak-bak-bak-bak....

Jax
2005-10-11, 17:20
Hur gammal är du?

keffat_liv
2005-10-11, 17:48
Hur gammal är du?

antar att du mena mig? 17.

bolt
2005-10-11, 17:51
Då borde du kunna få en operation gratis.
Hör med ungdomsmottagningen.

Jax
2005-10-11, 17:52
Vänta tills du har kommit ur tonåren så löser sig problemet automatiskt.

keffat_liv
2005-10-11, 17:53

Är du säker på detta? har en kompis som är 19 och också har likadant (fast ser värre ut på han, mer strutformat) och ja, han är som sagt 19 (19½ närmare bestämt) och har det fortfarande

Jax
2005-10-11, 17:57
Kanske, skulle jag lägga till om det hade funnits en edit-funktion som fungerar även för tankspridda människor.

keffat_liv
2005-10-11, 17:57
Kanske, skulle jag lägga till om det hade funnits en edit-funktion som fungerar även för tankspridda människor.

Den risken vill jag inte ta, då opererar jag hällre... såvida det inte påverkar musklerna.

Jax
2005-10-11, 17:58
Är du säker på detta? har en kompis som är 19 och också har likadant (fast ser värre ut på han, mer strutformat) och ja, han är som sagt 19 (19½ närmare bestämt) och har det fortfarande
Nej, det är jag inte, men det finns goda möjligheter. Tycker inte att du ska operera dig om du bara är 17.

keffat_liv
2005-10-11, 18:04
Nej, det är jag inte, men det finns goda möjligheter. Tycker inte att du ska operera dig om du bara är 17.

Varför inte?

Det är verkligen inte kul att ha.

keffat_liv
2005-10-11, 18:04
ska duscha sen slänger jag nog upp en bild så får ni se hur det ser ut med... Kan alltid vara intressant med en bild.

Yes
2005-10-11, 18:19
Hur räknar jag ut det?

Innan var jag smal och då var det likadant:S
Hur smal var du då? Det kan ju vara så enkelt att du bara har svårt att bli av med fettet därifrån. Så är det för mig iaf, även med lågt kroppsfett finns det lite extra att ta av vid brösten. Det gör det ju rätt svårt att bli av med.
För mig finns det iaf en ganska enkel lösning, nämligen träning. Jag brukar fokusera lite extra vid ovansida bröst, för att så att säga "få ut" musklerna lite - om du förstår vad jag menar.
Jag förstår om det inte är så kul att ha mycket fett vid brösten, men man får se det från den ljusa sidan. När du deffat ner dig till lågt kroppsfett och byggt lite mer muskler kommer du se lite extra biffig ut.

keffat_liv
2005-10-11, 18:20
Hur lägger man upp bilderna då? eller måste man lägga upp dom på en annan hemsida först? nån som vet nån där jag kan lägga upp 3 bilder?

Zakath
2005-10-11, 18:23
Hur lägger man upp bilderna då? eller måste man lägga upp dom på en annan hemsida först? nån som vet nån där jag kan lägga upp 3 bilder?

"Manage attachements" när du postar på additional options.

keffat_liv
2005-10-11, 18:23
Hur smal var du då? Det kan ju vara så enkelt att du bara har svårt att bli av med fettet därifrån. Så är det för mig iaf, även med lågt kroppsfett finns det lite extra att ta av vid brösten. Det gör det ju rätt svårt att bli av med.
För mig finns det iaf en ganska enkel lösning, nämligen träning. Jag brukar fokusera lite extra vid ovansida bröst, för att så att säga "få ut" musklerna lite - om du förstår vad jag menar.
Jag förstår om det inte är så kul att ha mycket fett vid brösten, men man får se det från den ljusa sidan. När du deffat ner dig till lågt kroppsfett och byggt lite mer muskler kommer du se lite extra biffig ut.

Svårt att säga hur smal jag var.. 66kg på 175cm ungefär, och obefintligt med muskler (aldrig tränat i hela mitt liv förr, 16 år framför datorn) Jag har också svårt att fastställa om de var så här stora innan.

Jo en del har sagt att man ser biffig ut när man har kläder på sig, men ändå inget kul... Inte så kul på stranden t.ex.

keffat_liv
2005-10-11, 18:31
så... blir ju gråtfärdig när man ser d såhär på bild:P nä så illa e det inte men, usch.

Yes
2005-10-11, 18:36
Svårt att säga hur smal jag var.. 66kg på 175cm ungefär, och obefintligt med muskler (aldrig tränat i hela mitt liv förr, 16 år framför datorn) Jag har också svårt att fastställa om de var så här stora innan.

Jo en del har sagt att man ser biffig ut när man har kläder på sig, men ändå inget kul... Inte så kul på stranden t.ex.
Samma längd som mig och när jag låg på den vikten, med väldigt lite muskler, så såg man ju inte så mycket bättre ut. Idag väger jag 80Kg, med mer fett OCH muskler. Det börjar se mycket bättre ut. Bort med några kilo fett och fortsatt träning, så är det inte mer med den saken. Fortsätt bara träna och deffa så skall du se att det kommer funka utmärkt att spänna sig på beachen. ;)

keffat_liv
2005-10-11, 18:38
Samma längd som mig och när jag låg på den vikten, med väldigt lite muskler, så såg man ju inte så mycket bättre ut. Idag väger jag 80Kg, med mer fett OCH muskler. Det börjar se mycket bättre ut. Bort med några kilo fett och fortsatt träning, så är det inte mer med den saken. Fortsätt bara träna och deffa så skall du se att det kommer funka utmärkt att spänna sig på beachen. ;)

nu är det ju bara 8 månader till beachen:( :P planerar och gå upp 1 kilo i månaden i 7 månader för att sedan deffa ner rejält. Hoppas det hinner bli lite bättre i alla fall.

Yes
2005-10-11, 18:40
så... blir ju gråtfärdig när man ser d såhär på bild:P nä så illa e det inte men, usch.
Och det där är för övrigt INGENTING! Du är förfan bara lite slapp i hullet.

Suck... tonåringar och deras komplex... *rolleyes*

Davil
2005-10-11, 18:42

Eftersom du är så pass ung så tycker jag att du skall gå till en läkare och låta den få avgöra.

Yankeee
2005-10-11, 18:43
Du har nog en rätt skev bild av hur människor verkligen ser ut. Det där är fullt normalt, särskilt vid din ålder och bf%.

Zakath
2005-10-11, 18:43

det är ju hur lugnt som helst, ser ut som precis vem som helst, minst 50% av alla tonårskillar har ju sådär :) Oroa dig inte! Lite muskler på det där, och kanske en deff efter det så ska du se :thumbup:

fonzie
2005-10-11, 18:46
Jag har samma problem. Har opererat en gång tidigare men det har blivit likadant igen...väntar på operation. Ska göra det när jag har "byggt" klart.

Desseutom har du knappt nånting. Jag har DRYGT 5 ggr så mycket... *cry*

egge
2005-10-11, 18:49
Tycker inte det är något att oroa sig över. Kommer troligtvis inte att synas när du har lagt på dig lite mer mukkler. Kämpa på! :thumbup:

Yes
2005-10-11, 18:53
Jag har samma problem. Har opererat en gång tidigare men det har blivit likadant igen...väntar på operation. Ska göra det när jag har "byggt" klart.

Desseutom har du knappt nånting. Jag har DRYGT 5 ggr så mycket... *cry*
5ggr så mycket är väl kanske vad jag också har. Men varför har du opererat? Det är väl för tusan bara lite fett? Klart det kommer tillbaks då. "Deffa" bort skiten istället, och träna.

olwe
2005-10-11, 19:03
Både tjejer och killar kan få lite fettansammlingar kring bröstvårtorna när de når puberteten. Det försvinner med tiden. För tjejer kan det ta så lång tid som till 20års åldern, det kan det säkert för killar också.

Jag är ingen expert, har ej varit med om det själv utan baserar detta på saker jag snappat upp.

Va lugn bara. Det såg ju inte alls så farligt ut! När babyhullet lägger sig blir det nog bra.

dared
2005-10-11, 19:13
Jag hade nipples som hade svullnat upp i 7:an tror jag.. fyfan hade det ca ett år, gjorde ont som fan.. öhmmmmt

*uppdate*
*uppdate*
hade en kompis när jag spelade football som hade jordens mega vårtgårdar, mycket mycket värre än du.. Såg riktigt roligt ut, han såg ut som en brud. de va strutformade osso.

*uppdate*
*uppdate*

tossefar
2005-10-11, 19:16
Det där är ingenting, du är ju bara lite småfet. Det försvinner under beachdeffen.

keffat_liv
2005-10-11, 19:25
Det där är ingenting, du är ju bara lite småfet. Det försvinner under beachdeffen.

var ju så innan jag började träna och vägde 66kg med... (kanske inte så farligt då)

keffat_liv
2005-10-11, 19:30
Både tjejer och killar kan få lite fettansammlingar kring bröstvårtorna när de når puberteten. Det försvinner med tiden. För tjejer kan det ta så lång tid som till 20års åldern, det kan det säkert för killar också.

Jag är ingen expert, har ej varit med om det själv utan baserar detta på saker jag snappat upp.

Va lugn bara. Det såg ju inte alls så farligt ut! När babyhullet lägger sig blir det nog bra.

men nu har jag den knutan under vårtan med som någon nämnde tidigare, fast den kanske också försvinner med en tillräckligt hård deff?

tossefar
2005-10-11, 19:31
var ju så innan jag började träna och vägde 66kg med... (kanske inte så farligt då)
Man kan vara 66kg och småfet ändå. Men oroa dig inte, det försvinner säkert.

Dipshit
2005-10-11, 19:49
jag hade nog såna pattar i 2 år... försvann väl dock innan 17-årsåldern, men det är ändå helt normalt!

fonzie
2005-10-11, 21:46
5ggr så mycket är väl kanske vad jag också har. Men varför har du opererat? Det är väl för tusan bara lite fett? Klart det kommer tillbaks då. "Deffa" bort skiten istället, och träna.

Njae det var körtelvävnad. Det sa kirurgen. Anledningen till att det blivit igen är att de småsmå bitar som blev kvar har växt. Är dock inte lika mycket körtelvävnad denna gången, även om det ser lika stort ut. 50/50 körtelvävnad/fettansamling, kirurgen sa att det skulle fettsugas. Men det vill ja inte, jag vill bygga muskler, deffa bort fettet och eventuellt operara bort det sista som är kvar. :)

Vet inte hur det ser ut riktigt. Deffen ska in efter jul, får se då. :thumbup:

Yes
2005-10-12, 07:22
Njae det var körtelvävnad. Det sa kirurgen. Anledningen till att det blivit igen är att de småsmå bitar som blev kvar har växt. Är dock inte lika mycket körtelvävnad denna gången, även om det ser lika stort ut. 50/50 körtelvävnad/fettansamling, kirurgen sa att det skulle fettsugas. Men det vill ja inte, jag vill bygga muskler, deffa bort fettet och eventuellt operara bort det sista som är kvar. :)

Vet inte hur det ser ut riktigt. Deffen ska in efter jul, får se då. :thumbup:
Okej, då är det såklart en annan sak.
Är körtelvävnad samma sak som gyno?

För övrigt, om dom skulle in i gräva med skalpell i mig hade jag gärna sett att dom tog bort allt onödigt. ;)

fonzie
2005-10-12, 18:35
Hehe, jo lite besviken blev jag ju. Men det är en rätt krånglig operation och jag valde att göra den ändå.
Kan göras om utan större problem också så...slaget är inte förlorat än. :)

fonzie
2005-10-12, 18:39
vad är gyno förresten?

keffat_liv
2005-10-12, 20:02
vad är gyno förresten?

det du hade, i guess.

MojjMojj
2005-10-12, 20:17
Fick en bulle i ena bröstet (bakom bröstvårtan som ngra nämnt) när jag var typ 14 lr 15. Har ngt lite fastare bakom högra bröstvårtan nu märkte jag, men inget som syns eller känns om man inte verkligen letar.
Gissar väl på att det sitter kvar lite.

Dissector
2005-10-12, 20:46
Jag har också jobbiga tuttar, men det beror på min grova mängd BF med all säkerhet, så de ska förmodligen försvinna till dieten efter jul =) Nog inget att oroa sig för m.a.o.
Om det är det det gäller d.v.s och inte några andra skumma "knölar" och grejer i tuttarna

Tolkia
2005-10-12, 21:16
så... blir ju gråtfärdig när man ser d såhär på bild:P
Men för farao, pojk ... lyft blicken från den egna kroppen i tio minuter och se dig omkring skall du snart upptäcka att det finns gott om killar som är utrustade med vad som i jämförelse med dina typ obefintliga "tuttar" är veritabla JUVER. :smash: