PowPow
2005-10-11, 16:07
Sho,
När jag går in på windowsupdate.com så händer följande:
Welcome, choose type of update (express och custom) -->
Checking for the latest update for your computer --->
Files required to use Windows Update are no longer registered or installed on your computer. To continue:Register or reinstall the files for me now (Recommended) ---->
Downloading - Registering 1-100% --->
So far so good. Men nu börjar den om från början, och gör precis samma sak igen. Inklusive "Files required to use Windows Update are no longer..."
Någon som vet vad som kan vara felet?
Eller någon som vet var man hittar filen man startar programmet som uppdaterar windows. Har tagit bort det från alla starmenyer, eftersom jag alltid föredragit att gå in på windowsupdate.com...
Tacksam för hjälp!
och ja, jag kör winowsupdate med IE6.
När jag går in på windowsupdate.com så händer följande:
Welcome, choose type of update (express och custom) -->
Checking for the latest update for your computer --->
Files required to use Windows Update are no longer registered or installed on your computer. To continue:Register or reinstall the files for me now (Recommended) ---->
Downloading - Registering 1-100% --->
So far so good. Men nu börjar den om från början, och gör precis samma sak igen. Inklusive "Files required to use Windows Update are no longer..."
Någon som vet vad som kan vara felet?
Eller någon som vet var man hittar filen man startar programmet som uppdaterar windows. Har tagit bort det från alla starmenyer, eftersom jag alltid föredragit att gå in på windowsupdate.com...
Tacksam för hjälp!
och ja, jag kör winowsupdate med IE6.