Logga in

Visa fullständig version : Lappens träningsjournal

lappenking
2002-07-07, 19:18
Hallå.
jaha så gör vi väl om det igen då..:insane: :devil:

drar väl igång direrkt då..

Bröst:108
Midja:75
Lår:57
Bicep:37,5
Längd:1,83
vikt:76Kg

kropps fetten har jag inte järn koll på men jag skulle tippa på en 13-14%

japp det var väl måtten det ja..
Träningsprogram det får jag lägga in senare.
men jag kör mellan 3-5 dagar i veckan, med olika program
försöker att både :eating: &:sleep: ordentligt men det kunde väl vara bättre.

Mitt person bästa i bänk är:160Kg och det är den enda övning som jag har testat att maxa i....

komentera det gärna.

MVH Lappen:bpump:

Forest
2002-07-07, 21:00
Med den kropsvikten och de små armarna (relativt bänken) så är det häftigt bra att klara 160 på bänken.

Har du funderat på att börja tävla?

-=RebeL=-
2002-07-07, 21:51
Du bänkar ju ca 211% av din kroppsvikt.. Mycket bra.. Hur gammal är du? Tävlingsplaner?

lappenking
2002-07-08, 05:25
hallå eller

jag är 24år har testat att tävla lite på mindre tävlingar med goda framgångar.:bpump:
men jag slutade pga att jag blir så satans nervös varje gång jag skulle gå upp..

vet att det inte är så imponerande mått men jag har ganska så bra kraft i kroppen, är inte det lite lustigt,, jag menar min träning partner är betydligt mycket större en mig men vi ligger på samma vikter i träningen...

MVH Lappen:muscle:

lappenking
2002-07-08, 11:28
denna veckan kommer det inte att hända så mycket, känner att jag behöver lite vila har ont både här och där.

så....:smokin: ....det blir till att cykla 5gånger denna veckan morgon promenad à50min mån-fre.

lite sol på bena och en öl till helgen....:cheers: ......fint det ser ni..

lappenking
2002-07-10, 10:04
hallå eller?

japp som sakt har jag lite tränings uppehål nu på en vecka, men kör ju kondis träning,

men dåm av min förvåning att min förbräning muste har sjunkit något enormt, för som i en hand vändnig försvan mina magrutor nästan helt i allafall dåm djupa partierna.

lite synd så här till sommaren men men det är ju inte höst en så....

MVH Lappen:naughty:

lappenking
2002-07-16, 10:27
så var det slut på denna veckan och där med vila.

i dag blir det Tricep och övre rygg som ska köras känner mig riktigt peppad till detta,
:bpump:
hur det går får jag åter komma till

MVH Lappen:muscle:

Rob The Man
2002-07-16, 13:05
Tjena Lappen!!
Kul att du börjar föra dagbok här och sedan måste jag säga att 160kg är strongt gjort har bara maxat 155kg:( fast jag har tränat i snart 9 år.

Vad har du tävlat i? Bodybuilding eller styrkelyft?

Hur gick det?

Kör hårt nu

/Robban

lappenking
2002-07-16, 13:10
det var i styrkelyft och det har väll gott fint men som sakt jag blir så satans nervös när jag skulle upp, så det blev aldrig något riktigt seriöst tyvär

Lappen:bpump:

Pudzianovski
2002-08-03, 09:45
hur är det nere i kalles krona nu för tiden då?

trevlig stad...mkt trevlig...varit ute det några ggr. låg på kungsholmen när jag gjorde värnplikten.

Kan nästan tänka mig o flytta till Karlskrona för det är så satans trevlig stad.

:cheers:

scythe
2002-08-03, 14:13
160 kg e riktigt bra! :thumbup:
är det med eller utan bänkpresströja?

skit i att du blir nervös - det försvinner ju efter några tävlingar, man vänjer sig! börja tävla igen! :kickass:

lappenking
2002-08-05, 05:56
Pudzianovski
här är allt bara fint lite mycket fester nu men:cheers: det är bara fint.

squat
det var utan bänkpresströja har inge sådan...tja jag vet inte det roliga försvan ju med det hela när man blev så nervig..

MVH Lappen:bpump: