Logga in

Visa fullständig version : Kort undersökning, angående "Desperate housewives"

Grisen
2005-10-09, 17:19
1. Är du kvinna eller man?

2. Varför gillar du att se på Desperate Housewives, alltså av vilken anledning tycker du att den är intressant/spännande o s v.

3. Vad är det som gör att du vill se nästa avsnitt?

Obs! Svara på frågorna eller diskutera frågorna, vill inte ha massa skitsnack, tack!

Ryska_raketen
2005-10-09, 17:27

2. Varför gillar du att se på Desperate Housewives, alltså av vilken anledning tycker du att den är intressant/spännande o s v.

Obs! Svara på frågorna eller diskutera frågorna, vill inte ha massa skitsnack, tack!

1. Ja något av det.

2. Heta tjejer, är en såpa nörd och dessutom händer det saker hela tiden :thumbup:

3. se 2, om inte det kopplas, Heta tjejer, är en såpa nörd och dessutom händer det saker hela tiden :thumbup:

Grisen
2005-10-09, 17:32
Gärna utförliga svar (jag vet att frågorna suger).

Ytterligare fråga: Varför är denna dokusåpa bättre än någon annan?

Yankeee
2005-10-09, 17:35
Dokusåpa :confused:

Johan O
2005-10-09, 17:37

1. Man

2. Småskönt berättad, och så gillar jag snygga kvinnor i 30-40års åldern. (MILF!)

3. Se 2

Det är ingen dokusåpa. Men om du menade dramakomediserie, så får jag lov att hänvisa till svar nr.2 igen.

Grisen
2005-10-09, 17:38
Dokusåpa :confused:

Hoppsan, glöm doku-, alltså såpa eller såpopera ska det vara, inget annat.

Helena B
2005-10-09, 17:38
Gärna utförliga svar (jag vet att frågorna suger).

Den är inte bättre än någon annan, de flesta håller samma klass. Men den är kul, om man själv inte har några intriger i livet.

userfriendly
2005-10-09, 17:40
SVAR:

1.KVinna

2. Rolig serie, kan känna igen sig själv/mamma på ett ironiskt sätt, fräck, det händer oväntade saker helat tiden osv. Sen måste jag säga att skådisarna har starka karaktärer (O rödhåringen e så jla snygg för att va typ 40)

3. man kommer in i serien o vill se vad som händer.. det e det enda bra som går på tv så det blir ju att man passar på lixom ...

Bronkitkorv
2005-10-09, 17:43
1. Är du kvinna eller man? Man ..

2. Varför gillar du att se på Desperate Housewives, alltså av vilken anledning tycker du att den är intressant/spännande o s v. Nej jag gillar inte att se på det programmet.

3. Vad är det som gör att du vill se nästa avsnitt? Ingenting alls...

Aelrik
2005-10-09, 18:49
1. Man

2. Jag gillar idéen med normala människor i extrema situationer och extrema människor i normala situationer. Det blir mycket mer spännande än normala människor och deras normala problem (som i vanliga serier). Dessutom gillar jag den sköna gravkomiken som serien präglas av.

3. Därför att jag gillar serien (se tvåan). Själva storyn är väl inte anledningen, snarare karaktärerna.

Allan
2005-10-09, 18:55

Man

Det gör jag inte. Hittar inget i de två avsnitt jag sett som fängslar mig.´Det första såg jag av nyfikenhet, det andra för att jag fick för mig att jag kanske missat nåt eftersom alla sa att det var så bra/spännande/intressant. Det hade jag inte.

Ingenting

allan

Diana
2005-10-09, 20:01
1. Kvinna

2. Jak har aldri sett ett helt avsnitt(sett tre halva dock :angel: )och TRÅNAR tamejfan efter den dag ja ska orka genomlida ett helt avsnitt av denne beryktade geniala sörja :naughty: :D