Visa fullständig version : Vad ska ni göra idag?
Ännu en tråd med evighetspotential...Har ni planerat dagen eller kommer den att bli som den blir? Jobb, träning, sällskapsliv, studier...
Själv har jag klarat av tvättstugan och frukost ett. Kvarstår gör frukost två, träna med Bucyrus, äta lite mer, glo lite på ny DVD och så småningom sortera den förbannade tvätten. Vad ska ni göra?
allan
Dem här visningarna.
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3105896&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3105371&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3101856&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3102443&service=&hitfrommap=1
Sen bröstpass , antingen på delta eller frescati
well.. Äta lite, plugga, träning och slutligen plugga ännu mer.
jaaaa idag blire att åka på hemelektronikmässan i Älvsjö och glo på alla trevliga prylar.. sen om man orkar så ska man väl pallra sig iväg till gymmet i eftermiddag, men det är tveksamt idag med gårddagen i kroppen.
Ännu en tråd med evighetspotential...Har ni planerat dagen eller kommer den att bli som den blir? Jobb, träning, sällskapsliv, studier...
Själv har jag klarat av tvättstugan och frukost ett. Kvarstår gör frukost två, träna med Bucyrus, äta lite mer, glo lite på ny DVD och så småningom sortera den förbannade tvätten. Vad ska ni göra?
allan
Jaså!.....ska vi träna?....schysst att jag fick veta det nu :D
Sitta och tråka framför datorn och käka massor.
muzzelman
2005-10-09, 08:57
Ska bara försöka få i mig lite mat, sen ska jag ner och fortsätta spackla och slipa
. Sen måtta lite luckor och kanske börja fixa lite med dom.
J.Saarela
2005-10-09, 08:58
Bakis,,,då blir det relaxbad,mat och glass.
Plugga, plugga och kanske se några avsnitt 24, träna om jag orkar, äta. Ganska mycket söndag över den här dagen. :)
muzzelman
2005-10-09, 08:59
Sedan hoppas jag att jag äntligen ska få träna nu när ryggen är ok igen.
Jaså!.....ska vi träna?....schysst att jag fick veta det nu :D
Det var väl trevligt!
:whipped:
allan
kom nyss hem från gymmet, ska sätta igång tvätten.. lär ta hela dagen, har massor. lär väl städa en del medans jag väntar på att ladda nästa maskin.. chatta, seeda lite torrents, ta det lugnt.
spela cs, äta pizza, dricka mängder av oboy (3%ig mjölk) och sova.
Idag blir det att plugga geoteknik, geodesi och vägbyggnadsteknik. Sedan vid 6tiden är det dags för ett pass korsrygg och ben. 10 set marklyft *flex*
TheGovernator
2005-10-09, 09:07
Idag blir de; äta, träna, äta, äta, kolla på film sedan sova :cool:
Hänga i Trädgårdsföreningen med vilddjuret "Pippi". Försöka åka och träna med samma vilddjur, vilket innebär att lyfta henne upp och ner i chinsställningen i en halvtimme.
Städa. Kanske. *rolleyes*
LexSinner
2005-10-09, 09:08
Skall på ett förbannat dop vid 12.30 tiden.. Det är ju kul för mig som är helt antikrist.. Kommer väll bli "pokad" med tiggarhåven som vanligt misstänker jag.. :devil:
När det är avklarat blir det väll ett benpass och sen försöka ha så lite söndagsångest som möjligt resten av dagen.
gå och kolla på vikingar i västerled på cosmonova och sedan käka thaibuffé med polarna från shooto.
The_RobRoy
2005-10-09, 09:11
Plugga Signaler & System och träna på kvällen
Måla sommarstugan :furious: och sen åka till Lidl och köpa nötter.
Har ätit frukost och tittat på halva Bourne Supremecy. Nu tänkte jag räkna lite finansiell planering. Dagens uppgifter får nog handla om valuta. Sen blir det lunch och titta på elitserievollyboll (Habo - Sollentuna). Längre än så är inte planerat.
grisbil3n
2005-10-09, 09:15
Dra o handla energidryck o något gott sen träna sig lite.
Rockhard
2005-10-09, 09:17
Plugga blir det nog *cry*
H.Emanuel
2005-10-09, 09:25
Dricka kaffe strax. Äta måste jag göra också, gröt är det tänkt samt smörgåsar. Blanda gainer, byta om o packa ned kläderna o handduken. Dra till gymet där jag hoppas på ett skönt och HÅRT pass på nån timme, sen basta och ta en dusch. Äta. Dammsuga. Är vädret sjysst blir det en promenad i skogen i eftermiddag
Callister
2005-10-09, 09:27
Morgon promenad, frukost, åka till lägenheten i sigtuna, plugga, kolla serie, plugga, äta middag, plugga/serie, sova.
Avslutar min 35h arbetshelg ikväll, kanske firar det med ett miserabelt benpass med lite tur....
internethjälten
2005-10-09, 09:31
..ska se på film nästan hela dagen =)
Rock'nRoll
2005-10-09, 09:37
Träna bröst. Titta på när Djurgården dänger upp Hv och äta anabol middag med släkten.
Har varit och handlat, ska och jobba om en timme. Sen film tror jag, eller sova. Träna om jag orkar.
Ska till kyrkan snart. Sen ska jag nog va med polare eller nåt.
Herkulez
2005-10-09, 09:43
strypa tjejen först för att hon ätit upp kladdkakan jag skulle ha til frukost (skriver med ena handen och stryper med andra). Rensa lite i förådet, kanske titta på en bil samt plugga som en hest
Allans tempo får mig att få söndagsångest.
Pirhana - lägenhet #2 gillar jag för då kan du bygga en balkong till på övervåningen!!!
får plats med mycket blommor då *visslar*
själv ska jag städa med grannarna i huset och jag känner mig mer än folkilsk idag.
Känns inte som en bra ingång.
Annars är det vilodag så ingen träning här inte.
The_RobRoy
2005-10-09, 09:49
Kanske testa Age of Empires III lite också
Kanske testa Age of Empires III lite också
Nej, du ska plugga! :D
Fettecke
2005-10-09, 09:52
städa =(, plocka bort massa kartonger och skit... käka ska jag göra cokså, lira gura... ehhhhh... putta på damen... det är de viktigaste, sen är de läggdax. och upp å jobba imårrn 14.00
Träna.. jobba... oh happy days.
Pirre - lght nr 2 och 3 är teh shit. Etagelägenhet är alltid ball.
Egentligen borde jag träna rygg idag, men motivationen är väldigt låg just nu, så det blir nog bröst istället. Bröst har jag alltid tillräckligt med motivation för.
Sen ska jag läsa den sista 1/4 av Brave New World.
Resterande timmar kommer gå åt det vanliga: Spamma diverse forum och ha ångest för att jag inte gör något viktigare.
mini_Arnold
2005-10-09, 10:00
Träna ben och biceps med tigerofsweden och Arnold.
Sen hem och städa och få gäster.
Kebab-Arne
2005-10-09, 10:09
Måste duscha, sen äta köttfärslimpa. Sen ska jag nog åka in till stan, måste ha ett par nya skor. Fast fan, måste ta ut pengar också om jag ska göra det kom jag precis på. Gymmet har stängt idag pga ombyggnad. Ska plugga lite mer matte diskret och måste skriva rent en vegetationskarta. Sen ikväll så är det parlamentet, medicinmannen och 24. *popcorn* För att sedan lägga mig och gå upp och prova gymmets nya nordic maskiner, som jag antar de slänger upp denna helg.
Jag vet någon i Boden som INTE skall äta kladdkaka idag iaf...
Überbiffen
2005-10-09, 10:16
Tvätta.
hahaha....
När det är sådant här väder finns det bara en sak att göra, sätta i solen och njuta ...
Men annars så blir det en promenad med vovven, fika lite, bröstpass och sen middag på stan :)
Nyktra till, sen måste jag nog ut i solen lite.
Herkulez
2005-10-09, 10:22
:booty: :D
Dem här visningarna.
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3105896&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3105371&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3101856&service=&hitfrommap=1
http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3102443&service=&hitfrommap=1
Sen bröstpass , antingen på delta eller frescati
Gillar den där sista lägenheten!
Känns öppen och luftig, å så hyggligt pris.
Enda nackdelen är att den låg så långt ner i huset ...
Ska åke ner till Sundsvall och jobba hela kommande vecka, i en Fiat Scudo. Sitter jag och Tore själva i den så tar våra axlar i varandra, problemet är bara att det ska in en Daniel också. Trångt är bara förnamnet *grr27*
http://www.howlett-ltd.co.uk/images/Fiat%20Scudo.jpg
Ninjasmurf
2005-10-09, 10:43
promendera
värma upp innan gym - jogga
träna armar
promenera
promenera
göra mellis till skolan
sova
/userf.
Plugga, plugga, plugga och sen plugga lite till *spy*
Och förhoppningsvis klämma in ett träningspass däremellan... :MrT:
bosse_brutal
2005-10-09, 10:52
funderar på ett axlar/triceps pass, fast egentligen skulle jag ju vila idag. nått annat vettigt lär de inte bli i alla fall..
Idag blir det till att ta hand om min mycket bakfulla kvinna.
Sen ska jag iväg klockan 14 med min dotter på prinsesskalas.
Det blir nog också någon rulle idag.
läsa, skriva, äta, slösa bort tid på internet, promenad
delta_mats
2005-10-09, 11:28
Blir en långpromenad följt av träning. Sedan middag och kanske någon film på kvällen. Eller bastu med grabbarna.
Men först av allt ska jag äta chips och dricka cola.
Slartibartfast
2005-10-09, 11:31
Skiva lite på mitt proseminarieuppsats och sen fara hem till Vasa. Borde vara ute också då det är så bra väder.
The_RobRoy
2005-10-09, 11:38
Nej, du ska plugga! :D
Jag borde ju det
Måste bestämma vilken profil jag ska välja idag också, vad ska jag göra med mitt liv??? *cry*
JustinCredible
2005-10-09, 11:58
Bara lata mig :)
Peter-N1
2005-10-09, 12:09
Skulle träffa en polare, men han är för bakis. *spy*
Någon som vill hitta på något? :smokin:
Three pigs
2005-10-09, 12:11
Leka med en kamrat...
ArnoldOnLehmä
2005-10-09, 12:20
Plugga, tänkte repetera hela matte C idag. Tyvärr så vart det 10 folköl, whisky och vin till fotbollen igår så det kommer nog bli jobbigt. Nu ska jag äta gröt!
jag hade velat träna men känner mig fortfarande lite småförkyld, så det får eventuellt vänta, tänker kanske åka ut o hälsa på mor.
Plugga, träna, plugga lite till, träffa en viss person, plugga lite till.
Skulle spelat fotboll idag. Blev visst inte så, så jag får väl en massa tid över till att läsa om kemiska reaktionshastigheter istället. :hbang: Ska se avsnitt 2 & 3 av FC Z samt Nip/Tuck senare ikväll.
Ännu en tråd med evighetspotential...
Den sorts trådar we just löööööve :D
Ut och ränna lite i skog och mark om en stund, se om ja kan knäcka 27 minuter :naughty: :hbang: Samt göda min sjuka syster med pannkakor och glass :love: :angel:
Har tränat redan och håller på och städar lyan. Nyttiga saker som att ta ut alla prylar i köket och våttorka hyllor. Sen tänkte jag putsa lite på ekskivorna för att sedan olja in dom. Har bokat biljetter till 4h dokumentären om Bob Dylan som börjar klockan 20 ikväll på Södra teatern.
Lasse Kongo
2005-10-09, 14:53
Ja börjar känna mig sjuk! *cry*
Nu ska ja gå och köpa sandwich Pepparkaksglass, den har visst kommit in nu och finns till dec, här ska ätas glass!
de är sjukt goda så har ni inte provat: ÄT :eating:
Ja börjar känna mig sjuk!
Nu ska ja gå och köpa sandwich Pepparkaksglass, den har visst kommit in nu och finns till dec, här ska ätas glass!
de är sjukt goda så har ni inte provat: ÄT :
Tack för tipset :thumbup: har funderat på om den skulle va nåt att slösa cash på eller ej *popcorn*
perfekt btw att inleda sjukan me glassätande :hbang: för sen smakar ju inget något iaf *cry* krya på dej =)
Lasse Kongo
2005-10-09, 15:05
Tack för tipset :thumbup: har funderat på om den skulle va nåt att slösa cash på eller ej *popcorn*
perfekt btw att inleda sjukan me glassätande :hbang: för sen smakar ju inget något iaf *cry* krya på dej =)
du, den är AAAASGOD!!!!
ja gillar vanlig sandwich oxå men denna alltså *dreggel*
tack, ja hoppas det inte blir ngt av detta utan att jag vaknar pigg som en lärka imorgon *rolleyes*
wintersnowdrift
2005-10-09, 15:10
Idag har jag joggat (med betoning på jogga) tillsammans med mina päron. Jag skulle egentligen ha vilodag, men den ena av dom kör rehabträning (=väldigt lugnt) och den andra tycker att 5 km löpning känns som ett maraton (=ingen kondis). Summa sumarum, jag körde aktiv vila och hängde på gamlingarna ut i skogen :D.
Jaja, efter denna kämpainsats käkade jag lunch (pasta med broccoli, soltorkade tomater och oliver) och sedan drog jag iväg till ett köpcentrum med mor och lillebror, som skulle shoppa jeans åt den sistnämne. Jag är pank efter att ha köpt stövlar för myyycket pengar i veckan, men jag lyckades få mamma att pröjsa en munkjacka åt mig :rolleyes:.
Väl hemkommen från det äventyret käkade jag mellanmål och nu sitter jag här och funderar över vilken skoluppgift jag borde göra först... (ett svårt val, eftersom jag lidit av beslutsångest i en hel timme snart ;)). Kanske sätter jag igång och städar rummet istället, det behövs. Plus att jag ska packa gymkläder inför morgondagens ben/bröst/biceps-pass (knäböj är min nya drog) :whipped:.
Så spännande är alltså en söndag i Kristins liv :D
//Kristin
Ryska_raketen
2005-10-09, 15:15
Tänkte lira lite, fick ett nytt spel idag :thumbup:
Jag har sovit länge. Varit ute i skogen och sprungit en runda, hemma hos mor och far och ätit middag, sen äpple paj med vaniljsås till efterrätt. Ska spela lite nu på min nya dator sen ska jag göra lite skolarbete och sen spela lite till antagligen :D
Peter-N1
2005-10-09, 15:29
Nu har jag bestämt mig. Det blir en pizza och någon film.
Tränade ett extrapass idag eftersom det är något fel på varmvattnet så kunde jag duscha på gymmet istället :)
Nu ska jag iväg och handla och sedan skall jag göra en smarrig tacopaj ! :eating:
Senare skall jag kolla på medecinmannen på tv.
Starbucks eller Subway, eller båda två. Snyta näsan, kolla om tvättmaskinen är ledig, skicka snuskiga SMS, överväga att städa, kolla efter lite jobb, stryka några skjortor, ta en tupplur, masturbera.
H.Emanuel
2005-10-09, 16:43
Har tränat redan och håller på och städar lyan. Nyttiga saker som att ta ut alla prylar i köket och våttorka hyllor. Sen tänkte jag putsa lite på ekskivorna för att sedan olja in dom. Har bokat biljetter till 4h dokumentären om Bob Dylan som börjar klockan 20 ikväll på Södra teatern.
Fan, ännu en stor sak jag lyckats missa *grr27* :cryout:
Fan, ännu en stor sak jag lyckats missa *grr27* :cryout:
Kommer snart på Svt tror jag det var. Sen går den nog att ladda hem.
Jobba som vanligt. Det ska jag göra på mån, tisd, tors, fre, lör och söndag också. Hatar att jobba.
Scratch89
2005-10-09, 19:02
Har tränat idag, nu ska jag läsa igenom några sidor Kemi A, har prov på onsdag och jag satsar på ett neutralt VG.
Sen vettefan, blir väl sitta vid datorn eller spela lite bas.
Kommer snart på Svt tror jag det var. Sen går den nog att ladda hem.
Du vet inte vad den heter?
Sitter och funderar om jag ska gå på bob konserten nästa måndag..
Herkulez
2005-10-09, 19:22
blev inte mkt gjort, kladdkakans fel
körde lite cagefotboll med polarna i ösregn :)
blev inte mkt gjort, kladdkakans fel
va skönt att kunna skylla hela dagen på flickvännen *L*
High1ander
2005-10-10, 08:06
Human Sexuality kl 8.00
Cinemtography kl. 11.00
Video Production kl. 2.00
Träna rygg kl. 5.00
Skriva uppsats alt. dra hem en italienska på 26 år som ska laga mat åt mig (hennes förslag)...
Idag ska jag börja min sjukskötar utbildning :thumbup:
Skola... bläh.. och plugga.. bläh igen.. *cry*
Min dag:
Söka ett par jobb... Ringa om minst ett arbetsplatsbesök... Plugga! Göra åtminstone "i-princip-klar" en uppsats som ska vara inne på fredag.
Tränat har jag redan gjort - en skön morgonjogg med gånginslag. I kväll blir det lite magträning bara, veckans lugnaste dag träningsmässigt.
Bekämpa min telefonfobi med minst ett telefonsamtal jag borde gjort för länge sedan...
Har inga tider alls att passa idag - jätteskönt!!!
Eva
Äta klart mina äggmackor...
Gå till föresläsningen om återvinning av material...
Sitta och räkna geoteknik i 5 timmar.
Åka hem till flickvännen och...
Träna Axlar Bröst och rygg
King Grub
2005-10-10, 08:32
Spela AoE III, simma, se en film, läsa Judas Unchained, och gå på min systerdotters födelsedagskalas i kväll och äta tårta. :eating:
Bobbokrull
2005-10-10, 08:34
Först ska jag jobba klart, efter det väntar en brutulus benträning på gymmet. Sedan blir det väl att äta som en snel hest och kanske målar man en tavla eller nått kreativt på kvällkvisten....
metalgirl_80
2005-10-10, 08:35
har precis kommit hem från jobbet... så nu ska sussas en stund, sen äre la dags o fixa käk o åka till jobbet igen för nästa pass..! Nå´n som vill byta? Har jobbat på detta vis sen mitten på förra veckan, har alltså inte hunnit träna på snart en vecka... *grr27*
Krokodil
2005-10-10, 08:35
Gå och jobba... :cryout: Har varit ledig i 10 dagar nu.
Spela AoE III, simma, se en film, läsa Judas Unchained, och gå på min systerdotters födelsedagskalas i kväll och äta tårta. :eating:
har du aldrig hört talas om ett hederligt dagsverke? *g*
King Grub
2005-10-10, 09:24
http://tinypic.com/egxvnl.png
Scratch89
2005-10-10, 09:39
PLUGGA, träna och koppla klart min nya dator.
Det blev inget pluggande som jag skrev igår, utan snarare en övervägning, som inte vägde över. :D
Rockhard
2005-10-10, 09:44
Gå och träna nu, sedan ska jag köpa några blåbär/vanilj pajer på mcdonalds. Sen kanske plugga lite..
Vesseldahl
2005-10-10, 09:51
Jobba :cryout:
Träna handboll vid femhugget och träna tuttar därefter.
Jag ska äta frukost nu (ja jag är ledig och sover hur länge jag fan vill ;)), sen pilla bort bilfirmans reklam på regskylten. Vill inte förstöra utseendet på min muskelbil med det. Givetvis blir det träning sen. :thumbup:
Jobba 7-16. Träna 16:15-ca 17:45. Göra middag och äta/diska. Spela farenheit och glo på tv. Surfa lite på kolo och sedan sussa...
Jobbajobbajobbajobba. Tjugo hyllmeter kod som ska skrivas till igår.
Dissector
2005-10-10, 10:24
Först och främst ska jag gå och äta strax! Sedan har jag 3 timmar Linux-lektion. Efter det blir det hem och glo på Mission of Massive Proportions lite grann, äta lite mer, och när jag känner mig redo drar jag iväg på ett brutalt rygg-triceps-pass =) Så mycket vet jag om min dag idag!
s_himself
2005-10-10, 10:26
jobba :)
men nu ska jag iväg på lunch!
Gick upp 11 idag så snart blir det 45-60min Cardio. Sen måste jag städa huset :furious: för att morsan och farsan kommer på besök ikväll. (och nej jag brukar inte städa annars men flickan är i skolan så i have no choice). Yeah, sen blir det kvälls träning (bröst+axlar+20-30min cardio).
Och en massa jävla plugg där emellan *spy*
Kingen, brukar du spela AOM:tt online?
Rock'nRoll
2005-10-10, 10:36
träna ben om en timme, jobba vid 17:00
Var i skolan från 08.15 till 15.00, ikväll tänkte jag läsa om sömn och kanske fråga er här på kolozzeum om det och så tänkte jag läsa om Vikingar efter att ha blivit inspirerad av vår käre Bolio =]
och så bör jag verkligen plugga skolämnen också, ack ack *grr27*
King Grub
2005-10-10, 15:18
Kingen, brukar du spela AOM:tt online?
AOM? http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/smilies/confused.gif
Hursomhelst: nope.
Har haft en lugn och skön dag efter att ha jobbat 35h i helgen, köpt lite målargrejer och börjat måla rummet jag ska köra massage i, vilket jag kommer att måla klart imorgon...
Träning ikväll....
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.