handdator

Visa fullständig version : 50%

trym
2005-10-09, 02:19
har ni tänkt på de... när de är 50 % chans att något inträffar eller att du viljer ätt utav de två, så väljer man alltid, likt förbannat varje jävla gång fel?
spelar ingen roll vad de är... eller tex letar men efter ett papper i en pappershög så ligger pappret likt förbannat alltid sisst!!
men om de då är 50% chans måste de finnas ngn lycklig jävel som allitd har tur...

det var nattens lördagsvisdom o senn tackar vi dem som stog för dagens fylla för på ngt lustig vänster har jag fortfarande lika mycket pengar kvar på mitt kontokort som innan jag gick ut idag...:D

Nils_
2005-10-09, 03:38
det var nattens lördagsvisdom o senn tackar vi dem som stog för dagens fylla för på ngt lustig vänster har jag fortfarande lika mycket pengar kvar på mitt kontokort som innan jag gick ut idag...:DEn annan favorit är att inte minnas att man tog ut en massor av pengar och spendera, för att sedan upptäcka detta när bakfylleångesten är som värst.

Shadow Warrior
2005-10-09, 07:02
Är det 50/50 så ligger man helt enkelt i underläge, det bevisas ständigt för oss som har två "likadana" nycklar i nyckelknippan man tar alltid fel trotts att chansen att ta rätt är 50%.

Jax
2005-10-09, 07:40
Smöret landar alltid neråt.
Murphy var en klipsk person.

Pellefant
2005-10-09, 07:58
Smöret landar alltid neråt.
Murphy var en klipsk person.

Han var en riktig olyckskorp! *grr27*