Visa fullständig version : Är Allan en läskig farbror?
Är det fler än jag som känner en viss rädsla för Allan?
Lillgrabben
2005-10-07, 22:04
Alla de bannade Trollzen kanske?
Nope inte direkt. Jag tycker att han verkar rätt trevlig, men han har sina dåliga dagar ibland.
Flygplan
2005-10-07, 22:07
Är det bara jag som ibland får känslan av att en del på detta forumet startar trådar om "kolokändisar" bara för att försöka höja sin kolostatus, men det är så genomskinligt så det är pinsamt. *rolleyes*
Med de äppelkinderna? Näää.... *yourock*
Krokodil
2005-10-07, 22:08
Jag förutspår att den här tråden försvinner inom 10, 9, 8... :)
delta_mats
2005-10-07, 22:10
Är det bara jag som ibland får känslan av att en del på detta forumet startar trådar om "kolokändisar" bara för att försöka höja sin kolostatus, men det är så genomskinligt så det är pinsamt. *rolleyes*
Nej jag har tänkt på det också.
Syftar du på mig?
Nja, för att det är roligt att vara här bara. Alla tjänar på att inte ta så allvarligt på saker och ting.
Sluta tänk kvinna.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=53103&goto=lastpost
*rolleyes*
Många gånger är det nog moderatorerna som tvingar yngre medlemmar att skriva liknande trådar..
Originally Posted by Flygplan
Är det bara jag som ibland får känslan av att en del på detta forumet startar trådar om "kolokändisar" bara för att försöka höja sin kolostatus, men det är så genomskinligt så det är pinsamt.
Nej jag har tänkt på det också.
Nej. Däremot slås jag ofta av häpnad av folks uppenbara brist på lättsinne och humor, i allmänhet, samt förmåga att tolka ironi och sarkasm, i synnerhet, samt deras nästintill analt-krampaktiga försök att hävda sig själva, genom att kräva ordning o reda och komma med tillrättavisanden, då ofta genom att peka ut ngn person mer aktiv/kunnig/synlig än dem själva.
Och tro fan om det inte sällan rör sig om folk från skogen..
Saarela bros undantaget...
Många gånger är det nog moderatorerna som tvingar yngre medlemmar att skriva liknande trådar..
Som nån slags nollningsrit då?
allan
arrogant jävel. antar man blir det när man blir 40...
Krokodil
2005-10-07, 22:22
Som nån slags nollningsrit då?
allanPennalism precis som i "Ondskan" ! :whipped:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1087862&postcount=113
Läskig? Snarare en mysgubbe.. *innocent*
Löjtnant Blank
2005-10-07, 22:33
Bra tråd... Jag gillar också när laptopfläkten värmer skrotum en mulen höstdag.
allan är snäll, grinig, sur och bra.
arrogant jävel. antar man blir det när man blir 40...
Så du är helt enkelt före din tid.
Så du är helt enkelt före din tid.
oggep i ett nötskal. vågar aldrig yppa sig kritiskt mot någon som har "makt". slicka uppåt och sparka neråt är hans filosofi. Kommer bli en utmärkt chef i framtiden. *spy*
Nej, min bild av Allan är mkt positiv ! Han verkar vara en reko karl med bra åsikter.
oggep i ett nötskal. vågar aldrig yppa sig kritiskt mot någon som har "makt". slicka uppåt och sparka neråt är hans filosofi. Kommer bli en utmärkt chef i framtiden. *spy*
Hahaha exakt. En feg liten räka är jag. Men håller du inte med att du är lite arrogant ibland? Eller var jag ute på min monark?
wintersnowdrift
2005-10-07, 22:44
Lite läskig ja. Han verkar vara den hårdaste moderatorn. Men nog behövs det ibland - särskilt här på allmänt.
//Kristin
delta_mats
2005-10-07, 22:46
Nej. Däremot slås jag ofta av häpnad av folks uppenbara brist på lättsinne och humor, i allmänhet, samt förmåga att tolka ironi och sarkasm, i synnerhet, samt deras nästintill analt-krampaktiga försök att hävda sig själva, genom att kräva ordning o reda och komma med tillrättavisanden, då ofta genom att peka ut ngn person mer aktiv/kunnig/synlig än dem själva.
Och tro fan om det inte sällan rör sig om folk från skogen..
Saarela bros undantaget...
Jag slås av häpnad över din fullkomligt kassa svenska. 6 kommatecken utan en enda punkt mellan???
Vilka tror du kommer från skogen av dessa människor?
Jag slås av häpnad över din fullkomligt kassa svenska. 6 kommatecken utan en enda punkt mellan???
Vilka tror du kommer från skogen av dessa människor?
Haha, jag visste att du skulle anmärka på det, därför lade jag in det med flit! :D
F.ö "Vem är igentligen den där Allan"-tråden var fin!
delta_mats
2005-10-07, 22:50
Nej varför skulle man vara rädd för honom? Läskig vet jag inte om han är.
En gnällpelle kanske?
mangemani
2005-10-07, 22:51
läskig,nja,men respekt ingivande,dels för att han är moderator och har en viss attityd.
delta_mats
2005-10-07, 22:52
Haha, jag visste att du skulle anmärka på det, därför lade jag in det med flit! :D
F.ö "Vem är igentligen den där Allan"-tråden var fin!
Ja då lyckades du med att få min uppmärksamhet. :D
Något speciellt du syftade när du nämner den där tråden?
Ja då lyckades du med att få min uppmärksamhet. :D
Något speciellt du syftade när du nämner den där tråden?
Vet inte, men du tog åt dig direkt iaf.. *yourock*
delta_mats
2005-10-07, 23:00
Vet inte, men du tog åt dig direkt iaf.. *yourock*
Vet inte om jag tog åt mig. Däremot undrar jag vad du syftade på?
Tricklev
2005-10-07, 23:01
Han har sina dåliga dagar då och då, men han verkar väl trevlig.
Lasse Kongo
2005-10-07, 23:01
Får en känsla av att Allan innerst inne är en riktig byggare som gillar mkt muskler...
Och då spelar det ingen roll om man är läskig =)
Bara därför ska jag bjuda på en nytagen bild på mig i mina drömmar:
Vet inte om jag tog åt mig. Däremot undrar jag vad du syftade på?
:laugh:
Nää, jag vågar inte berätta..
Rädd för att du och dina bröder/farbröder/pappa (sak samma kanske?) tankar scootern och kommer ner till mig isf...
Rädd för att du och dina bröder/farbröder/pappa (sak samma kanske?) tankar scootern och kommer ner till mig isf...
Sånt där slutade jag vara rädd för när jag insåg att snön tar slut runt uppsala...
Sånt där slutade jag vara rädd för när jag insåg att snön tar slut runt uppsala...
Men jag såg en kille på television. Han körde på VATTNET! *popcorn*
(Allan rox!) *yourock*
delta_mats
2005-10-07, 23:12
Du förutsätter alltså en massa saker?
Du har fel om nästan allting *slap*
Nåja, detta var en tråd gällande Allan så vi ska inte förstöra den mer än vad vi redan gjort.
Löjtnant Blank
2005-10-07, 23:14
Men jag såg en kille på television. Han körde på VATTNET! *popcorn*
(Allan rox!) *yourock*
Ha, ha! Om du bara visste hur roligt och SANT det där är. Jag har hela min släkt i Kiruna. De runkar och tankar skotern för 8 000 i månaden.
Du förutsätter alltså en massa saker?
Du har fel om nästan allting *slap*
Nåja, detta var en tråd gällande Allan så vi ska inte förstöra den mer än vad vi redan gjort.
Nähä! *slap*
Föresten är min brorsor tuffare än dina..
De kommer alla från fina familjer i Södertälje och har kors i sina BMW-backspeglar...
Sen har jag större muskler än dig med..
Men nu finns bara ett sätt att avgöra detta: Dansbanan kl 21.00 på lördag! Med eller utan kniv!
(Allan har rekordeliga äppelkinder. *yourock* )
Ha, ha! Om du bara visste hur roligt och SANT det där är. Jag har hela min släkt i Kiruna. De runkar och tankar skotern för 8 000 i månaden.
Räcker att läsa Delta-Mats inlägg så förstår man..
NÄ, MEN, VAD, SÄGER, JAG!!!? FY PÅ MIG!!! INTE IRONISERA ÖVER GLESBYGGDEN!!
Förlåt Mats, förlåt.. :em:
(Allan har starka ben. *yourock* )
delta_mats
2005-10-07, 23:25
Det är lugnt Krampus. Jag vet att du bara retas. Innerst inne är du en kramgo kille som säkert jättegärna vill komma upp på besök och grupprunka framför skotern *kissass*
Det är lugnt Krampus. Jag vet att du bara retas. Innerst inne är du en kramgo kille som säkert jättegärna vill komma upp på besök och grupprunka framför skotern *kissass*
Njaa, jag nöjer mig med internet isf....
Det är nästan som att prata med riktiga människor!! Så finns det ett fullgott alternativ till att åka och köpa ryskor i Finland! :)
Nu ska jag se var jag har lagt min banjo! Tjo!
(Allan åt som en hest på kollo-träffen. *yourock* )
Får en känsla av att Allan innerst inne är en riktig byggare som gillar mkt muskler...
Och då spelar det ingen roll om man är läskig =)
Bara därför ska jag bjuda på en nytagen bild på mig i mina drömmar:
Har inte den där snubben sjukt stora labbar?
Löjtnant Blank
2005-10-07, 23:34
Har inte den där snubben sjukt stora labbar?
Snarare: vem är det?
Ser ut som ett jävla hemmabygge. Btw är jag förvånad över att du inte ser mer knasig ut Herr Blank.
Löjtnant Blank
2005-10-07, 23:48
Btw är jag förvånad över att du inte ser mer knasig ut Herr Blank.
Är du förvånad över att jag inte dreglar eller har ett porslinsöga?
Är du förvånad över att jag inte dreglar eller har ett porslinsöga?
Efter en snabb analys så kanske ditt ansikte passar in ändå. Lite knarkliberalt utseende.
Löjtnant Blank
2005-10-08, 00:07
Efter en snabb analys så kanske ditt ansikte passar in ändå. Lite knarkliberalt utseende.
Du tillhör dem jag gillar allra, allra bäst på forumet, tjockis. Jag gillar knark, true. Men bara på lördagar.
Du tillhör dem jag gillar allra, allra bäst på forumet, tjockis. Jag gillar knark, true.
Jag tycker att du liknar Tor Lunsten. *popcorn*
(Allan diggar Tor Lundsten *yourock* )
Helena B
2005-10-08, 00:17
Han är typ som en pappa, man känner mer respekt än rädsla för honom :D
Löjtnant Blank
2005-10-08, 00:17
Jag tycker att du liknar Tor Lunsten. *popcorn*
(Allan diggar Tor Lundsten *yourock* )
Tor är snäppet snyggare än jag. Men inte lika grov.
Nej Allan är ingen läskig farbror
Ninjasmurf
2005-10-08, 07:57
tycker Allan är trevlig för det mesta när man springer på honom, dock är han väldigt fokuserad i början av sina pass och inte särskilt kontaktbar då :D
Tor är snäppet snyggare än jag. Men inte lika grov.
Tor gillar ju oxå lördagar.
Herkulez
2005-10-08, 08:44
kan du peka ut exakt på dockan vars allan tog på dig?
http://www.timelesstrinkets.com/CPK/Images/DollBoySailor03.jpg
Krokodil
2005-10-08, 08:46
kan du peka ut exakt på dockan vars allan tog på dig?
http://www.timelesstrinkets.com/CPK/Images/DollBoySailor03.jpg :laugh:
Man kan väl sammanfatta :
Hård men rättvis.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.