Visa fullständig version : nya pilder
kommer ett gäng bilder här, sista bilden är på mig i en klassisk tänkarpose med tänkarglasögon och allt. används ibland för riktigt "kluriga" diskussioner på kolozzeum.
Det ser bra ut. Grymma armar!
klipp dig. alt. skaffa ett jobb.
Ryska_raketen
2005-10-07, 18:48
Ser bra ut som vanligt baan, inte direkt något som släpar, inte ens vaderna för bövelen *cry*
Bra axlar!!
vi får ta något pass ihop! :hbang:
Jo föressten, ja såg nåt som släpade, mustachen :D :D :D
klipp dig. alt. skaffa ett jobb.
hehe en polare sa något om kommunist... nej fan man har inte råd med frisör på csnpengarna, trimmer funkar fan inte heller
helvete, speed på medlemmarna på kolo, hinner inte ladda upp alla bilder. tror det var allt
Låren var det bästa! *flex*
Haha, vilket jävla hår!
Och de legendariska bosniska 70tals mammaglasögonen är där :hbang: :hbang:
tigerofsweden
2005-10-07, 18:52
Hahaha , sista bilden, så jävla bra :D
Ang. frillan osv, så jävla härligt, du rockar mannen :thumbup:
Och till sist bilderna, g r y m t Baan, ser skitbra ut!
hehe en polare sa något om kommunist... nej fan man har inte råd med frisör på csnpengarna, trimmer funkar fan inte heller
haha. med glasögonen ser du ju ut som du var hämtad från ngt kollektivboende.
Tänkte precis säga att frillan är bäst :naughty:
Bort med 10 kilo fett och 30 kilo hår så är jag din hoe.
:naughty:
ser massivt ut! märks att du var NSKY.. tungt beväpnade :hbang: :naughty:
KLIPP DIG INTE! Ser bra ut förövrigt! Roliga bilder :D
haha. med glasögonen ser du ju ut som du var hämtad från ngt kollektivboende.
döö... glasögonen var the shit '74 i fd jugoslavien :D
HajduMan
2005-10-07, 20:18
Ser bra ut, grymma lår, frilla, brillor och tennisrack...mer massa på överkroppen
Razortongue
2005-10-07, 20:24
Dålig form men man ser att du har lite massa där under *flex*
Men det ser ut som du har misstänkt gyno på G men jag kanske har fel?
Runda Grodan
2005-10-07, 20:27
"Jag är själens krigare med kärlek som vapen. Jag är själens krigare & ljuset i tunneln. Jag är själens krigare & hjälper dig fram till ett paradis. "
Du ser ut som en grov Tomas Dileva. :D Klipp dig inte. Jag är mer inne på Ryska Raketens väg. Det enda som saknas är en redig mustasch.
Det ser bra ut. Verkar utvecklas jämnt med ett par grova ben. *flex*
klockrena brillor!!!! :hbang: :thumbup: en helt ok fysik oxå må jag säga! du skulle se ännu grövre ut om du klippte dig!
Jag tror din rumpa behöver bli lite större faktiskt ;)
Och snälla klipp dig *screwy*
Klipp dig EJ!
Grym musketörsfrilla från 1700-talet!!! :thumbup:
Klipp dig EJ!
Ok då Har vi Baan och Jwzrd, vi behöver två musketörer till.
Klipp dig EJ!
Eller som min farsas frilla ano 1974, då han lyssnade på Led Zeppelin, hade för thighta bell-botoms och skinjacka. :)
Cool!
boobs, boosta på boobsen, annars är du fan huge
haha.. du ser ut som mig, förutom att jag har hästsvans och mer mustasch.
med andra ord: det ser bra ut! :D
Ok då Har vi Baan och Jwzrd, vi behöver två musketörer till.
Det var någon som anklagade mig för att ha en musketörsmustasch en gång i tiden, minns ej vem dock.
Däremot har jag ej långt hår längre så det går nog inte, men jag tror nog vi har någon aspirant bland alla dessa kolo-medlemmar.
Jishuku kanske?
The_RobRoy
2005-10-08, 11:22
Ser bra ut!
Mer bröst som Avesta sa, men med lite lägre fettprocent så skulle nog brösten se bättre ut.
Det var någon som anklagade mig för att ha en musketörsmustasch en gång i tiden, minns ej vem dock.
Däremot har jag ej långt hår längre så det går nog inte, men jag tror nog vi har någon aspirant bland alla dessa kolo-medlemmar.
Jishuku kanske?
http://img270.imageshack.us/img270/5136/smileyabxe7ou.gif
An garde!
En till av den fina årgången 1984, fast du är ju nästan ett år äldre än mig :)
Ser bra ut, det man ser av benen är bra och brösten kommer så småningom.
Bara att fortsätta, precis som oss alla andra ;) :thumbup:
Mycket grym massa tycker jag! hehe och otroligt het baywatch bild, :laugh:
Kaboffastar
2005-10-08, 14:05
Ser bra ut :)
Vad ja skulle vilja se är en relaxed framifrån.
tack för all respons, även om man skulle kunna tro att det är ett frisörforum ibland och inte ett träningsforum med tanke på alla fokus på mitt hår *slap* hehe ne det är ingen överaskning, jag får höra det nästan varje dag, klipp dig din djävel, eller klassikern, vi ser fan inte föreläsaren pga ditt hår...
som någon påpekade så skulle proportionerna huvud - resten av kroppen bli djävligt mycket bättre om man rakar sig men ÄH jag går fan inte rakad för att skapa en illusion. bättre att behöva ha 210kg muskler för att se grov ut än att fuska fram det med avsaknad av hår ;)
just det, angående magen, vette fan vad det är men kan inte dra in övre delen så bra, vet inte om det beror på förätning eller liknande, känns som det är djävligt ofta så där, förutom på semmester när man äter ganska sällan och mindre portioner. känns som det är så pga att man ibland trycker i sig mat o så men vette fan, har haft det rätt länge.
sorry för 3 poster i princip i rad, men kommer på fler grejer att skriva precis efter jag postat, duh..
har tänkt köra vidare och bygga själv och skitta i eventuellt deffande o så, har inget mål med det, går inte tävla med den här massan. visst kan man se schysst ut, men det räcker inte riktigt som motivation för mig. har därmed tänkt "bulka", eller iaf ligga lite på kaloriöverskott men självklart fortfarande äta bra kolhydrater osv. Vad tycker ni? Helt idiotiskt att äta mer, bättre deffa? Fritt fram för åsikter, jag kanske ändrar mig :D
Varför vill du ha den fettprocenten? Det är inte, har aldrig varit, och kommer heller aldrig att bli estetiskt tilltalande med en bulkkropp. Så länge du inte har som mål att tävla i byggning (vilket i sig inte är estetiskt tilltalande det heller!), så finns det väl ingen anledning att ligga i kaloriöverskott?
Om man nu absolut vill bygga otroliga mängder massa, så hela vardagslivet baseras på byggning, är det väl ganska onödigt att bara käka mat för den delen.
Just my five cents.
Bygg på du. Folk på internet verkar vara deffgalna, har aldrig förstått varför. Jag tycker inte ens du ser småfet ut.
Lite ned i bulke buken tror jag och grofva lår :thumbup:
Här får du din födelsedagspresent:
Benen ser bra ut som vanligt :thumbup: . De var lite svåra att se, så bättre bilder på dem tack. Din andra latspread gillade jag. Du fick ut ryggen bra där.
Hehehe :naughty: Men det är ju DU :MrT:
Kommer du ihåg? Den där ensliga morgonen vid 11 snåret vid crosstrainern, jag i min Nike Pro, du i ditt........ hår?? :confused: :D
Nähänä ;-)
Jag känner inte igen dej tror jag. Du är ju där oanständigt tidigt också förstås.
Det ser ju sktibra ut, men du kanske tvingas starta en poll snart angående ditt hår och din eventuella mustach + skäggväxten? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.