Visa fullständig version : HajduMan och polarn tog bilder efter träningen
HajduMan
2005-10-06, 12:55
habba! som sagt, jag och min polare tog bilder efter träningen, mest på mig eftersom att hans intresse för byggning inte e så högt. Tog bilder på mina ben när jag kommit hem pga att det e på tiden att visa de släpande benen...
lägger endast upp gruppbilden *flex*
och benbilderna, eftersom att det inte var längesen jag la upp bilder...
p.s är som sagt väldigt bulkad, men eftersom man är i sin bästa ålder så vill jag inte att det ska gå till spillo med bortkastad deffing
HajduMan
2005-10-06, 12:56
2some
HajduMan
2005-10-06, 13:00
nä, ben bilderna e inte tagna i mitt rum, lillebrorsans *innocent*
tigerofsweden
Tyckte allt såg skitbra ut! *flex*
Ps. Gulligt rum du har :D Ds.
Edit, fan du hann före *grr*
Slartibartfast
Efter en deff hade det sett perfekt ut.
mystic[-_-]
Benen hänger helt klart med (svårt att avgöra hams dock) :thumbup: Så väldigt bulkig tycker jag inte du var men det ser riktigt stabilt ut så kör på :thumbup:
HajduMan
2005-10-06, 13:03
tackar ni e snabba med svar, ja och jag var snabbare än dig med "edit" hahah =)
Mina hamstrings är nog det bästa jag har på benen, speciellt gluteus...gymröv, skulle villja deffa bort den.....har tyvär inga bilder på hamstringsen för tillfället, och orkar ej ta, får ta med nästa gång..... mer kritik och kommentarer tack
mvh David
tigerofsweden
2005-10-06, 13:05
tackar ni e snabba med svar, ja och jag var snabbare än dig med "edit" hahah =)
Mina hamstrings är nog det bästa jag har på benen, speciellt gluteus...gymröv, skulle villja deffa bort den.....har tyvär inga bilder på hamstringsen för tillfället, och orkar ej ta, får ta med nästa gång..... mer kritik och kommentarer tack
mvh David
Ahh kritik får någon annan komma med, jag är mest intresserad av styrkestats och hur länge du tränat?
Skulle vara kul att se dig starta journal, av någon anledning tycker ja din kropp ser bäst ut på kolo :bow:
HajduMan
2005-10-06, 13:11
Ahh kritik får någon annan komma med, jag är mest intresserad av styrkestats och hur länge du tränat?
Skulle vara kul att se dig starta journal, av någon anledning tycker ja din kropp ser bäst ut på kolo :bow:
Det var det finaste nån sagt till mig på länge :bow:
jag hade nog inte orkat ha en journal =)
men lite stats:
längd: 177 cm
vikt: 83 kg
arm: ca 43-44 cm
Bröst: ca 115
Lår: ca 67 cm
Bänkpress: ca 140 kg, har stått still där länge, pga att jag inte finner intresse att vara stark, är bara ute efter massa.
KnäböJ: kör ej längre pga skada
Andra benövningar: ej lönt att skriva då de skilljer sig från varandra från gym till gym
Hammercurl: 27 kg hantlar, ca 8-10 reps senast (kontrollerad kast med liten dvärg rörelse)
Marklyft: kör inte mer än 150 kg för min svank inte e som den ska
militärpress: 90 kg 8-10 reps
Träningsmetod: dogg crapp
Fråga gärna om ni vill veta nått angående nått
:D
tigerofsweden
2005-10-06, 13:16
Det var det finaste nån sagt till mig på länge :bow:
jag hade nog inte orkat ha en journal =)
men lite stats:
längd: 177 cm
vikt: 83 kg
arm: ca 43-44 cm
Bröst: ca 115
Lår: ca 67 cm
Bänkpress: ca 140 kg, har stått still där länge, pga att jag inte finner intresse att vara stark, är bara ute efter massa.
KnäböJ: kör ej längre pga skada
Andra benövningar: ej lönt att skriva då de skilljer sig från varandra från gym till gym
Hammercurl: 27 kg hantlar, ca 8-10 reps senast (kontrollerad kast med liten dvärg rörelse)
Marklyft: kör inte mer än 150 kg för min svank inte e som den ska
militärpress: 90 kg 8-10 reps
Träningsmetod: dogg crapp
Fråga gärna om ni vill veta nått angående nått
:D
Ja hur länge har du tränat? :) Anledning till att jag vill du startar journal är för jag vill se vad för vikter du kör :) Maxningar är som sagt ointressanta för oss som är ute efter massa. :)
Du är lika lång som mig och väger ungefär lika mycket men där slutar likheterna, du kan ju kolla första sidan i min journal om du är intresserad *pekar neråt*
AFanatic
2005-10-06, 13:21
Ser bra ut! :thumbup: Tyckte benen inte alls släpade men svårt att bedöma utan helkroppsbild.
Jacksatan
2005-10-06, 13:23
Men massa hänger ju ihop med styrka. De flesta olympiapojkar är rätt starka också, om man säger så. =)
HajduMan
2005-10-06, 13:23
Ja hur länge har du tränat? :) Anledning till att jag vill du startar journal är för jag vill se vad för vikter du kör :) Maxningar är som sagt ointressanta för oss som är ute efter massa. :)
Du är lika lång som mig och väger ungefär lika mycket men där slutar likheterna, du kan ju kolla första sidan i min journal om du är intresserad *pekar neråt*
Jag e 20 år tränat sedan jag var 15 år, men började inte äta ordentligt förräns jag var 17-18 år, ett tecken på det är att jag sedan ett år tillbaka gått upp 7-8 kg rena muskler, vilket jag själv trodde var omöjligt utan prepps...
jag kollade din journal nu, och man måste som sagt börja nånstans, kör stenhårt, ät bra och ofta, sen så fixar tiden resten....svårare än så är det inte =)
HajduMan
2005-10-06, 13:24
Men massa hänger ju ihop med styrka. De flesta olympiapojkar är rätt starka också, om man säger så. =)
självklart, men menade bara att jag hellre kör 20 kg mindre än 20 kg för mycket om jag inte kan kontrollera rörelsen....
tigerofsweden
2005-10-06, 13:29
Jag e 20 år tränat sedan jag var 15 år, men började inte äta ordentligt förräns jag var 17-18 år, ett tecken på det är att jag sedan ett år tillbaka gått upp 7-8 kg rena muskler, vilket jag själv trodde var omöjligt utan prepps...
jag kollade din journal nu, och man måste som sagt börja nånstans, kör stenhårt, ät bra och ofta, sen så fixar tiden resten....svårare än så är det inte =)
Önskar man börjat i din ålder *grr* Aja du har fått fina resultat, borde vara nöjd!
mini_Arnold
2005-10-06, 13:32
självklart, men menade bara att jag hellre kör 20 kg mindre än 20 kg för mycket om jag inte kan kontrollera rörelsen....
*kissass* Mycket fint sagt.
Mycket fin fysik! Även om du är lite bulkig så är du köttig!
Arnold är riktigt glad nu.
Kör på!
:thumbup:
HajduMan
2005-10-06, 13:36
*kissass* Mycket fint sagt.
Mycket fin fysik! Även om du är lite bulkig så är du köttig!
Arnold är riktigt glad nu.
Kör på!
:thumbup:
Tack mannen
:)
TheGovernator
2005-10-06, 15:27
Benen såg ju fina ut, GRYMMA pattar :D *flex*
HajduMan
2005-10-06, 15:54
Benen såg ju fina ut, GRYMMA pattar :D *flex*
tack :)
Scratch89
2005-10-06, 16:41
Så överdrivet bulkig är du inte. Du är som min form ungefär :D
Ser bra ut tycker jag och inte behövs det någon särskilt lång diet för att komma i form från ditt utgångsläge.
HajduMan
2005-10-07, 11:07
Ser bra ut tycker jag och inte behövs det någon särskilt lång diet för att komma i form från ditt utgångsläge.
Tackar, har aldrig deffat förr så har ingen riktig kunskap om hur lång tid det skulle tagit, men räknar med ca 2 månader, dock inte för att bli i tävlingform utan mer få fin form.
tigerofsweden
2006-02-07, 13:44
Nååå, hur ser dagsformen ut? :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.