Visa fullständig version : Lyckobarometer!
Krokodil
2005-10-04, 19:30
Hur lycklig är du just nu på en femgradig skala?
Du får själv stå för definitionen av lycka.
Ryska_raketen
2005-10-04, 19:31
+-0
Lillgrabben
2005-10-04, 19:33
Hur lycklig är du just nu på en femgradig skala?
Det var nästan för liten skala! Jag skulle vilja sätta högre lyckograd, men men det blir väl en 5.a då !
Jobbar sista skiftet för den här gången i afton! Kl. 22,15 går jag av & är då ledig till på måndag!
MVH
Ganska lycklig får jag säga. Allt flyter på galant. Det enda som är kasst nu är att bbb är helt värdelösa på telefoni, och att deras kundservice suger.
Wayfaerer
2005-10-04, 19:35
Varierar ju från dag till dag. Till och med från del av dag till annan ibland. Just nu varken lycklig eller olycklig. Kanske med lite övervikt mot ganska lycklig :thumbup:
Wayfaerer
2005-10-04, 19:36
Ganska lycklig får jag säga. Allt flyter på galant. Det enda som är kasst nu är att bbb är helt värdelösa på telefoni, och att deras kundservice suger.
Och att flickvännen gjort slut? ;)
kimonque
2005-10-04, 19:37
slår till med en 4a
Och att flickvännen gjort slut? ;)
Ja, det också iof :|
Löjtnant Blank
2005-10-04, 19:39
Piss. Inne i en svacka.
Äh fan jag e rätt lycklig får jag nog tillstå, det går undan i svängarna =)
userfriendly
2005-10-04, 19:43
jag har ett jla flyt just nu med allt känns det som... även om jag inte tappar så mkt fett som jag vill kanske nån vecka då o då så ere inte det som räknas...
livet blir lyckligt om du gör det lyckligt... det är upp till dig, du har ett val o du kan påverka allt!! även det andra gör mot dig...
Dumleman
2005-10-04, 19:44
Lite olycklig just idag eftersom datorn har blivit knäpp, lägenheten håller på att rasera och ögonen blöder av allt jävla läsande.
Tricklev
2005-10-04, 19:44
Nu när David går på tv kan man inte vara annat än i extas.
bosse_brutal
2005-10-04, 19:45
känner mig ganska lycklig för tillfället
Det går upp och ner.. Precis varit neråt.. Lite uppåt nu..
men vi får se vad som händer.
Herkulez
2005-10-04, 19:47
ja hyffsat, längtar mest tills jag flyttar. fick en lyckotop idag när jag klarade att köra på 35:orna i bicepscurl.
Är inte lycklig men inte direkt olycklig heller, antar att det beror på alla läxor man har. *spy*
mini_Arnold
2005-10-04, 19:51
Jag är rätt lycklig.
Spänner mina biceps och riktigt njuter av att känna Arnolds närvaro.
Jag njuter av att spänna mig och beundra min klena kropp ur alla vinklar möjliga och jag gör det flera gånger om dan!
Sådär just nu pga att bensintanken på bilfan läcker *grr* och bensin är ju inte gratis idag :(
Någonstans mellan ganska lycklig å mycket lycklig!
Lite strul på hemmaplan plus osäkerhet kring jobb drar ner mig på skalan, men samtidigt omges jag för tillfället av ett gäng helt underbara personer som alla gör mig så glad :)
Lasse Kongo
2005-10-04, 20:11
livet kunde inte vara bättre, eller jo, det blir det nästa vecka när min nya lcdtv packas upp :hbang:
Ganska lycklig i allmänhet, trivs med mitt liv, är nöjd med mig själv, klarar av skolan bra och trivs bra där, är frisk och mår bara bra :)
Negativt är nog viss negativ stress från läxor, att jag inte tar tillvara på all min tid så bra. Och lite mer kontakt med det motsatta könet skulle inte skada, gärna någon speciell som jag tyvärr inte hittat :(
christian
2005-10-04, 20:17
Väldigt lycklig. Jobbet går bra, ny tjänst i morgon. Boendet trivs jag med som fisken i vattnet. Vännerna fungerar gött. Lite smolk i bägaren är väl att kärleken inte riktigt går som sig bör men ensam är stark heter det ju. Träningen går för övrigt uselt just nu men av ngn anledning bryr jag mig inte.
Lycklig....kan man gå omkring och vara det....märkligt...
Sedan sommar har det nog gått uppåt, månaden är över medel. Helgen underbar men just den här dagen har nog varit det sämst på galet lång tid...
Varenda sak har nog gått galet idag :furious:
Allt går åt helvete, men det är ju en trygghet i sig och trygghet är viktigt. Annars har jag ätit rätt gott idag, också viktigt.
Har även lyckats blöda en del från ett sår, det känns alltid lite manligt. Lite Rambo, så för att samanfatta: inte bra, men inte jätteilla heller.
Min dator som jag la alldeles för mkt pengar på kommer förmodligen imorron eller övermorron. Så det borde jag väl vara lycklig över. Men sammtidigt känns de lite depprimerande. Jag borde lägga mer pengar på mitt sociala liv istället. Det är det som får mig att må riktigt bra när allt stämmer.
Jag är sjuk och då är jag fanemig olycklig!
wintersnowdrift
2005-10-04, 21:04
Jag skulle nog klassificera mig själv som "mycket lycklig". Jag mår bra, har härliga vänner och en underbar familj, det kan inte gå bättre i skolan än vad det gör just nu och jag har i allt större grad börjat fylla mitt liv med saker jag tycker om att göra.
Sedan kan det självklart finnas regnmoln även på den soligaste himmel; framför allt har jag som person många fel och brister som påverkar min "lyckosituation". Men overall så går jag faktiskt runt och känner mig så jäkla glad allt oftare, och så har det inte alltid varit.
//Kristin
Pendlande mellan väldigt lycklig och halvt psykbryt.Har väl mens eller nått ;)
Mycket lycklig. Har världens 2 finaste ungar, en underbar sambo :naughty
Fatalist
2005-10-04, 21:15
Ganska Lycklig, har planer på att bli Väldigt Lycklig inom en snar framtid
varför måste alla vara så lyckliga? tänk lite på barnen i afrika eller nått!
mangemani
2005-10-04, 21:18
alltid på topp:)
under det senaste 1½ året så har jag mått helt prima.
livet fick sej en jäkla kick då och sen dess har allt gått frammåt:).
som dom sjunger i den där lejon kungen sången "inga bekymmer,det är ord som är bra",ungefär så är det,inga bekymmer:).
så min röst hamnar på "mycket lycklig"
Det har väl varit nere ett tag nu på grund av arbetslöshet och sådant.. men nu så har det väl börjat gå bättre och jag är ganska nära att få ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha, men dum som man är så går man mest och tänker på det negativa och att man säkert inte får det, även om chanserna är mycket större att man får det än inte.. och då fortsätter man ju deppa istället för att vara glad att det går bra :/
Ganska lycklig, har väl ingenting att klaga på direkt.
Liten Men Fet
2005-10-04, 23:42
Lite olycklig nu, har precis kört upp min bästa kompis grejer från linköping till hennes föräldrar i umeå för hon omkom i en fallskärmsolycka i början av sommaren.
Att lägga en bukett röda rosor på hennes grav och tända ett ljus rör till det lite i huvudet på mig, allt kom tillbaka.
Saknar henne oerhört mycket. : (
Ska ta en kopp choklad nu och sen ska jag sova så kanske det känns bättre.
Som hennes far sa: hårda bud i mellerud.
Så nu har jag stuckigt hål i den här tråden.
Vettefan vad jag skulle sätta, känns rätt ok men jag har inget som gör att det borde kännas ok, mer än kemisk lycka. Valde lite olycklig.
grisbil3n
2005-10-05, 00:11
Rätt kasst, har skit o göra men orkar inte.
grisbil3n
2005-10-05, 01:12
Nu mår ja bättre, anledningen till att man känner sig som en zombie mellan varven är fuckad jävla dygnsrytm. Till helgen ska det vara ordnat, kan fan inte träna ordentligt o inte göra något annat av värde heller. Fyfan!
Löjtnant Blank
2005-10-05, 01:34
Lite småfull. Läser dikter på sockerdricka.nu och ler hånfullt. Det är de små sakerna som gör det.
Ganska lycklig. Bäste polaren drar till Amsterdam på fredag, själv blir man kvar tills Februari! Sen blir det fanimig Amsterdam också.
King Grub
2005-10-05, 05:40
Drar väl till med en fyra.
RobbeliRobban
2005-10-05, 06:01
Mycket lycklig. Världens vackraste fru, världens bästa dotter och doughnuts till frukost.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.