Visa fullständig version : Kycklinghamburgare...
keffat_liv
2005-10-04, 16:15
Värt att köpa hem?
per 100g
210kcal
9g protein
12g kolhydrater
14g fett
Jag antar väl att det inte är alltför bra, men funkar det ibland? Riktigt gott var det i alla fall:)
WHITEFOLKS
2005-10-04, 16:22
Vad menar du? Du har ju näringsvärdena, kan du få det att passa in med ditt näringsintag så ät det om du vill, om inte så undvik det :)
Namnet "hamburgare" är nog fel på det där. Kycklingburgare är nog mer rätt enligt lagstiftningen.
Därmed inte sagt att de smakar dåligt på något sätt.
keffat_liv
2005-10-04, 16:28
Vad menar du? Du har ju näringsvärdena, kan du få det att passa in med ditt näringsintag så ät det om du vill, om inte så undvik det :)
mjo, men då kan man ju äta pizza varje dag om det bara passar in i näringsintaget, och det kan man väl inte? :)
Catstyle
2005-10-04, 16:53
mjo, men då kan man ju äta pizza varje dag om det bara passar in i näringsintaget, och det kan man väl inte? :)
Du sa ju att man kunde det. :)
klart man kan, finns väll inga regler för vad du skall basera din kost på. känner många som petar in pizzor i sitt dagliga kostschema.
att det i mina och många andras ögon inte är det mest hälsosamma att stoppa i sig är en annan femma.
Du lär få krydda dem rejält elr käka dem med nån god sås till för de smakar inte bra el naturell & fan inte heller då gott.
Men med lite krydda + sås går allt ner :eating:
WHITEFOLKS
2005-10-04, 21:26
Ja som du själv har lagt märke till så är det mer än bara kcal som räknas, om det passar in med det du vill äta under dagen så kalas, annars undvik det. Som jag sa tidigare.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.