Visa fullständig version : Att för evigt försvinna härifrån
Det är föränderliga tider vi lever i. Ända sedan forumets begynnelse har medlemmar kommit och gått, stora discobyggargrupperingar som beslutat sig för att bli biffar har anslutit i mars månad för att försvinna över sommaren, Spinkoo kom och regerade med sin personliga träningsdagbok, innan han for ut på upptäcktsfärd i det verkliga livet. Alla utom Robbelirobban tenderar ha lyckats med att ta sig ut i realiteten dessutom. :angel: Nu har turen kommit till en väldigt älskad kolomedlem som med sina sinnrika poster och trevliga sätt berört mig, och jag vet att jag inte är ensam, jag vill därför å hela MSN-mafiafamiljens vägnar lycka Karl-Alfred till nu när han valt att pröva sina vältränade och extremt deffade vingar i det verkliga livet. Det har varit kul att ha dig här och få spammas med dig, vilket jag är säker på att även Thony, Diana, Tuffer (Mystic), X:et (X-change), med många flera. (Yankee får dock tala för sig själv för han dissar mitt sätt att skriva :D )
Har ni någonsin känt att "vad fan gör jag för nytta här?" eller att ni missar någonting i det verkliga livet till förmån för ert flitiga kolospammande? Tror ni kommer lämna forumet under en överskådlig tid, ett år, fem år, när ni slutat skolan osv?
Det här var nog fan ett av de läskigare inläggen jag har läst ...
Gabriel_
2005-10-03, 22:31
nej varför?
skulle jag träna hårdare då eller?
Haha, folk tar kollo på sånt jävla allvar. Det är ett sätt att döda tid, och emellanåt lära sig något.
muzzelman
2005-10-03, 22:43
Det här var nog fan ett av de läskigare inläggen jag har läst ...
hahhaahhahahhahhaa JAG VIKER MIG I SKRATT
beckman88
2005-10-03, 22:46
Haha, folk tar kollo på sånt jävla allvar. Det är ett sätt att döda tid, och emellanåt lära sig något.
DÖDA TID!? är det allt vi är för dig!? *kissass* *kissass*
Har ni någonsin känt att "vad fan gör jag för nytta här?" eller att ni missar någonting i det verkliga livet till förmån för ert flitiga kolospammande? Tror ni kommer lämna forumet under en överskådlig tid, ett år, fem år, när ni slutat skolan osv?
Skola, träning, flickvän, hobby, lite spelande och ibland vänner. Jag hinner med allt+hänga här o på exhale 1-2h every day. Jag misar fan inget. Men jag tycker synd om de som har grävt in sig här och vars liv är detta forum+träning and nothing else;)
mini_Arnold
2005-10-03, 23:45
Men jag tycker synd om de som har grävt in sig här och vars liv är detta forum+träning and nothing else;)
Tack för omtanken. :)
jag har faktiskt messat allan och bett honom radera mitt konto. men det har han inte gjort..än...
jag får försöka bli bannad istället. *grr27*
http://worldoftorr.com/images/misc/guncat.gif
JustinCredible
2005-10-04, 02:48
Värsta gulliga tråden :)
blekfet2
2005-10-04, 04:57
absolut!
Det här är ett forum inte en bastuklubb
:D :D
H.Emanuel
2005-10-04, 05:45
http://worldoftorr.com/images/misc/guncat.gif
Haaahaahaha
H.Emanuel
2005-10-04, 05:53
Karl-Alfred gör helt rätt! Här kan man få mycket goda råd och tips angående kost och träning, när sedan detta kanske tycks flyta på av sig själv är det dags att pröva sina deffade vingar, för livet är trots allt annorlunda än ett forum, där ute är man den man är, på riktigt s.a.s, och ingen avatar. Sunt att kliva ur. Man kan ju alltid återvända. Man kan faktiskt få tips och råd på gymmet också, bara det att då måste man ta kontakt.
Heja Karl-Alfred!
Nitrometan
2005-10-04, 07:11
Döda tiden? Stackars tiden. Varför ska du döda den? *screwy* *cry*
Lika gullig som din loco2-attityd mister "nu när jag hittat något som funkar ska alla suga mina tår", eller hur det nu var ;)
Om en säger såhär då. Vad händer när det går upp för King Grub, Allan, Arne, Sverker (vi kan säga moderatorer i allmänhet då de oftast sitter på den mesta av spets och breddkunskapen) att det inte ger dem något mer att utbilda dumma och dessutom otacksamma pojkar över internet? ( Jag veet mycket väl att detta är tänkt att vara ett diskussionsforum där man ska verka i symbios och lära av varandra istället för att eliten ska agera poliser för att använda Allans ord, men ser inte verkligheten lite annorlunda ut?) Vad tar vi oss till när King Grub packar ihop sina studier och drar vidare? (Inte ens Grub varar för evigt Gym-TT ;))
För att gå tillbaka till en själv då, vore ganska naivt att tro att man kommer att sitta här om 50 år och skratta åt samma skämt, samma homosexuella anspelningar osv, men vem vet? :D
Sen var det något annat jag tänkte på som jag glömt...
Den dagen du, ni, någon lämnar Kolozzeum - det är då vi skickar räkningen. :devil:
Lika gullig som din loco2-attityd mister "nu när jag hittat något som funkar ska alla suga mina tår", eller hur det nu var ;)
Om en säger såhär då. Vad händer när det går upp för King Grub, Allan, Arne, Sverker (vi kan säga moderatorer i allmänhet då de oftast sitter på den mesta av spets och breddkunskapen) att det inte ger dem något mer att utbilda dumma och dessutom otacksamma pojkar över internet? ( Jag veet mycket väl att detta är tänkt att vara ett diskussionsforum där man ska verka i symbios och lära av varandra istället för att eliten ska agera poliser för att använda Allans ord, men ser inte verkligheten lite annorlunda ut?) Vad tar vi oss till när King Grub packar ihop sina studier och drar vidare? (Inte ens Grub varar för evigt Gym-TT ;))
För att gå tillbaka till en själv då, vore ganska naivt att tro att man kommer att sitta här om 50 år och skratta åt samma skämt, samma homosexuella anspelningar osv, men vem vet? :D
Sen var det något annat jag tänkte på som jag glömt...
Det kommer en ny Allan, Grub eller vadsom. Ja, kanske är kolozzeum bara en temporär stepping stone längs den ömma vägen ut i verkligheten. Men när vi ändå delar sten, är det då inte lika bra att stå nära varandra (eller stå varandra nära)? :)
Den dagen du, ni, någon lämnar Kolozzeum - det är då vi skickar räkningen. :devil:
http://bestsmileys.com/money/2.gif
http://bestsmileys.com/money/6.gif
jag har faktiskt messat allan och bett honom radera mitt konto. men det har han inte gjort..än...
Hahahaa, jag såg dina försök förut, gick visst inte så bra :D
Varför vill du lämna oss, älskar du oss inte längre? :(
stahlberg
2005-10-04, 17:29
Jag lever i högsta grad i verkligheten. Kolozzeum är ett tidsfördriv, lagom roande när man har lite överlopps tid här i Helsingfors. Jag är inte direkt här av någon särskild anledning, framförallt inte för att lära mig något (även omman borde vara mer ödmjuk). Det är bara trevligt att komma in på ett forum för styrketräningsintresserade, se hur de "tänker träning", reta upp någon i allmänt osv.
Visst får man bekanta här, somliga kommer man riktigt bra överens med. Men inte är kolo någon ersättning för - då snarare ett komplement till - verkliga livet.
Jag lever i högsta grad i verkligheten. Kolozzeum är ett tidsfördriv, lagom roande när man har lite överlopps tid här i Helsingfors. Jag är inte direkt här av någon särskild anledning, framförallt inte för att lära mig något (även omman borde vara mer ödmjuk). Det är bara trevligt att komma in på ett forum för styrketräningsintresserade, se hur de "tänker träning", reta upp någon i allmänt osv.
Visst får man bekanta här, somliga kommer man riktigt bra överens med. Men inte är kolo någon ersättning för - då snarare ett komplement till - verkliga livet.
Grattis, du har nått det första stadiet i kolozzeum-beroendet. Förnekelse. ;)
Lasse Kongo
2005-10-04, 17:43
Jag är klad att kolo finns när det är tråkigt på jobbet, då kan ja kila in här en liten stund och reta upp Allan eller ngt annat kul.
RobbeliRobban
2005-10-04, 17:46
Nej inte bli bannad, du är i ditt esse när du balanserar sådär på gränsen!
Nej inte bli bannad, du är i ditt esse när du balanserar sådär på gränsen!
Exakt, Sve får inte försvinna.
Herregud, det är ett forum. Inte ett gift. Det är väl bara att ge fan i att logga in....
allan
stahlberg
2005-10-05, 15:08
LBacker : Då får vi hoppas att det stannar vid det första stadiet i så fall.
LBacker : Då får vi hoppas att det stannar vid det första stadiet i så fall.
Hehe, ja. Men man måste vara stark! :)
Efter 1000-2000 inlägg bör nog en ban inträda som en slags säkerhetsanordning. Kan ju vara trevligt att släppa in lite nytt folk också, istället för att samma gamla mossiga fosiler babblar hela tiden
Efter 1000-2000 inlägg bör nog en ban inträda som en slags säkerhetsanordning. Kan ju vara trevligt att släppa in lite nytt folk också, istället för att samma gamla mossiga fosiler babblar hela tiden
Vilken bra idé :smash:
Vilken bra idé :smash:
Ska vi säga efter 5000 istället? ;)
5000+ inlägg sen 2004? hade jag varit en arbetsgivare hade jag sjukskrivit dig...
man kan gå in i väggen även på fritiden
Ska vi säga efter 5000 istället? ;)
Vad sa du?
Jag hör bara vad folk med 1000 eller fler inlägg säger ;):D
Vad sa du?
Haha. Good one! :D
Är det så du gjorde när du bytte user?
Vad sa du?
Hm små hundar skäller ju mest. Är det därför du har så många inlägg?
Hm små hundar skäller ju mest. Är det därför du har så många inlägg?
Jag skojade.
Kan vi sluta med personangreppen nu tack?
Är det så du gjorde när du bytte user?
Ja, jag har egentligen 10 000 inlägg skrivna
Jag skojade.
Kan vi sluta med personangreppen nu tack?
Ah. du kan höra mig fast jag har mindre än 1000 inlägg :D
Det tror jag säkert du har.
götta, men är det ingen som vill återgå till tråden och kännas vid att ni tillbringar för mycket tid här, eller ens diskutera saken? :confused: 3 timmar om dagen blir ju över 1000 timmar/år, ganska mycket, men så länge man kan ha kul och lära sig samtidigt är det väl inget problem som jag ser det. :)
Ah. du kan höra mig fast jag har mindre än 1000 inlägg :D
Haha, smart. *popcorn*
Bronkitkorv
2005-10-05, 17:08
Nånting vill man ju göra med den dötid man ibland har, så varför inte dricka kaffe och hänga i allmänt på kolo. Tips för träningen var det som jag kom hit för från början men sen upptäckte jag vilket fint tidsfördriv det är att diskutera meningslösa saker med folk som jag aldrig träffar i verkligheten.
En del säger att jag inte har nåt liv men jag säger att jag har två.....
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.