Visa fullständig version : Kroppen vid olika tidpunkter på dygnet.
Min kropp skiljer sig jääävla mycket åt från morgon till kväll. Vaknar på morgonen och kollar mig själv i spegeln, inget ser definerat ut. Under dagen ser det ut som fettet inte "smälter" in i kroppen. På kvällen däremot ser det nästan ut som jag har deffat. Kroppen ser extremt bra ut (i mina ögon). Tycker detta är helt sjukt. Det beror inte på det ljuset jag står i vid dom olika tidpunkterna eller vad jag äter. Om jag lanar och bara käkar pizza/godis o dricker cola så är det likadant... kan fixa en kamera o plåta så får ni se :S någon mer som känner likadant?
varför är det så? grubben?
King Grub
2005-10-03, 05:41
Vattenvikt och glykogenmängd.
Vattenvikt och glykogenmängd.
Hmmm, håller inte kroppen mindre vätska på morgonen efter nattens fasta? I så fall borde man ju teoretiskt sett se bättre ut på morgonen.
King Grub
2005-10-03, 15:15
Inte om du håller mer vatten i musklerna på kvällen.
gladiatorerna1
2005-10-03, 17:28
Jag tycker att jag ser mest deffad ut på morgonen...
izarul: Lägg upp bild skillnad så får vi se hur stor skillnaden är då :thumbup:
Inte om du håller mer vatten i musklerna på kvällen.
Ok. Jag menade vatten under huden eller hur man ska uttrycka det, det har jag i alla fall mindre av på morgonen än på kvällen.
izarul: Lägg upp bild skillnad så får vi se hur stor skillnaden är då :thumbup:
Mac, måste bara kirra kamera av min bror först :) om någon vecka slänger jag upp i medlemmsbilder. kan ta upp exemplet då.
Razortongue
2005-10-04, 22:20
På morgonen syns rutorna :naughty:
Under dagen ser magen i synnerlighet gravid ut och kroppen känns hängig. :eating:
på kvällen stenhård i kroppen och tight som fan. *flex*
På morgonen syns rutorna :naughty:
Under dagen ser magen i synnerlighet gravid ut och kroppen känns hängig. :eating:
på kvällen stenhård i kroppen och tight som fan. *flex*
fyfan precis fast utan rutor på morgonen då! :D + att jag har en kvadratmeter för mkt skinn...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.