Visa fullständig version : Ny mobil
Min telefon börjar bli en riktig bitch att ha att göra med. Så skall nog köpa en ny, är det någon som har några tips på antingen modeller eller bra sidor där man kan kolla vad som finns.
Måste ju se vad som är inne bland er hippa ungdomar samt allan.
Utan tvekan kan jag rekommendera SE W800i, om du överlever utan 3G, tycker att en bra kamera i mobilen och 512mb minne till mp3 och bilder är ett plus. Bästa mobilen jag ägt.
Min telefon börjar bli en riktig bitch att ha att göra med. Så skall nog köpa en ny, är det någon som har några tips på antingen modeller eller bra sidor där man kan kolla vad som finns.
Måste ju se vad som är inne bland er hippa ungdomar samt allan.
Motorola Razr v3 black (http://www.motorola.com/motoinfo/product/images/0,,89,00.html) . Inte så jäkla funktionabel, men sjukt snygg och go :cool:
Herkulez
2005-10-01, 15:46
Va får den kosta?
Lasse Kongo
2005-10-01, 15:52
www.prisjakt.nu
där har du en bra sida din gamla trancetorsk.
Motorola Raz ÄR snyggast, är stil på den :bow:
Har den i silver och är HELNÖJD
Motorola Raz ÄR snyggast, är stil på den :bow:
Har den i silver och är HELNÖJD
Men telefonboken kan du väl ändå inte vara nöjd med? Jättejobbigt att man inte kan lägga in flera nummer under samma post. Telefonlistan blir ju 2 mil lång *grr27*
Men annars är jag också helnöjd. Ligger som en smäck i fickan :thumbup:
Fast den ska klart vara svart!
Va får den kosta?
Kan lägga ut en del pengar om det är prisvärt, mest intresserad av kamera. Resten skiter jag i om det går att ringa/sms.
Köp en bra kamera och en sämre telefon då?
Men du orkar förstås inte bära på två saker.
jag ångrar att jag inte köpte en t66 eller vad de hette när det begav sig, skulle lätt kunna tänka mig en sådan nu med =P
Köp en bra kamera och en sämre telefon då?
Men du orkar förstås inte bära på två saker.
Nej, men en kamera är mest en rolig grej. Tänker inte satsa på någon karriär inom foto direkt, men det finns ju rätt mycket extra funktioner nu och jag ville bara säga att jag prioriterar den mest. Även om jag kan tänka mig en utan också, den motorolan verkar ju rätt cool.
Tackar Herr Lasse för sidan, kollar runt lite nu.
Men telefonboken kan du väl ändå inte vara nöjd med? Jättejobbigt att man inte kan lägga in flera nummer under samma post. Telefonlistan blir ju 2 mil lång *grr27*
Men annars är jag också helnöjd. Ligger som en smäck i fickan :thumbup:
Fast den ska klart vara svart!
Nu när jag kollat runt lite så kan man nog lägga in flera nummer:
http://www.prisjakt.nu/forum/index.php?showtopic=78093
Däremot så verkar den ha lite andra problem. Hmm, svårt detta.
martin_vbg
2005-10-01, 17:07
Nej, men en kamera är mest en rolig grej. Tänker inte satsa på någon karriär inom foto direkt, men det finns ju rätt mycket extra funktioner nu och jag ville bara säga att jag prioriterar den mest. Även om jag kan tänka mig en utan också, den motorolan verkar ju rätt cool.
Tackar Herr Lasse för sidan, kollar runt lite nu.
Motorolan är fräck, vill man bara ha en snygg telefon ska man ha den (om man tycker om designen). Annars tycker jag SE W800i är en grym telefon den har allt som ska finnas i en telefon för tillfället och är inte så farligt stor heller.
Dock så finns ju K750i också och den tycker jag är snyggare bara det att man inte får med ett 512mb minneskort och de sjukt bra lurarna HPM-70 (sony EX-71).
jag ångrar att jag inte köpte en t66 eller vad de hette när det begav sig, skulle lätt kunna tänka mig en sådan nu med =P
köp en begagnad då
lär ju vara lätta att hitta
Har en Samsung SGH-E730 är klart nöjd med den.
martin_vbg
2005-10-01, 17:14
Har en Samsung SGH-E730 är klart nöjd med den.
Jag tycker inte om att de inte har utbyggbart minne på deras nyare modeller. Föruom 3G modellerna då.
Nu när jag kollat runt lite så kan man nog lägga in flera nummer:
http://www.prisjakt.nu/forum/index.php?showtopic=78093
Däremot så verkar den ha lite andra problem. Hmm, svårt detta.
Hrm.. när jag lägger till nummer på det sättet (väljer lägg till nummer på en befintlig post) så lagras det under samma post, men i telefonboken så visas det som 2 poster. En med en mobiltelefon bredvid, och en med en hemtelefon bredvid.
Vad gör jag för fel!?
Tjoho.. Hittade hur man ställde in så att namnet bara visades en gång/kontakt. Sen när man tryckte åt sidan så ändrar man mellan de olika nummerna man har till just den kontakten.
Motorola V3 gick nu från att vara en sjukt snygg men lite halvt jobbig telefon, till den bästa telefon jag haft :thumbup:
bryggarn
2005-10-01, 20:56
Finns inga bra mobilkameror, bara bättre och sämre. Nokias värstingar brukar ha hyffsade kameror, och nya sonyericsson med två mpixel funkar rätt okej den med. Personligen är jag rätt missnöjd med att det ska kosta så jäkla mycket pengar för att få en telefon med inbyggd mp3spelare med godtagbart minne. Blir väldigt mkt dyrare än att köpa en liten rackare till mobil och en bra vanlig mp3spelare. Nej om jag skulle va dig skulle jag skita i kameran, eller ja alla nya lurar har ju en, utan satsa mera på en modell i bra storlek och med bra programvara och batteritid, för hybrider är enligt mig alldeles för högt prissatta ännu
Finns inga bra mobilkameror, bara bättre och sämre. Nokias värstingar brukar ha hyffsade kameror, och nya sonyericsson med två mpixel funkar rätt okej den med. Personligen är jag rätt missnöjd med att det ska kosta så jäkla mycket pengar för att få en telefon med inbyggd mp3spelare med godtagbart minne. Blir väldigt mkt dyrare än att köpa en liten rackare till mobil och en bra vanlig mp3spelare. Nej om jag skulle va dig skulle jag skita i kameran, eller ja alla nya lurar har ju en, utan satsa mera på en modell i bra storlek och med bra programvara och batteritid, för hybrider är enligt mig alldeles för högt prissatta ännu
Under 4000kr för en mobil med 512mb minne till mp3, radio och 2MP kamera tycker jag inte är för högt satt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.