Visa fullständig version : RobbeliRobban-fonden
Hur mycket är DU villig att ge för att hjälpa RobbeliRobban hitta den äkta livsglädjen igen?
J.Saarela
2005-09-30, 14:25
Så mycket det krävs för att han ska vara nöjd,klart man ställer upp på en vettig sak.
Var finns inte något alternativ i stil med: "0"? :confused: *screwy*
Var finns inte något alternativ i stil med: "0"? :confused: *screwy*
Det är ickesvarsalternativet. *screwy*
Det är ickesvarsalternativet. *screwy*
"Hur mycket är DU villig att ge till RobbeliRobban-fonden?"
0 är rimligt. ( Det är även det, med extremt stor sannorlikhet, som de flesta hade valt. )
Men jag skiter fullständigt i vilka som inte vill ge något till RobbeliRobban-fonden.
Det har 0 i värde för att ge RobbeliRobban ÄKTA LIVSGLÄDJE.
Men jag skiter fullständigt i vilka som inte vill ge något till RobbeliRobban-fonden.
Det har 0 i värde för att ge RobbeliRobban ÄKTA LIVSGLÄDJE.
Känns ju dock som en ganska kass poll om det svarsalternativ som lågt räknat 95% av medlemmarna hade röstat på INTE finns med, eller?
Känns ju dock som en ganska kass poll om det svarsalternativ som lågt räknat 95% av medlemmarna hade röstat på INTE finns med, eller?
Nej dom förstår att inte rösta.
Nej dom förstår att inte rösta.
Rätta mig om jag har fel nu; har inte vissa trådar innehållande polls stängts p.g.a för dåliga svarsalternativ!? Jag har för mig att det fanns en poll om var man tankade som raderades p.g.a att ett par företag saknades. Då handlade det ju knappast om något svar som skulle inbringa 95%+ heller...
Fatalist
2005-09-30, 14:46
Rätta mig om jag har fel nu; har inte vissa trådar innehållande polls stängts p.g.a för dåliga svarsalternativ!? Jag har för mig att det fanns en poll om var man tankade som raderades p.g.a att ett par företag saknades. Då handlade det ju knappast om något svar som skulle inbringa 95%+ heller...
Känns det så viktigt kan du ta "Annan summa" och skriva i tråden att du är villig att skänka honom 0 kronor och 0 öre.
0 är en summa.
1-1=0. See?
Är detta bensinmackspollen?
Känns det så viktigt kan du ta "Annan summa" och skriva i tråden att du är villig att skänka honom 0 kronor och 0 öre.
0 är en summa.
1-1=0. See?
0 är faktiskt differensen av 1-1 snarare än summan :D
Summan av 1+ (-1) däremot!
Jag är inte intresserad av att göra en "korrekt utformad" poll.
Jag är intresserad av att RobbeliRobban inom kort ska sitta i hemmet, spela Playstation 2 och dricka bärs!
*fniss*
Sen finns ju "Annan summa" för er snåljåpar =), som Fatalist påpekade.
Jag är beredd att sponsra med "förnödenheter" för inköpspriser :naughty:
Dumleman
2005-09-30, 15:03
20 kr räcker till lite äkta livsglädje i Vitryssland.
PMa kontouppgifter till alla som röstat att betala i denna tråden RobbeliRobban,
så snart
http://www.voresoel.dk/img/oel.jpg
http://wirelessdigest.typepad.com/games_digest/images/ps2.jpg
:thumbup: :thumbup:
Ni säger jag kan använda "annan summa". Tycker ni på fullaste allvar det är en bra lösning? Det är ju som att inför ett val bara trycka upp valsedlar för t.ex. Kalle Anka partiet och sedan en annan sort märkt "annat parti, fyll i själv" eller vad fan som helst - parrallellerna kan bli många.
Nej, jwrzd, detta är inte bensinmackspollen. Om du nu trodde det.
Du är rolig du, tp_88
:laugh:
RobbeliRobban
2005-09-30, 18:23
haha tack. Nu vet jag att denna pollen är lite skämtsamt menad, men jag har fått en hel drös PM där folk vill ge mig pengar. Om det är någon som är seriös där (man vet ju aldrig, och man slutar aldrig att förundras) vill jag bara ge ett ekonomiskt tips i all välmening: Håll i vartenda öre. Ge inte bort en spänn. En sparad slant är en vunnen slant.
Herkulez
2005-09-30, 18:26
haha tack. Nu vet jag att denna pollen är lite skämtsamt menad, men jag har fått en hel drös PM där folk vill ge mig pengar. Om det är någon som är seriös där (man vet ju aldrig, och man slutar aldrig att förundras) vill jag bara ge ett ekonomiskt tips i all välmening: Håll i vartenda öre. Ge inte bort en spänn. En sparad slant är en vunnen slant.
haha tänkte faktiskt sätta in 20-30spänn :D
RobbeliRobban
2005-09-30, 18:27
haha tänkte faktiskt sätta in 20-30spänn :D
:D Köp två snickers istället.
:D Köp två snickers istället.
Man får väl ändå 4-5 st för 20 kr? Kanske inte i jämtlands inland eller vart fan du nu bor.
Löjtnant Blank
2005-09-30, 18:53
Du kan få en femtiolapp av mig. Men då vill jag fan ha en signerad bild på dig när du spelar tv-spel i pumpad, bar överkropp.
mini_Arnold
2005-09-30, 18:55
Annan summa ( Skriv summan i tråden)
0 kr
Ha, ha, ha.
:) :D
Haha,jag var faktiskt seriös,hade loggat in på nordea och allt. :)
Kändes betydligt mer givande att stödja än den andra insamlingen :thumbup:
Även om denna tråd är skämtsam så är det skumt att den får leva vidare då min seriösa tråd inte får vara kvar...
Mods.. vad håller ni på med?
Herkulez
2005-09-30, 19:15
Även om denna tråd är skämtsam så är det skumt att den får leva vidare då min seriösa tråd inte får vara kvar...
Mods.. vad håller ni på med?
bu-fucking-hooo
kanske för att den är just skämtsam och inte menat på allvar, robban tänkte ju inte ens ta emot pengar. seså gå och lägg dig en stund på björnfället mats och gråt en skvätt =)
fan du börjar ju bli lika känslig som jag blir när jag får mina trådar borttagna :D
Bronkitkorv
2005-09-30, 19:16
Om pengar verkligen gav äkta livsglädje så skulle jag ge bort varenda krona jag hade.. Nu ska jag dricka öl och se om jag blir lyckligare av det.
Robbelirobban ge mej ditt nummer så kan jag smsa ett par Guinnes åt dej !
mini_Arnold
2005-09-30, 19:17
Pez.. vad håller du på med?
Jadu..
exhale lockar lite när sånt här förekommer på kolo. Speciellt så här ofta.
*gäspa sig lite*
bu-fucking-hooo
kanske för att den är just skämtsam och inte menat på allvar, robban tänkte ju inte ens ta emot pengar. seså gå och lägg dig en stund på björnfället mats och gråt en skvätt =)
fan du börjar ju bli lika känslig som jag blir när jag får mina trådar borttagna :D
Äh, jag är inte så irriterad över att den här tråden finns här. Mest irriterad över den häxjakt som pågått i den andra tråden! Sen har jag ännu inte fått någon riktigt bra förklaring varför den är bortplockad. Men det är bara att invänta den nya policyn som ska framarbetas av moderatorerna.
Herkulez
2005-09-30, 20:00
Äh, jag är inte så irriterad över att den här tråden finns här. Mest irriterad över den häxjakt som pågått i den andra tråden! Sen har jag ännu inte fått någon riktigt bra förklaring varför den är bortplockad. Men det är bara att invänta den nya policyn som ska framarbetas av moderatorerna.Inge kul att reta dig när du inte blir arg *grr27*
Inge kul att reta dig när du inte blir arg *grr27*
Det är mycket svårt att få mig att bli riktigt arg.. blir oftast bara lite smått irriterad. Brukar dessutom gå över väldigt fort. :)
bosse_brutal
2005-10-01, 00:55
betalar han frakten kan han få pantburkar för 12kr
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.