Visa fullständig version : Spinoff från "Hur blir man moderator?" - Varför ska DU bli moderator?
För att chocka och vara seriös - Vad tror du skulle göra just dig till en kandidat för moderatorposten.
Öppet för alla att svara på. :)
för jag har ett moderatoransikte (se. radioansikte)
Helena B
2005-09-29, 22:08
Trodde det var självklart. Kan säga orden optimal och klockren flera gånger om. Vaddå måste man ha några fler kunskaper ;)
:D :D
Fatalist
2005-09-29, 22:13
Spana in stilen, språket, irritationen gentemot alla som inte är mainstream. Jag kan t o m sär skriva på beställning.
Given moderator!
P.s. jag är alltid dryg mot folk som heter Fatalist
Jag är hårdrockare och tror på filosofin "ge dem en propp" som lösning på alla problem!
Jag frodas under ansvar och förtroende. Dessutom är jag mer konsekvent än "the Supernanny" och rättvisare än rättvisan själv (Allan).
Jag kommer faktist inte på en enda anledning varför jag skulle vara en bra moderator. :D
Problemet är ju att folk inte ser sina brister och blir snabbt maktgiriga..
lite civilkurage är ett plus, ha någorlunda sunda värderingar, kunna hålla sig neutral i många lägen för att få diskussioner att fortgå på ett smidigt sätt, sitta online så pass många timmar om dagen och överblicka att inte allt spårar ur komplet, kunna moderera och inte favoritisera alldeles för mycket dvs ... ni är körda
(jag med men är iaf medveten om det)
Helena B
2005-09-29, 22:18
Ha ha, kan säga att "Du har fel" också. Tror det inte finns någon bättre kandidat än mig. Apropå lagen om könsdiskriminering eller vad den heter så borde ni ta in fler tjejer.... :thumbup:
Jag vågar ta strid mot medlemmar ingen annan vågar ta ton mot!
Plus att jag tränar i gamla kult tröjor med gym namn som inte längre existerar och som ingen annan vågar träna i!
Vi tar det igen
1. Civilkurage
2. Kult
Nu vet jag att jag på min höjd kommer bli admin för en skunkgrupp skapad av mig själv för mina egna behov, men man kan alltid hoppas på att flaskposten adresserad *moderator* hittar sitt mål med hjälp av några flinka kråkor som petar ut innehållet och sprider det över Solna!
För att man verkligen vill och har tid till det, är nog ett bra svar.
Lillgrabben
2005-09-29, 22:21
För att chocka och vara seriös - Vad tror du skulle göra just dig till en kandidat för moderatorposten.
Öppet för alla att svara på. :)
För att jag besitter en så väldans pampig rondör! ;)
Men det torde väl aldrig hända så man kanske har skaffat sig sin stiliga fetma endast för sitt eget välbefinnande...
Tror det inte finns någon bättre kandidat än mig.
Hmm... Jag kan komma på minst tio såhär på rak arm. :cool:
grisbil3n
2005-09-29, 22:36
För att jag inte har någon lust.
Power to the one who doesnt want it brukar man säga va?
Helena B
2005-09-29, 22:42
Hmm... Jag kan komma på minst tio såhär på rak arm. :cool:
Elakt ;) Jo jag kan tillägga att jag kan vara elak oxå :booty:
mangemani
2005-09-29, 23:01
kommer aldrig bli moderator här och med handen på hjärtat så hoppas jag att jag aldrig blir det heller,visst,skulle vara skoj att få vara moderator,har en del moderator erfarenhet,men ärligt talat så tror jag att det inte skulle gå,"show no mercy" skulle vara mitt motto.
*Totalt fördomsfri
*Exeptionellt rättvisepatos
*Förvånadsvärt verbal för att vara dum
*Bildskön som få
and I also have a great penis.
*Totalt fördomsfri
*Exeptionellt rättvisepatos
*Förvånadsvärt verbal för att vara dum
*Bildskön som få
and I also have a great penis.
Sen går du ju öppet ut och erkänner ditt alkoholmissbruk precis som
Kicki Danielsson, det förtjänar helt klart en pungvärmare i mina ögon!
Sen går du ju öppet ut och erkänner ditt alkoholmissbruk precis som
Kicki Danielsson, det förtjänar helt klart en pungvärmare i mina ögon!
Å du: Jag och Kicki har dessutom samma kroppsbyggnad! :cheers:
Å du: Jag och Kicki har dessutom samma kroppsbyggnad! :cheers:
:laugh: :laugh:
Herregud!
Enda anledningen som jag kan se är att de moderatorerna som finns nu är så mycket starkare än vad jag är att de med lätthet skulle kunna hota mig med stryk om jag inte lydde dem. D.v.s. jag får moderatorjour alla nätter mellan 23.00 - 05.30...
Nää, pass, svårt och otacksamt att vara moderator tycker jag.
perarvid
2005-09-29, 23:49
Haha, jag har prövat att vara moderator på ett par forum. Det kommer jag inte vilja bli igen.
Totalt otacksamt jobb. Jag måste säga att moderatorerna här är väldigt duktiga. Faktiskt bästa forumet i fråga om balans mellan strikthet och slapphet. :) Många forum tenderar att vara för hårda. Men åas är Allmänt nästan för slappt. Alldeles för mycket trams ibland och rätt sällan intressanta diskussioner numera. Jag skulle vilja ha Allmänt mer som en blandning av Zatzys frågor och svar och dvdforum.nu:s Off-topic och Sweclockers Övriga frågor (när det fanns).
Arne Persson
2005-09-29, 23:51
För att jag är tämligen blåst på datorer och använder MAC! :)
Framförallt mitt diplomatiska sinnelag, min sunda inställning till saker i allmänhet och jag tycker att man som moderator skall försöka vara ett exempel för de vanliga medlemmarna vilket jag ju skulle vara underbar som!
High1ander
2005-09-30, 02:56
Jag skulle vara ett ypperligt val, för då slipper någon annan moderator vara den mest omogna. Sen kan alla klaga på mig om de vill, så länge jag kan banna så bryr jag mig inte :)
no1fitness
2005-09-30, 03:02
Framförallt mitt diplomatiska sinnelag, min sunda inställning till saker i allmänhet och jag tycker att man som moderator skall försöka vara ett exempel för de vanliga medlemmarna vilket jag ju skulle vara underbar som!
:laugh: :laugh:
RobbeliRobban
2005-09-30, 06:37
Jag är alltid seriös, spenderar mycket tid här och har sunda värderingar. Dessutom är inte alla mina posts i allmänt.
Vara seriös, hmm, jag har massor av erfarenhet från sweclockers som moderator. Har modererat där sedan millenieskiftet typ ;)
Men jag är inte intresserad av mera volontärarbete, jag är så nöjd med mitt engagemang i sweclockers att jag inte behöver en till drös användare att plåga ;)
Dessutom håller jag inte riktigt med om alla modereringsbeslut och sättet kollozeum modereras på, så jag skulle inte passa i klimatet :)
bosse_brutal
2005-09-30, 09:54
för att jag är brutal. min bäver är också brutal. han skulle faktiskt bli en jättebra mod.
Jag röstar för Clash.....
För att jag vill!? :D
Gillar att ha makt! :naughty: :laugh:
För att jag vill!? :D
Gillar att ha makt! :naughty: :laugh:
Jag vill absolut inte bli moderatror , jag skulle aldrig klara av all makt som det medför.
TrasMannen
2005-09-30, 10:20
Jag tycker om att trycka semlor
Öppet för alla att svara på. :)Att jag ändå spenderar massa tid här, men jag är inte lämplig för det för jag orkar inte läsa allt snack och vill snarare komma ifrån forumet. (alternativt ändå skriver en massa, finns nog många som spendarar mycket tid utan att spamma forumet som jag gör.)
Lasse Kongo
2005-09-30, 10:38
Gillar inte sossarna längre, tänker dock ej bli moderat heller!
faan Pirahna hann före mig
jag skulle bli en urkass moderator.
nu behöver jag ju aldrig fundera över det eftersom det aldrig skulle inträffa.
faan Pirahna hann före mig
jag skulle bli en urkass moderator.
nu behöver jag ju aldrig fundera över det eftersom det aldrig skulle inträffa.
Skulle antagligen bli nån form av kupp ifrån min sida i hopp om att bli diktator på kollo för att sedan misslyckas och bli bannad för alla framtid.
Näfan de går inte.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.