Visa fullständig version : Rekommendera PC-spel!
Tjena!
Vilka spel är era favoriter när ni har tråkigt?!
Rekommendera gärna lite kort era favorittitlar, helst singleplayerspel.
Mina tidsfördriv är/har varit:
Rome Toal War (för komplicerat och tidsödande dock)
Battlefield 2 (kul men ingen själ)
Far Cry (helt ok)
Doom 3 (för mörkt, man ser inte ett skit)
Call Of Duty + United Offensive (helt underbart)
Half Life 1 + 2 (riktigt coola)
osv...
Baldurs gate 2, best shit ever.
Heroes 3, som den sanne bakåtsträvare jag är så lirar jag "turnbaserat" online så att säga!
mini_Arnold
2005-09-29, 12:53
gta:vice city
gta:san andreas
Oslagbart
hobbitar
2005-09-29, 12:54
Counterstrike
Dumleman
2005-09-29, 12:58
Diablo 2 och Tetris.
King Grub
2005-09-29, 13:18
X-Men Legends II just nu.
Battlefield 2 och Baldurs gate 2
Java_Java
2005-09-29, 13:27
Fable - The Lost Chapters
Helena B
2005-09-29, 13:28
Älskar WoW, men tar upp så mycket tid *grr27* tyvärr ;)
Unreal Tournament från 1999, spelar det fortfarande nästan dagligen.. är ett FPS-multiplayerspel.
Fahrenheit:Indigo Prophecy, nytt spel, bra story, alternativa slut och dina beslut påverkar storyn i allmänhet.
Dawn of War, Warhammer 40000k baserat RTS-spel.
Finns ju så mycket annat, men detta var ett par i alla fall :)
City of heroes, är en sucker på superhjältar. Spelar självklart en kraftigt överdimensionerad tanker *flex*
Har spelat fahrenheit de senaste dagarna. Bra story och jag gillar muskommandosystemet, det är snyggt. Men fan vad jag hatar när spel snor från matrix och liknande filmer. Det är så löjligt.
Daniel Mattusch
2005-09-29, 13:34
Spelade No one lives for ever för några år sedan. Det var fan grymt nu när jag tänker efter!
Total Overdose hel coolt spel.
Unreal Tournament
Americas army
GTR
GT Legends (Demo ännu)
Har spelat fahrenheit de senaste dagarna. Bra story och jag gillar muskommandosystemet, det är snyggt. Men fan vad jag hatar när spel snor från matrix och liknande filmer. Det är så löjligt.
Ah det verkar rätt fräckt och snyggt. Ska testa det! :)
King Grub
2005-09-29, 14:10
Fahrenheit är det bästa äventyret jag spelat i år. Lite kort, bara. Men det var roliga timmar.
Är detta du?
http://www.big-boys.com/articles/killcs.html
Är detta du?
http://www.big-boys.com/articles/killcs.html
har sett den många gånger , men den är fortfarande såå rolig!!
:laugh:
Lasse Kongo
2005-09-29, 14:59
Total Overdose suger hårt.
Fahrenheit är nog ett av de bästa om inte det bästa...
Lite kort som sagt vad men det spelar ingen roll då man njöt av varje minut, dessutom kan man lira om det och göra helt annorlunda val och få andra slut osv.
Någon som har testat Call of Duty 2 demot?
Rockhard
2005-09-29, 16:02
super mario nintendo brothers
grisbil3n
2005-09-29, 16:45
Baldurs gate 2, best shit ever.
*grr*
1:an är trettielva gånger bättre för i helvete.
Fallout 1 o 2 är jävligt najs med.
Mass-Tech
2005-09-29, 16:49
Älskar C&C serien.
Håller med om Fallout 1 och 2. Hoppas fortfarande på ett drömsamarbete mellan Interplay och Bethesda Softworks *popcorn*
Annars är Total Annihilation riktigt kul och röjigt värre. Speciellt mot några polare.
Mass-Tech
2005-09-29, 17:50
Håller med om Fallout 1 och 2. Hoppas fortfarande på ett drömsamarbete mellan Interplay och Bethesda Softworks *popcorn*
Annars är Total Annihilation riktigt kul och röjigt värre. Speciellt mot några polare.
Total Annihilation!!
Och jag som känner mig antik när jag spelar RA2.
City of heroes, är en sucker på superhjältar. Spelar självklart en kraftigt överdimensionerad tanker *flex*
Verkar coolt.
Kostar det fortfarande pengar i månaden att lira det?
Hörde att många tröttnade efter dom första 2-3 månaderna på spelet, inget du har märkt av?
Spelar om Flashpoints tre kampanjer för tillfället. Fint krigsspel.
Helena B
2005-09-29, 20:28
Dungeon siege 2
Diablo 2
Diablo 2, det var längesen..Kanske man borde plocka fram och få en nostalgitripp ;)
Eve Online och Age Of Empires III (Spelet släpps om 1 månad, spelar demot just nu =)
Sitter och spelar
Fallout 1
Jagged Allience 1&2
Deus Ex
System Shock 2
sitter med en gammal sketen dator just nu så nyare spel går bort
inte glömma Civilization 2
System Shock 2
Bra lir. Lite komplicerat, sen fastnade jag så jag lade ner det. Kanske skall plocka upp det igen.
Verkar coolt.
Kostar det fortfarande pengar i månaden att lira det?
Hörde att många tröttnade efter dom första 2-3 månaderna på spelet, inget du har märkt av?
En dryg hundring tror jag det går på. Jag har haft uppehåll på ett år faktiskt men har nu hittat tillbaka till det. Alla karaktärerna fanns kvar på servrarna, men jag började ändå om med en ny. Kommer väll aldrig nå max lvl eftersom jag blir sugen på att göra nya gubbar hela tiden *screwy*. City of Villains kommer snart, kan bli intressant att spela superskurk också :devil:
Jag väntar nog förgäves på att Lucas Arts ska komma med en uppföljare på Monkey Island.
Dawn of War 1.4
Dawn of War : Winter Assault
Utmana mig om ni e grofva
Som några har sagt: Baldurs gate!! både ettan och tvåan är superbra, bäst till och med.
Ett annat spel av samma skapare som föregående är Plane scape torment... ASskön story, ganska mörkt, och samma spelmotor som baldurs gate-spelen.
Kan man få tag på det spelet någonstans måntro?
Rock'nRoll
2005-10-13, 23:58
Warcraft II !!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.