Visa fullständig version : Vilket Kolo-uttryck är du mest trött på?
Ja kära barn, vilket?
Själv är jag hjärtligt trött på "optimalt"
Herkulez
2005-09-29, 07:02
im with you
RobbeliRobban
2005-09-29, 07:02
allt som skrivs inom **
s_himself
2005-09-29, 07:14
jag håller med om ordet "optimalt" igentligen stör jag mig inte på det.. utan är allmänt trött på uttrycket.
Tja, kan det va OPTIMAL?! :)
Fatalist
2005-09-29, 07:16
*gillar alla uttryck*
:booty:
Nej, seriöst, så är jag trött på alla svordomar som cirkulerar...
Nej, seriöst en gång till, så börjar allt med hest bli väldigt uttjatat. Det har det varit ett bra tag...............................
Sheogorath
2005-09-29, 07:22
"Kontakt" tycker jag är rätt störigt ;).
Allt jävla tjat om disco. låt folk träna som de vill.
Alla bög-skämt börjar bli rätt uttjatade men det blir väl så när man inte har något bättre att säga... :sleep:
petersson
2005-09-29, 08:10
"BUMP" aaah åååh så fult ord :(
Karl_alfred
2005-09-29, 08:17
Optimnalt..
Scratch89
2005-09-29, 08:18
Allt tjat om Brad Pitt är väl lite irriterande...
MasterChief
2005-09-29, 08:22
Allt tjat om Brad Pitt är väl lite irriterande...
"ÄT MYCKET MAT"...å mest när det skrivs med VERSALER.
bosse_brutal
2005-09-29, 08:37
https://www.uniserv.nu/butiken/assets/product_images/2011040.jpg
Karl_alfred
2005-09-29, 08:43
* fråga efter schema
* räddhet för cardio
* bästa övningar för en muskel
Är väll några till jäkligt irriterande saker jag kommer på :)
delta_mats
2005-09-29, 08:45
Triceps är en mäktig hästsko
mini_Arnold
2005-09-29, 08:45
Vilket?? Det blir för svårt för mig att svara på.
Ogillar många utryck!
protte, kollisar, mukkler, ..., allt som får folk att se ut som idioter.
Niclaaas
2005-09-29, 10:58
på sistone är det många som har börjat inleda sina inlägg med kommentarar av typen
"hoppsan du är visst lite dum"
"nu hade du otur när du tänkte"
"du är visst inte så smart"
osv osv. det tycker jag är jävligt töntigt
Smalfeta snorungar som tror dom kan allt efter första kuren och ska lära upp alla att man varken behöver äta mer än exakt 257kcal över baseline. Särskillt den sort som egentligen bara tränar bröst, axlar och biceps.
Uttrycket är alltså: Bulka gör dig bara fet111
AFanatic
2005-09-29, 11:27
Jag är mest trött på alla de uttryck som används av personer som inte behärskar dessa uttryck till fullo.
norsk_gadd
2005-09-29, 11:30
Allt som skrivs i TPs journal som inte har med hans träning att göra.
Än en gång, sluta chata i journalen, ni förstör min mysstund. *grr27*
Rockhard
2005-09-29, 11:33
Klockrent!
Det mest störande uttrycket nånsin enligt min mening. Har sett det dyka upp väldigt mycket på kolo senaste tiden :confused:
"ÄT MYCKET MAT"...å mest när det skrivs med VERSALER.
Precis!!
Optimalt har juh blivit ett skämt, ser få som använder det seriöst längre..
Niclaaas
2005-09-29, 11:56
kom på en till... kolo måste ju vara det ställe där frågor oftast besvaras med frågor - i form av liknelser. så dålig som möjligt ska liknelsen vara och helst ska den inte ha någon koppling alls till den ursprungliga frågeställningen
ibland roande, ibland störande
"man blir tjock av gainer" tycker ja är ganska drygt. Och det är iten bara på kolo som ja hör det utan av många på gymmet och på skolan.
Men sen så, visst blir man tjock av gainer det blir man ju av allt i fel mängd.
kom på en till... kolo måste ju vara det ställe där frågor oftast besvaras med frågor - i form av liknelser. så dålig som möjligt ska liknelsen vara och helst ska den inte ha någon koppling alls till den ursprungliga frågeställningen
Haha, det är ju underbart :D
"kolo" är rätt kasst. Koloskopi eller vad? Kära kolo(skopi)-medlemmar.... Kära kolosser är ju bättre.
Spannmål
2005-09-29, 12:52
"man blir tjock av gainer" tycker ja är ganska drygt. Och det är iten bara på kolo som ja hör det utan av många på gymmet och på skolan.
Men sen så, visst blir man tjock av gainer det blir man ju av allt i fel mängd.
Jag har aldrig hört detta på kolozzeum.
Ähm ... :em:
RobbeliRobban
2005-09-29, 13:40
Att envisas med att avsluta meningar med tre punkter är väl i och för sig inget uttryck, men ändå nästan lika störande som smileys.
Att envisas med att avsluta meningar med tre punkter är väl i och för sig inget uttryck, men ändå nästan lika störande som smileys.
ja, det är så djävla irriterande...
heh
Triceps är en mäktig hästsko
Triceps är en mäktig hästsko! :hbang: :hbang:
Triceps är en mäktig hästsko! :hbang: :hbang:
retsticka
Sheogorath
2005-09-29, 16:15
Tycker du det är bättre att tankegångar aldrig utvecklas och att trådar stagnerar i något slags retro-kommunistiskt automatisering?
Allt jävla tjat om disco. låt folk träna som de vill.
exakt.. alla möjliga använder ordet i olika sammanhang
Kebab-Arne
2005-09-29, 16:18
Nu var det ett tag sen jag såg det men det dyker upp ibland ändå. Parodin på ASTs "det är 343% mer muskelbyggande att göra så". Urk! Gammalt, var väl lite fyndigt för 2 år sedan men nu. *slap*
alla som skämtar på ett eller annat sätt, skitstörigt kwon, herk, janne, lk, palme, piranha, jet, jense, arne, jorgen, pez, clash, jarod, yankee, robbelirobban, karl_alfred, diana, mela, mystic, tp, inzza, lbacker, jwzrd, bolio, rossi, megatutten osv.
skärp er
alla som skämtar på ett eller annat sätt, skitstörigt kwon, herk, janne, lk, palme, piranha, jet, jense, arne, jorgen, pez, clash, jarod, yankee, robbelirobban, karl_alfred, diana, mela, mystic, tp, inzza, lbacker, jwzrd, bolio, rossi, megatutten osv.
skärp er
Lägg ihop alla dessa personers humor och sätt att skämta, vad får man då?
Jag är mest trött på alla de uttryck som används av personer som inte behärskar dessa uttryck till fullo.
Ge lite exempel som du hakat upp dig på! :)
Hör jag frågan: Har någon testat Max Ot så kastar jag ut tonfiskburken genom fönstret!
AFanatic
2005-09-29, 16:28
Ge lite exempel som du hakat upp dig på! :)
Shoo bre? Fo shizzle? Dizzly Kwonly?
Tycker du det är bättre att tankegångar aldrig utvecklas och att trådar stagnerar i något slags retro-kommunistiskt automatisering?
:laugh: :laugh: Good one!
*ät mer mat
*kolla bumbiz scheman i best of
Fo shizzle?
Nu tycker jag att du ska vara tyst. :D
Come to the park get money.
Shoo bre? Fo shizzle? Dizzly Kwonly?
Nej.
Du sa : Jag är mest trött på alla de uttryck som används av personer som inte behärskar dessa uttryck till fullo.
Jag kan ju använda Fo Shizzle till fullo tex,,,
Så, vad är det för uttryck som använts (och av vilka) som du uppfattat att personen/erna inte behärskat till fullo?
AFanatic
2005-09-29, 16:32
Nu tycker jag att du ska vara tyst. :D
Come to the park get money.
:D I'll take ya money! And your grass. Sen säljer jag allt och köper kebab för los dineros.
Jacksatan
2005-09-29, 16:32
Smalfeta snorungar som tror dom kan allt efter första kuren och ska lära upp alla att man varken behöver äta mer än exakt 257kcal över baseline. Särskillt den sort som egentligen bara tränar bröst, axlar och biceps.
Uttrycket är alltså: Bulka gör dig bara fet111
Haha, din jävla fjant. Tråkigt att du ska börja grina för att du är 20-30kg efter i bänken och tror alla dopar sig som inte duger till att maxa din egen kroppsvikt i bänken. Kul att du vet allt om alla över nätet. ;)
AFanatic
2005-09-29, 16:33
Nej.
Du sa : Jag är mest trött på alla de uttryck som används av personer som inte behärskar dessa uttryck till fullo.
Jag kan ju använda Fo Shizzle till fullo tex,,,
Så, vad är det för uttryck som använts (och av vilka) som du uppfattat att personen/erna inte behärskat till fullo?
Jo.
...och du räknas inte.
Jo.
...och du räknas inte.
Låt höra då! Något du hakat upp dig på! :)
Säkerligen inget uttryck jag använt men andra?
Haha, din jävla fjant. Tråkigt att du ska börja grina för att du är 20-30kg efter i bänken och tror alla dopar sig som inte duger till att maxa din egen kroppsvikt i bänken. Kul att du vet allt om alla över nätet. ;)
tog du åt dig eller blev du bara sur på jwzrd?
men vetofta när folk ljuger då där finns fler folk som tränar på deras gym.
vissa bänkar med studs och röven i taket. det enda som går att jämnföras är tävlinglyft då dom är mest lika varandra
Jacksatan
2005-09-29, 16:40
vissa bänkar med studs och röven i taket. det enda som går att jämnföras är tävlinglyft då dom är mest lika varandra
Jo, det var nog inte så svårt att lista ut vem han syftade på där med tanke på våra tidigare diskussioner.
Jo, det var nog inte så svårt att lista ut vem han syftade på där med tanke på våra tidigare diskussioner.
det står nu 1-1 bara för att du svarade honom. synd för dig där faktiskt. du ledde innan =/
Tror iofs hans beskrivning träffade fler än dig. Den som lever får se.
Haha jag snackade inte om dig och jag tror verkligen inte att man behöver dopa sig för att nå varken dina eller mina arbetsvikter. Långt ifrån. Jag har ingen aning om du dopar dig eller inte. En gissning är att du gjort det dock, hur eller om du vill bekräfta det är också skitsamma. Det jag säger står ändå kvar. Så fort någon fåne som tränat i 1-2 år tagit sin första kur och blivit stor ett tag, kanske lärt sig en del saker om vad som funkar osv så är han bäst. Från: ödmjukmed1årserfarenhet till kanalltingmed1årochtremånaderserfarenhet. 3 månader.
Lite bilder visas (snackar inte om din bild eller dig) och man ser en krabba med testotryck och kanske en latspread. Hur jävla svårt är det att slå en krabba med tryck efter ett par veckors testo? Vad har någon lärt sig av det? DET är det jag stör mig på. En fuskcynisk spelad insikt om något.
Det är iofs jäkligt roligt med såna som du som helt utan muskelmassa (förutom runt rattarna) tar sig tid att lacka på mig som har lyckats utveckla alla muskler du saknar utom just dom du har... vad har du runt låren? Modiga 56.7?
Jacksatan
2005-09-29, 16:43
Aja, jag tränar på SATS-Uppsala så alla som vill kontrollera är välkomna dit. Jag kör med röven i bänken och ingen studs.
Sen är det inte ens nåra jättevikter jag kör på, herregud finns ju många här inne som värmer upp med 130. Synd bara att jwzrd har bestämt sig för att alla som är starkare än honom i nån övning dopar sig.
Det finns faktiskt fler personer än just du själv. Tro mig.
Aja, jag tränar på SATS-Uppsala så alla som vill kontrollera är välkomna dit. Jag kör med röven i bänken och ingen studs.
Sen är det inte ens nåra jättevikter jag kör på, herregud finns ju många här inne som värmer upp med 130. Synd bara att jwzrd har bestämt sig för att alla som är starkare än honom i nån övning dopar sig.
Haha men vaffan! Du behöver inte titta långt för att se tusentals duktiga tränande män som spöar mig med båda händerna bakbundna. Jag är kass i bänkpress och det är inte förrän nu senaste året eller så som jag listat ut lite hur fan man ska göra för att få upp lite vikter.
AFanatic
2005-09-29, 16:47
Låt höra då! Något du hakat upp dig på! :)
Säkerligen inget uttryck jag använt men andra?
Det är (tråd)situationsbaserat: En person använder ett uttryck som en annan person använder, och det är tydligt i resten av inlägget att den här första personen inte riktigt behärskar ordet/begreppet; detta framgår oftast också i personens övriga språkbegåvning på ett tydligt sätt. Tyvärr har jag inte bokmärkt något sådant inlägg. :)
Helena B
2005-09-29, 16:51
"Du har fel" :D
Jacksatan
2005-09-29, 16:52
Haha jag snackade inte om dig och jag tror verkligen inte att man behöver dopa sig för att nå varken dina eller mina arbetsvikter. Långt ifrån. Jag har ingen aning om du dopar dig eller inte. En gissning är att du gjort det dock, hur eller om du vill bekräfta det är också skitsamma. Det jag säger står ändå kvar. Så fort någon fåne som tränat i 1-2 år tagit sin första kur och blivit stor ett tag, kanske lärt sig en del saker om vad som funkar osv så är han bäst. Från: ödmjukmed1årserfarenhet till kanalltingmed1årochtremånaderserfarenhet. 3 månader.
Lite bilder visas (snackar inte om din bild eller dig) och man ser en krabba med testotryck och kanske en latspread. Hur jävla svårt är det att slå en krabba med tryck efter ett par veckors testo? Vad har någon lärt sig av det? DET är det jag stör mig på. En fuskcynisk spelad insikt om något.
Det är iofs jäkligt roligt med såna som du som helt utan muskelmassa (förutom runt rattarna) tar sig tid att lacka på mig som har lyckats utveckla alla muskler du saknar utom just dom du har... vad har du runt låren? Modiga 56.7?
Sluta larva dig. Det var ganska tydligt att du menade mig med ditt inlägg, blir bara patetiskt när du säger nåt annat.
Sen ska du ge fan i att gissa om folk du inte har nån aning om, jag har tränat i 7år seriöst utom då ben som jag kört i 2 år. Jag har inte anlag för att bli särskilt stor och kommer aldrig bli det heller, så det är inte pga träningsbrist jag inte har så mycket muskler.
Rent allmänt tycker jag du är en självgod jävel som hela tiden är dryg i dina inlägg gentemot alla samt har en "kan allt vet allt" attityd. Tycker det går lite väl långt när du börjar analysera vilka som dopar sig och inte inne på forum när du inte har en aning egentligen.
Det är (tråd)situationsbaserat: En person använder ett uttryck som en annan person använder, och det är tydligt i resten av inlägget att den här första personen inte riktigt behärskar ordet/begreppet; detta framgår oftast också i personens övriga språkbegåvning på ett tydligt sätt. Tyvärr har jag inte bokmärkt något sådant inlägg. :)
Ah, hade sett fram emot lite exempel!
:thumbup:
Sluta larva dig. Det var ganska tydligt att du menade mig med ditt inlägg, blir bara patetiskt när du säger nåt annat.
Sen ska du ge fan i att gissa om folk du inte har nån aning om, jag har tränat i 7år seriöst utom då ben som jag kört i 2 år. Jag har inte anlag för att bli särskilt stor och kommer aldrig bli det heller, så det är inte pga träningsbrist jag inte har så mycket muskler.
Rent allmänt tycker jag du är en självgod jävel som hela tiden är dryg i dina inlägg gentemot alla samt har en "kan allt vet allt" attityd. Tycker det går lite väl långt när du börjar analysera vilka som dopar sig och inte inne på forum när du inte har en aning egentligen.
Du är ute och cyklar. Jag skiter i vilka som dopar sig och varför dom gör det. Läs mina poster utan att tro att alla jag skriver om är just dig Jacksatan så kanske, förutsatt att du är normalbegåvad, du hajar vad det är jag säger.
Benstorlek osv bjuder du själv på varje gång du hackar på mina sämast utvecklade muskelgrupper.
AFanatic
2005-09-29, 16:57
Ah, hade sett fram emot lite exempel!
:thumbup:
Yes yes...det hade varit mer givande men i brist på... :laugh:
Frågan är vem som har mest ego. jackingoffsatan eller jul-wizard.
ser fram emot fortsättningen här!
*popcorn* *popcorn*
***.
Eller nej, hjälp *springer för livet* iiik.
*darrar*
trodde...
att...jag
var...
i...Elogetråden...
;)
***.
*darrar*
trodde...
att...jag
var...
i...Elogetråden...
;)
Så så LBacker.
Vi kan också starta en hemlig internetklubb.
vi kan kalla den för KNH - Kolozzeum-nerd-herd
Säkert får vi många medlemmar direkt. Piranha, jense, palme tex. dvs dom grabbarna som is the shit här på forumet. såna man inte muckar med. såna som var coola och smygrökte när man gick i skolan.
:)
Frågan är vem som har mest ego. jackingoffsatan eller jul-wizard.
ser fram emot fortsättningen här!
*popcorn* *popcorn*
Det kanske är två egon som är i konflikt! Väntar med spänning på fortsättningen! *popcorn*
Så så LBacker.
Vi kan också starta en hemlig internetklubb.
vi kan kalla den för KNH - Kolozzeum-nerd-herd
Säkert får vi många medlemmar direkt. Piranha, jense, palme tex. dvs dom grabbarna som is the shit här på forumet. såna man inte muckar med. såna som var coola och smygrökte när man gick i skolan.
Brooks Kubik då? :D
Brooks Kubik då? :D
schhhhhh smutsa inte hans namn på detta forumet.
Det kanske är två egon som är i konflikt! Väntar med spänning på fortsättningen! *popcorn*
Klart det är 2 egon. det handlar inte om något annat än ***-mätning.
det roliga är att jwzrd går igång på alla cylindrar direkt.
Hans uttalanden om runkobjekt osv borde fan finnas i best-of-kolo :D
RobbeliRobban
2005-09-29, 17:25
Så så LBacker.
. Piranha, jense, palme tex. dvs dom grabbarna som is the shit här på forumet. såna man inte muckar med. såna som var coola och smygrökte när man gick i skolan.
:laugh:
Niclaaas
2005-09-29, 19:24
:D
H.Emanuel
2005-09-29, 19:41
"Gör vad som känns bäst för dig"Ett svar man ofta kan få när man undrar något om någon specifik övning och hur man bäst ska lägga upp den, med antal set, reps osv . Eller
"Se till att äta och vila ordentligt"
mystic[-_-]
2005-09-29, 19:58
Lägg ihop alla dessa personers humor och sätt att skämta, vad får man då?
Då får man Krampus. Hans humor verkar gå hem hos många :thumbup:
']Då får man Krampus. Hans humor verkar gå hem hos många :thumbup:
Du sa det! Krampus har en jäkligt mysig humor faktiskt!
Går hem hos många är ordet, unga såsom pensionärer.
Herkulez
2005-09-29, 20:03
***.
*darrar*
trodde...
att...jag
var...
i...Elogetråden...
;)
det roliga är att ni hade darrat som fan ifall ni mött oss IRL, ni hade nog varit riktigt tysta, tittat ner i backen och inte sagt flaska. Vi har respekt som fan i Stockholms innersta kretsar, speciellt efter den gången vi rensade upp på hela avdelning regnbågen i ett av rinkebys dagis.
synd sve, blir det inga loadingpins för din del.
det roliga är att ni hade darrat som fan ifall ni mött oss IRL, ni hade nog varit riktigt tysta, tittat ner i backen och inte sagt flaska. Vi har respekt som fan i Stockholms innersta kretsar, speciellt efter den gången vi rensade upp på hela avdelning regnbågen i ett av rinkebys dagis.
Dom är mest syra för dom inte har en egen klubb , eller inte finner något i varandra värt att beundra.
Har jag sagt att du har en underbar frisyr idag kompis !
Hahaha! :laugh:
Fan, jag som trodde att du bara var med i *** för att dom andra medlemmarna tyckte synd om dig, men nu hör jag ju att du har varit delaktig i riktigt hårda grejer. In da front line of ***! :)
Jacksatan
2005-09-29, 21:23
Du är ute och cyklar. Jag skiter i vilka som dopar sig och varför dom gör det. Läs mina poster utan att tro att alla jag skriver om är just dig Jacksatan så kanske, förutsatt att du är normalbegåvad, du hajar vad det är jag säger.
Benstorlek osv bjuder du själv på varje gång du hackar på mina sämast utvecklade muskelgrupper.
Min benstyrka och storlek är dimensioner bättre än vad dina sk bröstmuskler och styrka är i förhållande till vikt, så nöff said om det.
Förutsatt att DU är normalbegåvad så borde du förstå att ditt inlägg var lätt att tolka åt det hållet som jag gjorde.
Om du skiter i doping är det lite konstigt att det dyker upp i var och varannan av dina poster. Kör i dig en deca-kur och va nöjd eller håll käft om det fortsättningsvis.
Låter som ett gäng supernannys det där, läskigt!
ogillar jackstan lite faktistk.
Jag tycker att båda Jacksatan och jwzrd kan lugna ner sig.
Ta det via PM eller nått, hur ni gör bryr jag mig inte om. Bara ni inte fortsätter i denna tråden.
Ja, undra hur man skulle reta upp hela ***
Ja, undra hur man skulle reta upp hela ***
P4 är det inte pensionärskanalen på radion?
ps, herkulez är en gris
J.Saarela
2005-09-30, 06:29
***.
*darrar*
trodde...
att...jag
var...
i...Elogetråden...
;)
Törs du va lika dryg mot mig irl? Badboy?
Herkulez
2005-09-30, 06:41
P4 är det inte pensionärskanalen på radion?
ps, herkulez är en gris
ser ut som en nu iaf :em:
Lasse Kongo
2005-09-30, 06:42
ser ut som en nu iaf :em:
offtopic: mkt fina teens på skolan lr :naughty:
Herkulez
2005-09-30, 06:48
offtopic: mkt fina teens på skolan lr :naughty:
haha ja det finns ju några man lätt skulle sätta................om 5år *innocent*
HookersUnited
2005-09-30, 08:01
Ta det via PM eller nått, hur ni gör bryr jag mig inte om. Bara ni inte fortsätter i denna tråden.
Nej för fan, jag tror samtliga vill följa den här diskussionen! Eller "Låt dom hålla på."
Lasse Kongo
2005-09-30, 08:36
haha ja det finns ju några man lätt skulle sätta................om 5år *innocent*
varför vänta sålänge :naughty:
varför vänta sålänge :naughty:
Tror lillsyrran gnäller när han är på hennes klasskompisar ..
Lasse Kongo
2005-09-30, 08:50
Tror lillsyrran gnäller när han är på hennes klasskompisar ..
borde en p4lmedlem inte knäckas av :whipped:
Törs du va lika dryg mot mig irl? Badboy?
Kommer du att använda uttryck som "Badboy" IRL?
TrasMannen
2005-09-30, 09:19
Neeemeeee. Det som va så roligt. Sandlådehumor jhu :D
Rent allmänt tycker jag du är en självgod jävel som hela tiden är dryg i dina inlägg gentemot alla samt har en "kan allt vet allt" attityd. .
e böjd att hålla med till viss del.
Jag stör mig mest på folk som tror att dem är "gudar" här på kolozzeum bara för att dem träna i mer än 10 år eller lyfter mer än 200 mark (syftar inte bara på JKWSECGFTYRJGERE du vet säkert mycket och har mycket erfarenhet, något jag skulle respektera om dina inlägg skullle var mindre dryga).
Vissa här inne har attityd probelm och älskar att "mobba"/hacka ner på folk. Tongång kan ibland bli så dryg att jag tänker att nu orkar jag inte med detta forumet längre. Vet inte om detta är typiskt svenskt för jag har inte uppplevt detta på något av dem amerikanska forumen.
Ibland känns det till och med som om man vore tillbaka i lågstadiet igen med alla dessa barnsliga påhopp.
TrasMannen
2005-09-30, 10:11
Det jag har tröttnat på är "Du har samma kroppsform som jag" Säger Räka nr1 till någon som är bitig.
Sen om någon skriver en post där dom frågar något eller i stil med "vad tycker du om det här". Sen skriver 25 personer samma sak. Å det e så irriterande.
J.Saarela
2005-09-30, 10:12
Kommer du att använda uttryck som "Badboy" IRL?
Om du vill.Så kul att du stör dig på oss hahahaha
Om du vill.Så kul att du stör dig på oss hahahaha
Det gör jag inte, jag gillar er (du kan dock få undantagstillstånd om du så önskar).
Herkulez
2005-09-30, 14:35
Det gör jag inte, jag gillar er (du kan dock få undantagstillstånd om du så önskar).
kan vi plocka dagisbarn, så ska vi nog kunna ta dig med *grr*
=)
kan vi plocka dagisbarn, så ska vi nog kunna ta dig med *grr*
=)
Haha, shit, ni måste ta er förbi dagisfröken (mamma) först! :D
Herkulez
2005-09-30, 14:49
Haha, shit, ni måste ta er förbi dagisfröken (mamma) först! :D
haha :D
Ser inte meningen med denna tråden...
Ser inte meningen med denna tråden...
Så därför bumpade du den?! *screwy*
*spy* Äga, äger, ägd osv. Så fort jag ser någon använda ordet så får jag lust att skicka ett argt PM och be dem skärpa sig. När jag var runt 14 år så brukade vi slänga in ordet "dock" eller allra helst "dock ej" i så många meningar vi kunde. Det lät coolt. Tyckte vi. Nu är jag inte så säker. *screwy*
*spy* Äga, äger, ägd osv. Så fort jag ser någon använda ordet så får jag lust att skicka ett argt PM och be dem skärpa sig. När jag var runt 14 år så brukade vi slänga in ordet "dock" eller allra helst "dock ej" i så många meningar vi kunde. Det lät coolt. Tyckte vi. Nu är jag inte så säker. *screwy*
ja du är från malmö!
minns ord som "typ SÅ fett."
"ÖÖÖÖVERball"
det va tider
s_himself
2005-10-14, 17:47
vi använde typ "suuuuuuug" "sug" "men suuuug" när något sket sig.. eller något va boring.. haha. inte längre dock ;)
ja du är från malmö!
minns ord som "typ SÅ fett."
"ÖÖÖÖVERball"
det va tider
haha så ägd...
haha så ägd...You've just made my shitlist! (...som man kanske hade sagt i Amerika.)
Herkulez
2005-10-14, 18:15
You've just made my shitlist! (...som man kanske hade sagt i Amerika.)
Hnke got...
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:17
Hnke got...
lol ägd som man säger i branschen!
lol ägd som man säger i branschen!"lol" är också väldigt drygt. Skall det vara en tuffare variant av *skrattar* eller?
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:34
"lol" är också väldigt drygt. Skall det vara en tuffare variant av *skrattar* eller?
nej en lättare.
nej en lättare.
och mer omständig.
ppl som säger "lol" IRL är ofta CSspelande
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:50
och mer omständig.
haha. Jag finns irl och har spelat cs ungefär lika många ggr som ja har fingrar på händerna. Och ja säger även lol irl. Det är optimalt. Där har du ett ord till lilla fröken lätt att störa dig på :thumbup:
haha. Jag finns irl och har spelat cs ungefär lika många ggr som ja har fingrar på händerna. Och ja säger även lol irl. Det är optimalt. Där har du ett ord till lilla fröken lätt att störa dig på :thumbup:
IRC då :D
säger du lol eller laugh out loud?
Hur som häst, lika gay för det!
Dumleman
2005-10-14, 18:52
och mer omständig.
I IRL brukar man oftast skratta och inte säga att man skrattar :). lol består av 3 bokstäver, skrattar bestå av 8. Iofs är lol en initialförkortning.
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:53
IRC då :D
säger du lol eller laugh out loud?
Hur som häst, lika gay för det!
haha även som en downa i irc ja ;)
Nej ja säger lol, så skrattar ja. Ja tycker det är kul.
Gay is the way
ÄT MER !!! <---- kommer ofta från nån fet jävel
FÖR BÖVELEN <---- ok ibland, men nu används det så ofta för att uppenbart komma i Allans gunst
"lol" är också väldigt drygt. Skall det vara en tuffare variant av *skrattar* eller?
Snarare "skrattar" än *skrattar*.
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:54
Snarare "skrattar" än *skrattar*.
lol
FÖR BÖVELEN <---- ok ibland, men nu används det så ofta för att uppenbart komma i Allans gunst
Naw.
lol
Det gick rakt över ditt huvud?
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:56
Det gick rakt över ditt huvud?
nej genom vänstra öra och ut genom högra.
Gay is the way
let us all pray for the way
you can say
you are gay
hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!! hitvarning!!
nej genom vänstra öra och ut genom högra.
Men det var nånting med det jag sade som du inte förstod?
Jag är för bövelen inte fet. *grr27* *grr27*
Ryska_raketen
2005-10-14, 18:58
Men det var nånting med det jag sade som du inte förstod?
ja du talar i klyvna tungor.
ja du talar i klyvna tungor.
Jag försökte förklara att lol inte används som ursprungsbetydelsen lyder utan som ett ironiskt skratt. Iallfall inte på kolozzeum.
Ryska_raketen
2005-10-14, 19:00
Jag försökte förklara att lol inte används som ursprungsbetydelsen lyder utan som ett ironiskt skratt. Iallfall inte på kolozzeum.
okey du har sagt din sak. Jag håller med dig. lol
Gud så optimalt allting blev nudå..
har jävligt svårt för folk som är elaka när de försöker vara roliga. Hatar "protte" o "kollisar". Och när folk skriver e istället för ä och vice versa.
fast för mig så betyder lol just vad förkortningen står för och är en enkel förkortning att skriva inte för att jag vill vara tuff.
lol
Simba....
No, it's Jesus Lol!
datorjaevel
2005-10-15, 03:39
Jag är så jävla trött på ordet "optimalt" så det finns inte.
fast för mig så betyder lol just vad förkortningen står för och är en enkel förkortning att skriva inte för att jag vill vara tuff.Jag tror dig. Jag ville bara retas lite. :devil: Jag gillar inte lol, bara. Det ser så slarvigt ut. Om man skriver *s* istället så är det i alla fall svenska, och jag föredrar svenska. (Ibland är man givetvis "tvungen" att använda coola utrikiska fraser [se mitt inlägg ovan] och då är orginalspråket att föredra.)
Att lol användes ironiskt visste jag inte. Det är ingen jätteavencerad ironi, men det är säkert roligt för de som är insatta... *screwy*
//Nina "Torrboll" Lätt
henke_in_training
2005-10-15, 08:09
trött på P.4.L
Om man skriver *s* istället så är det i alla fall svenska, och jag föredrar svenska. //Nina "Torrboll" Lätt
Inte för mig för mig är *s*= smile, *L*= laugh
men det beror på att jag mest hänger på engelsspråkiga sajter
Dumleman
2005-10-15, 11:16
Inte för mig för mig är *s*= smile, *L*= laugh
men det beror på att jag mest hänger på engelsspråkiga sajter
Snälla nån du vet väl att "s" är en svensk bokstav? *whatever*
Herkulez
2005-10-15, 12:26
trött på P.4.L
mm jag med, var bättre då man kunde skriva det utan punkterna
mm jag med, var bättre då man kunde skriva det utan punkterna
haha...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.