Visa fullständig version : Någon som har använt Proactiv - för ren hy.
Dem som har använt det, hur gick det?
D bästa rådet till dig som jag har är att dricka mycket vatten... transporterar bort slaggprodukter som bidrar till finnar... en bra dag om jag dricker kanske 4-5 liter vatten förutom vid träning så har jag väldigt få finnar medans annars jag har hyffsat mycket... har vatt på sånna där hudmottagningar o fått ansiktsmask o sånt som skulle hjälpa men vatten är bäst!!!!!
dricka mer då när man dricker mycket kaffe!!=)
annars funkar Vichy Norma Derm väldans bra.. på mig iaf.
annars funkar Vichy Norma Derm väldans bra.. på mig iaf.
Oo men asså ja har inte världens acne problem, får typ finnar då o då, men då kommr dem i gäng, sen så lämnar dem ärr, o när ärren börjar gå bort, kommer det nya igen, bugging me!
Men vad är de du sa o vart kan man få tag på det?
Har du ärrbildningar så skall du ta dig till vårdcentralen, det rekommenderas av läkare. Dum som jag varit så har jag inte gjort det, ångrar mig hyfsat nu.
Har du ärrbildningar så skall du ta dig till vårdcentralen, det rekommenderas av läkare. Dum som jag varit så har jag inte gjort det, ångrar mig hyfsat nu.
Asså små mörka fläckar efter finnarna. De väl ärr?
Asså små mörka fläckar efter finnarna. De väl ärr?
Nej, ut eller inbuktningar i huden. Är huden jämn så är det inget ärr.
Metal_boy_
2005-09-28, 20:55
Funkar det mot pormaskar?
Ost, feta charkprodukter, fet fisk och choklad ger mig urkass hy. Hade problem förrut med att jag fick riktiga blaffor som kom i gäng och de tryckte och klämde jag så de blev 20ggr större och värre samt kletiga och gäggiga :cool: Mmen inte haft en enda sedan jag slutade med ovanstående produkter.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.