Visa fullständig version : Dilemma, dilemma! Rösta!
Scratch89
2005-09-28, 17:23
Om ni fick välja, ett alternativ, vilket skulle ni välja?
Inget kan påverka de andra alternativen, så är du t.ex rik, kan du inte operera dig snyggare eller "större".
Du kan inte heller p.g.a din snygghet bli rik, inte heller bli rik p.g.a din storlek, som medverkan i en viss genre av film.
(Ja, poll kommer)
pest eller kolera. Eller hur man brukar säga ;)
Hahahaha.. måste fundera lite på den här :P
Valde rik då jag varken skulle bli lyckligare av större "organ" eller skönare yttre, med pengar skulle jag kunna ägna min fritid till det jag uppskattar uteslutande.
Enkelt val.
Scratch89
2005-09-28, 17:33
Griip: Gör så, rösta snart bara. ;)
Zakath: Hmm, okaj. Så du vill inte vara välhängd o kunna impa på damerna då? Kanske det du har bananerna till?
Scratch89
2005-09-28, 17:33
pest eller kolera. Eller hur man brukar säga ;)
Exakt. Men nu är du tvungen att rösta. Gun pointed at your head, liksom.
Zakath: Hmm, okaj. Så du vill inte vara välhängd o kunna impa på damerna då? Kanske det du har bananerna till?
Det finns annat än utseendet som är viktigt ;) (säger en oskuld :D)
Scratch89
2005-09-28, 17:36
(säger en oskuld :D)
:D
Saken är ju den, att om man är snuskigt rik man man åtgärda utseende med plastikoperationer och förstoring av organ/bröst.
Å andra sidan, är man fotomodellssnygg kan man ju tjäna en bra hacka som modell till slut.
Det som är värt minst poäng i detta (imho) är stort organ, då man visserligen skulle kunna tjäna pengar a la John Holmer i rullar.
Därför väljer jag snuskigt rik.
måste läxan vara klar snart eller? :D
Pengar. En av de mest självklara poller i år...
fintelligens
2005-09-28, 17:43
Med mycket pengar kan man operera sig vacker?
Är man vacker kan man tjäna pengar?
Har man stort organ då?
Scratch89
2005-09-28, 17:46
Saken är ju den, att om man är snuskigt rik man man åtgärda utseende med plastikoperationer och förstoring av organ/bröst.
Å andra sidan, är man fotomodellssnygg kan man ju tjäna en bra hacka som modell till slut.
Det som är värt minst poäng i detta (imho) är stort organ, då man visserligen skulle kunna tjäna pengar a la John Holmer i rullar.
Därför väljer jag snuskigt rik.
Du läste verkligen inte vad jag sa va?
Man FÅR inte åtgärda skönhetsfelen, man FÅR inte tjäna pengar på sitt organ eller sitt utseende.
Har man stort organ då?
Då kan man vara med i p-filmer och få könssjukdomar :thumbup:
Scratch89
2005-09-28, 17:46
Med mycket pengar kan man operera sig vacker?
Är man vacker kan man tjäna pengar?
Har man stort organ då?
Du läste inte heller.
Du FÅR inte operera dig vacker.
Du FÅR inte tjäna pengar på ditt utseende eller ditt organ.
Scratch89
2005-09-28, 17:47
Då kan man vara med i p-filmer och få könssjukdomar :thumbup:
:thumbup:
Du läste verkligen inte vad jag sa va?
Man FÅR inte åtgärda skönhetsfelen, man FÅR inte tjäna pengar på sitt organ eller sitt utseende.
Och varför skulle man inte kunna åtgärda det?
Finns massor av kirurger som kan åtgärda fysiska problem.
Vem ska stoppa mig?
Scratch89
2005-09-28, 17:49
Och varför skulle man inte kunna åtgärda det?
Finns massor av kirurger som kan åtgärda fysiska problem.
Vem ska stoppa mig?
För jag skrev det i början av pollen.
Annars vore det ju inget dilemma, dööh... *rolleyes*
fintelligens
2005-09-28, 17:49
Du läste inte heller.
Du FÅR inte operera dig vacker.
Du FÅR inte tjäna pengar på ditt utseende eller ditt organ.
haha oops :D
Metal_boy_
2005-09-28, 17:50
Köper en snopp och ett eget gym som jag tränar pattarna på.
Scratch89
2005-09-28, 17:51
Köper en snopp och ett eget gym som jag tränar pattarna på.
:laugh:
Vet dock ej ifall jag tillåter detta, eftersom du då köper dig ett organ... ;)
Ja, men vem ska hindra mig från att tex operera mig?
Metal_boy_
2005-09-28, 17:52
Jag köper ditt jävla dilemma och stoppar det i Sverkers soptunna.
Scratch89
2005-09-28, 17:52
Ja, men vem ska hindra mig från att tex operera mig?
Fortfarande pollens regler.
Vafan, fatta nu.
Vem hindrar dig från att flytta motståndarens hus och hotell till dina egna gator på Monopol?
Scratch89
2005-09-28, 17:53
Jag köper ditt jävla dilemma och stoppar det i Sverkers soptunna.
Pengar är makt. :D
Fortfarande pollens regler.
Vafan, fatta nu.
Vem hindrar dig från att flytta motståndarens hus och hotell till dina egna gator på Monopol?
Finns en mängd kirurger som utför plastikoperationer i åtskilliga länder, modellagenturer finns överallt och porrfilmsindustrin frodas.
Hur skall någon kunna hindra någon som är snuskigt rik , fotomodellssnygg eller innehavare av stort organ/stora bröst att använda dessa institutioner/alternativ för att tjäna pengar/känna tillfredställelse etc?
Vem är det som kan hindra dessa personer och hur går de tillväga?
Det är ingen som hindrar mig att flytta hela kvarter i Monopol.
En gång flyttade jag Norrmalmstorg till Ringvägen, just for the hell of it.
Scratch89
2005-09-28, 18:00
Finns en mängd kirurger som utför plastikoperationer i åtskilliga länder, modellagenturer finns överallt och porrfilmsindustrin frodas.
Hur skall någon kunna hindra någon som är snuskigt rik , fotomodellssnygg eller innehavare av stort organ/stora bröst att använda dessa institutioner/alternativ för att tjäna pengar/känna tillfredställelse etc?
Vem är det som kan hindra dessa personer och hur går de tillväga?
Det är ingen som hindrar mig att flytta hela kvarter i Monopol.
En gång flyttade jag Norrmalmstorg till Ringvägen, just for the hell of it.
Jag vet inte om du inte fattar, eller om du bara spelar dum.
För att jag, trådskaparen sagt så.
Det kommer en maffiaboss, som äger alla pengar i världen. Han erbjuder dig ett av alternativen. Dock har han koll på vad du tänker göra med pengarna, och du kan och får inte spendera det på plastikkirurgi eller penisförlängare.
Get it?
Jag vet inte om du inte fattar, eller om du bara spelar dum.
För att jag, trådskaparen sagt så.
Det kommer en maffiaboss, som äger alla pengar i världen. Han erbjuder dig ett av alternativen. Dock har han koll på vad du tänker göra med pengarna, och du kan och får inte spendera det på plastikkirurgi eller penisförlängare.
Get it?
Och hur går han tillväga för att ha koll på vad alla gör med sina pengar?
Vem är denne maffiaboss? Hur gjorde han för att kunna få tillgång till alla pengar i världen?
Från vilket land kommer han ursprungligen? Det finns både militär och polisväsende som kan bekämpa brottslighet, även i Neapel (om han nu kommer därifrån).
Scratch89
2005-09-28, 18:06
Och hur går han tillväga för att ha koll på vad alla gör med sina pengar?
Vem är denne maffiaboss? Hur gjorde han för att kunna få tillgång till alla pengar i världen?
Från vilket land kommer han ursprungligen? Det finns både militär och polisväsende som kan bekämpa brottslighet, även i Neapel (om han nu kommer därifrån).
Du vet, allt behöver inte vara realistiskt, även fast det är på Allmänt.
Hypotetiskt skulle jag också (om jag vore snuskigt rik) erbjuda trådskaparen en ohygglig mängd pengar för att ändra på diverse trådar (tex pollar i Allmänt), vilket skulle medföra att jag skulle kunna operera mig (i en poll) hur mycket jag än ville.
Vart är alternativet snygg som satan, rik och stort organ?
Scratch89
2005-09-28, 18:26
Vart är alternativet snygg som satan, rik och stort organ?
Jag ville ju inte verka skrytsam. :D
Scratch89
2005-09-28, 18:27
Hypotetiskt skulle jag också (om jag vore snuskigt rik) erbjuda trådskaparen en ohygglig mängd pengar för att ändra på diverse trådar (tex pollar i Allmänt), vilket skulle medföra att jag skulle kunna operera mig (i en poll) hur mycket jag än ville.
Du kan få mitt kontonummer i PM om det är så. ;)
Du kan få mitt kontonummer i PM om det är så. ;)
Hehe, Hypotetiskt ... :thumbup:
Kwon är en skön snubbe :laugh: :thumbup:
Valde rik, då kan man köpa brudar :kickass:
Kwon är en skön snubbe :laugh: :thumbup:
Valde rik, då kan man köpa brudar :kickass:
Jag ville se hur långt Scratch89 orkade tänka och fullfölja denna story.
Tyvärr orkade han inte ge någon backgroundstory på denne "maffiaboss" som hade kontroll över allt. Var nyfiken på om han kom från Neapel, denne filur och varför ingen kunde stoppa honom.
Pollen hade kunnat underlättas med
Vad är föredrar ni? (Vad sätter ni i första rummet/Vad är viktigast för er?)
Att vara snuskigt rik (Pengar)
Att vara fotomodellssnygg (Skönhet)
Att ha en dronk större än Lasse Kongo (Sex)
Nej, det betyder ju inte samma sak. Eftersom då utgår man ju från det grundläge man har. Alltså anser man att man ser hyfsat snygg ut så ligger ju pengarna mycket närmare.
delta_mats
2005-09-28, 18:44
Lika bra att rösta på något man inte har/är. Lite variation skadar ju inte... Röstade på snuskigt rik, men ful och med litet organ...
Niclaaas
2005-09-28, 18:55
Lika bra att rösta på något man inte har/är. Lite variation skadar ju inte... Röstade på snuskigt rik, men ful och med litet organ...
var det där ditt lilla sätt att berätta att du är snygg och har stor dolme eller ;)
wintersnowdrift
2005-09-28, 19:50
Jag valde snuskigt rik... fast det var ganska svårt, faktiskt. Mitt slutgiltiga val baserades nog på att skönhet ändå inte varar för evigt. Nu kunde man ju i detta dilemma inte heller tjäna pengar på att vara snygg, annars så tror jag att man (som tjej iaf) i princip alltid kan tjäna en hacka på att se bra ut. Om inte annat kan man ju gifta sig med en rik, ful kille. Exempel på tjejer som gjort det är ju otaliga, det motsatta har jag däremot inte stött på?
//Kristin
Jag valde snuskigt rik... fast det var ganska svårt, faktiskt. Mitt slutgiltiga val baserades nog på att skönhet ändå inte varar för evigt. Nu kunde man ju i detta dilemma inte heller tjäna pengar på att vara snygg, annars så tror jag att man (som tjej iaf) i princip alltid kan tjäna en hacka på att se bra ut. Om inte annat kan man ju gifta sig med en rik, ful kille. Exempel på tjejer som gjort det är ju otaliga, det motsatta har jag däremot inte stött på?
//Kristin
Äsch, välj skönhet livet ut om du vill så kan du få pengar av mig då jag ändå kommer bli "snuskigt rik" enligt pollen :naughty: :D
Scratch89
2005-09-28, 20:22
Era jävla filurer :)
Äsch, välj skönhet livet ut om du vill så kan du få pengar av mig då jag ändå kommer bli "snuskigt rik" enligt pollen :naughty: :D
Ja, det där är ju en bra kompromiss, som inte maffiabossen tänkt på.
Scratch89
2005-09-28, 20:47
Ja, det där är ju en bra kompromiss, som inte maffiabossen tänkt på.
Maffiabossen har sett och vidtagit åtgärder. :D
Maffiabossen har sett och vidtagit åtgärder. :D
Damn! Den där maffiabossen verkar ha tänkt på allt!
:laugh: :thumbup:
Scratch89
2005-09-28, 20:50
Damn! Den där maffiabossen verkar ha tänkt på allt!
:laugh: :thumbup:
Yeapp.
Steget att underskatta honom är redan medräknat i hans (kan lika gärna vara en hon, vrålar Gudrun) plan.
bosse_brutal
2005-09-28, 21:34
om man bara tänker efter så är livet ganska lätt, när det uppstår en dilemma löses den på detta sätt: dra skinnet bakåt, dra skinnet framåt osv:D eddie meduza at his finest
Scratch89
2005-09-28, 21:34
om man bara tänker efter så är livet ganska lätt, när det uppstår en dilemma löses den på detta sätt: dra skinnet bakåt, dra skinnet framåt osv:D eddie meduza at his finest
Meduza for president... *screwy*
Snuskigt rika personer tenderar ju till att ha snygga flickvänner ändå :P. Så att det blir det valet. Sen när man har pengar kan man ju lägga ner all sin tid åt träningen :D
Scratch89
2005-09-28, 21:49
Optimalt :thumbup:
Fattar inte varför man skulle välja stort sexorgan? *screwy* Det är ju, som Slarti brukar säga, inte pitten som gör Brad! Ser man inte minst hälften så bra ut som Brad blir det ändå ingen ändamålsriktig användning för den, man kan i stort sett bara presentera den för sina vänner på free6. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.