Visa fullständig version : vilovecka
Thomas__
2005-09-28, 15:15
Ja ha då var det dax igen för den värsta perioden.. en veckas vila..
Har så mkt energi i kroppen så jag klättrar på väggarna..
Så kompisar ge mig nu förslag hur jag ska fördriva min tid när man inte kan gå å slita lite i vikterna?
Pudzianovski
2005-09-28, 15:25
Så kompisar ge mig nu förslag hur jag ska fördriva min tid när man inte kan gå å slita lite i vikterna?
Ut och gå, Bowla, simma, basta, gå på bio, cykla, gå på teater, gå på konsert, supa dig redlös, kolla på tv, spela golf, minigolf, vandra, Testa någon konstigt sport, dyka, fallskärm, flyga helikopter, åka båt.
*popcorn*
MasterChief
2005-09-28, 15:25
Använd huvudet...Lär dig nya saker...Lägg energi på att bli rik.
Förslagsvis så tar du nästa vilovecka när du verkligen är sliten. Vad är det för mening att vila när man har överskottsenergi? Min vila tar jag när kroppen är sliten och jag kanske har någon småskada. Ungefär samtidigt brukar motivationen vara låg.
Thomas__
2005-09-28, 15:28
Förslagsvis så tar du nästa vilovecka när du verkligen är sliten. Vad är det för mening att vila när man har överskottsenergi? Min vila tar jag när kroppen är sliten och jag kanske har någon småskada. Ungefär samtidigt brukar motivationen vara låg.
Jo jag brukar också göra det.. men känner nu att jag börjar bli lite småkrasslig i halsen.. så då tänkte jag passa på å vila innan det blir värre. där av all exptra energi i kroppen !
Metal_boy_
2005-09-28, 15:41
:nono: Det är bättre att vila innan man slitit ut sig.
Thomas__
2005-09-28, 15:45
Man ska sluta när man ligger på topp heter det med! :cool:
Catstyle
2005-09-28, 15:56
Bygg någonting!
Vedskjul? Förråd? Vindskydd? BYGG!
Blir man inte sliten av att träna så tränar man inte tillräckligt hårt.
Nu är det i och för sig inte gymträningen som gör att jag blir sliten.
Metal_boy_
2005-09-28, 16:12
Blir man inte sliten av att träna så tränar man inte tillräckligt hårt.
Nu är det i och för sig inte gymträningen som gör att jag blir sliten.
Det är skillnad på sliten och sliten.
blekfet2
2005-09-28, 16:14
onani....mängder av onani!!
:D
Det är skillnad på sliten och sliten.
Tack jag vet.
Just för tillfället är jag mellan de båda. Ska vila i två veckor nu. Bara simma och köra lugn träning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.