Visa fullständig version : Hur snygg är du på en skala emellan 1-10
Det snackas mycke om snygg tjejjer / killar Brad pitt å annat löst folk
Dokusåpa plast och allmän fåfänga ..
Nu kan du få ranka dina egna looks.
Hur snygg är du efter vad du själv tycker ( inte andras uppfattning )
Gabriel_
2005-09-28, 10:06
7:a
Jag tycker jag är rätt snygg. men sätter en blygsam 6:a
Tror att jag överskattar min snygghet dock ;) omgivningen ger mig nog en 3:a eller en 4:a, så jag litar till charm och karisma när jag ska få kvinnor på rygg.
Jag tycker jag är rätt snygg. men sätter en blygsam 6:a
Tror att jag överskattar min snygghet dock ;) omgivningen ger mig nog en 3:a eller en 4:a, så jag litar till charm och karisma när jag ska få kvinnor på rygg.
Nu var de looks här ., charm och utstrålning kan man komma hela vägen på .... garanterat annars
Slartibartfast
2005-09-28, 10:09
Hade varit kuligare med en öppen poll. Och obligatorisk ansiktsavatar.
Jag är en ganska ful jävel.
Hade varit kuligare med en öppen poll. Och obligatorisk ansiktsavatar.
Jag är en ganska ful jävel.
WTF ... tyckte jag klickade i den som öppen ..
Kan mod fixxa ?
WTF ... tyckte jag klickade i den som öppen ..
Kan mod fixxa ?
Den är öppen!
Jag är sjukt ful, men jag har iallafall liten penis och stor mage! :thumbup:
Jag väger för lite och är för kort = en 3:a
AngelLove
2005-09-28, 10:16
ingen skönhet här inte.. men jag är en jävel på att laga mat och putsa fönster :laugh:
Någonstans mittemellan *spy* och :naughty: tror jag :D
Slartibartfast
2005-09-28, 10:18
Jävlar. jag tryckte fel! Jag är väl kanske något över medel, men ingen Brad direkt. En sexa-sjua?
Min mamma säger att jag är snygg.
Gabriel_
2005-09-28, 10:19
Jävlar. jag tryckte fel! Jag är väl kanske något över medel, men ingen Brad direkt. En sexa-sjua?
var inte så blygsam... du är ju fan het.
HookersUnited
2005-09-28, 10:20
Det säger hon till mig också :kinky:
Jag tror att jag skulle må lika bra ful som snygg så länge min hälsa var bra.
Men jag tycker att jag är en 6-7:a kanske.
Det säger hon till mig också :kinky:
"Ffs slartibartfast är snygg!"?
Hahaha :D
RobbeliRobban
2005-09-28, 10:28
En sjua-åtta om man får gå efter gamla meriter. Om man inte får det, har jag röstat fel.
Slartibartfast
2005-09-28, 10:30
HAHA! :laugh:
Jag är grymt ful, 1:a mao *popcorn*
s_himself
2005-09-28, 10:35
gav mig själv en 4:a.. jag skulle valt 5.. fan också!
Jag är grymt ful, 1:a mao *popcorn*
Hade jag fortfarande bott i Växjö hade jag suttit timme in och timme ut och pussat dig på hjässan. *popcorn*
Hade jag fortfarande bott i Växjö hade jag suttit timme in och timme ut och pussat dig på hjässan. *popcorn*
då hade du fått samsas om platsen med flugorna *popcorn*
Dessa narcisstiska trådar!
Bör inte trådskaparen svara?
Slartibartfast
2005-09-28, 10:41
Hade det inte varit kulare om vi alla betygsatt varandra? Som snyggast.kolo?
Läs om, läs rätt.
då hade du fått samsas om platsen med flugorna *popcorn*
Hahaha så gärna. :eating:
Brukar få höra att jag är snygg/ser bra ut...så en 8 kanske.
HookersUnited
2005-09-28, 10:45
"FFS" :D
Läs först , gnäll sen.
5:a. Är väl mera söt än snygg. Får ofta positiva kommentarer om mitt långa hår :)
Har för stor näsa så det blir väl en 5:a, mr average guy!
"FFS" :D
Ja det är förbaskat roligt :D
FFS!
Hmm, ful som stryk. Men man får se det positivt, jag är ju inte stark eller smart heller.
Bulkform, 5
Snygg form mellan 7,5 - 8 :D
En 8:a minst. Räknar jag in röven en klockren 12:a.
JustinCredible
2005-09-28, 11:34
Slarti blir du aldrig less på att fiska efter komplimanger? *rolleyes*
6:a. I en bra spegel kan det sträcka sig till stark 8:a och vissa kassa kort svag 4:a.
petersson
2005-09-28, 12:07
Ah palme byt bild! Jag har trott du är Arne minst en ja tjugo gånger pga den. :P kanske 30 tom..
X-Change
2005-09-28, 12:31
tryckte en het 3.a! :hbang:
Ah palme byt bild! Jag har trott du är Arne minst en ja tjugo gånger pga den. :P kanske 30 tom..
Hehehe!
Det är min hyllning till the myth himself :)
mangemani
2005-09-28, 13:05
hmm,mitt ego krockar seriöst med mitt självförtroende när det gäller denna fråga,så det får bli en 7:a för mej.
Vilken poäng får man om man ser ut som ens avatar?
För min del lätt 9,85
En 5:a.. men tar man med personlighet, utstrålning så åker det nog upp ett par snäpp.
jag svarade en sjua, men tar action en femma så är jag nog en fyra. men som sagt, med personlighet åker det nog upp ett par snäpp.. eller ner, beror på vem som ska bedömma såklart.
jag svarade en sjua, men tar action en femma så är jag nog en fyra. men som sagt, med personlighet åker det nog upp ett par snäpp.. eller ner, beror på vem som ska bedömma såklart.
Du bedömer jense , de står på 1a sidan..
Skit i alla referenser å jämmförelser
Tycker du 7 så är du 7 .. no more ... no less
petersson
2005-09-28, 13:36
Hehehe!
Det är min hyllning till the myth himself :)
:D
Arne ser dessutom jävligt bultig ut på den bilden ..
Vad hände sen ?
wintersnowdrift
2005-09-28, 13:44
Precis som majoriteten anser jag nog mig själv vara en 6:a-7:a. Snyggare ibland, fulare ibland ;). Vad andra tycker vet jag faktiskt inte; får sällan kommentarer om mitt utseende öht (det är heller inte det jag fokuserar på att framhäva hos mig själv om man säger så). Men det är jag på min avatar så ni får väl bedöma själva av det lilla ni ser.
//Kristin
Precis som majoriteten anser jag nog mig själv vara en 6:a-7:a. Snyggare ibland, fulare ibland ;). Vad andra tycker vet jag faktiskt inte; får sällan kommentarer om mitt utseende öht (det är heller inte det jag fokuserar på att framhäva hos mig själv om man säger så). Men det är jag på min avatar så ni får väl bedöma själva av det lilla ni ser.
//Kristin
Nu får du säkert massa snuskiga pm!
//Kristin
Jomenvisst det är så , men du bedömer själv ..
Vill du ha andras så kläck en bildtråd så får du kommentarer och säkert ett å annant skamligt förslag.
Tanken med den här tråden är att kika lite på självuppfattningen.
blekfet2
2005-09-28, 13:52
det blev en etta.
Är kort, tjock och har inget hår på skallen utan på ryggen ist (haha)
Fatalist
2005-09-28, 13:53
Tjena, Anton heter jag och jag sätter en nia för jag är så förbaskat het. Dock återspeglar inte alltid självförtroendet detta, det gäller att jag är ordentligt utvilad annars är min skalle en enda sörja.
Pudzianovski
2005-09-28, 13:54
Vad hade du tänkt att göra sen då? Skriva någon slags sammanfattning ?
varierar kraftigt, en bra dag så tycker man att: "fan grabben du är ju riktigt snygg när man ser sig i spegeln" en annan dag så har man lust att sätta en kula i pannan för att man är så jävla ful.. *screwy* :D
Niclaaas
2005-09-28, 13:58
varierar kraftigt, en bra dag så tycker man att: "fan grabben du är ju riktigt snygg när man ser sig i spegeln" en annan dag så har man lust att sätta en kula i pannan för att man är så jävla ful.. *screwy* :D
+1 på den
Lasse Kongo
2005-09-28, 13:59
Jag kan fan inte sätta ett betyg på mig själv, är riktigt nöjd själv, och det är ju det som räknas, är jag nöjd så speglar det av sig på andra.
Hur jag sen uppfattas av andra är en annan sak, det är ju deras problem, inte mina :D
Metal_boy_
2005-09-28, 14:01
Jag är så snygg, att jag blir upphetsad av att tänka på hur upphetsad en ful människa skulle vara av att ligga med mig. *popcorn*
Lasse Kongo
2005-09-28, 14:02
Jag är så snygg, att jag blir upphetsad av att tänka på hur upphetsad en ful människa skulle vara av att ligga med mig. *popcorn*
petat mkt valar idag eller?
Jag kan fan inte sätta ett betyg på mig själv, är riktigt nöjd själv, och det är ju det som räknas, är jag nöjd så speglar det av sig på andra.
Hur jag sen uppfattas av andra är en annan sak, det är ju deras problem, inte mina :D
Du vet att du får ligga med vilken tjej du vill så stfu! :hbang:
Min mormor tycker jag är en 10:a. Men sen i gengäld är hon blind så jag vet inte om man kan lita på hennes omdöme.
Metal_boy_
2005-09-28, 14:24
Förstår inte, snacka östgötska! *grr27*
Om han la ner de kanske han inte skulle få massa panikångest attacker? :D
Lasse Kongo
2005-09-28, 14:36
Du vet att du får ligga med vilken tjej du vill så stfu! :hbang:
hehe, du vet att ja älskar dig mannen *kissass*
Lasse Kongo
2005-09-28, 14:37
Om han la ner de kanske han inte skulle få massa panikångest attacker? :D
haaaahaaaa elakt
Metal:
Petat: typ att du tagit lite piller
Valar: Valium
haaaahaaaa elakt
Metal:
Shit sicket tugg Lasse , vad jobbade du med sa du ?
Metal_boy_
2005-09-28, 14:55
haaaahaaaa elakt
Metal:
haha, fy fan ok. :D
wintersnowdrift
2005-09-28, 14:57
Vill du ha andras så kläck en bildtråd så får du kommentarer och säkert ett å annant skamligt förslag.
Alltså; jag menar INTE att jag vill ha en massa kommentarer och/eller skamliga förslag... kanske uttryckte mig lite dumt. Men självuppfattning och andras uppfattning om en hör väldigt ofta ihop. Dvs, en person som uppmärksammas mycket för sitt utseende kommer säkert att ge sig själv högre poäng på skalan än en person som inte gör det.
//Kristin
Alltså; jag menar INTE att jag vill ha en massa kommentarer och/eller skamliga förslag... kanske uttryckte mig lite dumt. Men självuppfattning och andras uppfattning om en hör väldigt ofta ihop. Dvs, en person som uppmärksammas mycket för sitt utseende kommer säkert att ge sig själv högre poäng på skalan än en person som inte gör det.
//Kristin
Av mina erfarenheter så måste de inte alls vara en och samma sak.
Kan ta alla människor med ätstörningar som exempel , de är ganska vanligt trots allt ... and on and on ..
mini_Arnold
2005-09-28, 14:59
Alltså ansiktet är sött/gulligt men knappt det.
Men snackar vi biceps så äger jag
wintersnowdrift
2005-09-28, 15:01
Hann inte ändra ovanstående inlägg så jag kör quote på mig själv...
Anledningen till att jag skrev "bedöm själva" var att någon annan i tråden (på skämt antar jag) uppmanade folk att även lägga ut bilder på sig själva. Och det tyckte jag var ganska intressant; någon jag tycker är skitsnygg kanske har grymt dålig självuppfattning... eller tvärt om, någon som i mitt tycke ser ut som stryk kanske har supersjälvförtroende :D. And beauty lies of course in the eye of the beholder...
//Kristin
Du behöver mer kött på benen tjejen. Ser undernärd ut.
wintersnowdrift
2005-09-28, 15:09
Du behöver mer kött på benen tjejen. Ser undernärd ut.
Ok, väääldigt off topic nu men jag får väl skylla mig själv som uttryckte mig så klumpigt *rolleyes*:
Tro mig, I'm working on it :eating: ;).
//Kristin
Abbe valde samma som mig.
Då kan jag sova gott inatt! :)
Abbe for Prez!
Herkulez
2005-09-28, 15:12
lätt en åtta, när jag är deffad, tvåa nu.
Ok, väääldigt off topic nu men jag får väl skylla mig själv som uttryckte mig så klumpigt *rolleyes*:
Tro mig, I'm working on it :eating: ;).
//Kristin
;)
Herkan du är lätt en 8 i tajttröja. Alla brudarna på alfons ville ha de runt sig :D
Pudzianovski
2005-09-28, 15:16
Men hon wintersnow är väl långdistanslöpare? Då är man inte så jävla fet direkt. Det är som att säga till en SL lyftare 125+.....du är fet grabben..du behöver gå ner i vikt.
En 1:a. Jag borde inte fås vistas utomhus.
Men hon wintersnow är väl långdistanslöpare? Då är man inte så jävla fet direkt. Det är som att säga till en SL lyftare 125+.....du är fet grabben..du behöver gå ner i vikt.
Villket dem antaglien också skulle behöva ... men men
Precis!
När väl Winter lägger på sig stora muskler så kommer hon kanske lägga av med långdistans och köra på något annat.
Enligt mina definitioner:
Snygghet, precis som IQ. Kan mätas med matematiska formler och geometriska samband. Detta blir uppenbart när man har suttit 300+ dagar och målat tredimensionella former på Modell-ansikten, för att jaga "det vackra ansiktet".
Attraktion däremot, bygger på att två av samma börd på denna skala värderar varandra högst. Alltså, två "5:or" dras till varandra. Precis som två "10:or". En "1:a" anser, i normala fall, inte att "10:an" är särskillt tilldragande, av enkla evolutionistiska skäl. Därifrån härstammar till viss del plattityden "skönhet ligger i betraktarens ögon".
Så, hur mycket attraheras jag av mig själv? Givetvis 10:o.
Skönhet är ett annat begreppt, som även innefattar den animerade upplevelsen.
Villket dem antaglien också skulle behöva ... men men
Hahahaha!
Ibland undrar man om de är lata, nog för att fett hjälper till men det finns gränser.
Herkulez
2005-09-28, 15:21
;)
Herkan du är lätt en 8 i tajttröja. Alla brudarna på alfons ville ha de runt sig :D
haha, fick flashbacks från alfons idag när jag hade en dramaklass med 18 tonårstjejer i 15-årsåldern :D
(har praktik (VFU) på en högstadieskola ifall nån undrar)
Herkulez
2005-09-28, 15:22
såg föresten på pollen att jwrzd överskattade sig brutalt mkt igen..som vanligt
Ville de ha tröjan eller Herk runt sig? :MrT:
*popcorn*
Herkulez
2005-09-28, 15:23
Ville de ha tröjan eller Herk runt sig? :MrT:
*popcorn*
tröjjan runt sig och herk i sig.
såg föresten på pollen att jwrzd överskattade sig brutalt mkt igen..som vanligt
Jag gav mig ett poäng var för mina traits. Ett poäng för magen, ett för liten penis och ett för att jag är ful. Det blev tre :em:
Herkulez
2005-09-28, 15:24
Jag gav mig ett poäng var för mina traits. Ett poäng för magen, ett för liten penis och ett för att jag är ful. Det blev tre :em:
:laugh:
tröjjan runt sig och herk i sig.
Precis :)
Kanske FF oxå om de är riktigt naughty.
Du kan få ett sympatipoäng av mig också, eller det har du kanske redan räknat med när du började på -1? :)
Du kan få ett sympatipoäng av mig också, eller det har du kanske redan räknat med när du började på -1? :)
Startade på 0, räknade med ditt sympatipoäng men blev tungen att dra av ett poäng eftersom jag äger er alla trots att jag är ful :D
LexSinner
2005-09-28, 15:28
Gav mig själv en 1:a.. Det förtjänar jag..
Speciellt efter jag såg att Action gett sig själv en 5:a.
Startade på 0, räknade med ditt sympatipoäng men blev tungen att dra av ett poäng eftersom jag äger er alla trots att jag är ful :D
Haha, nu kommer egot fram ändå! Jag anade att om man bara trampade tillräckligt så... ;)
Haha, nu kommer egot fram ändå! Jag anade att om man bara trampade tillräckligt så... ;)
Peter-N1
2005-09-28, 15:35
Jag är en 6:a, kanske en 7:a om jag stylar mitt korta hår med lite vax :D
Jag är en 6:a, kanske en 7:a om jag stylar mitt korta hår med lite vax :D
Bildbevis tack! :D Gör nu alla flickor på kolo glada,upp med en bild..gärna i uniform! *flex* *innocent*
*popcorn*
Metal_boy_
2005-09-28, 15:44
Bildbevis tack! :D Gör nu alla flickor på kolo glada,upp med en bild..gärna i uniform! *flex* *innocent*
*popcorn*
Vänta bara tills jag kommer med chockbilder efter deffen. Tom Herkulez kommer att få stånd. *flex*
Vänta bara tills jag kommer med chockbilder efter deffen. Tom Herkulez kommer att få stånd. *flex*
I sjömanskostym?
Metal_boy_
2005-09-28, 15:48
I sjömanskostym?
Nej i Latex.
Slartibartfast
2005-09-28, 16:25
Fan snackar du om??
det varierar. ibland, oftast på morgonen, tycker jag att jag borde skadeskjutas pga fulhet, och ibland, oftast mot kvällen, tycker jag att jag är en riktig 11-poängare. :D
röstade 10 :naughty:
Enligt mina definitioner:
Snygghet, precis som IQ. Kan mätas med matematiska formler och geometriska samband. Detta blir uppenbart när man har suttit 300+ dagar och målat tredimensionella former på Modell-ansikten, för att jaga "det vackra ansiktet".
Attraktion däremot, bygger på att två av samma börd på denna skala värderar varandra högst. Alltså, två "5:or" dras till varandra. Precis som två "10:or". En "1:a" anser, i normala fall, inte att "10:an" är särskillt tilldragande, av enkla evolutionistiska skäl. Därifrån härstammar till viss del plattityden "skönhet ligger i betraktarens ögon".
Så, hur mycket attraheras jag av mig själv? Givetvis 10:o.
Skönhet är ett annat begreppt, som även innefattar den animerade upplevelsen.
Så alltså blir jag mest attraherad av en tjej på min egen nivå? Damn, då måste jag vara jäkligt snygg, minst en 8:a :)
Anyway, jag gav mig en 3a. Jag är trots allt ganska ful. Men det är inget jag störs eller lider av egentligen. Killar behöver inte ens vara snygga för att få tjejer, pengar och framgång.
Jag gav mig en åtta, men å andra sidan tror jag väldigt mkt om mig själv :D
Själv tycker jag väl att jag är en 3a.. *cry*
mystic[-_-]
2005-09-28, 18:07
vet ej vad jag ska sätta men det är inte bra *spy* :)
Jag trodde du skulle ranka dig högre dartagnan. en trea bara. :D
Om man sätter en 1:a kan man dock alltid bli positivt överraskad! :thumbup:
Jag tycker du är en 8 eller 9
elBjurro
2005-09-28, 18:15
De vart en etta per automatik. Fast egentligen är jag nog en stark trea på en bra dag.
Jag tycker du är en 8 eller 9
oooh tack tack *kissass*
Ryska_raketen
2005-09-28, 18:19
jag anser mig själv som en 5.a
jag anser mig själv som en 5.a
jaghade nog satt en 8a på dig :naughty:
Ryska_raketen
2005-09-28, 18:22
jaghade nog satt en 8a på dig :naughty:
:kinky:
Kommer verkligen från rätt person,
du kanske inte utmärker dig så mycket på just
detta forum, men på ett par andra så är
du absolut i en klass för sig.
http://whore10.37com.net/s0tt/Attention%20Whore.jpg
Kommer verkligen från rätt person,
du kanske inte utmärker dig så mycket på just
detta forum, men på ett par andra så är
du absolut i en klass för sig.
Vilka?
Tycker själv att jag är ett jävla kap (vilket tyvärr inte tjejerna tycker :D) och satte därav en 7a. Men om Action säger sig ligga på 5 lär jag ju ligga på -10 eller nåt*cry*
Tycker själv att jag är ett jävla kap (vilket tyvärr inte tjejerna tycker :D) och satte därav en 7a. Men om Action säger sig ligga på 5 lär jag ju ligga på -10 eller nåt*cry*
Jämför inte med andra Big_Vik, tänk bara på vad du själv tycker.
PS. Jag tycker du är en 10:a.
:thumbup:
Jämför inte med andra Big_Vik, tänk bara på vad du själv tycker.
PS. Jag tycker du är en 10:a.
:thumbup:
Ne, det är klart, sånt tjänar ju inget till. Dessutom har ju Metal satt en 10a. :)
Woho! :D tack detsamma
J.Saarela
2005-09-28, 18:55
Action en 5:a...då är jag lätt en 8:a
Metal en 10:a.... då e jag lätt en 1:a
Metal_boy_
2005-09-28, 19:00
Ne, det är klart, sånt tjänar ju inget till. Dessutom har ju Metal satt en 10a. :)
Woho! :D tack detsamma
Du har en bomb i den Pm box :D
Jag ser ut som skit, verkligen. :) Gav mig själv en tre...lite självförtroende ska man väl ha.
Rock'nRoll
2005-09-28, 19:11
En fyra.. Lätt!
Så alltså blir jag mest attraherad av en tjej på min egen nivå? Damn, då måste jag vara jäkligt snygg, minst en 8:a :)
Anyway, jag gav mig en 3a. Jag är trots allt ganska ful. Men det är inget jag störs eller lider av egentligen. Killar behöver inte ens vara snygga för att få tjejer, pengar och framgång.
Jo, attraktion bör nog vara ömsesidigt för att få ett reellt värde. Att bli halvt drömkåt på en ack så fin playboybunny räknas inte direkt. Jag skulle snarare säga att du blir visuellt stimulerad av (sexuella) objekt som ligger på nivå 8-10, och sedan benämner det som attraktion. Vilket jag antagligen inte hade gjort.
Det finns dock undantag då ditt evolutionistiska särvärde inte lyser igenom skalet. Och du kanske är en av de med ännu outtagen potential!
Kan vi inte slänga upp bilder så får andra bedöma ? :D
Du börjar!
eftersom Action och Pirahna är 5:or och Krampig är en 10:a måste jag vara en tia med så det blir det.
*popcorn*
ibland tror jag att du och jag är samma person *L*
räcker iaf att en av oss skriver.
Krokodil
2005-09-28, 20:45
Jag är skitful!
Metal_boy_
2005-09-28, 20:48
Jag är skitful!
Hur känns det? :D
Krokodil
2005-09-28, 20:49
Hur känns det? :D
När jag var liten fick morsan binda kotletter runt halsen på mig så att åtminstone hunden skulle leka med mig... :cryout:
Metal_boy_
2005-09-28, 20:51
När jag var liten fick morsan binda kotletter runt halsen på mig så att åtminstone hunden skulle leka med mig... :cryout:
hehe nä, så illa kan det väl inte vara? Blir ju känslosam här nu *cry*
Krokodil
2005-09-28, 20:53
hehe nä, så illa kan det väl inte vara? Blir ju känslosam här nu *cry* :D
Metal_boy_
2005-09-28, 20:53
10/10 rakt av
RUNE! Posta bilden där du har hatten! DET är en klar 10:a.
Bilden som startade allt, Rune Roefv.
Krokodil
2005-09-28, 20:58
10/10 rakt av
Min dotter började gråta när hon såg den bilden!
Metal_boy_
2005-09-28, 20:58
RUNE! Posta bilden där du har hatten! DET är en klar 10:a.
Bilden som startade allt, Rune Roefv.
haha fan jag måsste använda kolos fungerande sökmotor och leta :)
Metal_boy_
2005-09-28, 21:00
Sträckte sig mot skärmen samtidigt och sa snyftande " Jorden, jag vill hem till Jorden"? :D
hahahaa eru seriös??!:D :laugh:
Krokodil
2005-09-28, 21:01
hahahaa eru seriös??!:D :laugh:Nej :)
Metal_boy_
2005-09-28, 21:02
Hittar inte många trådar trots att jag söker på både röv och roefv :(
Hittar inte många trådar trots att jag söker på både röv och roefv :(
Säkert borttagen, det var ju en gammal tråd.
Du har den inte på din burk månne?
Scratch89
2005-09-28, 21:27
Här är jag, poserar i centrala Gbg efter senaste deffen...
Satte en 6a på mig.
Satte en 6a på mig.
Har du verkligen sett honom i Gbg! Har han flyttat?
Han brukar husera i Sthlm
Three pigs
2005-09-28, 21:35
Nöff nöff =D
Patriarch K
2005-09-28, 22:11
Jag slängde in mig på en 6:a. Ibland kan man tycka att en 7:a sitter bra, men vanligtvis en 6:a eller 5:a.
Metal_boy_
2005-09-28, 22:18
Säkert borttagen, det var ju en gammal tråd.
Du har den inte på din burk månne?
Jo på en som står och är trasig :( Hoppas det går att fixa den utan att behöva ta bort bilderna. Hårddisken är delad på c och d. Windows ligger på d och bilderna på c, så jag hoppas det fixar sig :)
dunken16
2005-09-28, 22:24
med smink en 7:a
solklar 1:a.. Skrämer bort alla ffa tjejer.
4-6?
med rätt tillbehör, dvs morsans solbrillor från tidiga 70-talet, lätt en 11a
Konstigt att ingen har svarat: "Med pump, tryck och testo i blodet, 10."
Jag som trodde att folk tränade seriöst här...
Det var inte menat som en förolämpning, förlåt.
Peter-N1
2005-09-28, 23:51
Satte en 6a på mig.
Försök inte ;)
Det där är en tok stockholmare. Dessutom är kortet taget i Kungsan! Det är Norrbron och UD som ligger i bakgrunden.
Peter-N1
2005-09-28, 23:53
Du börjar ;)
Peter-N1
2005-09-28, 23:56
*popcorn*
Ha ha ha, det skulle se ut det.
Grabbarna här på forumet skulle tråka mig bra om jag lade ut en bild av mig själv i uniform. *screwy*
grisbil3n
2005-09-29, 00:43
med smink en 7:a
Überbiffen
2005-09-29, 02:45
1 , nöff nöff
Herkulez
2005-09-29, 07:06
Konstigt att ingen har svarat: "Med pump, tryck och testo i blodet, 10."
Jag som trodde att folk tränade seriöst här...
:laugh:
Satte en 6a på mig.
SL skylt där i bakgrunden ..
Ha ha ha, det skulle se ut det.
Grabbarna här på forumet skulle tråka mig bra om jag lade ut en bild av mig själv i uniform. *screwy*
Spelar väl ingen roll! Vi flickor skulle ääääälska det! :naughty: :love:
Eller hur Cilia? :D
Jo uniformer brukar gå hem.
Funkar Bussförar uniformen ?
eller skall de vara nåra speciella ?
Slartibartfast
2005-09-29, 11:53
En 5:a.. men tar man med personlighet, utstrålning så åker det nog upp ett par snäpp.
Men va fan, sluta larva er! :smash:
Jo uniformer brukar gå hem.
Funkar Bussförar uniformen ?
eller skall de vara nåra speciella ?
Nej tack..jag vill se polisen :naughty:
Inte dig i bussförar uniform *slap* *spy*
Men va fan, sluta larva er! :smash:
Jag bedömde efter min nuvarande form och på vilken nivå jag känner mig.
Omkring tävling med 10kg mindre fett och tydligt markerade kindben o haka så åker jag upp några snäpp till!! :cool:
SL skylt där i bakgrunden ..
Alla SL-skyltar, riksdagshuset och kungsträdgården har flyttats till Gbg.. visste du inte det??
*nickar* jag är stum .........
Alla SL-skyltar, riksdagshuset och kungsträdgården har flyttats till Gbg.. visste du inte det??
Vad kan man säga , kan man ha en staty med jordens minsta dase (posseidon ) så kan man väl ha sl skyltar ;)
Peter-N1
2005-09-29, 15:32
:D Vi får väl se vad jag kan skaka fram :naughty:
:D Vi får väl se vad jag kan skaka fram :naughty:
Tack! :naughty:
Cilia kommer inom kort pmá dig med önskade poser *flex* :D
Peter-N1
2005-09-29, 15:41
Peter-N1
2005-09-29, 15:45
Vad ska du posa i för uniform? Din avatar duger bra i och för sig. Lite liten bara ;)
PM är för begränsat för den här frågan.
här krävs det en lång utredning som kommer att ta timmar innan vi har landat och kommit fram till önskat resultat.
no1fitness
2005-09-29, 21:09
lätt en åtta, när jag är deffad, tvåa nu.
Tycker precis som du om mig själv. :D
Sparven från Minsk
2013-09-18, 21:26
Bump!
Skulle själv säga 6,5-7 en bra dag med lite tur med håret.
https://dl-web.dropbox.com/get/Foton/Blandat/Min%20frilla.jpg?w=AADf4FJEp-hAtoighGdrd7x6RF4_p1IyRZZn26rLPpIlTw
Lätt 5.
#forevermedelmåtta #fulsnygg #baralitekortochtjock
Hackenschmidt
2013-09-18, 21:31
Röstade 4 men jag är väldigt ovårdad och lite bulkad. Skärper jag till mig kan jag nog kämpa mig upp emot en 6a, men bara på en löjligt bra dag utan solen i ögonen osv.
eternallord
2013-09-18, 21:49
Skött kosten på sistone, nyfriserad och med fräscha kläder, 9/10
Orakad, lite halvful i håret med några jeans och en trött T-shirt på måndagmorgon i skolan 6/10
Kort sagt, det beror på hur mycket man lägger manken till :) Att bara fixa ansikts- och huvudbehåring och ta på sig en nystrykt skjorta kan göra extrem skillnad. Men ibland vill/orkar/kan man bara inte engagera sig.
Mollestam
2013-09-18, 21:51
Skulle säga att jag är någonstans emellan grotesk ful och fantastiskt vacker, alltså en stabil 5a.
EpicLloyd
2013-09-19, 09:22
Jag är på gott humör idag, så jag gissar... 6 av 10 kanske.
2a generellt, och i en dels ögon en stark 3a!
Alltidxx
2013-09-19, 13:55
2a generellt, och i en dels ögon en stark 3a!
Ja jag satt och funderade hur man kunde sälla sig till det minst iklickade alternativet för att framstå som orginell och tänkte slarvigt "lägsta möjliga". Men så kollade jag facit och då slog det mig att det självklart är en 2:a för det finns alltid ett gäng som ska klicka på ytterligheter. Och nu när jag sett facit så känns det fuskigt att rösta *slap* så jag avstår.
VoDaresVins
2013-09-19, 20:52
Såg Pirhana prickat in sig på 5 så då är jag nog en svag 3a. Bättre lycka nästa liv.
Macroman
2013-09-20, 11:01
Över medel dvs 6-7. Satte en 7:a obv.
Har en tendens att överskatta mina egna förmågor dock...
Diomedea exulans
2013-09-20, 11:02
Snittade 2,2 på snyggast.se på den gamla goda tiden, så jag är väl en tvåa.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.