handdator

Visa fullständig version : Thailand

hobbitar
2005-09-27, 11:22
Någon här som vet om det finns pålitliga kosttillskott att köpa i thailand, tex Twinlab, star nutrion m.m... ?

Kaew
2005-09-27, 11:29
ska finnas , dock inte pa sa manga stallen . ofta har dom proteinpulver men ar inte saker pa att det var twinlab.

slobban
2005-09-27, 11:44
jag såg att dom stog och sålde proteinpulver på skytrainet när jag var i bangkok, inget man var sugen på att testa dock.

Frazze
2005-09-27, 11:46
Jag är hundra procent övertygad om att du inte hittar star nutrition i thailand...

hobbitar
2005-09-27, 11:48
OK, då kanske det är bättre att jag köper här hemma INNAN jag åker ner? Men jag vill inte fastna i tullen

Fatalist
2005-09-27, 11:53
Finns garanterat kosttillskott att köpa i thailand....:D

Kaew
2005-09-27, 11:53
OK, då kanske det är bättre att jag köper här hemma INNAN jag åker ner? Men jag vill inte fastna i tullen

om du ar har pa kortare tid /semester , sa racker det ju bra med vanlig mat ju .
andvander sjalv inte kostillskott , men sen sa beror det val pa vilket mal man har etc.

michael
2005-09-27, 14:33
Finns garanterat kosttillskott att köpa i thailand....:D

snarare hormontillskott

xynd
2005-09-27, 14:35
snarare hormontillskott
:bow:

mela
2005-09-27, 14:35

Hmm Thailändska passkontrollen och sånt är inte att leka med.
Det va nära att jag inte kom in i landet för att jag hade en
annan hårfärg på passet :P

Du kanske kan skicka ner med post ? :P
Eller äta en jävla massa mat bara

Solros
2005-09-27, 15:03
Säljs ofta direkt på gymmen. Strax till vänster om "weight gain steroids".

hobbitar
2005-09-27, 15:07
Jag får väl se om dom har kosttillskott på Campet som jag ska träna på. Jag ska vara borta i 3 månader och träna Thaiboxning men tänkte köra lite styrketräning också bara för att inte tappa ALLT för mycket muskler. Steroider finns det säkert gott om men det är inget för mig, om man blir stor som ett hus blir man även långsam, kolla bara på BOB SAPP :)

dared
2005-09-27, 15:39
Jag får väl se om dom har kosttillskott på Campet som jag ska träna på. Jag ska vara borta i 3 månader och träna Thaiboxning men tänkte köra lite styrketräning också bara för att inte tappa ALLT för mycket muskler. Steroider finns det säkert gott om men det är inget för mig, om man blir stor som ett hus blir man även långsam, kolla bara på BOB SAPP :)

Hmm ska dit 21 oktober i ungefär 3 månader. Tänkte köra på Thaicamp ett litet tag iaf. Vilket ska du köra på? Har du kört på något innan? Vilka brukar rekommenderas för utlänningar? Har kollat på endel hemsidor men itne bestämt mig.

hobbitar
2005-09-27, 16:46
Hmm ska dit 21 oktober i ungefär 3 månader. Tänkte köra på Thaicamp ett litet tag iaf. Vilket ska du köra på? Har du kört på något innan? Vilka brukar rekommenderas för utlänningar? Har kollat på endel hemsidor men itne bestämt mig.

Jag tänkte resa runt och prova lite olika camps. Jag har aldrig varit nere innan.

Det finns hundratals olika ställen att träna på. Gå in på www.kampsport.se/forum och läs mer, där står mycket under tråden Thaiboxning.

dared
2005-09-27, 17:52
När åker du då? Vore skitchill om du kanske hade mail eller resedagbok som man kan läsa lite om campsen, jag har mycket jag ska göra och vore schysst om jag hittade ett bra camp. Jag har tyvärr inte allt för mycket tid att testa flera olika.

Allan
2005-09-27, 18:02
PMa Mr Moose. Han bor där.

allan

Mr. Moose
2005-09-27, 20:11
Protein finns o köpa nu men har inte provat det. Folk jag snackat med säger det är helt OK. Har fortfarande lite kvar som kompisar har tagit med sig när dom hälsat på. Vitaminer finns överallt, kreatin är DYRT.

När jag tränade Thaiboxning var det på en camp utanför Pattaya, Sidyodtthong. Men det var över 10 år sen så vet inte om det fortfarande håller samma klass. Finns ett par camper omkring Pattaya.

Claes