Visa fullständig version : Los Angeles?
Tjena,
åker till Los Angeles på måndag och skulle gärna ta emot tips på ställen man måste besöka (gym, muscle beach, matställen etc. i den stilen). Kommer också besöka Las Vegas men tyvärr några dagar för tidigt.. Tacksam för alla tips!
En Gunrange måste du fan åka till och panga lite, hur kul som hällst allt från .22 till AR15.
Dissector
2005-09-27, 09:57
Tjena,
åker till Los Angeles på måndag och skulle gärna ta emot tips på ställen man måste besöka (gym, muscle beach, matställen etc. i den stilen). Kommer också besöka Las Vegas men tyvärr några dagar för tidigt.. Tacksam för alla tips!
Golds Gym i LA, är det inte där Cutler tränar? Det hade väl varit väldigt spännande att träna i samma lokal som Cutler och smygtitta lite inför Mr. O =)
Har även för mig att Craig Titus tränar på Golds Gym i LA.
Något nattöppet gym med utsikt över staden
Både Cutler & Titus bor ju i Vegas och att åka till LA för att träna blir lite väl mycket bortkastad tid när gymen finns redan i Las Vegas.
Du menar säkert Las Vegas men tänkte fel, huh?
Mass-Tech
2005-09-27, 10:18
Golds Gym i LA, är det inte där Cutler tränar? Det hade väl varit väldigt spännande att träna i samma lokal som Cutler och smygtitta lite inför Mr. O =)
Har även för mig att Craig Titus tränar på Golds Gym i LA.
Cutler bor i Las Vegas, men han tränar på Golds där.
Äta på Fairehouse är ett måste.
Kommer också besöka Las Vegas
Kolla in O´show på Bellagio! $125 men det är det värt!
Tack för alla svar redan!
Skulle vara intressant att veta närmare hur man tar sig till de olika ställena. Jag kommer att bo i Santa Monica och kommer vara i Los Angeles från nästa måndag ca. en vecka framåt sedan en dag i Las Vegas innan resan fortsätter..
Skulle faktiskt vara jäkligt kul att besöka nått gym där de stora pojkarna/flickorna tränar.
Mass-Tech
2005-09-27, 10:27
Tack för alla svar redan!
Skulle vara intressant att veta närmare hur man tar sig till de olika ställena. Jag kommer att bo i Santa Monica och kommer vara i Los Angeles från nästa måndag ca. en vecka framåt sedan en dag i Las Vegas innan resan fortsätter..
Skulle faktiskt vara jäkligt kul att besöka nått gym där de stora pojkarna/flickorna tränar.
Träna på Golds,Powerhouse eller Worlds, där är chansen störst att se proffs.
Dissector
2005-09-27, 11:11
Både Cutler & Titus bor ju i Vegas och att åka till LA för att träna blir lite väl mycket bortkastad tid när gymen finns redan i Las Vegas.
Du menar säkert Las Vegas men tänkte fel, huh?
Cutler bor i Las Vegas, men han tränar på Golds där.
Äta på Fairehouse är ett måste.
Självklart. Virrade ihop det lite. Visst är det i Las Vegas de båda knuttarna lyfter sitt skrot =) De där Las och Los-städerna lyckas jag alltid förväxla MEN, jag är ändå en väldigt bra man!
Det betvivlar jag inte en skund över ! *yourock*
Om du gillar att åka berg-och-dalbana så MÅSTE du åka ut till Six Flags Magic Mountain. Kanske en av de roligaste dagarna jag någonsin haft! Det spöar en skön orgasm med hästlängder... Ja, det är till och med bättre än att få skita när man är riktigt nödig.
dra till venice beach, kolla in goldens gym dar. slagga vid beachen.
dra upp till hollywood. festa vid sunset buluvard. Dra ett pa liner kokain och ha kul :D .
venice ar ratt slum endel omraden mkt skumma manniskor men det finns 2st bra hostel nara beachen
om du ska bo i hollywood sa bo i west hollywood. orbit hostel ar bra. jag bodde i east holly wood men det ar ocksa mkt slum...
Jag hade riktigt kul dar det ar ingen fin stad med det finns mkt party. dock stanger allt kl 2 sa det galler att dra pa efterfest
Jag hade riktigt kul dar det ar ingen fin stad med det finns mkt party. dock stanger allt kl 2 sa det galler att dra pa efterfest
Inte riktigt sant... Det finns ställen som har öppet längre, dock slutar de sälja alkohol klockan 2. Var på ett stort disco i West Hollywood som vi utmattade lämnade runt 05.30 och då hade de inte stängt ännu. För att orka köra vidare är det nog piller som gäller...
Japp de slutar servera alkohol. Jag var inte pa nagra stallen som var oppna langre, men det finns val sakert. De mesta stanger val pga att de inte tjanar sa mkt pa att ha oppet efter de slutat servera alkohol.
Endel stallen stangde till och med tidigare. var pa viper room och nagra andra stallen.
High1ander
2005-09-28, 05:45
Mann's Chinese Theater är ett måste, man går dit och mäter sin hand med Arnold Schwarzenegger...
Bump.
Finns det något outlet-shoppingcenter i eller omkring LA?
I Santa Monica har jag för mig fanns en outlet är inte säker.
I Santa Monica har jag för mig fanns en outlet är inte säker.
OK, ska kolla vidare!
Har kollat lite på hotel i LA och har hittat ett två-stjärnigt i downtown som heter Ritz Milner. Lite dum fråga kanske, men badrum brukar väl ingå? Vad jag kan se står det inget om det, kanske är en självklarhet.
http://www.milner-hotels.com/la/index.html
Snälla, jäälp en dummie!
Ännu en fråga; Har sett att flera biluthyrare har 21års-gräns, är det p.g.a. någon lag eller är det deras egna regler?
Det är för deras försäkringar! De kommer inte låna ut bil till dig om du är under 21 med internationellt körkort
Bump! Hur smidigt tar man sig runt dar? Klarar man sig utan hyrbil?
I LA kör du bil eller åker taxi. Kommunal transport kan du glömma, och cykel funkar väl endast längst stranden.
Juliette
2009-01-07, 10:44
Var där i somras, vi hade inte klarat oss utan bil, eller utan GPS heller :)
Bil är nästan ett måste.
För övrigt så måste ni vara så turistaktiga att ni besöker Universal Studious också. Magic Mountain kan få sig ett besök om ni gillar berg och dalbanor.
Japp bil är nästintill ett måste och jag måste rekomendera att köra mellan LA och LV riktigt grymt faktiskt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.