handdator

Visa fullständig version : vad är fel på mig :(

Jazen
2005-09-26, 19:32
Är mitt i bulk period, men jag har senaste veckan haft mycket svårt att äta. Är konstant mätt. Vaknar på morgonar och har inte ens aptit, o till lunch blir det inte mycket att hurra för. Räcker med att jag dricker ett glas vatten och jag blir "full" i magen. Häromdan klarade jag inte äta 2 st cheeseburgare *screwy* . detta problem är knappast bra för bulken, nån som har någon aning om vad som kan vara fel *cry*

Olsson
2005-09-26, 19:39
Överträning och att du överlag pressar dig för hårt med mat och träningen. Känns det igen så bör du skära ner lite på tränignen och lossa lite på alla krav.

Jazen
2005-09-26, 19:48
Överträning och att du överlag pressar dig för hårt med mat och träningen. Känns det igen så bör du skära ner lite på tränignen och lossa lite på alla krav.

asså jag har aldrig känt såhär, o jag vet inte om övertränings toerin stämmer eftersom jag nyss haft 1 vilovecka :/

mini_Arnold
2005-09-26, 19:50
detta problem är knappast bra för bulken
Det är inte cheezeburgarna heller :D
Ursäkta. Första gånge jag bulkade överdrev jag och blev riktigt "tjock" och mådde illa i några dagar i sträck som värst.
Kan det vara det tro?

userfriendly
2005-09-26, 19:57
din kropp kanske inte vill ha 10000 cheesburgare med massa onyttigt skit i? inte tänkt på att den kanske säger ifrån?

Jazen
2005-09-26, 20:13
alltså tog bara cheeseburgarna som ett exempel på hur pass mätt jag är. äter mycket sällan skräpmat. som sagt det var ett exempel. försöker att bulka på bättre råvaror än skräpmat som pizza, hamburgare m.m. men det är inte problemet...problemet är att jag är konstant mätt!

mini_Arnold
2005-09-27, 06:40
Vad innebär ordet "bulk" för dig?
Med andra ord, hur bulkar du?
Vad äter du?

MrBoris
2005-09-27, 08:20
du får väl tvinga i dig lite mat isåfall.
du kanske är så hungrig så hungern domnat bort *grr27*