handdator

Visa fullständig version : Ett försök till en deffjournal

Sidor : [1] 2

userfriendly
2005-09-25, 13:54
25/9
Nu vet jag inte om jag kommer ha tid till att sitta här och skriva ner grejer varje dag men jag känner att jag behöver ha lite koll.... så detta blir ett försök till en journal över de tio sista vekorna av min deff!! *flex*

Info:
Jenny Lindblad, Järfälla
född 1986 (19år)
177,5cm lång
Midjemått just nu ca: 66cm - stuss ca: 96cm (-9cm sen deff-start)
Pluggar på folkhögskola (kanske inte var så smart att tävla samtidigt egentligen, men men det SKA gå)

Målet är Lucia BF den 11/12. Jag behöver/SKA tappa ungefär 5-6kg tillsdess, har redan tappat 6-7kg och min kropp har inte längre den förbränning den brukar ha vilket gör att jag kommer köra STENHÅRT de kommande veckorna.

Det blir min första tävling och till en början kändes det inte så viktigt att vinna men efter att ha lagt ut ENORMA summor pengar, slitit som ett djur, tränat som en tok, vart arg på min pojkvän.. så finns det INGET som heter förlora längre. :whipped:

Kost och träningsupplägg står Tor Lundsten för, jag bara slavar ;)

Bikinin o baddräkten kommer bli skitsnygga, hittat världens bästa sömmerska.

Osen får jag inte glömma att säga att jag tävlar för Team Fairing vilket känns så jävla kul och jag kommer göra ALLT jag kan för att göra det bästa av detta!

E lite sån som anser att man inte bara behöver träna kroppen uten även huvudet. Mental styrka är lika viktig som stora biceps!

Lite bilder från i fredags då jag o Jonas gästade Jakobsbergs simhall eftersom Faring var stängt för ombyggnad.

Observera att jag e helt tömd på bilderna... mkt biffigare idag efter ätardagen :em: :D

userfriendly
2005-09-25, 13:56
en till sidechest... höhöhö

userfriendly
2005-09-25, 13:56
mer tuttar :naughty:

userfriendly
2005-09-25, 13:57
har tyvärr tappat skitmkt vidd på ryggen under deffen.. inte så mkt att göra åt... *bs*

userfriendly
2005-09-25, 13:58
kanske skulle lagt in detta i bildtråden ist?? :em:

userfriendly
2005-09-25, 14:03
benen, fast detta är typ +1-2kg...

anyway..
Idag börjar alltså det hårda schemat...
Har kännt mig sjukt trött o hängig idag - på gränsen till förkyld kanske... vilar lite extra nu på eftermiddagen o ser vad som händer..

idag har jag kört 60min promenad, armar och mage + 30 min cardio.... biceps gick skitbra..
triceps gick OK, va övningar jag inte var vad vid så det kändes lite odd...

userfriendly
2005-09-25, 14:07
Tänkte lägga in en "översikt" över träning osv..

Kör axlar och lats på lördagen (ätardagen) och armar på söndagen då det är vad jag verkligen prioriterar nu. Framförallt baksida och framsida axlar.

Det som verkligen behöver förbättras är tjockleken på ryggen samt tricpes och axlar. Även nedre delen på ryggen.
Pecsen har förbättrats avsevärt under deffen, trodde inte jag hade några!?

Just nu äter jag samma sak varje dag men kommer ändra så att jag växlar lowcarb o highcarb nästa vecka tror jag att det var...

tänker inte skriva kalorier och sånt.. finns redan så många tjejer här som är fucked up över det..
*grr27*

kör högintensiva intervallpass 2ggr i veckan, 1-2 timmar cardio varje dag..

BF är väl egentligen inte det jag vill hålla på med...
skulle vara grymt kul att tävla i BB innan man blir senior men vi får se. Annars ere AF som gäller!

tp_88
2005-09-25, 17:53
Ser riktigt bra ut! Lycka till med tävlingsdebuten! :hbang:

Oh, btw, fin bok på bordet där! :thumbup:

Ninjasmurf
2005-09-25, 18:18

lån från mig, den boken måste man ha i hyllan

userfriendly
2005-09-25, 18:19

heh, tackar... ush jag e så j*la nojig just nu så det e inte sant... 10 veckor kvar, känns som ingenting.. nu ere verkligen :whipped: :whipped: :whipped: !!

haha, den boken e GRYM! verkligen inspirerande o lärande! men somsagt, dt e jonas

tp_88
2005-09-25, 18:43
Vems den än är är det bra att du läser den! ;) Jag har den själv liggandes på rummet, borde läst mer i den men det kommer nog.

Sverker
2005-09-25, 20:08
Berätta lite om din mentala träning och vad det gör för dig.
Den mentala delen är klart undervärderad.

userfriendly
2005-09-26, 06:39
Berätta lite om din mentala träning och vad det gör för dig.
Den mentala delen är klart undervärderad.

Oj... heh... I KORTA DRAG:

då jag under en tid i mitt liv varit tvungen att tänka om, lära mig att hantera mina tankar, kom på hur mycket jag kunde förändra med hjälp av just mitt tankesätt. Vilken tid i mitt liv detta var spelar ingen roll
Använder mig mycket av KBT metoder men det är inte direkt så att jag sitter och tränar hjärnan hemma.
Varje problem blir en utmaning - hur löser jag detta på bästa sätt? (men självklart får man inte glömma att känna efter hur det känns)
Varje situation som inte håller försöker jag analysera och se VAD det är som gör att det blir som det blir.
Jag försöker prova olika sätt att tänka.
Om jag märker att jag blir stressad eller mår dåligt av någonting kan jag alltid förändra mitt sätt att tänka om den situationen eller helt enkelt ta ställning till situationen på ett helt annat sätt.

Nu inför tävling försöker jag peppa mig själv.... försöker tänka bara positiva tankar, jag har ett mål och där ser jag mig själv. Jag är där redan.
Jag är aldrig omotiverad till något jag vill göra.. försöker hitta de meningar som finns med det man gör.
Att tänka positivt - att vara medveten om sina val och sig själv - att kunna se vad det är i en spec situation som går fel gör att du kan leva mkt enklare och bättre...

har man ett problem så löser man det...!

Men det handlar också om att kunna acceptera sig själv, att veta om sina gränser m.m.

Det är så mkt att skriva om...
jag e trött o hungrig just nu så det kanske blir lite flummigt ;)

userfriendly
2005-09-26, 15:41
26/9

Idag vare meningen att jag skulle köra högintensiv intervall träning...
dock kände jag mig rejält hängig fortfarande... blev ett halvt sådant pass (6 intervaller) osen promenad samma sträcka som jag brukar springa o typ 10min extra prommis..

blir kanske en 30 minutare till sen..

Nu ere FAIRING WPI o kolhydrater :thumbup: :naughty: :D

dagen har annars kännts OK, e lite trög i skolan men men..

denny
2005-09-26, 15:49
Kan man få ett exempel på hur kosten kan se ut en vanlig diet dag? *popcorn*

userfriendly
2005-09-26, 15:55
Kan man få ett exempel på hur kosten kan se ut en vanlig diet dag? *popcorn*

det där e ju lite sådär eftersom jag går i skolan o tvingas äta skollunch (obligatoriskt + att jag inte orkar göra 2 mellis + matlåda o gå o släpa på)

kan säga att jag ligger på ett högt proteinintag o ganska lågt på fett just nu..

denny
2005-09-26, 16:30
det där e ju lite sådär eftersom jag går i skolan o tvingas äta skollunch (obligatoriskt + att jag inte orkar göra 2 mellis + matlåda o gå o släpa på)

kan säga att jag ligger på ett högt proteinintag o ganska lågt på fett just nu..
Skollunch? Inga matlådor? Går du inte på diet? Vill inte låta dryg undrar
bara i all välmening. :D

emmzan
2005-09-26, 16:49
det där e ju lite sådär eftersom jag går i skolan o tvingas äta skollunch (obligatoriskt + att jag inte orkar göra 2 mellis + matlåda o gå o släpa på)..

Hallå där!Vad är det där för lyxtillvaro, slippa ta med matlådor.. Den som hade det så gött!

/Emmzan - som normalt sett har en matpåse som väger mer än skolväskan :D

Sverker
2005-09-26, 17:07
Skollunch? Inga matlådor? Går du inte på diet? Vill inte låta dryg undrar
bara i all välmening. :D

Nu blir jag heligt förb-d :D Skollunchen är bra mat.

På de skolor jag varit på så får man plocka själv hur mycket man vill ha av varje. Massor av grönsaker, både färska och kokta, alltid bra klhydratkälla som koktpotatis, ris eller pasta. Såsen kan man ju lämna och nöja sig med några köttbullar eller fiskpinnar. Jag har lyckats toppa formen med skolluncher också.

Sverker
2005-09-26, 17:08
Kul att läsa om hur du möter och löser problem userfriendly.
Själv är jag inne på att utveckla den inre motivationen och lära mig att älska det jag håller på med.

denny
2005-09-26, 17:13
Nu blir jag heligt förb-d :D Skollunchen är bra mat.

På de skolor jag varit på så får man plocka själv hur mycket man vill ha av varje. Massor av grönsaker, både färska och kokta, alltid bra klhydratkälla som koktpotatis, ris eller pasta. Såsen kan man ju lämna och nöja sig med några köttbullar eller fiskpinnar. Jag har lyckats toppa formen med skolluncher också.

Det är inte min erfarenhet av skolluncher.
Men om det är som du säger så går det säkert att plocka ihop något nyttigt. :thumbup:

userfriendly
2005-09-26, 18:23
Maten på folkhögskolan är kanon!! kanske inte så bra deffmat bara, det är inte ofta det är "ren" mat typ kyckling o ris men jag kommer absolut att njuta av den nästa termin!!!
Varje torsdag ere efterrätt... plus att det då finns ett underbart doftande hembakt bröd med pålägg (KESO bla. GRATIS KESO!! ;) )

Sverker: jag tror att skillnaden mellan en vinnare o en förlorare är mer än bara muskler o hård träning... en vinnare tänker som en vinnare :hbang: (inte så jla smart att säga innan man ens stått på scen hahaha)

Emmzan: joo men jag MÅSTE betala för maten.. oso eren ju OK... e lunch där 3-4ggr i veckan det får gå iaf ;)

denny
2005-09-26, 22:06
[/CODE] 25/9
Nu vet jag inte om jag kommer ha tid till att sitta här och skriva ner grejer varje dag men jag känner att jag behöver ha lite koll.... så detta blir ett försök till en journal över de tio sista vekorna av min deff!! *flex*

Info:
Jenny Lindblad, Järfälla
född 1986 (19år)
177,5cm lång
Midjemått just nu ca: 66cm - stuss ca: 96cm (-9cm sen deff-start)
Pluggar på folkhögskola (kanske inte var så smart att tävla samtidigt egentligen, men men det SKA gå)

Målet är Lucia BF den 11/12. Jag behöver/SKA tappa ungefär 5-6kg tillsdess, har redan tappat 6-7kg och min kropp har inte längre den förbränning den brukar ha vilket gör att jag kommer köra STENHÅRT de kommande veckorna.

Det blir min första tävling och till en början kändes det inte så viktigt att vinna men efter att ha lagt ut ENORMA summor pengar, slitit som ett djur, tränat som en tok, vart arg på min pojkvän.. så finns det INGET som heter förlora längre. :whipped:

Kost och träningsupplägg står Tor Lundsten för, jag bara slavar ;)

Bikinin o baddräkten kommer bli skitsnygga, hittat världens bästa sömmerska.

Osen får jag inte glömma att säga att jag tävlar för Team Fairing vilket känns så jävla kul och jag kommer göra ALLT jag kan för att göra det bästa av detta!

E lite sån som anser att man inte bara behöver träna kroppen uten även huvudet. Mental styrka är lika viktig som stora biceps!

Lite bilder från i fredags då jag o Jonas gästade Jakobsbergs simhall eftersom Faring var stängt för ombyggnad.

Observera att jag e helt tömd på bilderna... mkt biffigare idag efter ätardagen :em: :D

Tänk på att det är viktigt att inte fokusera på en speciell placering.
Fokusera på att prestera DITT absolut bästa istället. Det kan räcka
till att vinna, men det kanske också bara räcker till att komma sist.
Du vet ju inte vilka du ska tävla mot.
Presterar du ditt bästa kommer du att vara nöjd med resultat oavsett
om du är etta eller kommer på 16de plats.
Försök sen höja DIN ribba varje gång du tävlar, tillslut KANSKE det räcker
för att vinna.

raZmus
2005-09-26, 22:13
Kul att läsa om hur du möter och löser problem userfriendly.
Själv är jag inne på att utveckla den inre motivationen och lära mig att älska det jag håller på med.
Jag är också väldigt intresserad av dessa frågor. Tycker det finns mycket bra att gräva kring NLP (Neuro Lingvistic Programming), hur man kan ändra sitt känslotillstånd på ett ögonblick.

Jag är ingen expert på området, men har läst en del Antony Robbins som betonar det ganska mycket. Han har flera tänkbara poänger, som applicerar på många tillfällen i livet.

userfriendly
2005-09-27, 06:41
Näe jag siktar inte på att vinna utan att göra mitt absolut bästa... så lätt att bli besviken o gräva ner sig annars....

Ska läsa till KBT-terapeut sen efter att jag fått min högskolebehörighet...
Osen till PT oxå tror jag ;)

userfriendly
2005-09-27, 16:33
Idag blev det rygg och hamstrings o 30 min cardio.... Kul att det va så många trevliga nere, känns som om att det sociala livet i skolan mest handlar om skola :sleep:

(går alltid 60min på morgonen oxå)
blir kanske 30min till sen..
Nu har ju Pdaddy lär mig hur man byter låtar på mp3n (ska se om jag fattar i praktiken ;) )

köpte Fairings Trib-70 idag.. ska bli kul o se om nåt händer/om man känner nåt.

Ninjasmurf
2005-09-28, 16:30
idag blev det ett bröst- och magpass följt av 30 min cardio...
ska på föreläsning med skolan ikv så nån kvällsprommis blir det nog inte..
får köra lite mer på fredagen isf...

baa bävar mig för mitt intervallpass i morn.. känner mig helt frikst men det e så jobbigt *cry*

känner mig hårdare redan nu med det nya schemat .. hah..

/Userfriendly

userfriendly
2005-09-29, 16:12
Dagens träning:

Morgonprommis a 60min

Högintensivt intervallpass... 12 intervaller typ 22 minuter ;) osen en promenad på kanske 20-30min..

Känner mig helt tömd vill bara att det ska vara lördag nu... :cryout:

userfriendly
2005-09-29, 17:07
Dagens träning:

Morgonprommis a 60min

Högintensivt intervallpass... 12 intervaller typ 22 minuter ;) osen en promenad på kanske 20-30min..

Känner mig helt tömd vill bara att det ska vara lördag nu... :cryout:

Dagens middag: tonfisk, broccoli, kryddor + lite olja... :eating:

Ninjasmurf
2005-09-29, 17:43
mmm tonfisk låter riktigt mumsigt =)

userfriendly
2005-09-30, 13:34
Snacka om att man e tömd... idag vare otroligt jobbigt att köra framsida lår och vader.. började nästan gråta.. e så jla trött... fick ändra lite i passet för att orka.. men ora gjorde jag.. bara bita ihop! :whipped: *flex*
som tur är va jag ledig idag så jag hann sova lite extra innan lunch.. lär slocka på en ggn i kväll

blev inga 30min efter passet.. tar de efter mellis ist... kändes bara som om att jag skulle tappa viktig massa då.. hah..

har jag inte tappat i morrn ger jag upp... seriöst.. hårdare än såhär orkar jag inte kämpa i nio veckor.. kanske :D
i morrn ere lördag!!! :eating: :eating:

Cilia
2005-09-30, 15:14
tänk på att du kan vara inne i en platå med så att om du bara kör på kanske det händer saker nästa vecka eller veckan efter och då mer rejält. Det går inte alltid linjärt även om man skulle önska det och svaret är inte alltid mer cardio och mindre mat men det antar jag att du redan vet.

userfriendly
2005-09-30, 19:40
tänk på att du kan vara inne i en platå med så att om du bara kör på kanske det händer saker nästa vecka eller veckan efter och då mer rejält. Det går inte alltid linjärt även om man skulle önska det och svaret är inte alltid mer cardio och mindre mat men det antar jag att du redan vet.

joo jag vet, fast nu VET jag att det har hänt rätt mkt.. får nog tom. lägga på mer mat nästa vecka eller dra ner på cardion... men vi får se vad vågen visar
dessutom har jag inte "råd" att stå still nu.. dt e lite stressigt, mkt som ska bort..

Cilia
2005-09-30, 20:23
joo jag vet, fast nu VET jag att det har hänt rätt mkt.. får nog tom. lägga på mer mat nästa vecka eller dra ner på cardion... men vi får se vad vågen visar
dessutom har jag inte "råd" att stå still nu.. dt e lite stressigt, mkt som ska bort..
jag förstår men risken är att du biter dig i svansen.
men jag ska som halvglad amatör lägga ner
du har prof hjälp och kan det här bättre än jag.

userfriendly
2005-10-01, 06:09
jag förstår men risken är att du biter dig i svansen.
men jag ska som halvglad amatör lägga ner
du har prof hjälp och kan det här bättre än jag.

jo jag litar på att "coachen" vet vad han gör... jag bara lyder i princip..

osen har jag iaf inte tappat mer än typ 6gh så...(fast jag känner mig otroligt mkt hårdare nu än förra veckan)
nu ere 5-6kg kvar o jag ska tappa ungefär 5,5- 6,5hg i veckan nu för att nå dit, det går inte att göra det på ett lungt sätt.
Jag har ju redan gått ner typ 7kg vilket gör att förbränningen e låg.. men vi ska börja köra lite low carb dagar o mixtra lite så det kanske blir bra iaf :)

kanske biter mig lite i svansen men det kanske jag måste göra..

blev en stor frukost.. men nu e jag inte sugen på så mkt mer.. för studen :D

userfriendly
2005-10-02, 15:27
Idag blev det armar + lite mage...
15 jogging innan passet o 30min promenad efteråt..

så jla härligt att träna "dan efter dan" :hbang: the pump from heaven lixom..

mela
2005-10-02, 16:57
Ser bra ut :D
Hur skumläst igenom tråden så det kanske står redan, men hur länge har du tränat ?

userfriendly
2005-10-02, 17:07
Ser bra ut :D
Hur skumläst igenom tråden så det kanske står redan, men hur länge har du tränat ?

beror på hur man menar ... styrka seriöst i typ ett år innan deffen.. men jag åt väldigt dåligt i början..
innan dess vare bara förbränningsträning hela tiden.. mådde dåligt o åt väldigt lite..
sen iom att jag mådde bättre gick jag upp .. totalt 18kg på ungefär ett år. Kräver ett starkt psyke o hård träning... mkt fett blev det men det vare nog värt..

userfriendly
2005-10-02, 17:17
deff tankar:

****Från allra första början ville jag absolut tävla i AF... va lixom min grej kändes det som... hinderbana o chins o grejer... :D
nu känns BB som ett mkt roligare o mer spännande mål... känns mer jag.... "bara" stå o visa upp sig ;)
BF kommer bli jättekul det med iof..

men det krävs enormt mkt mer massa, mkt poseringsträning o jag kan tänka mig hur jla hård deffen är.....
men det vore så ballt att göra det innan man blev senior... vad allt leder till sen får framtiden utvisa****

userfriendly
2005-10-03, 17:13
Idag blev det högintensiva intervaller, 12st o typ sammanlagt kanske 40min promenad..

ska ut o gå om 45min igen..

Gaaah ska stå på scen med/mot Annika Warg... hon e ju skitduktig.. eller va iaf ;)
känns som en rejäl utmaning.. kommer ju inte precis besegra henne men det får mig att lyfta tyngre, springa fortfare o promenera..eeh mer effektivt ;)

psyket e på topp! kroppen känns oxå bra, sprang fort idag!

userfriendly
2005-10-04, 18:38
4/10
morgonpromenad, rygg+ hamstrings + cardio, kvällspromenad

Ryggpasset gick väldigt bra måste jag säga.. var pigg o kände mig utvilad o stark *flex*
Körde: sumormarklyft, t-bar, breda latsdrag och kabelrodd. Samt liggande lårcurls.

Imorrn blire bröst.... så kul att gå till gymmet.. så jobbigt att köra intervaller :cryout: men det måste ju va lite tufft ;)

lagt om "psyket" (*asg) lite... hoppas på att det blir lite lättare att deffa så.. :naughty:

Ninjasmurf
2005-10-04, 18:46
syns att det hänt grejer =)
sen var du verkligen glad idag, jämnfört med mig som bara var seg å trött..dom borde severa gratis kaffe på tåget

userfriendly
2005-10-04, 19:17
syns att det hänt grejer =)
sen var du verkligen glad idag, jämnfört med mig som bara var seg å trött..dom borde severa gratis kaffe på tåget

Har samma kvällsvikt idag som jag hade i torsdags/fredags förra veckan.. så jag tror kroppen har kommit igång nu... *hoppas*

userfriendly
2005-10-05, 16:29
5/10

bröst + mage (snea hantelpressar, cablecross, snea flyes + crunches) + 30 min promenad...

bra med energi tidigt på dagen.. blir alltid jättetrött efter lunchen!? *screwy*

mystic[-_-]
2005-10-05, 16:37
Stryper du kolisarna mer efter lunchen så är det antagligen det :D Eller om sömnen inte är så djup på natten (brukar bli lite sämmre om man ligger lågt på kolisar). Eller att koffeinet börjar gå ur kroppen om du kört det innan prommenaden.

Finns rätt mycket det kan bero på iofs :D

userfriendly
2005-10-05, 16:58
']Stryper du kolisarna mer efter lunchen så är det antagligen det :D Eller om sömnen inte är så djup på natten (brukar bli lite sämmre om man ligger lågt på kolisar). Eller att koffeinet börjar gå ur kroppen om du kört det innan prommenaden.

Finns rätt mycket det kan bero på iofs :D

jo men jag blir alltid väldigt trött typ en halvtimme efter lunch.. all energi går ner i magen osv men den kommer ju inte tillbaka!?
detta är endast efter lunch o lunchen är mitt näst största mål på dagen med näst mest kolhydrater (efter frukost)

emmzan
2005-10-05, 17:01
5/10

bröst + mage (snea hantelpressar, cablecross, snea flyes + crunches) + 30 min promenad...

bra med energi tidigt på dagen.. blir alltid jättetrött efter lunchen!? *screwy*

Såg en dokumentär för någon vecka sedan där dom hade någon teori om att det är helt naturligt att bli trött efter lunch och att det är svårt att påverka detta faktum..

För mig hjälper varken kaffe eller koffeintabletter när värsta palt-schwimman sätter in! *grr27*

userfriendly
2005-10-05, 17:09
Såg en dokumentär för någon vecka sedan där dom hade någon teori om att det är helt naturligt att bli trött efter lunch och att det är svårt att påverka detta faktum..

För mig hjälper varken kaffe eller koffeintabletter när värsta palt-schwimman sätter in! *grr27*

men jag brukar inte ha så ! *screwy*

koffeintabletter VILL JAG HA, dock ere receptbelagt!? *screwy*

raZmus
2005-10-05, 17:17
men jag brukar inte ha så ! *screwy*

koffeintabletter VILL JAG HA, dock ere receptbelagt!? *screwy*
Burkar om 30 tabletter får du köpa utan recept.

userfriendly
2005-10-05, 17:38
Burkar om 30 tabletter får du köpa utan recept.

aha, varför har ingen sagt det?? ;) på apoteket?

userfriendly
2005-10-05, 18:21
ett litet smakprov.... ska ner 5-6kg till som sagt.. :D

Ninjasmurf
2005-10-05, 18:22
du kommer få en grymt smal midja =)

userfriendly
2005-10-05, 18:24
oso min minirygg :cryout:

userfriendly
2005-10-05, 18:25
haha muppig i fejjan e jag... jobbigt att stå sådär *grr27*

userfriendly
2005-10-05, 18:32
this baby is GONE

Ninjasmurf
2005-10-05, 18:33
vem lyckades fota? bilderna blev ju bra

userfriendly
2005-10-05, 18:44
vem lyckades fota? bilderna blev ju bra

min mor efter mkt anvisningar :D
Tänk på att jag inte direkt e fylld med glykogen här.. e typ tömd idag redan... med lite pump o mkt mat ska det nog bli bättre :whipped:

fick ingen bra bild på benen bara tyvärr.. de är inte så hårda men höftböjarna syns rätt väl nu o lite muskulatur med... kan slappna av lite mer nu än förr..
ska iaf ut o gå ändå.. blev så jla pigg ;)
i morrn SKA jag vila på kvällen... *får inte gå då* :whipped:

Ninjasmurf
2005-10-05, 19:27
min mor efter mkt anvisningar :D
Tänk på att jag inte direkt e fylld med glykogen här.. e typ tömd idag redan... med lite pump o mkt mat ska det nog bli bättre :whipped:

fick ingen bra bild på benen bara tyvärr.. de är inte så hårda men höftböjarna syns rätt väl nu o lite muskulatur med... kan slappna av lite mer nu än förr..
ska iaf ut o gå ändå.. blev så jla pigg ;)
i morrn SKA jag vila på kvällen... *får inte gå då* :whipped:

precis, annars tejpar jag fast dig på golvet

userfriendly
2005-10-05, 19:37
precis, annars tejpar jag fast dig på golvet

gör det! ;) tänk på att du ska va hård nu ;)

Ninjasmurf
2005-10-05, 19:59
gör det! ;) tänk på att du ska va hård nu ;)

yes my darling

i'm gonna be your drill sergeant

userfriendly
2005-10-06, 16:06
Idag blev det 10st högintensiva intervaller o den lite kortare vägen hem :em: :D

nu får det fan bli lördag.. tänker på mat hela tiden ... det ligger en påse gott o blandat här brevid tillome... fast det e lungt :thumbup:

userfriendly
2005-10-07, 16:31
Idag blev det framsida lår + vader... gick faktiskt bra - trodde det skulle bli lika hemskt som sist..

knäböj i hackliften.. det var första ggn jag körde den övningen så jag visste inte riktigt vilka vikter jag skulle köra på ... blev några tior på +80kg... kan köra tyngre nästa ggn...
osen körde jag utfall i smith + benspark
vadpress i benpressen.. oxå första ggn.. såå mkt bättre än stående juu..
körde på 170kg men kan nog öka rätt lätt där med...

Har vart jätte nervös o stressad idag pga. att jag vet att jag får mat i morrn, att jag tror att det kommer bli en såndär h-vetes natt där jag inte kan sova osv osv..

gått ner 7hg, får se om det blir lite mer i morrn.. man blir nojjig att det ska va mkt muskler som försvinner men det är isf minimalt för styrkan e kvar...
äter ju protein helat tiden oxå.. osen ere ju mest promenader..

fredagar e tuffa.. just nu e jag lugn iaf..
ska plugga lite ikväll... dusha varmt o raka benen o grejer ;)
i morrn blire ÄTA... fika me polar eo resturang på kvällen dessutom :hbang:

Helena B
2005-10-07, 20:54
Har läst igenom din journal och jag vill bara säga att jag tycker du är kanonduktig. Så härligt att höra om både det bra och det dåliga stunderna. Skriv gärna mer vad som försiggår i ditt huvud, hur dina tankebanor går. Du kommer att klara det här galant och jag håller tummarna. Är själv intresserad att tävla någongång och det är då intressant att veta vad man har att vänta sig. Keep up the good work. Förresten vad är KBT?

userfriendly
2005-10-07, 21:49
Har läst igenom din journal och jag vill bara säga att jag tycker du är kanonduktig. Så härligt att höra om både det bra och det dåliga stunderna. Skriv gärna mer vad som försiggår i ditt huvud, hur dina tankebanor går. Du kommer att klara det här galant och jag håller tummarna. Är själv intresserad att tävla någongång och det är då intressant att veta vad man har att vänta sig. Keep up the good work. Förresten vad är KBT?

hihi, tack.. tycker själv att jag e duktig just nu ;)
försökt somna men det går inte.. kroppen e stressad för att det är ätardag i morrn.. så jag tänkte trötta ut mig lite..

mentalt ere både tufft och lätt att deffa... jag äter ju nästan exakt samma sak varje dag o kvargen börjar växa i munnen nu *spy*
men jag vet att jag bara har två va.. följa schemat o stå på scen eller slarva o inte stå på scen....
folk undrar hur man kan ha en sån karaktär men jag tycker inte det är nåt speciellt alls.. jag har bara ett mål som jag verkligen vill uppnå :bow:

KBT= Kognitiv beteende terapi :D

userfriendly
2005-10-08, 05:02
hihi, tack.. tycker själv att jag e duktig just nu ;)
försökt somna men det går inte.. kroppen e stressad för att det är ätardag i morrn.. så jag tänkte trötta ut mig lite..

mentalt ere både tufft och lätt att deffa... jag äter ju nästan exakt samma sak varje dag o kvargen börjar växa i munnen nu *spy*
men jag vet att jag bara har två va.. följa schemat o stå på scen eller slarva o inte stå på scen....
folk undrar hur man kan ha en sån karaktär men jag tycker inte det är nåt speciellt alls.. jag har bara ett mål som jag verkligen vill uppnå :bow:

KBT= Kognitiv beteende terapi :D
8/10

gaaah snacka om helvetes natt!!!!
inte kunnat sova på hela natten.. klokcan 04.00 i morse bestämde jag mig för att starta ätardagen osen gå o sova (för jag visste att det skulle gå då)
vägde mig:
70,2kg! det är en stor viktnedgång.. inte konstigt att jag inte kunnat sova.. har tappat kanske 0,4mm runt midjan o 0,8 runt höfterna.. så nu hoppas jag låren blir hårdare!

*åt MASSOR av mat... rätt fort så jag mådde lite illa...
sovit två timmar nu iaf, brukar gå upp den här tiden så det va svårt att somna om..
just nu e jag inte så hunrig om man säger så..

jag börjar bli wierd alltså *screwy*

userfriendly
2005-10-08, 05:21
förresten va nya Fairing gainern med chokladsmak supergod! :cool:

Ninjasmurf
2005-10-08, 06:57
förresten va nya Fairing gainern med chokladsmak supergod! :cool:

japp =) smakar som god oboy :D

Sverker
2005-10-08, 07:09
Du kör ditt race. Du har en profet, bra.

Det gäller att samla tankarna, eller KGB, vad du nu kallar det.
Ta upp det du upplever som störande i din satsning och diskutera fram med din coach vad du ska göra för att inte få de besvär du upplever.

Sök stödet från ett håll och gör det som NI två tillsammans kommer överens om. Punkt slut.

userfriendly
2005-10-08, 07:13
Du kör ditt race. Du har en profet, bra.

Det gäller att samla tankarna, eller KGB, vad du nu kallar det.
Ta upp det du upplever som störande i din satsning och diskutera fram med din coach vad du ska göra för att inte få de besvär du upplever.

Sök stödet från ett håll och gör det som NI två tillsammans kommer överens om. Punkt slut.

Jag vet ganska väl vad jag tänker fel... tyvärr kan jag inte ändra dem o jag tror inte min coach kan ändra dem heller.. jag måste nog hitta nåt sätt där själv..

nästa ggn SKA jag:

*gå och lägga mig senare o se till att vara ritkigt trött då
* inte köpa massa godis osont dagen innan
*eventuellt inte sova hemma

jag ligger ju rätt lågt på energiintag just nu o är lite pressad.. behöver gå ner ungefär 6hg/veckan o kroppen e alltid väldigt stressad de sista två dagarna.
Hunger gör att man sover dåligt o inte kan fokusera lika bra..

userfriendly
2005-10-08, 07:17
Jag vet ganska väl vad jag tänker fel... tyvärr kan jag inte ändra dem o jag tror inte min coach kan ändra dem heller.. jag måste nog hitta nåt sätt där själv..

nästa ggn SKA jag:

*gå och lägga mig senare o se till att vara ritkigt trött då
* inte köpa massa godis osont dagen innan
*eventuellt inte sova hemma

jag ligger ju rätt lågt på energiintag just nu o är lite pressad.. behöver gå ner ungefär 6hg/veckan o kroppen e alltid väldigt stressad de sista två dagarna.
Hunger gör att man sover dåligt o inte kan fokusera lika bra..

aaah hatar att man inte kan edita!

har iaf hört andra med samma problem (innan jag själv började deffa) o då tyckte jag oxå att det lät sjukt.. detta var oxå tjejer som körde rätt hårt..
jag har ju deffat ett tag så min kropp vill inte bli av med så mkt mer känns det som..

userfriendly
2005-10-08, 13:27
Idag blev det iaf axlar o lats!! :hbang: *favvopasset*

har inte tappat mina pulldowns iaf, gjorde en 6a på 67,5kg som förr...

passet gick bra, men TRYCK att snacka om kommer i morrn ;)

ska testa Fairing Lean nu denna månad... :hbang:

supra
2005-10-08, 16:02
Du är galet stark!

Kan du inte skriva ner en lista på dina PB? gissar på att du är starkare än mej! *kissass*

Ninjasmurf
2005-10-09, 09:18
Du är galet stark!

Kan du inte skriva ner en lista på dina PB? gissar på att du är starkare än mej! *kissass*
haha galet stark? moi? jag e ju en liten räka :em:
(nu under deffen kör jag inte med maxningar osont så jag vet inte riktigt vad som hänt)

bänk tänker jag inte tala om.. så jla dålig i bänk :)
knäböj typ en 3a på 100kg, mark har jag inte kört på mer än 85kg men jag klarar nog 95-100.. har haft så dålig teknik i det.. kör sumomark nu ist!
Maxar väl typ 17-18kg i hantelcurls om jag verkligen vill... men jag brukar inte maxa i den övningen *screwy*
eeh.. jaa va finns det mer för övningar? *lost*

jag e nog rätt ojämnt tränad egentligen... väldigt stark i vissa övningar o väldigt svag i andra.. men jag försöker satsa mer på kontakt ist för att lyfta så mkt jag kan.. så ibland kör man på pluttvikter men det tar bättre ;)

/userfriendly

Ninjasmurf
2005-10-09, 10:09
pröva lite färg idag:

Ninjasmurf
2005-10-09, 10:10
lite konstigt sidoljus

Ninjasmurf
2005-10-09, 10:12
hahah en ful träningsbild ...

Ninjasmurf
2005-10-09, 10:24
lite konstigt sidoljus

gjorde btw en fettmätning (med plast-skit-kaliper) o den visade mellan 11-12% *flex*

Jay-Z
2005-10-09, 10:26
lite konstigt sidoljus

Man kan ju förstå leendet, då du börjar bli skapligt hård. Bra jobb. När ska du tävla?

Ninjasmurf
2005-10-09, 10:29
Man kan ju förstå leendet, då du börjar bli skapligt hård. Bra jobb. När ska du tävla?

man ser nog hårdare ut med lite färg ;)
tycker jag e muk fortfarande *screwy* man ser inte sånt själv...

tävla = 11december klockan 12 ;)

userfriendly
2005-10-09, 15:47
idag blev det armar....
gillar o köra armar men jag va lite stressad idag.. ligger lite lägre på söndagar nu för tiden dessutom..

hantelcurls, scottcurls med hantel och cablescottcurls
scullcrushers, hantel bakom huvudet o enarmsdrag *flex*

userfriendly
2005-10-10, 06:37
beeeeenen...

Cilia
2005-10-10, 09:14
man ser verkligen stor skillnad mot tidigare

var vill du landa i vikt som slutmål?

userfriendly
2005-10-10, 09:31
man ser verkligen stor skillnad mot tidigare

var vill du landa i vikt som slutmål?

siktar på 65,5 kg... får se om man kommer ner så långt utan att tappa för mkt massa

userfriendly
2005-10-10, 16:01
12 st högintensiva intervaller... o lite promenad *flex*
kan snart springa OS i backlöpning :D

Ninjasmurf
2005-10-10, 16:29
du skulle ha sprungt trappan med mig =)
flåsade som en hel skock kossor men upp kom jag (4ggr tillock med)

userfriendly
2005-10-10, 16:34
du skulle ha sprungt trappan med mig =)
flåsade som en hel skock kossor men upp kom jag (4ggr tillock med)

måste fan testa den nån dag igen sen... tror jag skulle äga nu :hbang:

tycker min form ser helt ok ut nu.. syns skillnad... bara benen som ska hårdna på ordentligt *grr27*

Ninjasmurf
2005-10-10, 16:35

tycker min form ser helt ok ut nu.. syns skillnad... bara benen som ska hårdna på ordentligt *grr27*
det kommer darling, det ska vi se till

userfriendly
2005-10-11, 10:55
11/10

två månader kvar exakt... (tom. på tiden ;) )

e sjukt trött.. har håltimme.. vetefan om jag orkar tillbaka till plugget *men jag måste*
Svenska med virriga Ingvor.. vi har inte ens nåt fast schema.. så äter man mellis kvart över två så kanske man e på gymmet kvart över fyra.. så e mat-tajmningen helt pajjad.. *screwy*

2 LEAN så piggnar man till lite ;)

Ironbabe
2005-10-11, 11:52

Jäklar vilka framsteg tjejen!! :bow:

Man blir ju onekligen nyfiken på benen, så dåliga kan de väl ändå inte vara?!
Lycka till! Kommer bli skitbra i slutändan.

userfriendly
2005-10-11, 16:33
Jäklar vilka framsteg tjejen!! :bow:

Man blir ju onekligen nyfiken på benen, så dåliga kan de väl ändå inte vara?!
Lycka till! Kommer bli skitbra i slutändan.

owow tack... vekrligen kul när det kommer från nån man ser upp till :D

IDAG blev det rygg och baksida lår. Hade mkt agressioner och T-baren gick nästan sönder (nästan ) då jag slet som väääärsta Hulken :naughty:
klämde väl till me nån 8a på 40kg, haha..

NU blir det kvällspromenad så mkt som möjligt, kortare och INGET svullande på ätardagarna, morgonprommis även lördag, mera Trib-70 osv osv..

PENGARNA FLYYYYYGER IVÄG... vill INTE tänka på alla utgifter.. får nog seriös panik då...
men har man gett sig in i leken.. .viljan testas och jag ska visa att DEN FINNS.
:whipped:

Kosttillskott borde vara gratis.. vet inte hur mkt pengar jag lägger ner på kosttillskott just nu.. mer än jag gör på vanlig mat iaf (den lär ju typ gå på 100kr i vecken lr nåt :laugh: )

JAG SKA FIXA DETTA.. .DET FINNS INGET ANNAT

Ninjasmurf
2005-10-11, 18:12
owow tack... vekrligen kul när det kommer från nån man ser upp till :D

IDAG blev det rygg och baksida lår. Hade mkt agressioner och T-baren gick nästan sönder (nästan ) då jag slet som väääärsta Hulken :naughty:
klämde väl till me nån 8a på 40kg, haha..

NU blir det kvällspromenad så mkt som möjligt, kortare och INGET svullande på ätardagarna, morgonprommis även lördag, mera Trib-70 osv osv..

PENGARNA FLYYYYYGER IVÄG... vill INTE tänka på alla utgifter.. får nog seriös panik då...
men har man gett sig in i leken.. .viljan testas och jag ska visa att DEN FINNS.
:whipped:

Kosttillskott borde vara gratis.. vet inte hur mkt pengar jag lägger ner på kosttillskott just nu.. mer än jag gör på vanlig mat iaf (den lär ju typ gå på 100kr i vecken lr nåt :laugh: )

JAG SKA FIXA DETTA.. .DET FINNS INGET ANNAT

målmedvetenhet utan gränser =) du kommer klara det här det vet jag :thumbup:

Yankeee
2005-10-11, 18:31
Riktigt bra jobbat :thumbup:
Lite smått avundsjuk.

HellCat
2005-10-11, 21:03
Snyggt jobbat!!

Riktigt snygga armar måste jag absolut säga! *avis*

userfriendly
2005-10-12, 06:40
tycker iof inte att jag ser ut sådär i verkligheten :em: *screwy*

ush deffen tar verkligne ut sin rätt just nu...

blir själv förvånad över hur mkt kraft det kan finnas i en människa... hur mkt vilja man egentligen har...
intressant faktiskt :D *psykologen filisoferar som vanligt*

Ninjasmurf
2005-10-12, 06:48
verkligen imponerande, hoppas knäna mår bättre under dagen...(hade ialla fall svårt att hänga med under promenaden, och jag har inget att skylla på)

*yourock*

userfriendly
2005-10-12, 16:29
Wiehu Lasse e världens bästa Lasse :bow: :hbang:

Fick min licens idag.. känns lite overkligen... verkligen beviset på att allt är möjligt.. har kämpat så jla hårt mot så jla mkt de senaste 2 åren.. fan ett under att jag e där jag är.
Tyvärr får Jonas lida lite ibland :em:

Idag blev det brööööööst o mage!
Kan ju bara konstatera att jag ÖKAT i bröststyrka den senaste månaden :hbang: detta trots ett väldigt lågt energiintag

Fick ett mail av min PT idag oxå som gjorde mig grymmt inspirerad.

Allt började trögt idag men slutade såååå bra.. kan inte vänta tills i morrn då jag får äta frukost o pröva complete 3 mintchoklad (inte smakat än) :eating:

Tyvärr ere få personer som verkar stötta en i detta.. knappast familjen o inte nån i klassen direkt heller.. MEN DET SKITER JAG I. hihi.

mkt att göra i skolan men det verkar funka ändå.

Helena B
2005-10-12, 17:18
Här på Kolo har du en massa stöd!! Planerar ju att åka ner till Sveriges baksida för att se dig tävla ju, så mitt stöd har du :D Det är bara säga till om du behöver pep...alltid redo!

userfriendly
2005-10-12, 17:30
Här på Kolo har du en massa stöd!! Planerar ju att åka ner till Sveriges baksida för att se dig tävla ju, så mitt stöd har du :D Det är bara säga till om du behöver pep...alltid redo!

:hbang: sjyrre!! :bow:

jag e duktig på att peppa mig själv men jag kan bli så arg på att folk i skolan kommenterar allt på ett bajs-sätt (inte alla... o detta trots min lilla storlek lixom) plus att mina föräldrar stöttar min syrras o brorsas val av idrott verkligen helhjärtat. De kan bidra med pengar till mat men inte mer än så.. alltså inga känslor eller liknande... vilket är det man egentligen behöver...

Ninjasmurf
2005-10-12, 17:40

jag e duktig på att peppa mig själv men jag kan bli så arg på att folk i skolan kommenterar allt på ett bajs-sätt (inte alla... o detta trots min lilla storlek lixom) plus att mina föräldrar stöttar min syrras o brorsas val av idrott verkligen helhjärtat. De kan bidra med pengar till mat men inte mer än så.. alltså inga känslor eller liknande... vilket är det man egentligen behöver...
du får ju känslor från mig =)
:love:

Helena B
2005-10-12, 18:01

Det är nog svårt att veta vad du egentligen går igenom fysiskt och psykiskt. För den som är oläst och inte vet så mycket om fitness, ser nog inte det som en sport. Missförstå mig inte men dina föräldrar kanske inte vet hur de ska stötta dig. Det är lätt att gå på en fotbollsmatch och hejja. Men fitness är ju mycket mer än så, helst nu när du deffar det är ju 24 h om dygnet. Än att bara träna fotboll ett visst antal gånger i veckan. Vet inte vad du har för relation till dina föräldrar. Men som den där dokumentären som gick i helgen tycker jag säger jätte mycket, visar verkligen hur mycket det krävs av en fitnesstävlande. Kanske borde visa dem den. Nu ligger inte ni på samma nivå, men den visar ju ändå vad du går igenom. Bara de inte tar budskapet fel och tror att du tänker ta droger eller nåt, men det kanske är värt ett försök.

Scratch89
2005-10-12, 18:21
Satan! JAG blir grymt imponerad! :hbang:
Nesta gong jag ska ner i vikt ska jag tenka po dig!
Du kor ju cardio hela tiden, det er bara bra!
Hur long er en intervall? Funderar po att leta upp nogot liknande her hemma.

Koer hort! :thumbup:

(Ja, mitt tangentbord vill leka engelsman idag tydligen)

userfriendly
2005-10-12, 18:59
Satan! JAG blir grymt imponerad! :hbang:
Nesta gong jag ska ner i vikt ska jag tenka po dig!
Du kor ju cardio hela tiden, det er bara bra!
Hur long er en intervall? Funderar po att leta upp nogot liknande her hemma.

Koer hort! :thumbup:

(Ja, mitt tangentbord vill leka engelsman idag tydligen)

hahaa.. tackar :bow:

japp, 2-2,5 timmar cardio varje dag *flex*
Ett intervallpass tar typ 25 min, alltså själva intervallerna.. sen ere uppvärmning på 10-15 o promenad hem på typ 20 min...
de är JOBBIGA de passen :furious:

fattar nog inte själv hur mkt jag egentligen kör..

HelenaB: nej de ser det inte som en sport.. jag ser det som en sport däremot. Men det är ju ett synsätt man väljer själv. De förstår inte hur jag kan vilja bli större sen osv... jag tror spec killarna har svårt att fatta... vissa tjejer tycker det e grymmt..

Scratch89
2005-10-12, 21:42
Har du någon 100 meters backe som du pustar i eller någon rockytrappa? Hur ser det ut? Beskriv gärna noggrannt, om du orkar.

userfriendly
2005-10-13, 06:43
Har du någon 100 meters backe som du pustar i eller någon rockytrappa? Hur ser det ut? Beskriv gärna noggrannt, om du orkar.

en brandt backe... vet inte hur lång den är.. jag satsar på att komma upp i så hög puls som möjligt :hbang:

Cilia
2005-10-13, 07:26
Än att bara träna fotboll ett visst antal gånger i veckan.
tror inte fotbollsspelare på elitnivå skulle hålla med dig här.
även om kosten inte är lika viktig och jag förstår vad du försöker säga så är det ganska felaktigt ändå. Du kan ju inte jämföra med korpidrott!

Pdaddy
2005-10-13, 09:06
Kör på Jenny !!
Det blir ju bara bättre :D , och i framtiden blir det ju bara ännu bättre :thumbup: .

Man ser att det är stor skillnad från innan start på deffen, sen efter allt så kommer du va ännu mer inspererad fär hård träning.

All som har testat att dieta/deffa ordentligt vet hur jobbigt fysiskt och mentalt det är, det är bara att härda ut.

Skit i Jonas :naughty: , låt han lida så mycket som möjligt *haha* :D

Ses på gymmet

Marcus

userfriendly
2005-10-13, 13:36
Kör på Jenny !!
Det blir ju bara bättre :D , och i framtiden blir det ju bara ännu bättre :thumbup: .

Ses på gymmet

Marcus

Haha framtiden tar jag sen DET SKA BLI BRA NU :whipped: *blir som ett barn igen* -JAG SKA BLI HÅRD!! det finns inget annat. Och det ska bli bra nu.
Fast om vi säger såhär... går tävlingen åt h-vete så gör mina hämndkänslor att jag MÅSTE ta revansch o gåre bra så triggar det mig att fortsätta.. höhö

o visst alla som deffat vet hur det e... att inte ha en enda vilodag, träna tre timmar om dagen på typ 2000kcal... *

Sprang 11 intervaller idag... slutade tidigare så jag passade på. Tar en prommis sen innan middagen. ska på föreläsning ikv. eventuellt.

Jag tror inte att folk riktigt förstår hur man kan vara så inne i nåt.. skita i allt annat för detta... inte jag heller iof...

förresten har jag störst biceps i klassen;

"-Du har ju fan större muskler än mig, hur gör du?? fast du är ju iof rätt lång också

-jo det är säkert för att jag e lång" :D

Pdaddy
2005-10-13, 16:57
Haha framtiden tar jag sen DET SKA BLI BRA NU :whipped: *blir som ett barn igen* -JAG SKA BLI HÅRD!! det finns inget annat. Och det ska bli bra nu.
Fast om vi säger såhär... går tävlingen åt h-vete så gör mina hämndkänslor att jag MÅSTE ta revansch o gåre bra så triggar det mig att fortsätta.. höhö

o visst alla som deffat vet hur det e... att inte ha en enda vilodag, träna tre timmar om dagen på typ 2000kcal... *

Sprang 11 intervaller idag... slutade tidigare så jag passade på. Tar en prommis sen innan middagen. ska på föreläsning ikv. eventuellt.

Jag tror inte att folk riktigt förstår hur man kan vara så inne i nåt.. skita i allt annat för detta... inte jag heller iof...

förresten har jag störst biceps i klassen;

"-Du har ju fan större muskler än mig, hur gör du?? fast du är ju iof rätt lång också

-jo det är säkert för att jag e lång" :D

;) man får ju inte klaga på att du saknar gnista Jenny :D ..

U go girl.

M

userfriendly
2005-10-13, 17:11
Tror inte jag kommer att ha tappat så mkt denna vecka...
känns som ett status quo o dt e så jävla frustrerande.. :cryout: kommer föreslå en omfördelning av näringsämnena till nästa vecka, så får vi se va chefen säger..

kroppen måste lixom ha en "chock" varje vecka.. jag har ju oxå tappat typ 8kg o jag vet inte hur mkt kroppen vill ha bort... den kanske inte vill under 10% fett? :whipped:

Helena B
2005-10-13, 18:21
tror inte fotbollsspelare på elitnivå skulle hålla med dig här.
även om kosten inte är lika viktig och jag förstår vad du försöker säga så är det ganska felaktigt ändå. Du kan ju inte jämföra med korpidrott!

Vad förvånad jag blir ;) Tror att Jenny förstod vad jag menade och det är det viktiga.

userfriendly
2005-10-14, 08:15
gaaah inget har hänt.. DET FÅR INTE VARA SÅHÄR..

så jla mkt känslor just nu typ:
ska jag skita i allt?
ska jag gå upp på scen typ +3 kg mer fett än alla andra?
kan jag komma ner?

Mina ben e ju fan fläskiga fortfarande...

jag får helt enkelt fortsätta försöka... tävla med mig själv.. osv ov..

DETTA är en prövning

jag e helt slut.. e så trött.. ska iväg till skolan om en halvtimme.. e helt slut, helt tömt, helt hjärndöd...

Snorkfröken
2005-10-14, 11:00
gaaah inget har hänt.. DET FÅR INTE VARA SÅHÄR..

så jla mkt känslor just nu typ:
ska jag skita i allt?
ska jag gå upp på scen typ +3 kg mer fett än alla andra?
kan jag komma ner?

Mina ben e ju fan fläskiga fortfarande...

jag får helt enkelt fortsätta försöka... tävla med mig själv.. osv ov..

DETTA är en prövning

jag e helt slut.. e så trött.. ska iväg till skolan om en halvtimme.. e helt slut, helt tömt, helt hjärndöd...

Hej du! Håller koll på dig här också, nu då man inte ser så mycket av dig på exhale... Du ska veta att det är intressant att följa din diet, speciellt med tanke på att jag också haft mina tävlingsfunderingar nu som då... Bra att se att det inte är nån dans på rosor.. iof sig fattar man det till en viss grad även om man aldrig deffat själv, men man kan väl ändå aldrig fatta det helt innan man själv är mitt i det! Tycker du är jättestrong som verkligen kämpar på som du gör - trots att du inte alltid har det stöd du förtjänar *yourock*

Några motfrågor...

* Är du beredd att skita i allt efter allt du gjort? Kört cardio som en galning, och käkat som en fågel? (Bildligt då.. ;)) Har gått framåt massor den senaste tiden ju!

* Ska hur de andra ser ut på scen få bestämma om du går upp eller inte? Är inte din egen prestation det som räknas?

Jag försöker definitivt inte ge några råd här... det kan jag ju inte göra då jag har noll koll på allt sånt här... Och det är klart, det här är en bedömningssport, och det kan kännas jobbigt att stå där om man inte är nöjd med sig själv. Och i slutändan är det ju det som måste avgöra - om DU SJÄLV är nöjd...

Men, som Helena sa... massa folk på forumen hejar på dig... Jag har t.o.m. funderat på att ta mig ända härifrån Åbo för att komma ner och se er alla på scen *chock*

Prövningar är till för att besegras! Tänk på allt du klarat hittills och ge järnet :hbang:

userfriendly
2005-10-14, 12:39
jag är inte beredd på att skita i allt men jag tänker inte gå upp på scen om jag inte känner att jag e nöjd med min prestation. Det vore korkat.. det kommer synas...

men men det verkar ändå ha släppt lite.. vi får se vi får se... annars ere NYA HÅRDA TAG i morrn o nästa vecka.
Inget godis i morgon bara pasta o bröd o protein...
osen morgonpromenad och kvällspromenad som vanligt plus cardio efter styrkepasset.. :whipped:

Snorkfröken
2005-10-14, 13:00
jag är inte beredd på att skita i allt men jag tänker inte gå upp på scen om jag inte känner att jag e nöjd med min prestation. Det vore korkat.. det kommer synas...

men men det verkar ändå ha släppt lite.. vi får se vi får se... annars ere NYA HÅRDA TAG i morrn o nästa vecka.
Inget godis i morgon bara pasta o bröd o protein...
osen morgonpromenad och kvällspromenad som vanligt plus cardio efter styrkepasset.. :whipped:

That's the spirit!!! Lite j*vlar anamma kommer man långt med :hbang:

userfriendly
2005-10-14, 13:20
jag vet att det låter sjukt (det är sjukt) men jag vägde mig innan maten o jag har samma vikt nu som på morgonen så jag måste hållig vätska lr nåt.. men men vi får se..

Helena B
2005-10-14, 13:58
Det är ju några veckor kvar till tävlingen. Rätt som det är så släpper det. Kanske finns några kosttillskott som kan hjälpa dig på traven om du nu inte äter alla man kan/bör äta. Tänk på att det är en riktig prövning, men som jag har förstått det så är det din första tävling. Tycker det är oerhört strongt av dig att försöka. Bara att få stå på scen och titta på de andra så kommer du att lära dig mycket som du kommer ha användning för inför nästa tävling. Sedan är väl den första tävlingen lite speciell, allt du upplever har du inte upplevt förut. Men när du väl ha genomfört det så vet du vad som väntar nästa gång och det borde göra det lite enklare.

Vi håller på dig Jenny :thumbup: *yourock* :bow:

Cilia
2005-10-14, 14:11
Jag håller med Helena, det kan bara släppa en dag och att du är på en sk platå nu. Tyvärr går ju inte alltid viktminskningen ner linjärt.

userfriendly
2005-10-14, 16:24
Det är ju några veckor kvar till tävlingen. Rätt som det är så släpper det. Kanske finns några kosttillskott som kan hjälpa dig på traven om du nu inte äter alla man kan/bör äta. Tänk på att det är en riktig prövning, men som jag har förstått det så är det din första tävling. Tycker det är oerhört strongt av dig att försöka. Bara att få stå på scen och titta på de andra så kommer du att lära dig mycket som du kommer ha användning för inför nästa tävling. Sedan är väl den första tävlingen lite speciell, allt du upplever har du inte upplevt förut. Men när du väl ha genomfört det så vet du vad som väntar nästa gång och det borde göra det lite enklare.

Vi håller på dig Jenny :thumbup: *yourock* :bow:

äter MASSOR av kosttillskott (känns det som)... hade aldrig fixat det utan Lasse på fairing :hbang:
kan rekommendera Lean

Kommer inte ge upp,,, vi kommer ändra upplägg nu antagligen..
känns som om att det hänt lite ändå.

Idag blev det ett lungt benpass.. typ 7 arbetsset lår osen 3 set vader (o uppvärmning o cardio)
viktigt att lyssna på kroppen.. ejag trött så ere bättre att vila lite så att jag inte blir helt övertränad.

E helt tömd.. ser så mager ut på fredagar.. som en spagetti *cry*

hihi..

Ninjasmurf
2005-10-14, 16:30
äter MASSOR av kosttillskott (känns det som)... hade aldrig fixat det utan Lasse på fairing :hbang:
kan rekommendera Lean

Kommer inte ge upp,,, vi kommer ändra upplägg nu antagligen..
känns som om att det hänt lite ändå.

Idag blev det ett lungt benpass.. typ 7 arbetsset lår osen 3 set vader (o uppvärmning o cardio)
viktigt att lyssna på kroppen.. ejag trött så ere bättre att vila lite så att jag inte blir helt övertränad.

E helt tömd.. ser så mager ut på fredagar.. som en spagetti *cry*

hihi..
det såg ut som det är på väga att släppa på låren och rumpan :thumbup:
*yourock*

Pdaddy
2005-10-14, 18:52
Ja tyckte också det såg jättebra ut Jenny, du har värkligen genomgått/går en förvanling :thumbup: .
Hickups kommer alltid, än sen om du står still i nåra dagar, de kommer säkert att ändra på sig. Det tar ju jäkligt hårt på kroppen när man tränar så mycke å äter minimalt me kollisar, inte undra på att det bromsas upp ibland.

Tror säkerligen att en liten ändring kommer göra allt bättre, bara köra på nu å inte tappa gnistan.. 8v kvar bara, vadå bara de e ju faan aslång tid :D du hinner.

Om du känner dig nere så kan du alltid slå lite på Jonas eller flörta med mig på gymmet :naughty: *haha*

Ses

M

userfriendly
2005-10-14, 21:32
Om du känner dig nere så kan du alltid slå lite på Jonas eller flörta med mig på gymmet :naughty: *haha*

Ses

M[/QUOTE]

haha det ska jag komma ihåg :naughty:

e barnvakt åt lillasyster... härlig fredag *grr27*

userfriendly
2005-10-15, 06:45
YES, 5HG NER IAF!! mer än jag trodde :hbang:

7 veckor på mig att tappa 4-5,5kg... vet inte om det går.. 4 borde gå iaf..

dagens vikt: 69,7kg
midjan krymper inget nu, var beredd på det så har det varit förr, den går ner till ett visst mått o stannar där ett tag innan den försvinner igen.
Har dock tappat runt stuss o ben :hbang:

Får se hur nästa vecka kommer se ut.. kanske kör vanligt en vecka till...
ska försöka vila mera, tror att kroppen låser sig.. vilade hela kvällen igår och eftersom ätardagen börjar klockan 12 så kunde jag sova BRA i natt !!!

älskar mina sköna humörsvängningar... ;) livet e sååå underbart..
jag gillar att kämpa hårt... denna vecka har varit så jla tuff men det e så kul sen när det händer nåt..

userfriendly
2005-10-15, 07:27
plus att jag har hittat det smink jag vill ha nu (sättet jag ska sminka mig på) plus en frisyr :hbang:
denna dag e underbar :bow:

Pdaddy
2005-10-15, 10:34
:thumbup: :D

M

Cilia
2005-10-15, 10:37
Grattis till nedgången.
Där ser du ibland händer det fast man inte ser det.

userfriendly
2005-10-15, 15:01
Tackar alla för allt stöd ;)

Maria Eriksson, du med, tack ;) du tror nog att du inte gör så mkt men det lilla du gör betyder så otroligt mkt för mig :hbang:

Idag blev det axlar!!! Tycker ådorona börjar poppa ut mer och mer på mage, höfter, biceps, axlar o ANSIKTE!? kommer bli grymmt!

Mat e gott... har tryckt i mig så mkt godis tidigare ätardagar att jag helt tappat smaken för det nu... blivit lite lättglass, en non fat på 7-11an oxå plus 2 bars.... o mat o frukt

userfriendly
2005-10-16, 15:43
Idag blev det armar + mage + totalt 45min cardio på gymmet.. går ut o går sen.
"Low carb dag" idag... jobbigt värre... välidgt lite mat.

Ätardagen igår blev riktigt bra - inte för mkt mat o jag slutade äta vid 8.
Totalt kanske 100g godis bara o det brukar bli typ 400g plus kakor, bullar, glass osv..
Hoppas detta hjälper lite. skönt att somna utan att va helt proppfull..
Släppt vatten som en jla flodhäst.. hela natten har jag i princip bara kissat.

Alla ni som inte smakat på Fairings complete 3 vanilj MÅSTE det... den e UNDERBAR... måste bara införskaffa den.. så jla god.. kan dricka flera liter...

Ninjasmurf
2005-10-16, 15:49
Idag blev det armar + mage + totalt 45min cardio på gymmet.. går ut o går sen.
"Low carb dag" idag... jobbigt värre... välidgt lite mat.

Ätardagen igår blev riktigt bra - inte för mkt mat o jag slutade äta vid 8.
Totalt kanske 100g godis bara o det brukar bli typ 400g plus kakor, bullar, glass osv..
Hoppas detta hjälper lite. skönt att somna utan att va helt proppfull..
Släppt vatten som en jla flodhäst.. hela natten har jag i princip bara kissat.

Alla ni som inte smakat på Fairings complete 3 vanilj MÅSTE det... den e UNDERBAR... måste bara införskaffa den.. så jla god.. kan dricka flera liter...

mmm den e riktigt mumsigt...som milkshake nästan =)
hoppas du är mindre trött ikväll...morgonprommis samma tid imorgon?

userfriendly
2005-10-16, 16:34
mmm den e riktigt mumsigt...som milkshake nästan =)
hoppas du är mindre trött ikväll...morgonprommis samma tid imorgon?

alltid samma tid ;) skiljer bara nån minut oftast... *rutin människan nummer uno*

jag vill BYGGA!

userfriendly
2005-10-16, 19:23
bara ökat 8hg efter ätardagen! det är mkt mindre än vanligt :hbang:

userfriendly
2005-10-17, 17:30
Idag blev det seeeega intervaller.. inte lätt att springa.. dessutom ere skitkallt :cryout:
sen prommis hem... för att dricka protein o äta banan o sen åka till centrum för att handla lite :naughty:
o nu ska jag göra läxan osen ut o gå :whipped:

Helena B
2005-10-17, 17:47
Idag blev det seeeega intervaller.. inte lätt att springa.. dessutom ere skitkallt :cryout:
sen prommis hem... för att dricka protein o äta banan o sen åka till centrum för att handla lite :naughty:

Duktig du är Jenny. Jag påbörjade min deff idag, men det kan inte jämföras med ditt slit och släp. Häng i där...Luciapokalen närmar sig :hbang:

Ninjasmurf
2005-10-17, 17:50

ja idag var det verkligen inge varmt ute...vad ska du handla i centrum mån tro?? =)

userfriendly
2005-10-18, 16:38
Idag blev det rygg + baksida lår...

känner mig väldigt trött just nu.. kanske byter ut intervallerna på torsdag mot en promenad.. behöver ju vila ibland ;)

köpte mitt erfterlängtade vaniljprotein idag oxå så i morrn blire godis till frukost :bow:
köpte oxå ett träningslinne i stl. M men det var lite stort i midjan :em:

userfriendly
2005-10-19, 13:41
19/10

nu blire lite ändrat upplägg med hög/låg dagar inlagda. Fortfarande en ätardag men en begränsad sådan.. tror faktiskt att detta kommer funka...
det betyder oxå att jag får äta lite mera idag *flex*

ska iväg till gymmet strax... nu känner jag mig jättemotiverad!
Dock råkade jag ta två lean + en mugg kaffe .. jag kommer bli hög som ett hus *cry*

userfriendly
2005-10-19, 16:22
Bröst + mage... gick bra!!

ush känns som om att jag inte tappat nåt nu heller.. men jag orkar inte stressa upp mig för det... tänker att jag säkert kommer tappa mer nästa vecka iom. nya schemat isf.

userfriendly
2005-10-20, 15:06
Idag blev det en sk. vilodag vilket innebär att jag bytte ut intervallträningen mot en 8kms promenad på ungefär 75min. Min kropp behöver få en chans till återhämtning. Går 30min ikväll oxå

Ironbabe
2005-10-20, 15:32
Har läst igenom några sidorn nu och kollat in bilderna. Jäklar vad det har hänt grejer och du ligger verkligen i *flex* Men glöm inte bort att vila emellanåt oxå! Det är under vilan du växer o frodas :)

Av det jag kan se på bilderna så har du en fin och jämn symmetri. Kan ju bara bli kanon det här!! Stirra dig inte blind alltför mycket på vågen heller, kolla hellre i spegeln och på kläderna. Vet att man är lite nojig över vikten men skit i det ett tag!

userfriendly
2005-10-20, 16:14
Har läst igenom några sidorn nu och kollat in bilderna. Jäklar vad det har hänt grejer och du ligger verkligen i *flex* Men glöm inte bort att vila emellanåt oxå! Det är under vilan du växer o frodas :)

Av det jag kan se på bilderna så har du en fin och jämn symmetri. Kan ju bara bli kanon det här!! Stirra dig inte blind alltför mycket på vågen heller, kolla hellre i spegeln och på kläderna. Vet att man är lite nojig över vikten men skit i det ett tag!

hihi, tack :em:
tyvärr ere ju inte mkt vila nu.... växa räknar jag inte med att göra. Tor hjälper mig o jag litar på honom till 100% men jag måste ju oxå känna efter själv hur kroppens känns..

userfriendly
2005-10-21, 17:47
Idag blev det ben på Fairing...
kände mig sjukt trött... helt tömd osv osv som vanligt på fredagar ;) va lite värre än vanligt idag dock. Hoppar över kvällspromenaden.. vill INTE bli övertränad...

Har iaf MINST tappat 4hg... säkert mera tills i morrn.. börjar synas på benen nu... 3,5kg kvar till 65,5kg... förhoppningsvid kan jag iaf komma ner till 66..

ETT STORT GRATTIS TILL MARIA :hbang:

Cilia
2005-10-21, 17:57
Varför kör du ben på fredag om du är helt tömd, är det det bästa?

skönt att det börjar synas, det är ju det som räknas mer än kilona eller hur?

Maria Eriksson
2005-10-21, 21:13
Idag blev det ben på Fairing...
kände mig sjukt trött... helt tömd osv osv som vanligt på fredagar ;) va lite värre än vanligt idag dock. Hoppar över kvällspromenaden.. vill INTE bli övertränad...

Har iaf MINST tappat 4hg... säkert mera tills i morrn.. börjar synas på benen nu... 3,5kg kvar till 65,5kg... förhoppningsvid kan jag iaf komma ner till 66..

ETT STORT GRATTIS TILL MARIA :hbang:

*flex* Du är en riktig kämpe, Jenny! Klokt av dig att vara lyhörd för vad kroppen "säger". :bow: ....kämpa på!!heja! *flex* /Maria

AFanatic
2005-10-21, 21:32
Det är intressant att följa dig i din satsning. Kämpa på nu!

Ninjasmurf
2005-10-22, 07:29
anledningen till att jag kör ben på fredagar är att jag har rätt mkt ben så om jag inte orkar fullt ut gör det inte så mkt... vore värre om jag inte orkade ordentligt på tex. axel- eller ryggpassen.

Ska börja min ätardag snart.. e så hungrig att jag känner mig halvdö *rolleyes*
ska bli skönt att fylla på lite så att man "växer" känner mig så oerhört spinkig ;)

idag blire axlar!

tack för allt support :thumbup:

vet ingen exakt vikt för min pojkväns våg e trasig... men iaf 5hg minst.. den visar lite mera ibland... jag e nöjd :thumbup:

/JENNY

Ninjasmurf
2005-10-22, 07:45
alltså:
vikt: ca: 69,2kg
midja: ca: 65cm
stuss: ca: 94,5cm

totalt -10cm på midjan *flex*

userfriendly
2005-10-22, 14:03
22/10

Kommer att VILA tre dagar kommande vecka... kommer nog gå promenader iaf dock..
kör;
tisdag: vila
onsdag: vila
torsdag: lätt bröst, rygg, ben
fredag: vila

kommer äta som vanligt ungefär, växla kolhydratsintagt lite... alltså ingen ätardag nästa lördag utan bara högdag...
detta för att jag ska få upp ämnesomsättningen o orken igen...
SEN ERE BARA FORTSÄTTA KORA :whipped:

userfriendly
2005-10-23, 15:41
Tillägger att viloschemat ist kommer se ut såhär pga. att jag kände mig rejält trött på gymmet idag...

Måndag: Vila - "normaldag"
Tisdag: Vila - lågdag
Onsdag: Lätt halvkroppspass - högdag
Torsdag: Intervallträning - lågdag
Fredag: vila - "normaldag"

Kommer nog gå morgonpromenader iaf...kanske nån kvällis oxå.. men det beroro på hur pigg jag känner mig.
DETTA blir en utmaning...

Ninjasmurf
2005-10-23, 16:44
Tillägger att viloschemat ist kommer se ut såhär pga. att jag kände mig rejält trött på gymmet idag...

Måndag: Vila - "normaldag"
Tisdag: Vila - lågdag
Onsdag: Lätt halvkroppspass - högdag
Torsdag: Intervallträning - lågdag
Fredag: vila - "normaldag"

Kommer nog gå morgonpromenader iaf...kanske nån kvällis oxå.. men det beroro på hur pigg jag känner mig.
DETTA blir en utmaning...

upplägget tycker jag ser bra ut, tror det lär sparka igång ämnesomsättningen ordetligt

userfriendly
2005-10-23, 18:21
upplägget tycker jag ser bra ut, tror det lär sparka igång ämnesomsättningen ordetligt

men det känns faktiskt läsktigt... men men en prövning till ska jag nog ta mig igenom ;)

kom på nu att jag tom. glömde att köra sista övningen på gymmet o gå "lilla extra vägen" i morse... märks att jag behöver vila :D

userfriendly
2005-10-24, 15:22
24/10

Idag är det alltså min första vilodag...
gick en timme i morse dock.

Sov en timme efter lunchen.. så jla skönt.. e jättetrött.. har fått mkt skoljobb gjort iaf!!

userfriendly
2005-10-25, 15:30
Idag har jag gått 60 min på morgonen och 30min på eftermiddagen.. känner mig utvilad o rel. pigg i kroppen... trött men det är nog mkt psykiskt oxå - mkt att göra i skolan.

Känner mig lite stressad... hur fan ska jag kunna komma ner så mkt jag vill? det får gå på nåt sätt :D

I morrn kör jag rygg + bröst rel. lungt o går 20-30 lugna min efter
Torsdag kör jag ben o går lugna 20-30min efter
fredag känner jag efter noga om jag behöver vila.. isf gör jag det annars blire intervallträning...

fundrerar på att ta bort ätardagarna helt nu sista veckona o bara köra högdagar.. tror jag klarar det... nån fairing bar kommer nog alltid slinka ner ;)

Cilia
2005-10-25, 18:08
hur lång tid är det kvar?

userfriendly
2005-10-25, 18:26
hur lång tid är det kvar?

11/12 e tävlingen.. så det e typ 5 veckor efter denna.. *cry*

userfriendly
2005-10-25, 18:37
11/12 e tävlingen.. så det e typ 5 veckor efter denna.. *cry*

e inte detta en grym fysik??

Cilia
2005-10-25, 18:43
5 veckor och 3,5 kg det låter inte omöjligt, du bör väl landa i närheten iaf.
förstår att det är tufft. Lycka till

japp, snygg fysik

userfriendly
2005-10-26, 17:40
26/10

idag körde jag morgonpromenad + rygg/bröst/mage.. inte så mkt marklyft dock... gick 30min i ett rel. lungt tempo. Kändes mkt bra, har haft högdag oxå så jag har varit proppmätt... det är inte jättemkt mat man det känns så.. pigg o glad!!
UNDERBART.. blir ben i morrn :D lågdag dock... ush det var svårt att sova igår pga. låga kolhydratsnivåer..

JÄVLA SKOBUTIKEN!!!

åter igen; Lasse o Fairing gym rockar fett ;)

userfriendly
2005-10-27, 16:25
27/10

körde ben idag + 30min cardio i lungt tempo.. gick bra men har haft LÅGDAG o det har KÄNNTS.. brukar inte kännas så jag ser det som positivt!!

om jag har tur kan jag tappa lite fett denna vecka oxå *flex*

ska ha "bikini-träff" med sömmerskan i morrn... så sen lär man vara taggad..!!
får se om jag kör nå intervallträning i morrn.. kanske en intervallpromenad lr nåt..

userfriendly
2005-10-28, 16:11
28/10

Idag blev det 6 intervaller osen löpning i kanske 3km.. kändes skönt att komma ut o springa!?
Har ev. tappat lite grand under denna vecka iaf.. *hoppas*

Va hos sömmerskan o prövade det som ska bli mina bikinis o min baddräkt.. kommer bli SÅÅÅ SNYGGT!!! *inspirerad* hoppas mina skor kommer bara o att jag blir HÅD *grr27*

Har tyckt mig se lite ribbor på axlarna iad :D

livet känns skönt, höstlov!!!! måste plugga iaf men ändå!

Pdaddy
2005-10-28, 18:35
28/10

Idag blev det 6 intervaller osen löpning i kanske 3km.. kändes skönt att komma ut o springa!?
Har ev. tappat lite grand under denna vecka iaf.. *hoppas*

Va hos sömmerskan o prövade det som ska bli mina bikinis o min baddräkt.. kommer bli SÅÅÅ SNYGGT!!! *inspirerad* hoppas mina skor kommer bara o att jag blir HÅD *grr27*

Har tyckt mig se lite ribbor på axlarna iad :D

livet känns skönt, höstlov!!!! måste plugga iaf men ändå!

Du behöver kollisar Jenny, se bara hur du skriver :D .. dålig connection i hjärnan kanske *Garvisar* (som pirana säger) ..

M

Ninjasmurf
2005-10-28, 19:04
Du behöver kollisar Jenny, se bara hur du skriver :D .. dålig connection i hjärnan kanske *Garvisar* (som pirana säger) ..

M
blir kolisar för jenny imorgon, om jag inte minns helt fel på schemat

userfriendly
2005-10-29, 06:13
hahahaha *Asg* jag va nog rätt så sliten igår :D hahaha...

har iaf tappapt 5hg trots TVÅ vilodagar!! det säger rätt mkt om hur min förbränning varit innan o är nu.
väger alltså 68,7kg
midjemått: 64cm! :naughty:

MEN JAG SKA BLI HÅRDARE! :naughty:

idag kör jag en högdag.. ingen ätardag.. men jag kommer lägga mig lite högre än på onsdagar iaf.. kanske 300kcal mer lr nåt sånt ovesäntligt.. o visst vill jag gärna gå o köpa godis.. men jag vet att om jag sköter detta rätt nu så kan jag nå mitt mål... *flex*

Ninjasmurf
2005-10-29, 07:18
hahahaha *Asg* jag va nog rätt så sliten igår :D hahaha...

har iaf tappapt 5hg trots TVÅ vilodagar!! det säger rätt mkt om hur min förbränning varit innan o är nu.
väger alltså 68,7kg
midjemått: 64cm! :naughty:

MEN JAG SKA BLI HÅRDARE! :naughty:

idag kör jag en högdag.. ingen ätardag.. men jag kommer lägga mig lite högre än på onsdagar iaf.. kanske 300kcal mer lr nåt sånt ovesäntligt.. o visst vill jag gärna gå o köpa godis.. men jag vet att om jag sköter detta rätt nu så kan jag nå mitt mål... *flex*

oj 5hg, förbränningen har vaknat igen =)

userfriendly
2005-10-29, 08:07
oj 5hg, förbränningen har vaknat igen =)

jo verkligen, jag tycker det syns idag oxå!!!!
ska försöka hålla förbränningen uppe genom att (vila mer):

*inte gå på kvällen på lågdagar, kanske på någon normaldag, annars bara högdagar.
*eftersom jag kommer ta bort ätardagarna from. nu så kommer jag att nästa vecka kunna vila från morgonpromenad o kvällspromenad om jag vill o känner mig sliten
*jag ska lyssna mer på kroppen, vila om jag behöver
*under lovet ska jag sova en timme efter lunch för att förbättra återhämtningen

userfriendly
2005-10-29, 15:31
Sovit en timme nu.. eller vilat iaf... blev riktigt trött idag igen .. nu känner jag mig piggare :)

blev axlar o lats på gymmet, kändes bra förutom tröttheten dårå.. *screwy*

så jla billig pepsi max på willys så jag köpte lite att surpla i mig... godiset idag blir läkerol ;) (har ätit en snökula oxå)

Ironbabe
2005-10-29, 16:09
Hej där!

Fick mig en smygtitt på dig häromdagen då jag var o fikade på Fairing :) Du kör på hårt såg jag. Hoppas att orken håller hela vägen fram! Glöm som sagt inte bort att vila ibland så att kroppen får ladda ny energi. Du kommer fixa det här det är jag övertygad om :hbang:

Pdaddy
2005-10-29, 17:37
Hej där!

Fick mig en smygtitt på dig häromdagen då jag var o fikade på Fairing :) Du kör på hårt såg jag. Hoppas att orken håller hela vägen fram! Glöm som sagt inte bort att vila ibland så att kroppen får ladda ny energi. Du kommer fixa det här det är jag övertygad om :hbang:

Va du å smygfika utan att ringa mig *grr* , eller ska ja sklla på Lasse :D ..

Jenny do rockar , kör på bara så blir de great !

M

userfriendly
2005-10-29, 18:32
Hej där!

mohaha japp jag såg dig allt ;) va väl inte på mitt piggaste humör den dagen direkt :em: tömd o jävlig :D

userfriendly
2005-10-30, 16:39
30/10

Idag blev det armar + mage... har vart på grymmt bra humör konstigt nog.. va skittrött igår.. åt lite mer än planerat men det behövdes, tränade hårt o rörde på mig mkt.
Skönt att vara pigg iaf...

Efter att ha sett Annika Varg o Marina Richardson så inser man att man kommer va en plutt på scen, men det är ju inte bara massan som räknas :naughty:

vildängel
2005-10-30, 20:13
Hejhej!
Du kämpar på bra, det är roligt att läsa i din journal!

Har sett att du verkar ha lite problem med Skobutiken. En jag känner beställde skor därifrån och fick dem MINST ett halvår försent och då var de dessutom i fel storlek. Så du kanske borde ha en nödplan om de inte kommer? Men det har du säkert redan tänkt på iofs.

Lycka till i fortsättningen också! :)

userfriendly
2005-10-31, 16:03
gaah skit oxå. det betyder att jag måste åka o köpa nya skor.. JAG HAR JU BETALAT JUUUUU!!!! *grr27* ingen svarar för ffs

Iaf, idag har jag kört intervallträning, sov en timme efter det... känner mig inte alls så trött idag heller.. tar en kvällsprommis innan middagen...innan jag åker o kollar på skor... *cry*

Känner mig lugn inför tävlingen helt plötsligt även om jag nu sett formen Marina o Annika håller... jag tävlar inte mot dem - de är i en helt annan klass än jag... hon har ju tävlat i typ 20 år ( :D )- vet inte hur gamla de är .. min mamma e ju fan 38 så det känns som om att de är HELT out of my league..
känns oxå som om att jag hårdnat på ordentligt.. min navel börjar typ stå ut.. helt sjukt...

i morrn träffar jag coachen ... blir alltid så inspirerad då :hbang:

fast jag tycker inte själv att jag e hård... man ser inget själv...

poseringen börjar sitta... ska bara hitta en bra frilla osv...

Ninjasmurf
2005-10-31, 16:06
kanske mohawk frisyr =)

userfriendly
2005-10-31, 16:18
kanske mohawk frisyr =)

undra om man skulle bli neddömd if man hade typ tuppkam men ändå va skitkvinnlig?? punk fitness.. bikini me nitar o grejs :D

Pdaddy
2005-10-31, 18:19
undra om man skulle bli neddömd if man hade typ tuppkam men ändå va skitkvinnlig?? punk fitness.. bikini me nitar o grejs :D

*slap*

M

Ninjasmurf
2005-11-01, 09:04
*slap*

M
erkänn att du göra hade velat ha på dig det, vi vet nog om dina böjelser transdaddy :D

userfriendly
2005-11-01, 16:19
1/11 - shit va tiden går!? va ska man köpa till syrran, hon fyller 16?

Iaf, ska lägga om schemat lite nu igen.. lågdagar alla dagar förutom onsdag o lördag. Ingen cardio direkt efter passet utan en timme på kvällen ist.

Körde bröst idag, tog ungefär 30min så jag ska ta min timme strax ;)
Nästa vecka kanske vi förlänger morgonpromenaden oxå *screwy*

userfriendly
2005-11-02, 12:45
Helt sjukt hur mkt jag sover... 7-9h/natt osen 1-2 timmar mitt på dagen delat på två... märker ju att jag orkar mkt mkt mkt mera... kommer bli jobbigt i skolan sen.

Har verkligen inget liv just nu :)

Har "fixat" ett par skor av ett par gamla skor.. ist för att köpa nya.. de är plan b om inte skorna kommer. De funkar.
Ska ändå köpa ett par andra... allt för att psyket ska vara stabilt den dagen.

Högdag idag.. känns underbart.. bara det att jag inte blir mätt iaf.. blir nästan bara mer hungrig. Första högdagen jag hade va jag PROPPMÄTT.. nu e förbränningen så mkt högre att det inte räcker iaf.. :D

userfriendly
2005-11-02, 17:23
2/10

Idag blev det rygg.. lite omgjort pass.. körde lite tyngre o fick faktiskt lite pump.
kände mig FRUKTANSVÄRT trött o sliten... nu nån timme senare känner jag mig pigg igen *screwy* sen ere bara ut o gå 60min!

Nu börjar ådrorna på magen puta ut *flex*

Cilia
2005-11-02, 17:38
Helt sjukt hur mkt jag sover... 7-9h/natt osen 1-2 timmar mitt på dagen delat på två... märker ju att jag orkar mkt mkt mkt mera... kommer bli jobbigt i skolan sen.

Har verkligen inget liv just nu :)

Har "fixat" ett par skor av ett par gamla skor.. ist för att köpa nya.. de är plan b om inte skorna kommer. De funkar.
Ska ändå köpa ett par andra... allt för att psyket ska vara stabilt den dagen.

Högdag idag.. känns underbart.. bara det att jag inte blir mätt iaf.. blir nästan bara mer hungrig. Första högdagen jag hade va jag PROPPMÄTT.. nu e förbränningen så mkt högre att det inte räcker iaf.. :D
fascinerande att det kan göra så stor skillnad.
häftigt att känna sin kropp sådär väl.

userfriendly
2005-11-03, 10:00
Jo det är häftigt hur man verkligen kan kännna att förbränningen ändras, att något tar bättre än nåt annat osv.. man ligger på gränsen hela tiden vilket gör det möjligt.

Jag märker också att det blir jobbigare ju hårdare man blir. Just nu drömmer jag om mat och godis... drömde om att jag var på buffe i natt o att jag köpte en stor påse smågodis...
har faktiskt börjat få lite godissug nu, typ 4-5månader in i deten ;) BRA *screwy*

poserade lite i spegeln idag... tycker det börjar se ok ut.. känner mig liten o bening men jag e tömd oxå.. bara låren som ska hårdna... rumpan börjar ta sig..

userfriendly
2005-11-03, 11:12
Måste bara säga; OWOW efter att ha tittat på alla bilder från damernas BB-SM.

Frida Palmell från team Fairing = :bow: SÅ JÄVLA BRA!!
Camilla Öhman oxå... Osen Elitinette från Fairing... sjukt bra oxå, men det visste jag från början så jag var inte så överraskad :em: :D

userfriendly
2005-11-03, 13:36
Dagens träning avklarad! Frösta 4 intervallerna gick aslätt, de andra trögt.
Va en man där som självklart skulle köra samma som mig när han såg att jag skulle köra den backen o inte den ovanför som han körde i först.. *grr27*

fråga: varför är det alltid män i spåret när man springer som stöter på en o inte på gymmet?? fan i spåret har jag aldrig nåt smink skitfula kläder... e alltid sur o svarar alla med elaka repliker .. mohahaha

Cilia
2005-11-03, 14:41
Dagens träning avklarad! Frösta 4 intervallerna gick aslätt, de andra trögt.
Va en man där som självklart skulle köra samma som mig när han såg att jag skulle köra den backen o inte den ovanför som han körde i först.. *grr27*

fråga: varför är det alltid män i spåret när man springer som stöter på en o inte på gymmet?? fan i spåret har jag aldrig nåt smink skitfula kläder... e alltid sur o svarar alla med elaka repliker .. mohahaha
vet inte men har du smink på dig på gymmet?

userfriendly
2005-11-03, 19:55
vet inte men har du smink på dig på gymmet?

haha jaaa jag har alltid smink på mig (nästan) i offentliga sammanhang :em: fan folk måste ju känna igen en :D

userfriendly
2005-11-04, 13:02
JAG BLIR TOKIG. JAG VILL HA MAT!!!!!
kan inte sova på dagen för jag vaknar av att jag tänker på mat hela jävla tiden...

smart som jag var råkade jag hälla i mig 1,5L pepsi efter att ha tagit 2st Lean... hög o snurrig o dåsig e jag nu *screwy*

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

benen HAR hårdnat.. jag ser det nu.. men lite till ska bort... kommer bli sååå bra om jag kommer ner lite mer....
*gaaah*

userfriendly
2005-11-04, 17:26
Så bidde det vader o framsida lår.. gick ok kände mig inte lika trött som jag brukar på fredagar iaf !! :hbang:

Cilia
2005-11-04, 17:30
blir det ngt uppdatering på bildfronten då?

intressant det där med smink
jag svettas alltid av mig allt smink ändå

userfriendly
2005-11-04, 17:58
blir det ngt uppdatering på bildfronten då?

intressant det där med smink
jag svettas alltid av mig allt smink ändå

just nu spelar det ingen roll hur mkt man än sminkar sig för man ser alltid förjävlig ut iaf :D

ska ev. ta lite bilder på söndag får se om jag vågar lägga upp nåt .. men hänt grejer har det :hbang:

userfriendly
2005-11-05, 06:49
67,9kg!! min teori om att vila mera va alltså helt rätt.. nu ere bara fortsätta!!! har tappat totalt 10kg nu.. *flex*
:hbang:

kommer nog iaf ner till 66 :)

userfriendly
2005-11-05, 11:04
redan ätit mer än jag tänkt mig... får sluta ätardagen vid middagen idag .. går fan inte att hålla schema.. man måste få släppa taget...

Cilia
2005-11-05, 11:24
Grattis

Ninjasmurf
2005-11-06, 11:06
dagens form.. inget tryck idag trots ätardag igår.. har iof börjat tömma sen igår så det e väl inte så konstigt.. *screwy*
ni får stå ut med min fina "trosa" :)

Ninjasmurf
2005-11-06, 11:11
vill inte visa för mkt.... men såhär hårda e benen nu *cry*

Cilia
2005-11-06, 11:55
Det är verkligen skillnad mot sist du visade dig.
måste vara inspirerande.

Ironbabe
2005-11-06, 20:29
dagens form.. inget tryck idag trots ätardag igår.. har iof börjat tömma sen igår så det e väl inte så konstigt.. *screwy*
ni får stå ut med min fina "trosa" :)
Bra rygg tjejen!!

Det händer grejer minsann! Snart är du framme vid målet *flex*

userfriendly
2005-11-07, 16:39
Tack Tina! du har verkligen varit en inspiration genom hela min träningstid! :bow:

Idag blev det intervaller...
lågdag 2 och det känns och märks på mitt humör *grr27*
slipper gå ikv iaf...

sitter o kollar på alla fria program från SM.. jag vill oxå ! :D

userfriendly
2005-11-07, 18:20
gaaah fan va¨många anmälda det är till Lucia BF nu... börjar känna mig liten o bening juuuuuu..... *cry*

userfriendly
2005-11-08, 17:10
bröst o mage idag.. gick bra, har faktiskt ökat under deffens gång *flex*
känner mig dock miniliten :em:

grät fan nästan av hunger i slutet på sista lektionen. Högdag i morgon.. *rolleyes*
dagen har dessutom varit psykiskt jobbig.... *grr27* *cry*

userfriendly
2005-11-09, 18:12
yeah yeah tryck på gymmet idag :hbang: körde lite tyngre än jag ska :D högdag.. känns skönt.. men det är bara ett mål kvar nu o det e inte så stort precis..
stör mig som fan att jag inte kan vila nu när jag går i skolan.. o att det e mkt att göra.. orkar lixom inte... har skitbra närvaro så jag har råd att skolka lite nästa vecka om jag vill. ska ev. ta bort matten oxå :)

tror faktiskt kroppen börjar släppa taget om allt fett nu

userfriendly
2005-11-11, 07:42
japp nu ere exakt en månad kvar... lite mindre än fyra veckors deffande...
jag kanske tappar 5hg denna vecka.. behöver egentligen tappa typ 7 men men...
tappar mindre när jag inte hinner vila lika mkt o de kommande två veckorna kommer va rätt stressiga tror jag..

va jobbigt igår... va så jävla hungrig o dt blir nog inte bättre idag... haha..
men vafan :hbang: :whipped:

OggeP
2005-11-11, 08:01
Just keep it up! :thumbup:

userfriendly
2005-11-11, 19:17
gaaah ... kommer säkert inte att ha tappat ett enda hg denna vecka.. *cry*

börjar bli riktigt psykiskt påfrestande nu... på riktigt lixom..

körde ben idag.. det gick bra... har ont i knäna dock.. vart slarvig med utförandet i böjjen *screwy*

userfriendly
2005-11-12, 18:39
hahahah helt jla omöjligt att inte äta mkt på lördagar nu... får bli såhär.. får kämpa hårt i veckan *cry* nu har jag iaf psykisk motivation till det :D man orkar inte annars.. iaf inte jag

Cilia
2005-11-12, 18:51
va blev det för resultat på vågen då?

userfriendly
2005-11-12, 18:57
67,4 eller 67,5 minns inte riktigt.... men men det syns iaf att lite försvunnit.. tappar bara på ben o rumpa nu.. iaf entligt måttbandet men det försvinner ju alltid lite på överkroppen oxå

userfriendly
2005-11-14, 19:31
Idag måste jag säga att jag känner mig DUKTIG.. fan ute i regn o lera o sprang..
men det va rätt skönt ändå.. älskar att springa i skogen nu för tiden *screwy*

Har tappat amar *cry* iaf biceps FAAAAN VA JAG SKA BYGGA SEN :whipped: :eating:

Fick mkt inspiration på gymmet igår.. dels av Maria Eriksson som man blir lugn av att bara prata med osen av Linda o Tor som tränade :hbang:

Cilia
2005-11-14, 20:08
springa i regn regerar
det är så härligt

Ninjasmurf
2005-11-14, 20:39
Idag måste jag säga att jag känner mig DUKTIG.. fan ute i regn o lera o sprang..
men det va rätt skönt ändå.. älskar att springa i skogen nu för tiden *screwy*

Har tappat amar *cry* iaf biceps FAAAAN VA JAG SKA BYGGA SEN :whipped: :eating:

Fick mkt inspiration på gymmet igår.. dels av Maria Eriksson som man blir lugn av att bara prata med osen av Linda o Tor som tränade :hbang:

svårt att inet bli inspirerad när Tor kör 6-7 reps på ca 165kg i snebänk i smithen...

Ryska_raketen
2005-11-14, 20:40
svårt att inet bli inspirerad när Tor kör 6-7 reps på ca 165kg i snebänk i smithen...

mer iponerande om det varit 140 fritt.

Ninjasmurf
2005-11-14, 20:47
mer iponerande om det varit 140 fritt.

du får ha i åtanke att han pajade 2 kotor i ryggen förra vintern, tror han körde i smithen av stabilitet och säkerhetskäl...
Nu vet ialla fall Lasse vad smithen klarar :)

userfriendly
2005-11-15, 16:46
Idag blev det bröst o mage.. känner mig helt apatisk.. tom på mat o allt.. magen håller på att paja ordentligt *cry* *spy*

i morrn ere iaf högdag :hbang: :eating:

fredz
2005-11-15, 19:41
Bara tre veckor kvar! KÄMPA KÄMPA KÄMPA!

*yourock*

userfriendly
2005-11-16, 18:30
Bara tre veckor kvar! KÄMPA KÄMPA KÄMPA!

*yourock*

Hi hi, jag kämpar på!!! :whipped: mig dödar man inte så lätt.

Märker dock att "svält" skapar konstiga tankar... gäller verkligen att vara medveten om att man är på diet nu.

Körde rygg o baksida lår idag.. högdag.. va så trött iaf pga att det är svårt att sova att passet gick segt som tusan..
drar ut o går sen en timme oxå..

Mkt i skolan nu... jobbigt jobbigt.. ska försöka att inte skolka så mkt :D

userfriendly
2005-11-16, 20:09
Wiehu jag har upptäckt en ny ådra på axeln!!! har nog tappat lite de tre senaste dagarna.. nu ere bara tors o fre kvar att kämpa på *flex*

för hoppningsvis kanske jag kan ha en rel. rejäl ätardag nästa lördag oxå..

userfriendly
2005-11-17, 19:19
Intervaller idag... känner mig helt tömd...tror jag tappat lite redan.. kanske inte behöver köra så jag dör i morrn isf.. beror på vad vågen visar.. är rädd för att tappa för mkt nu oxå

bryr mig itne ett skit om kolhydrater JAG VILL HA FETT... tänker på ost, makrill o lax HELA TIDEN. jag drömmer om mat varje natt nu... choklad o ost spec... o ätardagarna innebär ju i princip bara kolhydrater *cry* *screwy* *screwy*
BÖRJAR VERKLIGEN KÄNNAS att det är slutet av deffen nu

Ninjasmurf
2005-11-17, 19:26
vi får ta med lite choklad till tävlingen =)

inte många veckor kvar...

userfriendly
2005-11-18, 18:00
jahapp då vare ben idag.. .gick väl ok.. trött som fan...

hoppas jag tappat nånting.. några hg kanske...

inte så kul att pröva bikini helt tömd *cry*

Ninjasmurf
2005-11-18, 18:05
jahapp då vare ben idag.. .gick väl ok.. trött som fan...

hoppas jag tappat nånting.. några hg kanske...

inte så kul att pröva bikini helt tömd *cry*
fast det såg bra ut, baddräkten blir fin med lite bling-bling på :)

userfriendly
2005-11-19, 16:04
19/10

fyfan va det tär på en att deffa såhär länge.... e fan psykiskt instabil nu.. va jligt stark när jag började.

tappat mkt armar tror jag..

känner mig smal o fet typ... *screwy*

vill sätta mig ner o vräka i mig mat... försöker hålla mig till OK nivåer men men..

2 vilodagar o ändrat schema nästa vecka.. förhoppningsvis tappar jag iaf pga. ökad metabolism sen...

vägder 67,1kg idag.... SKA NER MINST 1KG TILL :furious:

orkar ingenting.. plus att jag har så jla ont i höfter o knän av alla promenader o allt poserande... kan knappt gå just nu... *cry*

Sverker
2005-11-19, 17:27
Håll ut userfriendly :thumbup:

userfriendly
2005-11-19, 17:47
Håll ut userfriendly :thumbup:

jag försöker... jag börjar allvarligt tro att min mage har gått sönder... får sjukt ont i magen på ätardagar nu även fast jag inte vräker i mig! *cry*

userfriendly
2005-11-20, 19:43
20/11

vila nu månd, tis sen nytt schema... känner mig taggad inför tävlingen.. *flex* försöker dra ner mig själv mer på jorden..

dock dåligt samvete pga. utebliven tid med familj osv... :em:

gick bra att köra armar idag, inte tappat så mkt som jag trott, körde ju inte så mkt cardio under ätardagen så jag hade bra energi att träna på.. tyvärr så ere ett jla slit för att få bort den..

går promenad i morrnbitti iaf... så får vi hoppas att vilan drar upp förbränningen lika mkt som sist.. :bow:

userfriendly
2005-11-23, 07:29
Känner mig jättepigg men ska jag va ärlig känns det skitjobbigt att ha högdag idag då jag inte alls varit lika tömd som jag brukar... drar ner lite grand o kör hårt - kör bara massa cardio i dag osen börjar jag med gymmet i morrn igen..

gaaah.. *screwy* *cry* *grr27*

Annika Warg
2005-11-24, 14:26
Hej Jenny!

Hahaha, jaså du tycker jag är sååååå gammal :laugh: . Du kämpar på duktigt tycker jag det verkar som, efter att ha läst en del av din journal :bow: . Snart är det dags i alla fall, Fitness festivalen Body Fitness 2005. Vi ses backstage eller kanske redan vid inreg. på fredagen. Lägg i högsta växeln nu, så ska du nog se att det går så bra så ;) .
Lycka till.

Må Så Gott

Annika Warg *flex*

userfriendly
2005-11-24, 14:40
Hej Jenny!

Hahaha, jaså du tycker jag är sååååå gammal :laugh: . Du kämpar på duktigt tycker jag det verkar som, efter att ha läst en del av din journal :bow: . Snart är det dags i alla fall, Fitness festivalen Body Fitness 2005. Vi ses backstage eller kanske redan vid inreg. på fredagen. Lägg i högsta växeln nu, så ska du nog se att det går så bra så ;) .
Lycka till.

Må Så Gott

Annika Warg

ahaha... jajamensan :) jämfört med mig eru värsta legenden ju

vi ses *flex*

Fairing
2005-11-24, 14:54
Det har varit väldigt kul och se vad du har slitit på gymmet och vilka stora framsteg du har gjort. :thumbup:

Skall bli kul och se dig på scenen i Göteborg , bara bita ihop sista veckorna nu för det är snart dags *flex*

Ironbabe
2005-11-24, 16:19
Hej Jenny!

Hahaha, jaså du tycker jag är sååååå gammal :laugh:
Inget mot vad jag är isf..Jag är t om ett år äldre än hennes mamma :em:

Får trösta sig med att man har en hel drös med "gamla" muskler som iaf orkar göra en o annan chins o dips fortfarande! Liket lever :hbang:

Kom igen nu Jenny, nu är det faen inte långt kvar. Du ska känna dig stolt och nöjd över din prestation. Du har lyckats med nåt som de flesta bara pratar om! Jag kommer att kolla in dig på scenen så det är bäst du sköter dig ;)

userfriendly
2005-11-24, 18:06
hahaa, jag känner mig faktiskt som en riktig yngling i den här "världen"... helt sjukt egentligen...
men ni "rävar" e ju dem som inspirerat mig till att börja... you rock! :hbang:

ska bli riktigt skönt att få ladda sen innnan tävling, krävs mer än en ätardag för att bli fylld igen, känner mig så liten jämt.. så fort man äter så sväller man i princip :)

tack för allt stöd, spec till dig Lasse, hade blivit mkt jobbigare utan alla er på Fairing.. helt underbart gym o gäng du har :) :hbang:

formen börjar bli OK nu, rejält med "ränder" på axlarna vare idag, har nog tappat mer denna vecka oxå.. vill ner lite till ändå...
men som sagt jag e helt nöjd med bikini o smink o hår.. DET kommer iaf bli bra om inte nåt går fel :D

Pdaddy
2005-11-26, 17:09
Fina framsteg Jenny !!

Efter att inte sett dig på 3 veckor å sedan möta dig nere på gymmet så såg man verkligen skillnad :thumbup: ..

Inte långt kvar nu, keep it up *kissass*

Marcus

Maria Eriksson
2005-11-26, 18:54
Hallå min vän! en i raden av"tanter" som vill skriva några rader.... :hbang:
Det har hänt grejer! :thumbup: Du är en riktig kämpe! snart i mål.....ge järnet och ha riktigt kul på scen *yourock*

Kram, Maria

Bucyrus
2005-11-26, 19:31
En gubbe som önskar dig lycka till inför examensdagen, kämpa på :)

tinus
2005-11-26, 19:38
Jag känner mig riktigt ung i det här sällskapet! ;)
Vill också önska dig lycka till,kör så det ryker nu tjejen!! :thumbup:

Bucyrus
2005-11-26, 19:47
Jag känner mig riktigt ung i det här sällskapet! ;)
Jag ÄR ung för min ålder........ ;)

Maria Eriksson
2005-11-26, 22:34
Jag ÄR ung för min ålder........ ;)

..Henrik, du vet väl att åldern är bara en siffra. Det är hur vi lever under åren som speglar hur vi känner oss ;) :hbang:
Kram, Maria

Jenny! som du förstår är vi många från Fairing som tycker att *yourock* .

Kram, maria :)

Ninjasmurf
2005-11-27, 10:15
Nu skriver jag från Jonas användare men iaf :)

Tack så mkt allihopa!!! :)
Jag kommer nog inte kunna ta åt mig riktigt av allt förrän efter tävligen, lite rädd för att bli nöjd nu *screwy* haha..

känner mig rätt så fylld idag och jag ser inte lika tanig ut i spegeln så det känns skönt!! Ätardagen igår blev verkligen en ÄTARDAG... precis på gränsen till vad magen tål men det gick bra ... hihi

o alla ni "tanter" och "gubbar" är verkligen beundransvärda! (inte pga ålder) YOU rock! :cool:

näe nu ska jag gå och tvinga Jonas att träna posering med mig :D

Ninjasmurf
2005-11-27, 11:28
postar en bild på mina vader då jag tycker alla andra bilder ser helt för*****a ut... *grr27*

Ironbabe
2005-11-27, 12:13
Nice vader! Är så jäkla avis på alla som har vader, själv lyckas jag faen aldrig få till de där pinnarna jag besitter *cry*

Är ju jättenyfiken på resten nu, men du kanske vill hålla formen hemlig fram till tävlingen nu? ;)

userfriendly
2005-11-27, 16:44
Nice vader! Är så jäkla avis på alla som har vader, själv lyckas jag faen aldrig få till de där pinnarna jag besitter *cry*

Är ju jättenyfiken på resten nu, men du kanske vill hålla formen hemlig fram till tävlingen nu? ;)

bilderna vi tog idag känns bara SKIT... ush o fy.... bakis efter ätardagen... skulle nog bli bättre nu på kvällen.. så inga fler bilder :em: :D

Lallle
2005-12-06, 21:02
vad händer?

Angus
2005-12-06, 21:44
hur är formen inför luciapokalen nu då? *flex*

Ironbabe
2005-12-06, 21:50
Halloj Jenny!

Jag är oxå nyfiken på hur det känns och om formen är bra!! *popcorn*

userfriendly
2005-12-07, 08:52
mohaha :)

sista tömningsdagen.. känns SKÖNT.. hade det inte varit för koffeinet vet jag inte hur det skulle gått :)

ser att jag hårdnat på mer men jag känner mig rätt bulkig med allt jävla vatten... men jag känner mig oxå jligt säker på att det kommer bli bra. jag känner mig rätt lugn.
Biknin o baddräkten är skitsnygga o jag är så nöjd! bestämde nyss hår o grejer (fan jag börjar tom. tycka sånt e kul???)
ska försöka hitta ett par andra skor - gör jag inte det kör jag på de jag har..

jag e jligt lugn o trygg i mig själv men när andra börjar snacka massa blir jag på dåligt humör.. försöker vara kvar på jorden o i mig själv så mkt jag bara kan..

sista dagen på deff skulle man kunna säga att det är :) (inget vatten blir nog värre dock)

tinus
2005-12-07, 08:56
Kör hårt sista nu tjejen!! Håller med dig,utan allt koffein skulle man inte sitta upprätt ;)

Ses backstage! *flex*

Niclaaas
2005-12-07, 23:48
lycka till!

userfriendly
2005-12-08, 10:17
aah äntligen börjar jag få äta lite mer!! sovit sjukt dåligt i natt!!

JAG HAR IAF NÅTT MIN MÅLVIKT!!! 65,5KG...detta HELT tömd iof... :em: men iaf :)

idag lägger vi första brunfärgen :)

Ironbabe
2005-12-08, 10:28
WOHO!! skönt att få äta lite mer va? :D

Ska bli såå skojsigt att se dig och slutresultatet :thumbup:

Du kommer bli förvånad över hur mycket lite brunfärg kan göra för formen och det visuella!

mela
2005-12-08, 15:06
Lycka till nu!
Kommer och hejjar på dig! *yourock*

Helena B
2005-12-08, 18:35
Vill oxå önska dig lycka till i helgen :thumbup:

emmzan
2005-12-08, 19:07
Lycka till! Njut av att du nått målet!

Helena B
2005-12-11, 23:28
Grattis till din placering Jenny, inte illa för att vara din första tävling. Det har varit roligt att följa din resa och se hur jobbigt och påfrestande det kan vara att deffa, det har varit inspirerande. Hoppas du kommer fortsätta skriva journal.

*yourock*

Lallle
2005-12-12, 13:11
Grattis! Resultat? Bilder?