Visa fullständig version : Ung man söker träningshjälp
Spannmål
2005-09-24, 23:47
Hittade en förfrågan om träningshjälp på ett forum. Ni kanske kan hjälpa honom?
Jag är ganska brett byggd och skulle jag då gå på gym (vilket jag gör nu) och maxa lyften och pumpa järnet skulle detta resultera i att jag skulle få bodybuildarkropp. Och jag tror inte jag är ensam om att detta inte är speciellt vackert. Min fråga är HUR ska jag träna för att inte få en sådan kropp?
Goddaniel
2005-09-24, 23:52
Låter lite för bra för att vara sant men gör så här...
Gå till gymmet och "och maxa lyften och pumpa järnet" och skatta dig lycklig! :thumbup:
Jag är ganska brett byggd och skulle jag då gå på gym (vilket jag gör nu) och maxa lyften och pumpa järnet skulle detta resultera i att jag skulle få bodybuildarkropp. Och jag tror inte jag är ensam om att detta inte är speciellt vackert. Min fråga är HUR ska jag träna för att inte få en sådan kropp?
:laugh: :laugh: :laugh:
Fettecke
2005-09-25, 08:01
hehehe ;)
blekfet2
2005-09-25, 09:16
men fyfan.. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Sucka .. ja den har man hört.
Jag vill inte bli sådär bullig , jag har lätt att bygga muskler.
Bästa sättet att hantera en idiot är att hålla med den.
s_himself
2005-09-25, 09:20
Sucka .. ja den har man hört.
Jag vill inte bli sådär bullig , jag har lätt att bygga muskler.
Bästa sättet att hantera en idiot är att hålla med den.
jag håller med dig
:D *innocent*
*springer*
jag håller med dig
:D *innocent*
*springer*
:laugh:
Three pigs
2005-09-25, 11:19
Risken för att man skall få för stora muskler av styrketräning utan att vilja det är lika stor som att man ska bli för rik genom att jobba på Mcdonalds.
Taget från styrketraning.com ;)
Läste på nåt forum en gång:
"Tjejer som undrar hur de ska träna för att inte få stora muskler är som lågutbildade arbetssökande invandrare som undrar hur de ska bete sig för att inte bli miljonärer."
Byt ut tjejer mot den där killen så blir det perfekt! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.