Visa fullständig version : Ehrling hoppat av Robinson
norsk_gadd
2005-09-24, 20:13
Ehrling hoppade av Robinson, fan va trist!!
Han va ju idolen ju. *cry*
Han hoppade av pga skador här och där.
Metal_boy_
2005-09-24, 20:20
Håller med :cryout: Såg ju på det för att han va en cool gammal styrkegubbe ju :(
Spannmål
2005-09-24, 20:20
Hoppas de ersätter honom med Natacha.
norsk_gadd
2005-09-24, 20:29
:laugh: :laugh: :laugh:
internethjälten
2005-09-24, 20:39
Hahahahaha, om tittarsiffrorna dalar så kastar de väl in henne i tävlingen utan bh eller liknande...
Eller varför inte en dokusåpakändis vi vet vad hon går för; L***a R****g :laugh:
Löjtnant Blank
2005-09-24, 21:51
Eller varför inte en dokusåpakändis vi vet vad hon går för; L***a R****g :laugh:
Hon sysslar inte med sådant längre. Hon betalar skatt.
Jag ska föreläsa för tjejer om det här med utvik och visa kändislivets baksida. Det är så mycket falskhet. Jag tänker säga sanningen och vara en bra förebild. Det är sånt jag vill göra, jag vill vara seriös och betala skatt.
blekfet2
2005-09-24, 22:09
jo det var synd att Ehrling hoppade av, men tyvärr lite patetiskt av honom att försöka hitta och skylla på "skador" (typ det med knät). *flex*
Finns inget skäl att titta nu när Ehrling inte är med längre.
blekfet2
2005-09-24, 22:12
Jodå.
Man kan skratta å Robban när hans planer skiter sig. ;)
Flygplan
2005-09-24, 23:37
Erhling är ökänd för sin mythomani.
Jag minns när han var på vår skola på mellanstadiet. Han berättade att han kunde bita sönder tjocka spikar och bli osynlig :thumbup:
Metal_boy_
2005-09-24, 23:40
Erhling är ökänd för sin mythomani.
Jag minns när han var på vår skola på mellanstadiet. Han berättade att han kunde bita sönder tjocka spikar och bli osynlig :thumbup:
Vad hette pjäsen? :)
Metal_boy_
2005-09-24, 23:44
Fan, det var schyssta bilder på hans karriär inom styrkesport man fick se. Jävligt bra fysik! Hur gammal är gubben idag? Måsste väl vara upp emot 70 bast? Jag menar, visst man såg att han hade muskler under skinnet gubben, men han liknade mest en blöt, rutten pung korsat med landsköldpadda.
Bitig fortfarande iaf :hbang:
Trodde faktiskt att såna där gamla gubbar, och speciellt med hans bakgrund, hade lite mer tjurskalle i sig. :confused:
Som om det fanns det innan. *popcorn*
Hmmm, äre bara jag som tycker Robinson är riktigt ok lördagsunderhållning. Ifjol var det riktigt kass med tanke på att det var så många avsnitt.
Jag röstade på 4 plus på aftonbladet.se :em: , 60% hade svarat "minus" på vad man tyckte om årets Robinson....
Måste säga att det var som sagt synd att Erhling drog sig ur, men nu får man hålla lite på Robban o hans packtplaner... ;)
H.Emanuel
2005-09-25, 08:27
Tyckte Ehrling var en jävla gnällgubbe. Vad var det han gnällde om, utslag på underarmen och att han slagit i en tå? Otroligt, han hade ändå inte pallat ölivet, så det var klokt av honom att dra.
Orsaken till att han hoppade av var tydligen en gammal skada.
Se här (http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,703699,00.html)
Och ja, årets robinson är en bra lördagsunderhållning. ;)
Han skall dock starta ett parti för humanister
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.