handdator

Visa fullständig version : Medelålder?

ohah
2005-09-24, 12:44
Hur ligger det till med medelåldern här? Man blir ju lite fundersam när man ser att var och varannan tråd handlar om att torka sig i arslet,masturbera, pissa osv
är det bara en samling 12-åringar med komplex som sitter framför datorn hela dagarna eller?
Idioter.

Yankeee
2005-09-24, 12:46
13-14 är vi iaf.

Och idioter var lite starkt, dumma kan vi gå med på.

ohah
2005-09-24, 12:49
Tänkte skriva efterblivna först, men det ämnet har ni ju redan avhandlat i ett halvt-dussin trådar om mongoloider.
Vill inte slänga bensin på lågorna.

Yankeee
2005-09-24, 12:51
Tänkte skriva efterblivna först, men det ämnet har ni ju redan avhandlat i ett halvt-dussin trådar om mongoloider.
Vill inte slänga bensin på lågorna.

Tur att vi har dig som är så smart, intelligent och kunnig, som kan tala om för oss hur dumma och efterblivna vi är, tack :)

Kwon
2005-09-24, 12:52
Menar du fysisk ålder eller mental? :)

Loke
2005-09-24, 12:53
Hur ligger det till med medelåldern här? Man blir ju lite fundersam när man ser att var och varannan tråd handlar om att torka sig i arslet,masturbera, pissa osv
är det bara en samling 12-åringar med komplex som sitter framför datorn hela dagarna eller?
Idioter.

Ja, vad idiotiska vi är. Våra syndiga diskussioner kommer att ta oss till helvetet. Det är tur att moralpolisen har skickat dig så att du kan få oss att sluta söka kunskap, den leder ju bara till synd.

PowPow
Idioter.

på vilket sätt är bisarra frågor kopplade till ålder?
:confused:

Kwon
Embrace your inner child ohah! :D

Markus H
2005-09-24, 12:55

De som har svårt att acceptera bisarra frågor är lite osäker på sin egen mentala ålder kanske.... vad vet jag .

ohah
2005-09-24, 12:56
Jaja ni kan sitta och tjafsa bäst ni vill, jag antar det är nån slags pubertal "postcount"-tävling som ligger bakom eller ett allvarligt fall av mundiarré, faktum kvarstår, jag besöker ett rätt stort antal forum, sweclockers, dvdforum osv och ingenstans sitter folk hela dagarna och skriver om kiss, bajs, onani, hjälp hur ska jag våga bjuda ut en tjej osv som ni gör här. Detta i kombination med väldigt mycket fritid och uppenbarligen grova sociala problem och dåligt självförtroende som gjort att ni sökt er till gymet för att bygga muskler säger det mesta om er.

Tycker synd om er.

Vill ni snacka vidare återfinns jag i trådarna som rör kost, kosttillskott och träning. Kiss och bajslådan får ni i fortsättningen leka vidare i själva, jag pallar inte.

PowPow
2005-09-24, 12:57
De som har svårt att acceptera bisarra frågor är lite osäker på sin egen mentala ålder kanske.... vad vet jag .

Den teorin ansluter jag mig helt okritiskt till :D

Fangface
2005-09-24, 12:59

Så när man uppnår en viss ålder så varken onanerar man, pissar eller torkar sig i arslet.... :D

Tur man inte är där än......

Kwon

Vet ej! Hur gammal är Hans Scheike? :laugh:

Yankeee
Tycker synd om er.

Jag tycker synd om dig som sitter där med kvasten i röven. Gå och inhandla ett par liter distans, låt verka i ett par år, återkom sen.

raZmus
2005-09-24, 13:00
Jag tycker synd om dig som sitter där med kvasten i röven. Gå och inhandla ett par liter distans, låt verka i ett par år, återkom sen.
Ord! :)

PowPow
2005-09-24, 13:01
Jaja ni kan sitta och tjafsa bäst ni vill, jag antar det är nån slags pubertal "postcount"-tävling som ligger bakom eller ett allvarligt fall av mundiarré, faktum kvarstår, jag besöker ett rätt stort antal forum, sweclockers, dvdforum osv och ingenstans sitter folk hela dagarna och skriver om kiss, bajs, onani, hjälp hur ska jag våga bjuda ut en tjej osv som ni gör här. Detta i kombination med väldigt mycket fritid och uppenbarligen grova sociala problem och dåligt självförtroende som gjort att ni sökt er till gymet för att bygga muskler säger det mesta om er.

Tycker synd om er.

Vill ni snacka vidare återfinns jag i trådarna som rör kost, kosttillskott och träning. Kiss och bajslådan får ni i fortsättningen leka vidare i själva, jag pallar inte.

:laugh:
Vad var meningen med denna tråden, då?
Att hävda dig själv som en mogen man?

Vad är egentligen värst? Att sitta och fördriva tiden med att snacka om avföring, eller att sitta och lägga sin (uppenbarligen dyra) tid på att sitta och läsa dessa trådar och bli irriterad? För du blir ju uppenbarligen berörd av detta. Annars hade du aldrig skapat denna tråd.

Kwon
2005-09-24, 13:01

Tycker synd om er.

Vad var ditt syfte med denna tråd? Vill du verkligen veta medelåldern? :)

Vad önskar du/Hoppas du på?

Finna liktänkande att konversera med? Enkelt! Undvik de trådar som handlar om intressen du ej tycker om och delta i trådar som intresserar! :)

Congrats!

Kwon
2005-09-24, 13:04
Tillägg : Det finns en tråd på sida 1 kallad Tjejer se hit som kanske kan intressera dig! :bow:

Där är det en mogen diskussion utan prat om torkning hit och dit! :thumbup:

Zozza
2005-09-24, 13:09
jag besöker ett rätt stort antal forum, sweclockers, dvdforum osv och ingenstans sitter folk hela dagarna och skriver om kiss, bajs, onani, hjälp hur ska jag våga bjuda ut en tjej

Nähe, så det var inte på sweclockers jag läste en tråd om en snubbe som såg en söt tjej på en buss-station varje dag, och undrade hur han skulle ta kontakt med henne. :laugh:

eller en annan tråd på samma forum då en snubbe beskrev 2 olika tjejer och undrade vilken av dom han skulle bli ihop med(!) :laugh:

..verkligen synd att dom stängt ner off-topic delen på Sweclockers, man kunde få sig många goda skratt

Mr. Moose
2005-09-24, 13:13
Ohah, jag håller med dig.

Jag är också medlem i ett antal forum o tyvärr så ligger Kolozzeum definitivt i botten om man räknar mognad o seriösa frågor (och svar).

Här finns dock ett par killar (tjejer) som verkligen vet vad dom talar om men det är tyvärr ganska långt mellan guldkornen.
Claes

Zozza
2005-09-24, 13:16
Vad förväntar ni er.

Det här är ju ett forum fullproppat med kroppsbyggare och styrkelyftare.
Såna är ju dumma i huvudet.

:angel:

grisbil3n
2005-09-24, 13:17
kinky

Fyfan va omoget sagt.

Yankeee
2005-09-24, 13:21
Jag är också medlem i ett antal forum o tyvärr så ligger Kolozzeum definitivt i botten om man räknar mognad o seriösa frågor (och svar).

Och till skillnad från andra forum så skrattar man dagligen åt saker här. Men vissa tycker uppenbarligen att det är viktigare att vara torr och förnäm ala tarras wahlberg än att ha kul.

PowPow
2005-09-24, 13:23
Och till skillnad från andra forum så skrattar man dagligen åt saker här. Men vissa tycker uppenbarligen att det är viktigare att vara torr och förnäm ala tarras wahlberg än att ha kul.

Fo Shizzle!

xynd
2005-09-24, 13:36
Finns andra träningsforum där man iaf får snacka om allt *kissass*

Grahn
2005-09-24, 13:38

Mjo vi har ju flera avdelningar som är mer hårt modererade. Allmänt har friare tyglar.

Folk ska få ha roligt med.

Sonny
2005-09-24, 13:43
Hahahahah, fan vilken skön människa :laugh:

Markus H
2005-09-24, 14:01
Mjo vi har ju flera avdelningar som är mer hårt modererade. Allmänt har friare tyglar.

Ok det tackar vi för....
det är jhu det som är så bra, seriöst sammanvävt med humor.

Fatcan
2005-09-24, 14:06
Idioter.

Tror inte du blir långvarig på detta forum.

PetterT
2005-09-24, 14:12
ohah(a) varför så arg? Problem med annat ?

Tagga ner lite och håll dig till de "mogna" trådarna då, inte svårare än så.

Allan
2005-09-24, 15:23

Faktum är att medelåldern inte är så låg som vissa tror eller har för sig eller tydligen vill att den ska vara. Flertalet av våra mästerspammare är mogna män och kvinnor. Nåja.
Var nivån ska ligga i Allmänt är ett evigt stridsämne - vi raderar trådar och plockar bort inlägg mest hela tiden. Vissa trådar tilltalar inte alla - men just att vi har ett ganska vildvuxet allmänt forum är ju en av orsakerna till att Kolozzeum överlever och växer så det knakar om det.
Vissa nya medlemmar har lite svårt att förstå var nivån ska ligga. Då är det ju jättebra att det finns en knapp som heter Report och som ser ut så här http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/buttons/report.gif

Använd den lite oftare. Vi kanske t o m skulle ändra utseende på den så det ännu klarare framgår att det är en Skvallerknapp.

allan

tp_88
2005-09-24, 16:09
Detta i kombination med väldigt mycket fritid och uppenbarligen grova sociala problem och dåligt självförtroende som gjort att ni sökt er till gymet för att bygga muskler säger det mesta om er.
Hahaha, ja just det. Det var därför jag började träna. På grund av mina "grova sociala problem" samt mitt "dåliga självförtroende" nu minns jag!

Idiot.

Slartibartfast
2005-09-24, 16:18
Hur kommer det sig att det plötsligt ploppat upp en hop trångsynta idioter på denhär brädan?

Fatalist
2005-09-24, 16:21
Hur kommer det sig att det plötsligt ploppat upp en hop trångsynta idioter på denhär brädan?

Hårdare moderering på exhale.. :thumbup:

Lillgrabben
2005-09-24, 16:23
Idioter.

Jag är 29, iallafall ett par månader till..... :(

Edit;

Sen så är man ju aldrig äldre än vad man gör sig till. Är man gammal & grå i sinnet, ja då är det bara att beklaga!

Piranha
2005-09-24, 16:23
Varför bry sig om nån fjant tycker man är barnslig ..

Jag är barnslig ... so what ?

Fettecke
2005-09-24, 16:26
Jaja jag kan sitta och tjafsa bäst jag vill, jag antar det är nån slags pubertal "postcount"-tävling som ligger bakom eller ett allvarligt fall av mundiarré, faktum kvarstår, jag besöker ett rätt stort antal forum, sweclockers, dvdforum osv och ingenstans sitter folk hela dagarna och skriver om kiss, bajs, onani, hjälp hur ska jag våga bjuda ut en tjej osv som ni gör här. Detta i kombination med väldigt mycket fritid och uppenbarligen grova sociala problem och dåligt självförtroende som gjort att jag sökt mig till kolozzeum för att snacka skit säger det mesta om mig.

Tycker synd om mig själv.

Vill ni snacka vidare återfinns jag i trådarna som rör kost, kosttillskott och träning. Kiss och bajslådan får jag i fortsättningen snacka skit om själv, jag pallar inte.

stämmer ovanstående modifiering in på trådskaparen ?
så uppfattar jag killen iaf....

Kwon
2005-09-24, 16:27
Jag kommer nog vara 14 mentalt tills jag dör! :)

Det är moget att bejaka sitt "Inner child"!

Utan barnasinne, inget kul liv imho!

To each his own!

Sonny
2005-09-24, 16:29
Utan barnasinne, inget kul liv imho! Sant fan!

hultman
2005-09-24, 16:38

Tycker synd om er.

Uppenbarligen uppskattar ett flertal individer dessa diskussioner, och allt vad det innefattar. Jag förstår inte alls varför du hakar upp dig över en sådan sak, som du för övrigt inte har ett dugg med att göra, då du helt obemärkt kan lämna forumet.

Jag kommer inte att sakna dig!

skaparn
2005-09-24, 16:39
Men.... eftersom jag är mogen, och jag hänger på kolozzeum och skriver huvuddelen av mina inlägg i allmänt, så måste det enligt enkel logik vara moget att hänga i allmänt.

Nismo
2005-09-24, 16:40
Är bolio och ohah samma person?

Metal_boy_
2005-09-24, 16:43
Varför lägger du ner tid på att göra en tråd, och framför allt stannar på ett forum där du inte uppskattar den största skaran av folket?

Gå och köp Panpizza, Jolt och Clearasil ditt pubertertsoffer.

Jense
2005-09-24, 17:11
Idioter.

haha.. ja, men det är kul. du är mer patetisk som går och kollar på fyra nyanser av brunt, och resten av killinggängets filmer på bio. för då betalar du för att få just kiss och bajs, samt torka ur anus.

vad du inte förstår är att folk kan trivas på de mest udda ställena. vi här är som en stor familj, du bryter trenden. det betyder att du inte trivs här. så gör oss alla, inklusive dig, en tjänst och logga ut från kolozzeum.

Cilia
2005-09-24, 21:11
Faktum är att medelåldern inte är så låg som vissa tror eller har för sig eller tydligen vill att den ska vara. Flertalet av våra mästerspammare är mogna män och kvinnor. Nåja.
*puff out cheast*
anmäler mig härmed som volontär för den tjänsten.
och jag lovar att bära fanan högt