Visa fullständig version : Kött i linköping!
Hej!
Jag vet att det finns några linköpingsbor här på kolo... Jag är relativt nyinflyttad och undrar som följer: Finns det något ställe här där man kan köpa billigt kött eller billig fisk?
Allt jag får i mig i dagsläget från proteinsidan av tallriken är tonfisk och kyckling. Det räcker bara så långt.
Vore tacksam för svar!
//Erik
s_himself
2005-09-23, 17:30
coop extra har väl bra priser ibland :)
The_RobRoy
2005-09-23, 18:03
nu frågade du ju inte om kyckling, men Willys har 2kg bröstfilé för 79kr denna vecka
Metal_boy_
2005-09-23, 18:11
Finns bara tonfisk och kyckling i Linköping.
Lasse Kongo
2005-09-23, 18:14
Finns bara tonfisk och kyckling i Linköping.
haha.
Fan ja tänkte på ngt annat när ja läste topicen... man har ju rört om i grytan en del i lkpng, så ni som läser detta och bor i lkpng och har flickvänner, ja har säkert satt på dem oxå!
Men Willys finns ju, där finns ju det mesta till en schysst peng.
Tack för hjälpen!
Blir till o dra till willys o handla!
Metal_boy_
2005-09-23, 18:30
haha.
Fan ja tänkte på ngt annat när ja läste topicen... man har ju rört om i grytan en del i lkpng, så ni som läser detta och bor i lkpng och har flickvänner, ja har säkert satt på dem oxå!
:laugh: :laugh:
The_RobRoy
2005-09-23, 19:25
haha.
din jävel *slap*
nu frågade du ju inte om kyckling, men Willys har 2kg bröstfilé för 79kr denna vecka
Är det eldorados smaklösa halalslaktade kyckling du menar? *spy*
Det finns ett bra köttutbud på priso, lucullus och hemköp.
The_RobRoy
2005-09-23, 19:52
Är det eldorados smaklösa halalslaktade kyckling du menar? *spy*
nope de va nått annat dehär, dock danskt såklart
aa, ok. Jag vet inte riktigt var de ligger, men ska kolla upp!
Är du mån om att det ska vara svenskt kött så har City Gross vid Mantorp rätt stort utbud, jag vet inte om det är jättebilligt men de hade en del storpack och så. Har varit där en gång och det var en sjukt stor affär. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.