Visa fullständig version : Warrior
ser bra ut som fan.
hur tränar du nu och hur är det med styrkan, brukade läsa din logg förut. :)
Hård !
- Jävla triccar du har där!*kissass*
(inte för det andra är å klaga på men)
tigerofsweden
2005-09-23, 15:27
*uppdate*
Bilderna överst, är de nya eller? Såg att du hade ganska skapliga mått även för 3 år sedan :)
super_sorken
2005-09-23, 15:32
håård som sten :P.. hur är det med benen då?
TJENA TJENA!
Vad skoj att det finns goda gamlingar kvar här på FORUMET... det var ett tag sedan jag loggade in på något forum alltså. Har haft en massa annat för mig...
Styrkan och allt det här är inte alls bra måste jag säga... dessa var bilder tagna 2003-12-30 och sedan också 2004-01-30... sedan dess har jag ägnat mig mest åt löpning... men funderar på att börja igen!
Om någon är intresserad av hur jag tränade osv då kan jag skriva ned det här lite senare...fast jag hinner inte riktigt nu. tack för kommentarerna förresten!
rättelse... den andra bilden är från 2005-01-30!
Three pigs
2005-09-23, 15:45
Grymt ;D
stats? =)
Riktigt bra jobbat! Perfekt BF.
Hur länge tränat?
Alltså är bilderna snart 2 år gammla?
tigerofsweden
2005-09-23, 16:03
Alltså är bilderna snart 2 år gammla?
Ja det står ju de *slap*
Octoberman82
2005-09-23, 16:23
Jag är väldigt intresserad av att få se någon hur du åt och träande för att få den där formen. :hbang:
Langster
2005-09-23, 16:59
Ser bra ut! Eller såg? ;)
Vad väger du nu? Längd?
Varför la du av? Du verkade ju rätt fanatisk en gång i tiden...
Ser jäklarns bra ut du!! :thumbup: :thumbup:
Men magen ser ju näst intill otränad ut i jämförelse.. :whipped:
Ser ut som en riktig Warrior!
Feta traps åsse
Fy helvete vilken snygg fysik!
Rock'nRoll
2005-09-23, 19:30
Kan tänka mig att du är grymm på tricep extensions!
Baha: Promenerar lite då och då... springer ibland. :) Skall börja träna snart igen dock.
Schiven: aa.. dom är inte så stora som det ser ut på bilden, vingarna tryckte ut dom ett tag. ;)
tigerofsweden: dom är äldre än den andra... försöker få tag på fler, men har tydligen slängt alla. :/
super sorken: joo tack... benen var också skapliga, fast jag hade på mig fula kallingar så jag vill inte visa.
three pigs: på dom första bilderna vägde jag 86kg tror jag... kommer inte ihåg exakt men ben runt 65cm, armar och vader 44cm, midja 82-83cm. Den andra bilden vägde jag "bara" 82kg... ben 65cm, armar och vader 44cm, midja 80cm (när jag drog in den alltså) =)
GymTT: På bilderna hade jag tränat i 4år ungefär.
Octoberman82: Jag kommer ihåg att jag käkade en massa grönsaker, vassle protein, mandlar åt jag mycket också och lite frukt osv... det var för det mesta okokt mat, en del kosttillskott (multivitamin, kreatin och glutamin). vad gäller träningen så styrketränade jag hela kroppen 2-3X gånger i veckan, körde enbart basövningar såsom Bänk, Axelpress, Rodd, Marklyft, Ryck, Curls, Dips, Frontböj o sånt... körde runt 3-4 set per övning o ungefär 4-10reps beroende på övning. Sedan så cyklade jag nästan 20km varje dag fram och tillbaks till skolan. Det blev en hel del kaffe också.
Langster: jag ville springa Göteborgsloppet under 2timmar... lyckades aldrig... Du har rätt jag var besatt, var nog också en av anledningarna till att jag sluta.
Mago: hehehe... du har rätt där, tränade aldrig magen... var lite lat där.
Kwon: :hbang:
Lbacker: *yourock*
Rock'nRoll: Aaa pressade mer där en curlsen.
Octoberman82: Vad gäller GI (glykemiska indexen) så räknade jag ut att en måltid sällan överskred 40-50 i GI kommer jag ihåg.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.