Visa fullständig version : Varningar
Hur många varningar har ni .
O hur många ska man få innan man blir bannad från kolo.
O man borde kunna överklaga en varning, eftersom de är bara en person som bannar alla. lite orättvist tycker jag men men . vem bryr sig igenkligen ja kan tänka mig att dom som blivit avstängda har kommit tillbaka med ett nytt namn(medlems)
haha. har du blivit varnad?
Hur många varningar har ni .
O hur många ska man få innan man blir bannad från kolo.
O man borde kunna överklaga en varning, eftersom de är bara en person som bannar alla. lite orättvist tycker jag men men . vem bryr sig igenkligen ja kan tänka mig att dom som blivit avstängda har kommit tillbaka med ett nytt namn(medlems)
Ähh, bit ihop bara. Sluta böla. överklaga är för mesar
(ja, jag administrerar, men ett annat forum, folk som skall överklaga är jobbiga :cool: )
kan nån moderator fixa så att de går att rösta på 0 varningar . har glömt d :bow:
J.Saarela
2005-09-23, 13:45
kan nån moderator fixa så att de går att rösta på 0 varningar . har glömt d :bow:
Det kostar tydligen en varning att få det ändrat:)
Jag har lite svårt att fårstå upplägget Hewalo :confused:
Du kan få EN varning, sedan åker du ut :D
Lillgrabben
2005-09-23, 13:50
Jag har inte fått någon varning ännu.
mini_Arnold
2005-09-23, 13:55
Fråga bolio hur många varningar som krävs
Jag får nog för moderatorernas räkning nämna att mutor och sexuella tjänster markant höjer toleransen.
jävlar alltså . redan nu har 2 stycken erkänt att dom fått 17+ varningar :laugh:
och och och och och och och och
0 tror jag, har inte gjort så mycket dumt.
RobbeliRobban
2005-09-23, 15:11
Eventuellt en. Lite osäker.
King Grub
2005-09-23, 15:12
Nope.
RobbeliRobban
2005-09-23, 15:16
Nope.
:hbang: Tackar. Nu kanske?
www.konkurrerandewebshopmedproteinpulvermanblirult ramegagrovav.com
Metal_boy_
2005-09-23, 15:17
Hehe samma här. Tror jag numer har en prick i registret :D
King Grub
2005-09-23, 15:22
Hehe samma här. Tror jag numer har en prick i registret :D
Nej, inte du heller.
Skärpning. *slap*
:hbang: Tackar. Nu kanske?
www.konkurrerandewebshopmedproteinpulvermanblirult ramegagrovav.com
Länken fungerar inte11sju1
Metal_boy_
2005-09-23, 15:27
Nej, inte du heller.
Skärpning. *slap*
Det var som!
Sir Yes Sir!! :D
Tricklev
2005-09-23, 15:32
Inte en arning, men inte mer än 1 iaf(uppenbarligen ;) )
Inte en arning, men inte mer än 1 iaf(uppenbarligen ;) )
Inte fler än en nej. Inte färre heller.
Rockhard
2005-09-23, 15:45
Hur länge gäller en varning?
Hur länge gäller en varning?
Tills man blir bannad.
lite osäker på om jag har.
Fatalist
2005-09-23, 17:47
Tills man blir bannad.
Får man en varning förutsätter det alltså att man faktiskt blir bannad för eller senare? Ser ni in i framtiden? Tror ni jag känner mig lika varnad nu som för 1 år sen?
:D
Herkulez
2005-09-23, 17:51
nope inga, inte ens fått varningar via pm om att jag länkat till andra webshoppar.
Får man en varning förutsätter det alltså att man faktiskt blir bannad för eller senare? Ser ni in i framtiden? Tror ni jag känner mig lika varnad nu som för 1 år sen?
:D
Nej.
Nej.
Vet ej.
Du förstod alltså inte vad jag menade?
Helena B
2005-09-23, 18:04
Om man har fått pm om att ni har tagit bort en tråd man har skapat för att det strider mot reglerna...Är det en varning??
*innocent*
jag har nog ögonen på mig, eller :confused:
Fatalist
2005-09-23, 18:05
Nej.
Nej.
Vet ej.
Du förstod alltså inte vad jag menade?
Relax. Jag förstod. Förstod du inte att jag förstod vad du menade?
Om man har fått pm om att ni har tagit bort en tråd man har skapat för att det strider mot reglerna...Är det en varning??
*innocent*
Står det att du är varnad? Om inte så nej.
Helena B
2005-09-23, 18:11
Står det att du är varnad? Om inte så nej.
Kommer inte ihåg :confused: Men jag är så snäll och oskyldig så det är nog ingen fara :D
Kommer inte ihåg :confused: Men jag är så snäll och oskyldig så det är nog ingen fara :D
vad handlade tråden om?
Rock'nRoll
2005-09-23, 18:14
Misstänker att det var Jorgen som ändrade mitt statement att "pantera är gay" till "Pantera är glada". Det är väl det närmsta jag kommit :D
Misstänker att det var Jorgen som ändrade mitt statement att "pantera är gay" till "Pantera är glada". Det är väl det närmsta jag kommit :D
PANTERA ÄR INTE GAY FFS !!!!!ONE!!!1!
Rock'nRoll
2005-09-23, 18:49
PANTERA ÄR INTE GAY FFS !!!!!ONE!!!1!
Hmmmm..
http://www.metalpesado.com.br/GRAFICOS/wallpapers/wallpapersyahoo/images/powermetal.jpg
http://www.down-nola.com/images/darrellphilcopy.jpg
Man får följande PM, lite förenklat:
" Du har brutit mot reglerna genom att (länka till konkurrent; varit oförskämd; skickat äckliga PM till andra medlemmar...eller nåt annat som är mot reglerna). Du är härmed varnad. Man får ingen andra chans. Nästa gång blir du bannad. Det är en mycket dålig idé att tjafsa om den här varningen."
Det finns ingen att "överpröva" hos. Det är moderatorerna tillsammans som diskuterar och bestämmer. Hittills har vi alltid varit överens.
Däremot händer det att det återkommer folk som tidigare bannats. Om de håller en låg profil och inte gör om samma missar som förra gången bryr vi oss inte om dem. Om de börjar med att larva sig, eller råkar posta 45 inlägg i Allmänt det första de gör så ber de liksom om att bli utslängda igen.
Det finns medlemmar som är datorkunniga och surfar på IP-adresser som vi inte kommer åt. Det vi gör då är att anmäla dem för olämpligt uppförande till deras leverantör.
allan
eftersom de är bara en person som bannar alla.
vad menar du med det här?
jag har nog ögonen på mig, eller :confused:
DET LÄÄÄÄR DU HA! BAAAAD BOY! :hbang:
vad menar du med det här?
Han lär inte kunna svara. Och det är inte så heller. Vi bannar allihop. Så det så.
allan
Han lär inte kunna svara. Och det är inte så heller. Vi bannar allihop. Så det så.
allan
kan du börja med denna snubben? (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?userid=496)
Jag tror jag har en varning, en mycket löjlig sådan om jag får säga det själv.
allan
det var väl det jag misstänkte men jag blev förvirrad *s*
0
Nära att få en 1 gång....
Kan man bara få en ? :) syns varningarna någonstans, kanske missuppfattat varnignar med tillsägelser.. för 1 ? :D då är jag borta för längesedan haha *flex*
King Grub
2005-09-23, 20:32
]Kan man bara få en ? :)
Nästa regelbrott leder till ban.
syns varningarna någonstans
Bara för moderatorer.
]Kan man bara få en ? :)
Nästa regelbrott leder till ban.
syns varningarna någonstans
Bara för moderatorer.
Mmm, ingen offentlighetsprincip där inte *grr27*
Grub du kan inte svara på om jag har en då? Skulle vara snällt.
King Grub
2005-09-23, 21:03
Grub du kan inte svara på om jag har en då? Skulle vara snällt.
Nej, du har ingen.
Har jag nån varning? Har för mig att jag fått en för länge sedan.
King Grub
2005-09-23, 21:04
Har jag nån varning?
Ja. Du fick den den fjärde december förra året. Då var du stygg.
Haha jag har en jag. Retade Allan, genom att skriva "Tråd låses!" och liknande i hans trådar samt som svar på hans inlägg!:D
Detta var också under mina första veckor här på kollo, så då visste jag inte att en PM funktion fanns. Så jag såg inte mina PM jag fått av moderatorerna som sa åt mig att sluta annars skulle jag bli bannad! Då jag redan hade fått en varning!:D
s_himself
2005-09-23, 21:24
Haha jag har en jag. Retade Allan, genom att skriva "Tråd låses!" och liknande i hans trådar samt som svar på hans inlägg!:D
Detta var också under mina första veckor här på kollo, så då visste jag inte att en PM funktion fanns. Så jag såg inte mina PM jag fått av moderatorerna som sa åt mig att sluta annars skulle jag bli bannad! Då jag redan hade fått en varning!:D
Jag funderar på att fråga efter källa på att han skriver :D Men jag tror det vore att utmana ödet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.