Logga in

Visa fullständig version : Sjuka saker som inträffar på krogen

Sidor : 1 [2]

Arne Persson
2005-09-25, 21:40
Tråden skulle bli alldeles för lång , de finns alldeles förmånga experter på området ( mig inräknad )

Ok, då förstår jag..... :)

Piranha
2005-09-25, 21:42
Ok, då förstår jag..... :)

Men varsågod att starta tråden Arne, av nån anledning så försvinner mina posts/trådar som oftast när samtalsämnet börjar bli interssant.

Helena B
2005-09-25, 21:43
Varför är det ingen som diskuterar kanske det viktigaste, olje-, silcon- eller glycerolbaserat?

Vaddå? :confused:

Arne Persson
2005-09-25, 21:44
Jag trodde inte du använde tillskott Arne? :laugh:

Bara om det är situationer där det är ett nödvändigt ONT! ;)

Arne Persson
2005-09-25, 21:45
Vaddå? :confused:

Hmmmmm! Jag tror skall PM:a undertecknad eller Clash. :)

Pez
2005-09-25, 21:47
Fan.. jag undrar om det inte skall bli straffbart att uppmana nån till att pma clash.. jag tror faktiskt att det redan är reglerat i kollos regler på nåt sätt..

Helena B
2005-09-25, 21:48

Varför pma, kan du inte bara berätta vad du snackar om. Eller har jag missat något ;)

Piranha
2005-09-25, 21:50
Fan.. jag undrar om det inte skall bli straffbart att uppmana nån till att pma clash.. jag tror faktiskt att det redan är reglerat i kollos regler på nåt sätt..

som att öppna Pandoras box.

Helena.B , tag en trip till norrlandsgatan och gör ett studiebesök på blue vision eller på usvideo eller nåt.

de finns så jekla massa kul saker där.

Helena B
2005-09-25, 21:54
olje-, silcon- eller glycerolbaserat?

Okej clueless....

Bokstavera någon...Bara undrar vad det är ;)

clash
2005-09-25, 21:55
Arne ... - ålder före skönhet! Jag tror bestämt du gjort dig förtjänt av att ha första tjing på den här! :D

Helena B
2005-09-25, 21:58
Arne ... - ålder före skönhet! Jag tror bestämt du gjort dig förtjänt av att ha första tjing på den här! :D

Men seriöst om INTE ENS Clash vill säga och han säger ju gärna ALLT annars. Ni gör mig ju nyfiken ju...Kan googla fram det, om ni ger mig en ledtråd...

clash
2005-09-25, 21:59
Men seriöst om INTE ENS Clash vill säga och han säger ju gärna ALLT annars. Ni gör mig ju nyfiken ju...Kan googla fram det, om ni ger mig en ledtråd...

... hur nyfiken då... ? =)

Pez
2005-09-25, 22:02
som att öppna Pandoras box.

Helena.B , tag en trip till norrlandsgatan och gör ett studiebesök på blue vision eller på usvideo eller nåt.

de finns så jekla massa kul saker där.
Ahh.. Blue Vision - alla födelsedagspresenters mecka. :)
US Video ligger fö på Regeringsgatan. En liten anekdot i sammanhanget är att den gode Clash sökt jobb på nämnda butik.

Helena B
2005-09-25, 22:03
... hur nyfiken då... ? =)

Vaddå hur..Så här................................mycket. Jag vet ju inte vad ni pratar om...Plz tell me ;) Så jag kan sova och slipper ligga och tänka på det hela natten..

Förstår inte vad det svåra är? Får ni inte säga för att det strider mot någon regel eller vad?

Arne Persson
2005-09-25, 22:04
Varför pma, kan du inte bara berätta vad du snackar om. Eller har jag missat något ;)

Med hänsyn och omtanke om den unga finniga pubertetspubliken som också sitter här och dräglar skulle inte må bra, så är det knappast.

LexSinner
2005-09-25, 22:05
Med hänsyn och omtanke om den unga finniga pubertetspubliken som också sitter här och dräglar skulle inte må bra, så är det knappast.

hahaha :laugh:

clash
2005-09-25, 22:06
Vaddå hur..Så här................................mycket. Jag vet ju inte vad ni pratar om...Plz tell me ;) Så jag kan sova och slipper ligga och tänka på det hela natten..

Förstår inte vad det svåra är? Får ni inte säga för att det strider mot någon regel eller vad?

Vi försöker bara smyghetsa dig till att i framtiden ta den i arslet! inget att oroa sig för!

tack för ditt samarbete!

Helena B
2005-09-25, 22:07
Blir bara mer förvirrad...Kan inte någon pma då så jag får veta... :D

Arne Persson
olje-, silcon- eller glycerolbaserat?

Okej clueless....

Bokstavera någon...Bara undrar vad det är ;)

Tänk på tex en slemmig och hal ål......... :)

Helena B
Vi försöker bara smyghetsa dig till att i framtiden ta den i arslet! inget att oroa sig för!

tack för ditt samarbete!

Aha tror jag fattar...faktiskt. Visste bara inte att det fanns alternativ till medel ;)

Helena B
2005-09-25, 22:10
Jag hann se...tack :thumbup:

clash
2005-09-25, 22:11
HAHAHAHAHAHHA

ARNE!!!!! Vilken rakt av direkt äcklig liknelse!!!! HAHAHA =)))

tuben
2005-09-25, 22:14
Tänk på tex en slemmig och hal ål......... :)

Kan nästan tro att du sett lite för mycket snuskfilmer med japaner *rolleyes*

Arne Persson
2005-09-25, 22:15
HAHAHAHAHAHHA

ARNE!!!!! Vilken rakt av direkt äcklig liknelse!!!! HAHAHA =)))

Tack Clash! (Självfallet djupt hedrad! :bow: ) I bland är det dom enkla assosiationerna som sprider bäst och varaktigast kunskaper.

Piranha
2005-09-25, 22:16

What ? har vi missat nåt ?

tuben
2005-09-25, 22:17
What ? har vi missat nåt ?

Jag skulle nog kunna direktlänka om jag letar upp lite filmer men då får jag nog en permban så det ryker i knutarna.

Helena B
2005-09-25, 22:18
Jag skulle nog kunna direktlänka om jag letar upp lite filmer men då får jag nog en permban så det ryker i knutarna.

Jag tror vi klarar oss, budskapet har nått fram ;)

tuben
2005-09-25, 22:20
Jag tror vi klarar oss, budskapet har nått fram ;)

Ja nu när t o m Helena har fattat vad jag pratar om så måste det ha gått fram för pirayan. :D

Helena B
2005-09-25, 22:21
Ja nu när t o m Helena har fattat vad jag pratar om så måste det ha gått fram för pirayan. :D

Tack för den :bow:

Arne Persson
2005-09-25, 22:32

Har sett "naturfilmer" med Anguilla anguilla i speciella biroller. Orginella! Men det jag avsåg här var ålens hala ytslem.... :)

tuben
2005-09-25, 22:37
Har sett "naturfilmer" med Anguilla anguilla i speciella biroller. Orginella! Men det jag avsåg här var ålens hala ytslem.... :)

Tror vi pratar lite om olika.
Jag pratar om ålar upp i pastejfabriken.
Men du kanske vet namnet på nån som håller på med sånt som jobb?
Haha detta är lite för mycket :laugh:

prime^
2005-09-25, 23:30
Du Helena, en fråga.. DU satt o skrev innan att du inte va fördomsfull och att du hade öppet sinne.. Om du nu har så öppet sinne varför kan du inte tro att folk njuter av analsex? :S Alla e väl inte som du? Finns mkt sjukare människor än dom som provar och gillar analsex?

Fan, jag som skulle hålla mig utanför tänkte jag.. *grr27*
Kan aldrig hålla mig när d e sånt här