handdator

Visa fullständig version : Tips på inflyttningspresent

B-jay
2005-09-23, 09:42
Ska på inflyttningsfest imorgon till en tjej jag inte känner så bra.
Mina planer är att få henne på rygg när festen är slut.

Är så kass på det här med presenter, för när man var sambo skötte hon alltid såna här saker. Men nu får man ta tag i det själv.

Hon har nog i princip allt hon behöver redan till lägenheten, så det får va något kul men kanske även något hon har nytta av.

Seså, kom med förslag nu! :thumbup:

Kwon
2005-09-23, 09:45
Geisha-kulor.

Kwon
2005-09-23, 09:59
Information så du vet vad jag pratar om.

Geisha-kulor kombinerar nytta med nöje. <-- Viktigt

Dessa kulor tränar slidmusklerna effektivt utan att du behöver knipa. Det sker helt automatiskt. Kulorna stoppas upp efter samma princip som vid tampong-användning med snöret utanför. Hur länge du kan hålla kulorna i slidan beror på dina slidmuskler. Ha dock inte kulorna inne mer än 4 timmar åt gången.
Med starkare slidmuskler kan du öka chansen att få orgasm under samlag och öka njutningen för er båda. Med kulornas hjälp kan du också så småningom hitta din G-punkt.

RobbeliRobban
2005-09-23, 09:59
Skit i present, erbjud dig att hjälpa till innan och hjälp till att städa efter.

B-jay
2005-09-23, 10:12
Skit i present, erbjud dig att hjälpa till innan och hjälp till att städa efter.

Bra idé!
Kanske ska kombinera ditt tips med kwons.
För kwons tips kan ju vara en framtida investering för min del!

Mental
2005-09-23, 10:13
http://www.dino.se/0_img/l_candygstring.gif

Gott och lekfullt.

Eller knyt en glansig rosett på huvudet och ge bort dig själv i present, tag med massageolja. Borde funka om hon är någorlunda singel och du inte är allt för ful ;)

Kwon
2005-09-23, 10:14
Bra idé!
Kanske ska kombinera ditt tips med kwons.
För kwons tips kan ju vara en framtida investering för min del!

Ja man tycker ju hon borde hajja ledtråden när du ger henne en sådan gåva! :)

Grisen
2005-09-23, 10:17
http://www.dino.se/0_img/l_candygstring.gif

Gott och lekfullt.

Eller knyt en glansig rosett på huvudet och ge bort dig själv i present, tag med massageolja. Borde funka om hon är någorlunda singel och du inte är allt för ful ;)

Eller kom naken och knyt en rosett kring dicken, TA DA!!!!

*screwy*

Metal_boy_
2005-09-23, 10:18
Har hon öppen spis?

B-jay
2005-09-23, 10:25
Har hon öppen spis?

Vet inte!
varför det?

Metal_boy_
2005-09-23, 10:28
Vet inte!
varför det?

Kunde ju säga att du återkommer senare på kvällen med en pinne till brasan.

Herkulez
2005-09-23, 10:31
Kunde ju säga att du återkommer senare på kvällen med en pinne till brasan.
:laugh:

Herkulez
2005-09-23, 10:40
ifall det hade varit megatutten så hade du kunnat köpa den här
http://www.blocket.se/view/6135384.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=12

men nu är det ju inte det, va har hon för intressen? blir lite mer personligt iflal du köper nåt hon är intresserad av och sen fattar hon ju att du har lagt märke till henne och ansträngt dig för att köpa nå hon gillar.

Kwon
2005-09-23, 10:45
men nu är det ju inte det, va har hon för intressen? blir lite mer personligt iflal du köper nåt hon är intresserad av och sen fattar hon ju att du har lagt märke till henne och ansträngt dig för att köpa nå hon gillar.

Alla är väl intresserade av Geisha-kulor [oavsett intresse]?

Spannmål
2005-09-23, 11:46
Istället för att ge någonting kan du gå in, ta någon sak och sen låta henne gissa vad. Gissar hon rätt vinner hon ett samlag med dig, gissar hon fel får du straffknulla henne.

Bobo
2005-09-23, 12:11
:laugh: :laugh:
Ni är tokiga hela bunten :D

Svårt att köpa nåt till hemmet om du inte känner henne så bra och hon ev. har "allt"??

Vin
Gourmetchoklad typ Guylian eller Godiva :eating:
doftljus från Sia
Chocolate body paint :naughty:

Kommer på en del andra grejjer men de är kanske för dyra, för hur mkt har du tänkt att ge?

Hewalo
2005-09-23, 13:15
ta me dig en engångsgrill o lite majs , de funkar säkert

elan
2005-09-23, 13:38
Vi har just haft inflyttningsfest här och kan ju ge tips om att inte komma med vin/öl/sprit eller krukväxter och prydnadssaker för det har alla andra och då kommer hon knappast att minnas dig. Presenter som jag däremot minns vem som gav var dels en ananas (den var jättegod och räckte i en vecka sedan) och så fick vi strumpor med motiv som var valda utefter våra intressen. Och så fick vi också 600 hundbajspåsar, men det kanske inte är så hett om hon inte har hund. ;)

Men typ en fruktkorg kanske, eller någon lite exklusivare choklad typ handgjorda praliner i en tjusig ask.

B-jay
2005-09-23, 13:39
ifall det hade varit megatutten så hade du kunnat köpa den här
http://www.blocket.se/view/6135384.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=12

Hahaha :laugh:

En pizzaugn beställd till imorgon!

Fina tips grabbar och tjejer.
Får se vad jag hittar på!

Kanske bar aen enkel rosett! *rolleyes*

Metal_boy_
2005-09-23, 13:41
Kanske bar aen enkel rosett! *rolleyes*

Som sticker ut ifrån gylfen, och står "dra i snöret" på?

B-jay
2005-09-23, 13:51
Som sticker ut ifrån gylfen, och står "dra i snöret" på?

Jepp, och då rullar jag ut hela brandslangen! :naughty:

Hewalo
2005-09-23, 14:21
varför inte bjuda alla i lägenheten på en kebab med bröd från kebab house

nu vet ja ju inte vilken land dom är ifrån men kebaben är uppskattad i vissa länder,