Visa fullständig version : Hejja Norge!
Mycket klokt :)
http://www.antidoping.no/t2.asp?p=39504&x=1&a=143254
Bolio? *popcorn*
Kaboffastar
2005-09-22, 22:49
Mycket klokt :)
http://www.antidoping.no/t2.asp?p=39504&x=1&a=143254
Bolio? *popcorn*
På tal om bolio, vart ÄR grabben ?
ontopic, låter bra :)
reinholdsson
2005-09-22, 22:52
På tal om bolio, vart ÄR grabben ?
ontopic, låter bra :)
Bannad
Spannmål
2005-09-22, 22:59
Jävligt märkligt säger jag.
Varför just kortet? För att man kör sämre om man preppar? Varför inte stänga av deras vatten eller telefon eller ngt annat helt taget ur luften?
Gabriel_
2005-09-22, 23:03
Varför just kortet? För att man kör sämre om man preppar? Varför inte stänga av deras vatten eller telefon eller ngt annat helt taget ur luften?
många som är väldigt beroende av sitt körkort kanske
norsk_gadd
2005-09-22, 23:06
Nej, jag gillar det inte men jag ser poängen i det. Tror dock inte att de är sämre förare på något sätt. Att stänga av el eller vatten vore ett grovt övertramp och inte speciellt demokratiskt.
martin_vbg
2005-09-22, 23:31
"Anabole steroider brukt i treningsøyemed kan medføre aggresivitet og dårlig impulskontroll. Ved misbruk av slike stoffer vil førerkortforskriftens helsekrav ofte ikke kunne anses oppfylt."
Det var vad de anmärkte på iaf. hur det stämmer vet jag inte, kan inte tänka mig att man skulle vara sämre bilförare för man preppar. Bättre att de tar lappen av alla över 70 år.
Varför skulle man inte vara sämre bilförare? Män är ju kassa som de är och massa extra testo gör ju inte en person stabilare direkt.
Kaboffastar
2005-09-22, 23:39
princip kanske ?
alkohol = kör icke bil
knark = kör inte bil för helvete.
JEG HATER ALLE !
Bättre att de tar lappen av alla över 70 år.
Hm-mm ... undrar vilka det är som ligger bakom att flera försäkringsbolag har höägre försäkringspremie om bilföraren är under 24? En komplott av de onda pensionärerna, månne ...?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.