Visa fullständig version : Naprapat i örebro?
Som titeln antyder, visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i rehab delen av forumet dock.
Sökte på gula sidorna och då fanns det ju en hel del. så jag undrar om någon här har varit i kontakt med någon och som ni vet är bra? Det är vänster axel som är lite konstig. Tänkte få det uppkollat en gångs skull för alla.
tror gossarna på ökk gick till någon, kommer inte ihåg vad han heter dock, om du tränar där kan du ju kanske fråga dem, annars går det väl att skicka ett pm till rambo här så vet han kanske.
nah.. tränar på campus gymmet. Tror jag såg nån skylt om naprapat vid våghustorget, funderar på o gå dit. lätt o hitta o så :p
Jag är extremt dålig på att hitta ställen och saker nämligen..
mystic[-_-]
2005-09-22, 19:07
nah.. tränar på campus gymmet. Tror jag såg nån skylt om naprapat vid våghustorget, funderar på o gå dit. lätt o hitta o så :p
Jag är extremt dålig på att hitta ställen och saker nämligen..
Jag går hos en massör och det har hjälpt både mitt knä och min ena axel. Han har lokal på köpmangatan mitt emot dressman ungefär. Står massage på en skyllt.
Han heter Jerker Ståhl och är väldigt duktig.
Vem är du på gymmet då :D
Nån som funderat på att glo i Länksamlingen?
allan
']Jag går hos en massör och det har hjälpt både mitt knä och min ena axel. Han har lokal på köpmangatan mitt emot dressman ungefär. Står massage på en skyllt.
Han heter Jerker Ståhl och är väldigt duktig.
Vem är du på gymmet då :D
Hmm, ok. Ja det vet jag nog på ett ungefär vart det är, var i alla fall i dressman idag :p Behöver man boka tid i förväg eller är det bara att gå in där?
hehe, jag är en liten skit bara ;p Vet att du tränar där, försökt o lista ut vem, om man nu sett dig. Men svårt från din avatar ;) ska ner imorgon runt kl 15 iaf, då min föreläsning är slut :)
Allan: sorry. Men jag hade kollat på gula sidorna och faktiskt hittat en del. Men jag vet ju inte hur bra/dåliga dom är, så tänkte att det ju finns folk här från örebro. kanske visste någon nånting om nån naprapat :) Hoppas det är ok? annars lovar jag att inte bli ledsen om tråden blir låst :)
mystic[-_-]
2005-09-22, 20:20
Hmm, ok. Ja det vet jag nog på ett ungefär vart det är, var i alla fall i dressman idag :p Behöver man boka tid i förväg eller är det bara att gå in där?
hehe, jag är en liten skit bara ;p Vet att du tränar där, försökt o lista ut vem, om man nu sett dig. Men svårt från din avatar ;) ska ner imorgon runt kl 15 iaf, då min föreläsning är slut :)
Allan: sorry. Men jag hade kollat på gula sidorna och faktiskt hittat en del. Men jag vet ju inte hur bra/dåliga dom är, så tänkte att det ju finns folk här från örebro. kanske visste någon nånting om nån naprapat :) Hoppas det är ok? annars lovar jag att inte bli ledsen om tråden blir låst :)
Jao man bokar tid 0704-21-71-38 Hudcenter & Spa står det på skylten tror jag Köpmangatan 16 iaf.
Ja jag är nog där då också ungefär. Är det du som lånade mina dragremmar som jag brukar prata med?:P
Hmm, ok. Ska ta o testa det =)
Haha, jaa fan, mest troligtvis. Tänkte att det kanske var du..
Men jo, häh, vi får ta namnen imorrn.. =b
synns vi då säkert ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.