Visa fullständig version : Är dethär ett kejsarsnitt?
Slartibartfast
2005-09-22, 16:58
Eller bara en bristning?
Eller bara en bristning?
Smuts på skärmen kanske? *rolleyes*
Jag ser inget :MrT:
Gabriel_
2005-09-22, 17:00
tillbaka till att surfra pron? :D
Slartibartfast
2005-09-22, 17:01
Ser ni inte? Där pilen visar och tvärs över.
Brukar inte kejsarsnitt göras på andra ledden? Eller det kanske bara är akut kejsarsnitt som görs så..
Ser för övrigt inte ens ut som ett ärr, de brukar vara betydligt tydligare *screwy*
RobbeliRobban
2005-09-22, 17:04
Hahaha, sådär kan man göra om man vill hitta hål i inget-ovidkommande-naket reglerna.
Gabriel_
2005-09-22, 17:04
tycker det ser ut som ett bilring märke
Ser ut som ett märke efter tex ett par byxor eller något.
Risken är ju att hon inte går runt sådär alltid, trotts att många nog vill det.
Dumleman
2005-09-22, 17:12
Fettsugning, knivslagsmål, photoshop? :)
ja snittet läggs åt andra hållet, men det finns även något som heter att sy ihop snittet.
Jag ser en lång rand som går vertikalt och flera små som går tvärs över det i olika höjder.
Nej jag går inte på något.
Slartibartfast
2005-09-22, 17:13
Brukar inte kejsarsnitt göras på andra ledden? Eller det kanske bara är akut kejsarsnitt som görs så..
Ser för övrigt inte ens ut som ett ärr, de brukar vara betydligt tydligare *screwy*
Nä kejsarsnitt görs på den ledden. Jag har inte sett nåt ärr live, men det lär inte synas mycket om det är bra gjort och det är under byxlinningen.
Nä kejsarsnitt görs på den ledden. Jag har inte sett nåt ärr live, men det lär inte synas mycket om det är bra gjort och det är under byxlinningen.
Som sagt det kanske bara är AKUT kejsarsnitt som görs så, har sett iaf två personer med sådana kejsarsnitt gjorda..
För övrigt är det nog bara fettet på magen som gjort det där vecket.
Hur fortsatte bildserien Slarti? :D
Slartibartfast
2005-09-22, 17:20
Hur fortsatte bildserien Slarti? :D
Jag kommer in och vi dricker te och äter småkakor i sängen.
Fatalist
2005-09-22, 17:22
Hahaha du gick uppifrån och ner med blicken medan du.. ja.. och så störde du dig på detta och tappade lusten? :laugh:
ja snittet läggs åt andra hållet, men det finns även något som heter att sy ihop snittet.
Jag ser en lång rand som går vertikalt och flera små som går tvärs över det i olika höjder.
Nej jag går inte på något.
För att få slut på snillen spekulerar... där snillen då byts ut mot "folk som fan inte har en jävla aning". :D
Läkaren gör ett snitt i bukväggen vanligen på tvären strax ovanför blygdbenet. Ett bikinisnitt, som det kallas, brukar vara 15-20 centimeter långt. Om det är riktigt bråttom väljer läkaren ibland att lägga snittet från naveln och ner mot blygdbenet eftersom det går lite fortare. Snittet är ungefär lika långt som bikinisnittet.
Källa: http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=2634
Så - som flash redan sagt.. akut = lodrätt, normalt = horisontellt.
Det där kan mkt väl vara ett kejsarsnitt, ett mkt "fint" sådant.
s_himself
2005-09-22, 20:03
Eller bara en bristning?
en sån vill jag ha i julklapp!
grymt snygg tjej var det i varje fall :D
Slartibartfast
2005-09-23, 22:08
Det där kan mkt väl vara ett kejsarsnitt, ett mkt "fint" sådant.
Tack för det! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.