Visa fullständig version : Galningar i din närhet
Rock'nRoll
2005-09-22, 13:04
Snor den här tråden ifrån Close ups forum.
Vad har/hadde ni för galningar i er närhet?
Holstiene: Föredetta grannar. Helt sanslösa människor. Trodde att alla andra i huset hadde som livsuppgift att störa dom. Ringde och klagade om precis allt. Gick man i hallen så lät det som om man rullade fyrkantiga bowling klot. Satt man lungt och stilla och tittade på tv så välte man vitrinskåp.. Dom brukade hämnas de inbillade oförätterna genom att spela Lou Begas mambo nr 5 på tok hög volym under nätterna.
Inge: Psykopat ifrån Vällingby som hänger i Alviks centrum med omnejd. Ses ofta glida omkring med en lång pinne som han använder för att peta folk i nacken med. Inges största fiende är en psykolog som gav honnom omdömmet "psykiskt instabil". Inge kommer ofta in och köper en eller två skummbananer i videobutiken där jag jobbar. Oftast är han arg för att vi inte visar Disneyfilmer. Har man otur börjar han berätta om sitt liv eller så sätter han sig bland köpfilmerna och korkar upp nån suspekt flaska smuggelsprit.
Fatalist
2005-09-22, 13:16
Haha...
Har en granne med "Videoguard" precis vid ringklockan, alltså en bevakningskamera i trapphuset. Detta i metropolen Kalmars säkraste områden *screwy*
Hälsar ej om man ser dem i trappen, springer till sina bilar och kör iväg fort som fan osv. Förföljelsemani? :laugh:
Rock'nRoll
2005-09-22, 18:14
Kom igen nu. Lite tokar måste ni ju stött på.
När jag hade fest en gång i min förra lägenhet klampade det in nån 40årig snubbe som bröt på finska och slog sig ner i soffan tillsammans med sin farsa! Sen började han berätta sin livshistoria med divese knivslagsmål och andra lite halvkriminella saker han genomlidit genom åren. Sen visade han oss sina "små" ärr han fått lite här och där.
datorjaevel
2005-09-22, 18:23
När jag hade fest en gång i min förra lägenhet klampade det in nån 40årig snubbe som bröt på finska och slog sig ner i soffan tillsammans med sin farsa! Sen började han berätta sin livshistoria med divese knivslagsmål och andra lite halvkriminella saker han genomlidit genom åren. Sen visade han oss sina "små" ärr han fått lite här och där.
Det där låter bekant
hade en granne som spelade en låt på högsta volym, introt löd: JAAAU HAR BAURA TRE TENNÅR, DOM ANDSRA HAUR KNUD SLAUD UD"
(jag har bara tre tänder, de andra har knut slagit ut)
Helena B
2005-09-22, 19:27
Åh ja, en massa galningar på ett forum som jag hänger på :D
*innocent*
Åh ja, en massa galningar på ett forum som jag hänger på :D
*innocent*
vad är det du säger? GALNA????????? VEM FAN KALLAR DU GALEN%¤?????
hade en granne som spelade en låt på högsta volym, introt löd: JAAAU HAR BAURA TRE TENNÅR, DOM ANDSRA HAUR KNUD SLAUD UD"
(jag har bara tre tänder, de andra har knut slagit ut)
BROGRENS :MrT: *grr27* :laugh:
oh, du visste.. du är skåning ja
Helena B
2005-09-22, 20:46
vad är det du säger? GALNA????????? VEM FAN KALLAR DU GALEN%¤?????
Oj tog du åt dig Jense, varför då :D
mini_Arnold
2005-09-22, 21:27
Vår katt är galen.
Min flickvän är ganska crazy under sin lingonvecka.
Och jag är riktigt cepe på mina vilodagar.
Grannarna är väldigt trevliga däremot.
Ahhh, den gamla klassikern.
Har inte hittat den någonstans.
Är det Trivs med Brogrens?
Ja vi har ju Psych-Mike
Killen är som en 7-årig in sinnet, han har alltid tränat på Bk Biceps. Springer runt och pratar med alla om allt.
Berömda citat: " Har jag växt något?", "Jag ska slita av ditt huvud och ställa mig i hörnet och sparka på det" och klassikern "Sluta glo annars ska jag pulvrisera dina knäskålar"
Knarklyft kan berätta mer.
i Akalla har vi en som går runt och plockar skräp hela tiden, även småsaker som kapsyler och cigg. detta kastar har direkt i papperskorgen. om han är på väg att gå in i trapphuset och ser att jag kommer så går han en runda till för att vara ensam då han går in.
han kan inte vara i samma trapphus eller hiss men andra människor. om det händer att han är på väg in i hissen och jag kommer dit så säger han varsågod och går en runda ute igen.
är ingen galning utan en väldigt trevlig störd man. vet inte vad det kallas.
i Akalla har vi en som går runt och plockar skräp hela tiden, även småsaker som kapsyler och cigg. detta kastar har direkt i papperskorgen. om han är på väg att gå in i trapphuset och ser att jag kommer så går han en runda till för att vara ensam då han går in.
han kan inte vara i samma trapphus eller hiss men andra människor. om det händer att han är på väg in i hissen och jag kommer dit så säger han varsågod och går en runda ute igen.
är ingen galning utan en väldigt trevlig störd man. vet inte vad det kallas.
han kanske bara är rädd för dig , din svartskalle :D
han kanske bara är rädd för dig , din svartskalle :D
:) jag är nog mer rädd för honom, man vet aldrig
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.