Visa fullständig version : Skulle du vilja vara extremt pucko ifall du fick samma styrka som Bob Sapp?
ErikWrestlingFreaket
2005-09-21, 21:02
:)
Gabriel_
2005-09-21, 21:03
nej
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/b/bobsapp/05.jpg
Bob.
ErikWrestlingFreaket
2005-09-21, 21:06
Fan synd att jag inte kan edita :(
fanns inget vettigt alternativ i pollen *slap*
Rockhard
2005-09-21, 21:21
Bara stor? Isf nej. Men om jag kunde bli känd och rik på min storlek som Sapp så självklart. Rik och dum som en sten är nog den optimala kombon för ett bra liv tror jag...
Jag vill nog vara både smart och stark. Övermänniska =)
Tricklev
2005-09-21, 21:56
Jag är ett exremt pucko, och väldigt klen, så det vore ju ett jävla steg uppåt iaf.
Hade jag Sapps styrka hade jag gått runt på stan och givit alla en ....
wait for it....
here it comes....
[PROPP] !!!! :laugh:
RobbeliRobban
2005-09-22, 09:51
Jag är ett exremt pucko, och väldigt klen, så det vore ju ett jävla steg uppåt iaf.
dito.
davedava
2005-09-22, 10:06
Varför tror ni att Bob Sapp är dum? Imo har han marknadsfört sig hur smart som helst i Japan. Efter vad jag har hört är det kontrasterna som gjort Sapp så pop i Japan; i ringen är han ett vilt freak, i det "civila" är han en snäll jätte som helst vill gosa med sina katter:) Dock är hans popularitet rejält nedåtgående, men man vågar ju gissa att han har tillräckligt med stålar.
Rockhard
2005-09-22, 10:11
Varför tror ni att Bob Sapp är dum? Imo har han marknadsfört sig hur smart som helst i Japan. Efter vad jag har hört är det kontrasterna som gjort Sapp så pop i Japan; i ringen är han ett vilt freak, i det "civila" är han en snäll jätte som helst vill gosa med sina katter:) Dock är hans popularitet rejält nedåtgående, men man vågar ju gissa att han har tillräckligt med stålar.
Hehe...det är ingen som skrivit att Sapp är dum.
davedava
2005-09-22, 10:14
Var lite osäker på det själv (vad trådstartaren menade alltså):)
Nej varför skulle jag vilja vara extremt pucko ifall jag fick vara lika stark som Bob Sapp? ;)
Ingen som sagt att Bob Sapp är/skall vara dum. I realitet så skrattar Sapp nu hela vägen till banken, han tjänar fetbra nu.
Eriks frågeställning var om du skulle vilja vara extremt pucko OM du fick Sapps Styrka.. Du väger alltså mental kontra fysisk förmåga.
Vad föredrar du?
Du får alltså Sapps styrka men ditt intellekt blir förändrat tack vare styrkegåvan. Vad väljer man?
davedava
2005-09-22, 10:17
Jag tror jag klarar mig utan Sapps styrka, tack:)
Ja, att vara enormt stark utan någon gnutta intellekt och social kompetens leder ju ingen vart.
Du kan lyfta tyngt men sen då? :)
Sen kommer du nog bli övertalad av en manager som skall leda vägen till rikedom och ära, medan managern tar 99 % själv tack vare ditt extrema intellekt.
Du litar ju självklart 100 % på Managern vad han än säger, Ja, det där låter bra.
Så, det som händer är att du blir utnyttjad i flera år, du får användning för styrkan i en hel del jippon, tävlingar och gud vet vad, men ingenting att visa upp för det.
Någe analsex blir det inget med heller, eftersom du är ett extremt pucko, tjejerna går till managern istället.
Det enda du kommer göra är att lyfta tungt och ge alla motståndare som managern skickar på dig i ringen en [PROPP].
Sen på fritiden tittar du på TV för att färgerna är så roliga och stimulerande [Tom o Jerry].
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.